Nagu kusagil lubatud sai, minnakse kohe peale lume sulamist Haanja selle aasta rada kaema. Eilne teine üritus keskendus Haanja maratoni uuele singlile, mis tegelikult oli eelmise sügise Haanja100 üks lõike, kuid Elionil tagurpidi.
Torm ja metsamehed on vahepeal kõvasti metsa ja puid äestanud, tõsine töö seisab meil veel ees. Tegin ka mõned pildid, mis näitavad tormimurdu, uut singlilõiku ja seda, et mõnes kohas on Haanjas veel jää.
Uue rajaosa tegelikku raskusastet nagu ei saanudki kogeda, kuna pidev rattalt mahatulek ja puude ületamine ei lubanud normaalselt sõita.
EEC Haanja 2005 rada
Asi selles, et me kolame võõral maal. Kõik sõltub ikka "rajameistri" ja maaomaniku kokkulepetest.skogvarg kirjutas:hmm
kellest siis tegelikult sõltub raja õigeks ajaks puhtaks saamine. Kas te peate ka kedagi "peksma" et see korda saaks.
Tahan lihtsalt teada millal ilma ronimata rajaga tutvuma võiks minna.
P.S millal võiks esimesi linte rajal kohata ?
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
asi selles et ei ole tõesti veel sel aastal asfaldilt, kruusalt puude rajale saanud. Endal oli see suur torm juba meelest läinud.
Tuleb välja et olen mõnes mõttes õnnega koos olnud et pole seda veel teinud.
Eelmise aasta H100 alguse kuni Kavadi järveni sõitsin küll läbi. Seal nagu suurt jama ei olnud.
Kusjuures kaasjärve tõus on ikka karm küll, isegi kuiva rajaga. Praegu on seal veeroopad sees ja suutsin seal enda küljele lasta. Tõus on täpselt selline kus on patt rattalt maha tulla ja seljas olles paras pingutus.
Tuleb välja et olen mõnes mõttes õnnega koos olnud et pole seda veel teinud.
Eelmise aasta H100 alguse kuni Kavadi järveni sõitsin küll läbi. Seal nagu suurt jama ei olnud.
Kusjuures kaasjärve tõus on ikka karm küll, isegi kuiva rajaga. Praegu on seal veeroopad sees ja suutsin seal enda küljele lasta. Tõus on täpselt selline kus on patt rattalt maha tulla ja seljas olles paras pingutus.