author rattad
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
-
- Rattur
- Postitusi: 6
- Liitunud: 03. 05. 2005. 08:39
author rattad
selline küsimus, kas tasub osta Author hübriidrattaid nagu näiteks see: http://www.author.ee/horizon.htm ?
Re: author rattad
search.php?mode=resultsrattur1105 kirjutas:selline küsimus, kas tasub osta Author hübriidrattaid nagu näiteks see: http://www.author.ee/horizon.htm ?
Otsitavaks - author
Rubriigiks - Jalgrattad
Viimati muutis mart, 03. 05. 2005. 08:57, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
-
- Rattur
- Postitusi: 6
- Liitunud: 03. 05. 2005. 08:39
Re: author rattad
kasutasin küll otsingut, kuid ammendavat vastust ei saanud. Keegi võiks pajatada, kas antud Horizon on mõttekas osta, kui eesmärgiks on pikema otsa maanteesõit harrastaja tasemel, samuti Tartu Rattarallidel osalemine?mart kirjutas:search.php?mode=resultsrattur1105 kirjutas:selline küsimus, kas tasub osta Author hübriidrattaid nagu näiteks see: http://www.author.ee/horizon.htm ?
Olen pea aasta otsa nimetatud rattaga sõitnud (ka talvel), aga eranditult linna oludes. Suurimateks puudusteks pean kaalu, käikarid võiksid olla klass kõrgem (seda arvesta ka sina, kui kavatsed rallidel osaleda) ja puust sadulat. Viimast on muidugi kõige kergem vahetada. Samuti võiks alla vahetada topeltpöiad (jälle kui rallidel osaleda tahad) ja kitsamad kummid maanteel sõiduks. Ehk kokkuvõtteks- et saada kohe päris ratast mis vastab sinu eeldustele- kuluta 1,5tuh rohkem ja osta Author Stratos.
-
- Rattur
- Postitusi: 6
- Liitunud: 03. 05. 2005. 08:39
Re: author rattad
Ratas nagu ratas ikka. Ostsin selle ratta peamiselt mitte-kompaktse raamirattur1105 kirjutas:selline küsimus, kas tasub osta Author hübriidrattaid nagu näiteks see: http://www.author.ee/horizon.htm ?
pärast. Raam on õhendamata hi-ten terastorust, seega suhteliselt raske.
Originaalsete käikarite ja linkide kohta ei oska suurt midagi öelda, kuna lasin
need poes maha võtta. Nagu juba öeldi, võiks kaaluda pöidade asendamist
topeltpöidadega. Kui tahad saada võistlemiskõlbulikku ratast, siis vaata paremate
mudelite poole.
Olen 190cm ja umbes 100kg.
Pilk on jäänud pidama Author Stratos rattal
http://www.author.ee/stratos.htm
ja Trek7200fx
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... 86,232,237
Äkki keegi asjatundja siin oskab tuua selle Trek-i eelised. Enda mõistuse järgi võtaks Authori.
Pilk on jäänud pidama Author Stratos rattal
http://www.author.ee/stratos.htm
ja Trek7200fx
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... 86,232,237
Äkki keegi asjatundja siin oskab tuua selle Trek-i eelised. Enda mõistuse järgi võtaks Authori.
Eks nad ole enam-vähem sama "kanged" v.a. amordi poolest. Istu ja mõtiskle veidi teemal, kus ja kuidas sõidad. Minu hübriidil (Nishiki 301) näiteks ei ole amorti ja ega ma tunne selle järgi ka vajadust. Paljus muidugi maitse asi... Ilmselt tasuks ka poes korra mõlema selga istuda ja usaldada veidi kõhutunnet.
Amortidest niipalju, et Trekil on ka teine amort - sadulaamort. Minu arust on parem, kui seda jubinat ei ole. Alguses võib mugav olla, aga see hakkab logisema ja halvemini töötama ning lõpuks on sellega väga jama sõita. Need Treki Alloy rummud on kahtlased, tundub et need on kõigil low-end Trekidel sarnased. Minu kogemuse järgi on need jubeda veeremisega. Author on igal juhul parem valik!
