Rattakott - kust sellist leiaks?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Rattakott - kust sellist leiaks?
Otsin rattakotti tagumise pakiraami külge. Võib olla ühepoolne. Sinna peaks mahtuma 15" sülearvuti ja ühtteist elektroonikat veel. Rattakott peaks olema kiiresti ja lihtsalt eemaldatav, et Tallinnas poes käies, ei peaks koti eemaldamisega kaua vaeva nägema (ratta peale kallist asja ka ei saa jätta). Rattakotil peaks olema ka sang või õlarihm (veel parem seljakoti funktsioon).
Olen rattapoodidest uurinud, kuid midagi sobivat ei leidnud. Kas keegi on näinud mingit sobivat rattakotti või ka tavalist kotti, mis minu nõudeid rahuldaks?
Olen rattapoodidest uurinud, kuid midagi sobivat ei leidnud. Kas keegi on näinud mingit sobivat rattakotti või ka tavalist kotti, mis minu nõudeid rahuldaks?
Seljakotiga on see jama, et vahest sõidan rattaga Tallinnast koju (80 km) ja seljakotti ei viitsi seljas tassida kogu tee. Kuigi seljakotti annab ka pakikale kuidagi kinnitada, aga spetsiaalne kott oleks parem.Rivo kirjutas:Läpaka jaoks olemas ka seljakotid. Saadaval pea enamus poodides, kus kaubeldakse arvutitega, kuid saada ka spets koti poodides.
Selliste universaalsete asjadega on, nigu on. Kõlbavad need kõigeks ja ei sobi mitte millekski.
Kumb on ohutum, kas 0,5 m kõrguselt külili vajuv läpakas või 1,5 m kõrguselt kukkuv läpakas?nerd04 kirjutas:kas pakika kotis on läpakale päris õige koht? ise raatsiks seda ainult seljas kanda. sest paljugi mis võib rattaga juhtuda- käib külili, saab matsu vms. kui aga juba sinule juhtub, siis on ka läpparist pohlad. hoidke läpparit ja muud õrna ja hinnalist seljakotis.
kumb on läppari tervisele parem, olla seljakotis ja kõik teelt tulevad löögid summutatakse või läppar saab läbi raami enamuse tee ebatasasustest tulevatest löökidest sisse. kõvaketas küll õnnelik pole. eks ise otsustad.leinz kirjutas:Kumb on ohutum, kas 0,5 m kõrguselt külili vajuv läpakas või 1,5 m kõrguselt kukkuv läpakas?
endal cannondale seljakott, läpaka sisu ja pealekinnitatav porikaitse peal pluss hunnik taskuid. peab isegi niiskust ja toimib ekstreemoludes viimasena sõitsin lumelauaga Vallee Blancest (3800m kõrguselt) alla korralik kaamera kotis paar korda käisin ka selili .kott koos kaamera ja konjakivarudega pidas suurepäraselt vastu.
Re: Rattakott - kust sellist leiaks?
V+ paistis olevat mingi merida rattakott!leinz kirjutas:Otsin rattakotti tagumise pakiraami külge. Võib olla ühepoolne. Sinna peaks mahtuma 15" sülearvuti ja ühtteist elektroonikat veel. Rattakott peaks olema kiiresti ja lihtsalt eemaldatav, et Tallinnas poes käies, ei peaks koti eemaldamisega kaua vaeva nägema (ratta peale kallist asja ka ei saa jätta). Rattakotil peaks olema ka sang või õlarihm (veel parem seljakoti funktsioon).
Olen rattapoodidest uurinud, kuid midagi sobivat ei leidnud. Kas keegi on näinud mingit sobivat rattakotti või ka tavalist kotti, mis minu nõudeid rahuldaks?
Ei mäleta kas ta nüüd detailselt su vajadustele vastas aga midagi taolist igaljuhul!
