MAX kiirus!!??
Faktiliselt ei oska öelda palju see reaalne kiirus oli.. Spidoka pealt on fikseeritud sirge maa peal siis 87.3 ja mäest alla on spidokas näidanud mulle EE tähti.. eks see ole odavate spidokate lõbu ja üldiselt nii palju kui tean siis tegelikuses kipuvad nad juba kuskil 40 - 45 + kiiruse peal valetama kohutavalt.. Aga see 87.3 siis saavutatud auto tuules ja lühiajaliselt ( nii öelda ennast ribadeks sõites) ja pärast juhiga rääkides ristmikul siis ütles et midagi sellist võis olla küll.. Aga too oli kogu oma poweri välja ladumine hetkega..
Nii et seega tegelt küsimus natukene ebakonkreetne et kas peetakse silmas hetke kiirendust või siis miski distantsi peale saavutatud kiirust..
Nii et seega tegelt küsimus natukene ebakonkreetne et kas peetakse silmas hetke kiirendust või siis miski distantsi peale saavutatud kiirust..
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
max kiiruse all mõeldaxe ikkagi hetkelist maksimaalset kiirust mille saavutanud oled.peaks ju väga konkreetne olema??!!fax kirjutas:Faktiliselt ei oska öelda palju see reaalne kiirus oli.. Spidoka pealt on fikseeritud sirge maa peal siis 87.3 ja mäest alla on spidokas näidanud mulle EE tähti.. eks see ole odavate spidokate lõbu ja üldiselt nii palju kui tean siis tegelikuses kipuvad nad juba kuskil 40 - 45 + kiiruse peal valetama kohutavalt.. Aga see 87.3 siis saavutatud auto tuules ja lühiajaliselt ( nii öelda ennast ribadeks sõites) ja pärast juhiga rääkides ristmikul siis ütles et midagi sellist võis olla küll.. Aga too oli kogu oma poweri välja ladumine hetkega..
Nii et seega tegelt küsimus natukene ebakonkreetne et kas peetakse silmas hetke kiirendust või siis miski distantsi peale saavutatud kiirust..
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Max kiirus võistlustel
Ei julge pakkuda kui palju on maksimumi saadud - allamäge MTB-ga 70 km/h ümbruses, sirge maapeal ~43 km/h .
TRM-i järgselt spidot vaadates avastasin, et max kiirus oli 67 km/h. Kukkuda küll sihukese hoo pealt ei tahaks
Huvitav oleks teada kui suur on võistluste maksimumkiiruste statistika?
TRM-i järgselt spidot vaadates avastasin, et max kiirus oli 67 km/h. Kukkuda küll sihukese hoo pealt ei tahaks
Huvitav oleks teada kui suur on võistluste maksimumkiiruste statistika?
Mulle tundub, et ega tavalise 44/11 ülekandega 26" ratastega eriti kiiremini ei saagi. Kuigi pealkiri on max kiirus, on teema siiski omal jõul horisontaalpinnal tagatuuleta ja tuules sõitmiseta saavutatud tippkiirusest. Muidu mõni paneb siia katapuldi abil saavutatud kiiruse või nööriga auto järelKris kirjutas:51 km/h maanteel. see on momendil minu võimete tipp!
njah vaatan, et ikka julmad kiirused, mis mõni mees sisse saanud, isegi kui see siis mäest alla, sõiduki tuules, või jumal teab mis abivahenditega , sest olgem ausad, JULGUST peab veelgi rohkem olema kui omal jõul "lennata".
Mul omal on sirgel teel ja loodusjõuduteda (niivõrd kuivõrd) rekordiks 54,6 km/h (seda "leedukaga" Terminator), a praeguse fullsuspensioniga on raskem rohkem saavutada, "vedrud" teevad oma töö, ja niisiis ei ole rohkemaks kui 50,9km/h võimeline.....
