Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Otsin endale hybriidi, hinnapiir 8k või nii. Samas välismaistes foorumites on soovitatud cyclocrossi rattaid, tahaks teada, et mis nende peamised erinevused maanteeratastest/maastikuratastest on? Ning kuivõrd sellised eestis levinud on, huvitaks ka.
Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad
Muidu hybriididest on silma jäänud Jamis Coda Sport - lähen homme küsin extremest selle kohta. Tagavara variant on Trek 7200 FX Kuid võtan selle mis ikka paremini istub
Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad
Muidu hybriididest on silma jäänud Jamis Coda Sport - lähen homme küsin extremest selle kohta. Tagavara variant on Trek 7200 FX Kuid võtan selle mis ikka paremini istub
Viimati muutis Hallq, 12. 04. 2005. 22:57, muudetud 1 kord.
Cyclocrossi ja selle distsipliini rattaid võib pidada teatud mõttes maastiku(mägi)rataste ja selle spordi eelkäijaks (esimene MM 1950 vist oli). Seega tegu spordiga sõna otseses mõttes. CC on popp Beneluxi maades ja Ida-Euroopas (Tsehhi nt). Välja näeb CC ratas jah nagu Erikr mainis väga maanteka moodi. Kui ei tea, ei pruugi vahet tehagi.
Hübriidrattad on minu arusaama järgi arenenud pigem tavainimese liikumisharrastust silmas pidades, et saaks ühe rattaga mugavas asendis nii asfaldil kui ka kergemal maastikul sõidetud.
Seega pole CC rattaga Eestis suht midagi peale erilisuse teha. CC võistlusi siin pole (pole silma/kõrva vähemalt jäänd). Võta parem hübriid.
Hübriidrattad on minu arusaama järgi arenenud pigem tavainimese liikumisharrastust silmas pidades, et saaks ühe rattaga mugavas asendis nii asfaldil kui ka kergemal maastikul sõidetud.
Seega pole CC rattaga Eestis suht midagi peale erilisuse teha. CC võistlusi siin pole (pole silma/kõrva vähemalt jäänd). Võta parem hübriid.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
lisaks võimaldab oinasarv kätele väga erinevaid hoideasendeid võrreldes sirge lenksuga.tarmo kirjutas:sama siinpool. jälgige kuidas randmed väänduvad mtb/hübriid lenksul vs. oinasarved. viimasel on käed loomulikus asendis, ei väändu randmetestcowrider kirjutas:Mul on jällegi ettekujutus, et oinasarved (mnt lenks) on randmetele parem.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast,
1. 32 on viimane piir, 28 on vägagi kahtlane. Kontrollitud sellise CC sarnase ratta peal:Hallq kirjutas: Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta.
1. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad.
2. Jamis Coda Sport
Trek 7200 FX
2. Kui Coda Sport võimaldab 35 kummi aiste vahele + pikki porilaudu, siis on suht kobe variant. Tulevikus upgraded 10 käiguliseks (10spd kassett+ SL-R770 flatbar vahetaja)
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
sirgel lenksul päästavad natuke sarved. maanteelenksu mugavuse vastu aga ikkagi ei saa.tarmo kirjutas:sama siinpool. jälgige kuidas randmed väänduvad mtb/hübriid lenksul vs. oinasarved. viimasel on käed loomulikus asendis, ei väändu randmetestcowrider kirjutas:Mul on jällegi ettekujutus, et oinasarved (mnt lenks) on randmetele parem.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast,
ei ole see 28 kitsas midagi. mina sõitsin oma maantekaga mitmeid elioni etappe läbi, 27 mm kummiga.Hallq kirjutas:Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad
ainus koht kus on kasu laiast kummist on lahtine liiv. sest mudaauku vajus sama hästi sisse nii lai kui ka kitsas kumm.
http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on6&nav_s=
tänaval sõitmiseks soovitan osta tänavasõiduratas. see kübe mis sa pehmel pinnal sõidad ei tasu eriti arvestamist. metsas kitsaste kummidega on parem kui maanteel/linnas laiade kummidega.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast,
ma ei kujuta küll ette kuidas sa viimast singlit seal otepääl läbisidtsimpa kirjutas:ei ole see 28 kitsas midagi. mina sõitsin oma maantekaga mitmeid elioni etappe läbi, 27 mm kummiga.Hallq kirjutas:Ratast läheks vaja peamiselt asfalt- ja kruusateedel sibimiseks, vahel linnaskäimiseks ning tahaks mõnikord sõita metsaradadel ka. Ning väikseid rattamatku ette võtta. Kas 32'sed, 35'sed kummid on piisavad, et vahel kruusal hakkama saada? 28 vist kitsad
ainus koht kus on kasu laiast kummist on lahtine liiv. sest mudaauku vajus sama hästi sisse nii lai kui ka kitsas kumm.
http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on6&nav_s=
tänaval sõitmiseks soovitan osta tänavasõiduratas. see kübe mis sa pehmel pinnal sõidad ei tasu eriti arvestamist. metsas kitsaste kummidega on parem kui maanteel/linnas laiade kummidega.
mul oli igatahes mtb -ga raskusi.igaljuhul minupoolt
teemasse kah
minu esimene ratas oli authori hübriid reflex, 5 aastat on nüüd see
igal hooajal liikvel olnud ja pean ütlema et väga vastupidav tükk on .
sellisega on väga mugav liigelda linnas ja muudel kõvakattega pinnastel
kuid ei ole hullu ka kergel metsarajal.
Kellel rohkem maanteel plaanis sõita, tasub vaadata ka Schwinn Supersporti, mida HE-s veel mõned eelmisest aastast järel on. Tavalise hübriidiga vahe selles, et kasutatud on mnt ülekandeid (ees suurim hammakas 52 või 53t) ja originaalis on mnt kummid aga saab ka panna 700/35 kummi, millega siis mõni maraton läbi sõita. Hind u. 6300.-
Proovisin, meeldis. Hetkel ma kahevahel, kas valida Scott Sportster P02 (kasutatud, vähe sõitnud, heas korras, jne) või Schwinn Supersport GS uuena.Bimmer kirjutas:Kellel rohkem maanteel plaanis sõita, tasub vaadata ka Schwinn Supersporti, mida HE-s veel mõned eelmisest aastast järel on. Tavalise hübriidiga vahe selles, et kasutatud on mnt ülekandeid (ees suurim hammakas 52 või 53t) ja originaalis on mnt kummid aga saab ka panna 700/35 kummi, millega siis mõni maraton läbi sõita. Hind u. 6300.-
Mõlemad meeldisid, hind ka enamvähem sama neil.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Kas MTB-le on ka oinasarvi pandud? Mul suur raam 21'' pikkust endal 177cm.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Mõni mees ilmselt sügeleb siin kohe termineid täpsustama, aga mõte jääb ikkagi samaks.
Re: Hybriid vs "Cyclocrossi" ratas, otsin ratast, 8k
Mõtled sellist varianti?nahksadul kirjutas:Kas MTB-le on ka oinasarvi pandud? Mul suur raam 21'' pikkust endal 177cm.
http://www.flickr.com/photos/joshua-roddy/5641895967/
Kui jah, siis selline lahendus kukutab sind veel enam esirattale. Pigem vaheta raam väiksema vastu või kasva pikemaks.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.