Spetsiaal läpaka kotte teeb saksa Umarex (hinnad saksas 40-50eur). läpakas kinnitud siseseinale takjapaeltega. Kotid on kõvaküljelised ja seest polsterdatud.
http://www.umarex-bikebag.de/index.php? ... vid=79.552
Ise kasutan Umarex Combi Rack Office -t.
http://www.raddiscount.de/P02937.html
Valiku otsustas asjaolu, et igal rattal polnud pakikat. combi rack omab eraldi koti
hoidjat
http://www.umarex-bikebag.de/index.php? ... vid=79.552
Ise kasutan Umarex Combi Rack Office -t.
http://www.raddiscount.de/P02937.html
Valiku otsustas asjaolu, et igal rattal polnud pakikat. combi rack omab eraldi koti
hoidjat
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Pakiraami kotti ei tasu läpakat ega fotokat panna, muidu on varsti rikkis. Ma sõidan pakiraamikottidega päris tihti ja see on ikka karm küll, mis toimub - kaks pakiraami on juba ära lagunenud. Seljakott on õrnade asjade vedamiseks kõige parem. Vajadusel aeg-ajalt peatuda ning natuke seljasirutamist ja käib küll. Kui see ei sobi, siis mõtle järele, et kas läpaka tassimine on ikka mõttekas lahendus - võib olla piisab ainult andmekandja vedamisest. Ma oletan, et kõvaketas pole ainus, mis võib rikki minna.
Ma olen vist korra läpakat vedanud umbes 40km. Ei mäleta, kas oli seljakotiga seljas või pakiraami peal spordikotis riidehunniku sees.
Ma olen vist korra läpakat vedanud umbes 40km. Ei mäleta, kas oli seljakotiga seljas või pakiraami peal spordikotis riidehunniku sees.
Pakuks huvi küll, kuid saksa keelt ei mäleta enammart kirjutas:Spetsiaal läpaka kotte teeb saksa Umarex (hinnad saksas 40-50eur). läpakas kinnitud siseseinale takjapaeltega. Kotid on kõvaküljelised ja seest polsterdatud.
http://www.umarex-bikebag.de/index.php? ... vid=79.552
Ise kasutan Umarex Combi Rack Office -t.
http://www.raddiscount.de/P02937.html
Valiku otsustas asjaolu, et igal rattal polnud pakikat. combi rack omab eraldi koti
hoidjat
Kas neid kotte Eestis ka keegi pakub?
Ilmselt pakiraamil olles raputab küll ja seljas oleks selles mõttes turvalisem, kui kuidas sul pakiraamid ära lagunevad? Mina kasutan enda pakiraami juba 5 aastat (vahepeal vahetasin ainult ratast selle all), vean kotte, inimesi ja kõike muud sellega, kuid täitsa terve.cowrider kirjutas:Pakiraami kotti ei tasu läpakat ega fotokat panna, muidu on varsti rikkis. Ma sõidan pakiraamikottidega päris tihti ja see on ikka karm küll, mis toimub - kaks pakiraami on juba ära lagunenud. Seljakott on õrnade asjade vedamiseks kõige parem. Vajadusel aeg-ajalt peatuda ning natuke seljasirutamist ja käib küll. Kui see ei sobi, siis mõtle järele, et kas läpaka tassimine on ikka mõttekas lahendus - võib olla piisab ainult andmekandja vedamisest. Ma oletan, et kõvaketas pole ainus, mis võib rikki minna.
Ma olen vist korra läpakat vedanud umbes 40km. Ei mäleta, kas oli seljakotiga seljas või pakiraami peal spordikotis riidehunniku sees.
Et endal siiski kergem oleks, peaks rattakott läpaka jaoks olema võimalikult tugeva konstruktsiooniga ja seest pehme ja hästi kinnitatud.
Eks sõltub nii konstruktsioonist kui ka kasutustingimustest. Eelmine oli vedela konstruktsiooniga + suur koorem + väga halvad teeolud. Praegusel lihtsalt 1.5 mm terasest latt pooleks. Ma ei oska öelda kuidas ja miks, võib olla oli pinge sees ja ei suutnud enam väntsutamisele vastu pidada ja väntsutada on see ikka päris palju saanud. See selleks - jutu point oli selles, et mis tagaratta kohal toimub, on sülearvuti jaoks päris karm.leinz kirjutas:kui kuidas sul pakiraamid ära lagunevad?
kasvõi Targus, aga eeltöö vaata näiteks Zebra netipoest:
http://www.zebra.ee/S2/Products.aspx?iS ... ry=backpac
http://www.zebra.ee/S2/Products.aspx?iS ... ry=backpac