Mul omal on sirgel teel ja loodusjõuduteda (niivõrd kuivõrd) rekordiks 54,6 km/h (seda "leedukaga" Terminator), a praeguse fullsuspensioniga on raskem rohkem saavutada, "vedrud" teevad oma töö, ja niisiis ei ole rohkemaks kui 50,9km/h võimeline.....
no lisan siis oma saavutused kiiruse alalt ka: mingi sara mägikaga (18 käiku) sain ükskord tasasel afaltteel 52 km/h ja oma praeguse rattaga olen niisama väikse languse pealt 54 saand (ei üritanudki rekordit), sõbra iidvana maantekaga sain 60 sisse(tasasel teel õrna vastutuulega), kuid seisma jäädes avastasin et eest oli kett väiksema hammaka peal, seega oleks seda teadnud siis oleks võibolla veel venitanud, kuna jalad käisid küll ringi nagu elektrijänesel.
kuid see oli kehv ratas ning esimene ja viimane sõit oligi see kiirusrekord (rattaga peab ikka harjuma ka ju)
kuid see oli kehv ratas ning esimene ja viimane sõit oligi see kiirusrekord (rattaga peab ikka harjuma ka ju)
Söidame mönuga
niih,puki peal sai siis täna välja rebitud 77.3km/h, mis on ka absoluutne horisontaalsel pinnal saadud maks kiirus. Tulemus on salvestatud ja välja prinditud. (juhuks kui läheb vaidluseks)
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
rullikud ike.tarmo kirjutas:milline pukk sul on, kas rullikutel või tagajooksu kinnitusega?veloman32 kirjutas:niih,puki peal sai siis täna välja rebitud 77.3km/h, mis on ka absoluutne horisontaalsel pinnal saadud maks kiirus. Tulemus on salvestatud ja välja prinditud. (juhuks kui läheb vaidluseks)
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
ega siis kõik polegi sprinterid. arvan, et selliseid vendi pole just palju kes jaksab mnt meeste pundis 113 km lõuna-eesti teedel mingi vana authorirondiga sõita nii, et mnt vennad ainult inisevad. on vendi kes kestavad pikalt vaikse leegiga ja neid kes põlevad heldedalt vaid korraks, et siis kustuda.Rom kirjutas:mnjaa..........59km/h....olen ka paaril korral saanud..........mäest alla taganttuulega
aga siledal maal.... mtb ........peab vist.....ei oskagi kohe mõelda mida teha.
njaa...vaatan samuti et väga tegijad vennad on koos siin, üüratult kõrged kiirused ikka sileda sirge tee kohta osadel..
aga kes teab, ehk olen ise lihtsalt liiga lõtv et järgi teha..
endal siis mtb-ga max 52 (kui õieti mäletan) ja maanteehaiga sain peterburi mnt mingil lõigul eelmine aasta 68 kätte..
...kuigi siinsete meestega vist kyll konkureerida ei saa
aga kes teab, ehk olen ise lihtsalt liiga lõtv et järgi teha..
endal siis mtb-ga max 52 (kui õieti mäletan) ja maanteehaiga sain peterburi mnt mingil lõigul eelmine aasta 68 kätte..
...kuigi siinsete meestega vist kyll konkureerida ei saa
sirgel teel olen saanud ca 57kmh ja max kiirus nõmme mäest alla on 71,6kmh see oli päris jube tunne eriti viimane kõver kurv kus kummid enam ei tahtnud pidada seda siis MTB-ga
PS! nõmme mäega nii et tuleb kohe ülevalt täiega anda et all viimases kurvis ei oleks enam max kiirus muidu tegin seda öösel kui enam liiklust ei olnud muidu oleks see võimatu olnd kuna kasutasin vastassuuna vööndit
PS! nõmme mäega nii et tuleb kohe ülevalt täiega anda et all viimases kurvis ei oleks enam max kiirus muidu tegin seda öösel kui enam liiklust ei olnud muidu oleks see võimatu olnd kuna kasutasin vastassuuna vööndit
Tollel laskumisel kogub seda kiirust tõesti päris hästi. Samas ise püüan seal kiirusega tagasi hoida. Suures saginas pole just ohutu tunne...teeb mõni järsema liigutuse. Tagajärjed võivad jubedad olla. Ise kah imestasin, kui seal päris "loomulikult" sõites spidomeeter 65 km/h näitas.Loikam kirjutas:Tartu rattamaratonil sain alguse poole pikal asfaldi laskumisel 70 km/h.
tabasalu niivõrd keeruline ei olegi... vähemasti mnt-ga.. saab vahel autodelegi tagumikku näidata:PLoikam kirjutas:Tartu rattamaratonil sain alguse poole pikal asfaldi laskumisel 70 km/h. Tallinnas olen Tabasalu ja nõmme laskumistel saanud 65. Kuid need laskumised on suht keerukad ning lõpus ei julge eriti viimast võtta: peab jälgima et kurvis välja ei sõidaks.
