uus HG 53 kett install
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
uus HG 53 kett install
Uue Shimano HG 53 keti pakendis on kaasas üks lisa neet, kuid ketil on lüli küljes juba neet olemas. Milleks siis see eraldi neet on kaasa antud? Kumba ma peaksin kasutama, õpetus soovitab seda lisa neeti, milleks?
Kett on ka mingi pooleldi petrooliumi lõhnalise ainega koos, kas see on õli või lihtsalt tehase konserv, mille peaks maha pesema?
Samuti: mille poolest HG 73 v. 93 marki ketid nr.53-st paremad on?
Kas on vahet ka, mis pidi keti hammasratastele peale paned!?(Ega vist)
Kett on ka mingi pooleldi petrooliumi lõhnalise ainega koos, kas see on õli või lihtsalt tehase konserv, mille peaks maha pesema?
Samuti: mille poolest HG 73 v. 93 marki ketid nr.53-st paremad on?
Kas on vahet ka, mis pidi keti hammasratastele peale paned!?(Ega vist)
lisaneet on selleks, et kui tahad ketti maha võtta ja pärast tagasi panna või siis läheb puruks ja soovid remontida.
paksem möks kõik pealt maha kuiva ja karva mitte andva lapiga.
mida kallim seda parem (kergem, täpsemad valmistamistolerantsid, paremad materjalid) . samas ei pea tingimata kalleim olema vastupidavaim.
viimasele küsimusele vastasid ise juba õigesti.
paksem möks kõik pealt maha kuiva ja karva mitte andva lapiga.
mida kallim seda parem (kergem, täpsemad valmistamistolerantsid, paremad materjalid) . samas ei pea tingimata kalleim olema vastupidavaim.
viimasele küsimusele vastasid ise juba õigesti.
Muud ei oska ölda kui seda,et pese see tehasest pandud konserveerimisaine maha ja siis pane koraliku õli.
Mina üritasin sõita kohe uue ketiga mis oli pesematta ja ragistasin käikudega nii mis kole.Peale pesu (algul naftaga siis fairiga) õlitasin ära ja nüüd töötab koralikult.
Kett on KMC X9 kuid vahet pole.
Mina üritasin sõita kohe uue ketiga mis oli pesematta ja ragistasin käikudega nii mis kole.Peale pesu (algul naftaga siis fairiga) õlitasin ära ja nüüd töötab koralikult.
Kett on KMC X9 kuid vahet pole.
Keti jõuan arvatavasti 10 x pessu paisata, kuid kas tagasipanemisel peab tingimata mõne vana needi selle uuega asendama, või saab ka olemasolevatega hakkama (ühes pakendis oli lisaneet juhuslikult puudu)?erikr kirjutas:lisaneet on selleks, et kui tahad ketti maha võtta ja pärast tagasi panna või siis läheb puruks ja soovid remontida
Samas ei ole soovitav nii või teisiti ühest kohast(neediga) lahti võtta, kas siis iga lahtivõtmise korral "tuleks" uus installi neet panna!?
mida ja miks shimano neist neetidest arvab ja kuidas nendega ringi käia soovitab, loe ketiga kaasas olevalt paberilehelt.Kristiano kirjutas:Keti jõuan arvatavasti 10 x pessu paisata, kuid kas tagasipanemisel peab tingimata mõne vana needi selle uuega asendama, või saab ka olemasolevatega hakkama (ühes pakendis oli lisaneet juhuslikult puudu)?erikr kirjutas:lisaneet on selleks, et kui tahad ketti maha võtta ja pärast tagasi panna või siis läheb puruks ja soovid remontida
Samas ei ole soovitav nii või teisiti ühest kohast(neediga) lahti võtta, kas siis iga lahtivõtmise korral "tuleks" uus installi neet panna!?
mina viskan uuel ketil kõigepealt need needid minema ja panen kohe powerlingi.
Muide, mina lasen selle ketiga kaasas oleva "õliga" nii kaua kui ilm lubab. Hetkel on hg93 ketil juba 1500km ees, aga ma pole teda ühtegi korda puhastanud! Olgu tänatud kuiv kevad! :) Paar korda olen mõned tilgad finishline-i juurde tilgutanud.
Minu arust hakkab just siis jama pihta kui oled keti "liiga" puhtaks bensiini või mootoripesuvedelikuga pesnud. See peseb igalt poolt lülide vahelt ka määrde minema, kus teda muidu midagi ei puutu. Ja siis tuleb tõesti hoolikalt kuivatada ja õli lisada.
Aga üldiselt on kõik ilmas kinni, kui kett on porine ja liiva, siis pole midagi teha, tuleb pesta ja õlitada.
Minu arust hakkab just siis jama pihta kui oled keti "liiga" puhtaks bensiini või mootoripesuvedelikuga pesnud. See peseb igalt poolt lülide vahelt ka määrde minema, kus teda muidu midagi ei puutu. Ja siis tuleb tõesti hoolikalt kuivatada ja õli lisada.
Aga üldiselt on kõik ilmas kinni, kui kett on porine ja liiva, siis pole midagi teha, tuleb pesta ja õlitada.
Hääletan sinu variandi poolt. See paks tökat peab kuiva ilmaga mitmeid korda kauem vastu, kui ükski õli, mida mina proovinud olen. Ja kakat ei kogu ta ka. Ei saa aru, miks teda maha nühkima peaks.Kirsa kirjutas:Muide, mina lasen selle ketiga kaasas oleva "õliga" nii kaua kui ilm lubab.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Seda rattavärki on ikka keerukas selgeks teha, kui nii vastakaid arvamusi jagub lausa peo täiega
..käisin täna korra seal pirita rattapoes ja müüja (v.mehhann) ütles, et uus kett sõidetakse koos selle möksiga sisse, kuni ta ära kulub.
..samas manual ütleb esimese lausena "use neutral detergent to clean the chain"
Pesin eile seda ketti 3x "miniriskiga", aga see on vist hea õli, sest kett jäi kleepuvaks edasi
Hg 53 man.
..käisin täna korra seal pirita rattapoes ja müüja (v.mehhann) ütles, et uus kett sõidetakse koos selle möksiga sisse, kuni ta ära kulub.
..samas manual ütleb esimese lausena "use neutral detergent to clean the chain"
Pesin eile seda ketti 3x "miniriskiga", aga see on vist hea õli, sest kett jäi kleepuvaks edasi
Hg 53 man.