kui õigeks seda tehasekaalu lugeda saab on keegi kaalunud antud isendit reaalselt kaaludes on alati kaal way suuremmono-cyclist kirjutas:rääkides kaaludest... authori 12.25 on selle hinnaklassi kohta vägagi hea näitaja, trek koos esi- ja sadulaamordiga on juba nende arvelt vähemalt 1.2 kilo raskem, ja mingid suvalised jooksud ei ärata samuti mingit usaldust, nii et viimati pakutud kahest raudselt author
ei tahtnud uut teemat teha, kuidas need 2 ratast omavahel võrreldes on
http://www.author.ee/compact.htm
http://www.author.ee/horizon.htm
Horizon on kallim (3990, Compacti 3190 vastu) ja tänu sellele ka kindlasti parem (st paremate osadega), kas hinna vahe on kvaliteeti arvestades õigustatud? 800 krooni pole just mingi väga suur summa, aga vahe siiski.
Ratta eesmärk oleks niisama linnas sõitmiseks (kasvõi nõmme metsaradadel, mingit maastikku sellega tegema ei taha hakata, sellepärast tahaks hübriidratast). Välismus on ka päris korralik (võrreldes teiste firmade hübriididega) ja olen aru saanud, et Authori rattaid peetakse üldiselt headeks. Kas on mõtet Horizoni eest 800 krooni rohkem maksta arvestades ratta eesmärki, või soovitate parem mingit teist rattafirmat?
http://www.author.ee/compact.htm
http://www.author.ee/horizon.htm
Horizon on kallim (3990, Compacti 3190 vastu) ja tänu sellele ka kindlasti parem (st paremate osadega), kas hinna vahe on kvaliteeti arvestades õigustatud? 800 krooni pole just mingi väga suur summa, aga vahe siiski.
Ratta eesmärk oleks niisama linnas sõitmiseks (kasvõi nõmme metsaradadel, mingit maastikku sellega tegema ei taha hakata, sellepärast tahaks hübriidratast). Välismus on ka päris korralik (võrreldes teiste firmade hübriididega) ja olen aru saanud, et Authori rattaid peetakse üldiselt headeks. Kas on mõtet Horizoni eest 800 krooni rohkem maksta arvestades ratta eesmärki, või soovitate parem mingit teist rattafirmat?
ei tahtnud uut teemat teha, kuidas need 2 ratast omavahel võrreldes on
http://www.author.ee/compact.htm
http://www.author.ee/horizon.htm
võta ikka kallim variant ehk horizon kuna selle juba 24käiku ja taga Acera vaheti mis on enamvähem norm! PS poes saad ju hinda ka kaubelda proovi järgi!
http://www.author.ee/compact.htm
http://www.author.ee/horizon.htm
võta ikka kallim variant ehk horizon kuna selle juba 24käiku ja taga Acera vaheti mis on enamvähem norm! PS poes saad ju hinda ka kaubelda proovi järgi!
oluline vahe on horizoni 24 käiku compacti 21 vastu. käigulülitid ja pidurid on horizonil veidi asjalikumad. raam ja kahvel peaksid samad olema. vaat seda ei tea kas compactil on taga kassett või tirr (freehub vs freewheel). kassett on ikka kindlam ja mõistlikum variant.cioni kirjutas:ei tahtnud uut teemat teha, kuidas need 2 ratast omavahel võrreldes on
http://www.author.ee/compact.htm
http://www.author.ee/horizon.htm
Horizon on kallim (3990, Compacti 3190 vastu) ja tänu sellele ka kindlasti parem (st paremate osadega), kas hinna vahe on kvaliteeti arvestades õigustatud? 800 krooni pole just mingi väga suur summa, aga vahe siiski.
Ratta eesmärk oleks niisama linnas sõitmiseks (kasvõi nõmme metsaradadel, mingit maastikku sellega tegema ei taha hakata, sellepärast tahaks hübriidratast). Välismus on ka päris korralik (võrreldes teiste firmade hübriididega) ja olen aru saanud, et Authori rattaid peetakse üldiselt headeks. Kas on mõtet Horizoni eest 800 krooni rohkem maksta arvestades ratta eesmärki, või soovitate parem mingit teist rattafirmat?
Viimati muutis erikr, 01. 06. 2005. 20:46, muudetud 1 kord.
Vahe on vist selles, et kassett tähendab lihtsalt hammasrattaid ilma tirrita e. siis tüüpi kus tirr on juba rummule eraldi kinnitatud; tirrivariandis on aga ühte liidetud nii tirr ja hammakad, mis koos kinnitatakse rummule.