Tabasalu laskumisel on parem tee serv sodi täis - see teeb asja ohtlikuks.Hans kirjutas:tabasalu niivõrd keeruline ei olegi... vähemasti mnt-ga.. saab vahel autodelegi tagumikku näidata:PLoikam kirjutas:Tartu rattamaratonil sain alguse poole pikal asfaldi laskumisel 70 km/h. Tallinnas olen Tabasalu ja nõmme laskumistel saanud 65. Kuid need laskumised on suht keerukad ning lõpus ei julge eriti viimast võtta: peab jälgima et kurvis välja ei sõidaks.
just täpselt sellepärast kasutan ma suht telgjoone lähedast osa...cowrider kirjutas:Tabasalu laskumisel on parem tee serv sodi täis - see teeb asja ohtlikuks.Hans kirjutas:tabasalu niivõrd keeruline ei olegi... vähemasti mnt-ga.. saab vahel autodelegi tagumikku näidata:PLoikam kirjutas:Tartu rattamaratonil sain alguse poole pikal asfaldi laskumisel 70 km/h. Tallinnas olen Tabasalu ja nõmme laskumistel saanud 65. Kuid need laskumised on suht keerukad ning lõpus ei julge eriti viimast võtta: peab jälgima et kurvis välja ei sõidaks.
Nõustun eelkirjutajaga. Lõik on kimamiseks OK, ise pole täiskiirust seal aretanud kuid eile läbisin selle lõigu ja mõnus oli. Ja samas saime ka vitsad seoses selle ülesõiduga - ise suutsin lähi häda sealt üle saada, kaaslast aga tervitas emake maa (või no mis emake maa see asfalt ja raudteerööpad ikka on )specialized kirjutas:Üks parimaid kohti sirgel tasasel lõigul kiirendamiseks on ikka järvevanatee Kuni selle rauteeülesõiduni(sellega on halvad kogemused olemas)!
Seal saab ikka 60 km/h sisse küll (ei ole liialdus) mtb-ga!
Aga omast varasemast kogemusest, siis hea kiiruse aretamiseks on Viljandi ümbruses mitmeid võimalusi. Ekstreemsuste otsijad saavad kasutada Tartu mäge või Jakobsoni tn. laskumist. Allam'ge saab kiirust koguda ka Viiratsi laskumistel ja Päri külje all (lennujaama juures). Oma maksimumkiiruseid kahjuks ei mäleta. Eks saate peagi soovi korral neid kohti katsetada
Kui sa ikka hoolega vaatad siis ega see päris tasane maa ei ole,on ikka märgatav langus ülesõidu suunasspecialized kirjutas:Üks parimaid kohti sirgel tasasel lõigul kiirendamiseks on ikka järvevanatee Kuni selle rauteeülesõiduni(sellega on halvad kogemused olemas)!
Seal saab ikka 60 km/h sisse küll (ei ole liialdus) mtb-ga!
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära
See päri küljealune mägi ehk siis Raudna mägi on tõesti hea koht kiiruse kasvatamiseks, aga paraku ise ei taha eriti alla mäge üle 70 enam sõita, sest kerge ebastabiilsus tunne tekib ja lisaks vihkan ma südamest osasi suuri sõidukeid seal juures, kelle tuulevoolud paraku sellised, et kui küljealt suhteliselt mööda sõidavad siis kisuvad enda poole..
Samas ka suure kiirusega teine kogemus olnud see, et esi porilaud keris ennast rattasse kinni, hea oli, et kuumem suvepäev oli ja ratas andis aega reageerida nii palju, et koormus võimalikult taha viia, ja miski aeg isegi õnnestus hakkama saada, aga väiksema kiiruse pealt visati ikka üle nipli ära..
Samas ka suure kiirusega teine kogemus olnud see, et esi porilaud keris ennast rattasse kinni, hea oli, et kuumem suvepäev oli ja ratas andis aega reageerida nii palju, et koormus võimalikult taha viia, ja miski aeg isegi õnnestus hakkama saada, aga väiksema kiiruse pealt visati ikka üle nipli ära..
