Rekreatiivala

Kõikvõimalikud mõtted, mis tulevad pähe kui pole ammu sadulasse saanud või oled sinna liiga kauaks jäänud.
Vasta
alarmees
Rattur
Postitusi: 2
Liitunud: 10. 04. 2005. 14:15

Rekreatiivala

Postitus Postitas alarmees » 21. 04. 2005. 11:48

Jõudu!

oleks väga tänulik, kui külastaksite linki


http://www.hot.ee/rekreatiivala/

jjanno
Rattur
Postitusi: 202
Liitunud: 31. 03. 2003. 07:40

Re: Rekreatiivala

Postitus Postitas jjanno » 21. 04. 2005. 14:29

Tere
alarmees kirjutas:oleks väga tänulik, kui külastaksite linki
Oleks väga tänulik, kui Sa siia paneks ka paar sõna selle lingi kohta. Üldjuhul ei kipu igasuguseid põhjendusteta linke klikkama.

jJanno

dino
Rattur
Postitusi: 2
Liitunud: 19. 06. 2003. 13:09

Postitus Postitas dino » 21. 04. 2005. 19:18

Paluks abi! Hetkel on käsil bakalaureuse töö teemal LIIKUMISRADADE KORRALDAMINE JA INFOSÜSTEEMIDE LOOMINE HARKU REKREATIIVALA NÄITEL. Harku-Nõmme-Mustamäe rekreatiivala all pean silmas Tallinnas asuvaid Nõmme-Mustamäe suusaradasid ja Harku metsaradasid.
Ette tänades kõikide vastuste eest!
Copy&paste lingist ... juhuks kui keegi ei taha niisama linki klikkida ;)

Dino

www
Rattur
Postitusi: 256
Liitunud: 06. 06. 2003. 13:00

Postitus Postitas www » 22. 04. 2005. 08:06

ei tea kui palju see haakub teemaga aga raja tähistused ning teabe viidad on arvestades seda potentsiaalset ohtu mida ratturid või suusatajad kujutavad järskudest küngastest laskudes suht olematud. see aasta olid suusaradadel trummis vähemalt üle silla laskumine kuidagigi reguleeritud, rattasõidu puhul pole sellist lähenemist kusagil märgata. nii et kohtumiseni langusel kui kaastreenija võtab seda tõusuna. :twisted:

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3637
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 22. 04. 2005. 08:26

www kirjutas:ei tea kui palju see haakub teemaga aga raja tähistused ning teabe viidad on arvestades seda potentsiaalset ohtu mida ratturid või suusatajad kujutavad järskudest küngastest laskudes suht olematud. see aasta olid suusaradadel trummis vähemalt üle silla laskumine kuidagigi reguleeritud, rattasõidu puhul pole sellist lähenemist kusagil märgata. nii et kohtumiseni langusel kui kaastreenija võtab seda tõusuna. :twisted:
Rutiini vältimiseks on Nõmme raja tagurpidi läbimine igati tervitatav, aga raudselt peab arvestama, milline on see "õige" suund. Kui võtad riske, siis käitud ju ohte ennetavalt.
Mingil netilehel suuna äramärkimisest on tolku vähe, pigem kulutada üheselt mõistetavate nooltele ja viitadele.

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Postitus Postitas Villem T » 22. 04. 2005. 09:55

Trummis on ju sirged laskumised!? Kui tõusja ennast oma maks pulssi ja laskuja oma maks kiirust imetlema ei unusta on ju oht kokku põrgata sama suur kui siledal teel.

Kasutaja avatar
Soobel
Rattur
Postitusi: 812
Liitunud: 21. 06. 2004. 19:17

Postitus Postitas Soobel » 25. 04. 2005. 14:23

Reaktiivaladega tegelegu lendurid.
mustal taustal helendab must vari

Kasutaja avatar
Olivers
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 26. 10. 2004. 16:57

Postitus Postitas Olivers » 25. 04. 2005. 14:41

Kuldar kirjutas:
www kirjutas:ei tea kui palju see haakub teemaga aga raja tähistused ning teabe viidad on arvestades seda potentsiaalset ohtu mida ratturid või suusatajad kujutavad järskudest küngastest laskudes suht olematud. see aasta olid suusaradadel trummis vähemalt üle silla laskumine kuidagigi reguleeritud, rattasõidu puhul pole sellist lähenemist kusagil märgata. nii et kohtumiseni langusel kui kaastreenija võtab seda tõusuna. :twisted:
Rutiini vältimiseks on Nõmme raja tagurpidi läbimine igati tervitatav, aga raudselt peab arvestama, milline on see "õige" suund. Kui võtad riske, siis käitud ju ohte ennetavalt.
Mingil netilehel suuna äramärkimisest on tolku vähe, pigem kulutada üheselt mõistetavate nooltele ja viitadele.
Ei leia eriti probleemi selles,et mis pidi peaks nüüd seda rada läbima,sest ple mina veel näinud kedagi kes sellest silla laskumisest/tõusust suudaks ülesse sõita! :D Siit ka loogiline järeldus,et rada tuleks sõita ikka selles suunas mis pidi on seda võimalik läbida!
Raja märgistus on ka suht OK!Tuleb lihtsalt tähelepanelik olla! :)

Vasta

Mine “Üldfoorum”