Kassett parem, kuna jäävad ära näiteks lisakulutused, mis muidu kaasnevad tirriga tüübil. Saab sama summa eest paremad hammakad ja ka võtmed on neil erinevad, s.t. kui muud rattad on Sul kassetiga, siis oleks hea kui ei pea edaspidi eraldi võtmeid ostma.
Kassett parem, kuna jäävad ära näiteks lisakulutused, mis muidu kaasnevad tirriga tüübil. Saab sama summa eest paremad hammakad ja ka võtmed on neil erinevad, s.t. kui muud rattad on Sul kassetiga, siis oleks hea kui ei pea edaspidi eraldi võtmeid ostma.
oled asjast väga valesti arusaanud uuri täpsemalt järgi!Kristiano kirjutas:Vahe on vist selles, et kassett tähendab lihtsalt hammasrattaid ilma tirrita e. siis tüüpi kus tirr on juba rummule eraldi kinnitatud; tirrivariandis on aga ühte liidetud nii tirr ja hammakad, mis koos kinnitatakse rummule.
Kassett parem, kuna jäävad ära näiteks lisakulutused, mis muidu kaasnevad tirriga tüübil. Saab sama summa eest paremad hammakad ja ka võtmed on neil erinevad, s.t. kui muud rattad on Sul kassetiga, siis oleks hea kui ei pea edaspidi eraldi võtmeid ostma.
TIRR= hammakad koos südamikuga mis kinnitub rummukülge keermega
vana algne süsteem ei toeta võlli kogu ulatuses ja seoses sellega on nõrgem ! kasutatakse odavatel ratastel ja peatselt lahkub areenilt üldse
KASSETT= südamik on rummu küljes kohe ja hammakad käivad eraldi sinna peale on uuem süsteem,tugevam ja vastupidivam! toetab võlli täielikult !
Kuidas, nii ma ju kirjutasingi..?! Kassett=ilma tirrita ja teine, vanem v.=hammakad+tirr. Ei ole ju valesti aru saanud...
Kui võibolla on küsimus "kassetti " mõistes. S.t. komplekteeritud tirr + rumm ja sinna lükitakse hammakate partii e. sprocketid. Kirjas võib ju kõike ka kahelt poolelt vaadata.
kasseti variant
ja need on siis hammakad ilma tirrita
Ja üldse ma soovitaks Sul sama ratas 1 tuh,- kr. eest kasutatuna osta Algatuseks ja sealt edasi
Edu! Võibolla on pakkuda ka hübriide...
Kui võibolla on küsimus "kassetti " mõistes. S.t. komplekteeritud tirr + rumm ja sinna lükitakse hammakate partii e. sprocketid. Kirjas võib ju kõike ka kahelt poolelt vaadata.
kasseti variant
ja need on siis hammakad ilma tirrita
Ja üldse ma soovitaks Sul sama ratas 1 tuh,- kr. eest kasutatuna osta Algatuseks ja sealt edasi
Edu! Võibolla on pakkuda ka hübriide...
Viimati muutis Kristiano, 02. 06. 2005. 06:41, kokku muudetud 12 korda .
Tegelikult kui ratta ost pole just minutite küsimus, siis soovitaks antud rataste teemadel suhelda Auhtoriga, ka siis reaalajas või maili teel. Tasub ära kurta mure, et mida soovid osta(vastusest filtreeri müügimöla välja) ja samuti küsi soodusega hinnapakkumisi ja miks mitte veel klass kõrgema ratta peale samuti (ehk polegi nii hirmus ja mahub veel rahakoti vahele ära), ehk siis classic sx (kuigi esiamordist võiks küll loobuda tavalise kahvli kasuks), samas kui infotulv või müügimöla kasvavad üle pea või siis jääd siiski kahtlema, sellest mis sulle räägitakse sealt vastu siis küsi julgelt siit foorumist uuesti oma kahtluste osas.. Ah jah är osta ratast ainult visuaalsel teel, vaid küsi julgelt proovisõitu teha, ja vaata kas tunnetus enamvähem vastab.. Tunnetuse osas muidugi tasub arvestada, et lenks võib liialt kõrgel/madalal olla, samuti sadul liialt ees/taga/all/üleval, lase neid keerata ja proovi uuesti. Minumeelest peab siiski jalgratas olema mugav enda jaoks
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?