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
Märgatavat langust ei ole aga natuke võibolla tõesti!Aga ega teistpidigi eriline probleem ei ole heatahtmise juures 60 välja võluda!careras kirjutas:Kui sa ikka hoolega vaatad siis ega see päris tasane maa ei ole,on ikka märgatav langus ülesõidu suunasspecialized kirjutas:Üks parimaid kohti sirgel tasasel lõigul kiirendamiseks on ikka järvevanatee Kuni selle rauteeülesõiduni(sellega on halvad kogemused olemas)!
Seal saab ikka 60 km/h sisse küll (ei ole liialdus) mtb-ga!
no siis ilma porikata paneks mtb-ga ikka kõvasti üle 70...fax kirjutas:, aga paraku ise ei taha eriti alla mäge üle 70 enam sõita, sest kerge ebastabiilsus tunne tekib ....
Samas ka suure kiirusega teine kogemus olnud see, et esi porilaud keris ennast rattasse kinni
Ise sain Mallorcal maanteerattaga sirgel laskumisel maksimumkiiruseks 72,8 km/h, ebastabiilsuse tunne polnud enam kerge, vaid päris suur juba
Sokkide taustsüsteem on reeglina karvane aga konkreetsel juhul nägi rekordipüstituse taust välja maaliline.sqber kirjutas:Ma ei oska muud öelda, et kõik sõltub ju taustsüsteemist (ja spidomeetri kalibreerimisest :twisted: )Kuldar kirjutas:Tundub, et Fred Rompelbergi (M50) 10 aasta vanune abs. kiirusrekord 268.831 km/h (167.043 mph) on tõsiselt ohus.
Kui noorkukkedel ainult sokid alla ei vajuks...
endal siis on juhust olnud ungaris mägedes veidi tiirutada ja max tuli 98km/h
ja kõige kurvem kihutamine oli helmes lossimägede juures kui karksist tulin kiirus ei olnud suur natuke alla 60 ja kui mäe otsa sain oli sõber politsei ja tahtis trahvi teha all orus oli 40 märk olnud õnneks trahvist sai noomitus ja jätkasin oma teed võru poole
ja kõige kurvem kihutamine oli helmes lossimägede juures kui karksist tulin kiirus ei olnud suur natuke alla 60 ja kui mäe otsa sain oli sõber politsei ja tahtis trahvi teha all orus oli 40 märk olnud õnneks trahvist sai noomitus ja jätkasin oma teed võru poole
;Kube hellaks;
Kas keegi oskab seda rekordi püstitamist täpsemalt kommenteerida?Kuldar kirjutas:Sokkide taustsüsteem on reeglina karvane aga konkreetsel juhul nägi rekordipüstituse taust välja maaliline.sqber kirjutas:Ma ei oska muud öelda, et kõik sõltub ju taustsüsteemist (ja spidomeetri kalibreerimisest )Kuldar kirjutas:Tundub, et Fred Rompelbergi (M50) 10 aasta vanune abs. kiirusrekord 268.831 km/h (167.043 mph) on tõsiselt ohus.
Kui noorkukkedel ainult sokid alla ei vajuks...
Olen kunagi Discoverist mingit vastavateemalist saadet näinud. Kutt sõitis mingi dragsteri (või sarnase imeauto) taga tuules. Ülekanne oli mingi müstiline ja kuna ta sellega eriti kohapealt minemagi ei saanud, siis mu mälu järgi ta suisa tõmmati liikuma ning poole sõidu pealt niiöelda päästeti valla. Vt. pildi peal on ka näha, et vennal on keskel kaks hammakat: Kõige esimene suur ajab ringi mingit pisikest, millega on jäigalt ühendatud taas 1 suur, mis omakorda ajab ringi rummu otsas asuvat pisikest. Seejärel kukkus kutt väntama, ise istus auto taha paigutatud tuulekattes. Google oleks ilmselt täpsemalt abiks, ei viitsi praegu otsida.skogvarg kirjutas:Kas keegi oskab seda rekordi püstitamist täpsemalt kommenteerida?
-
- Rattur
- Postitusi: 23
- Liitunud: 05. 03. 2005. 11:23