Tunduvad huvitavad lühemat sorti distantsid, just sellised, mida olen aja peale sõitnud niisama
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tegu on eraldistardi võistlustega. baigiga vist võib peale tulla kuid eraldi arvestust baikidele ei peeta.RudiTurbo kirjutas:Tundub huvitav, aga pole nagu eriti infi veel, küsiks, et kas keeg on eelnevatel aastatel käinud ja kas oli palju osavõtjaid?
Tunduvad huvitavad lühemat sorti distantsid, just sellised, mida olen aja peale sõitnud niisamaAsi on muidu MNT, aga kas MTB'ga ka mõtet starti tulla? Loodan ka MNT omanikuks saada, aga seda vist enne kesksuve ei ole loota.
Tõeliselt inspireeriv/motiveeriv põhjendus! Ajasid ka minul kõvaksMati kirjutas:Raudselt soovitan, ka bike'ga. Miks, järgnevalt 4+1 põhjust!
1. Sisuliselt ainus võimalus Eestis harrastada võistluskorras eraldistarti KÕIGIL.
2. Hea kiiruslike omaduste trenn.
3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
4. Hea võimalus kogeda lühikesel maal grupisõitu (seda siis eraldistartide vahel toimuvatel 36 km händikap sõitudel).
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
Oot-oot, mul üks vana halli habemega Soss seisab juba 12 aastat keldris, eks monteerin tal käikarid maha (minu mäletamist mööda töötasid küll, kui ratta käest panin, jooksud olid küll täiesti lömad) ja annan sulle privas teada - mul ainult hea meel, kui keegi seeläbi teisipäevakuid sõita saab. Vaja ainult aeg leida ja keldrisse jõudaKäru kirjutas:Ehk kuhu ma selle jutuga tahtsin jõuda - kui kellelgi on pakkuda Turisti või Sossi tagakäikarit siis tuleks ka teisipäevakule. Eraldistarti võiks ju proovida, aga TRR?ile vast ei julge sellise aparaadiga punti trügida.
eraldistardi mõte seisnebki selles et iga mees enda eest...RudiTurbo kirjutas:Ei leia juhendist midagi selle kohta, et kui eraldistardis kellegi kinni püüad, kas siis võib tuules sõita?
Või on see mingi ilmselge eraldistardi reegel, mida isegi ei mainita?![]()
Pole kunagi eraldistarti sõitnud, ega muid võistlusigi pole veel palju seljataga, aga juba koguneb kogemust
Eraldistart ongi nii, et üks pulsilöök on mustast pildist puudu.lauri2 kirjutas:plaanisin samuti osa võtta, pole ka siiani veel eraldistardiga võistlusel käinud niiet kogemus kulub ära..
karta on aint, et nii lühikesel distantsil antakse tuld niiet pilt on ees must![]()
Mis inffi sa tahad? Ma pakun, et rohkem inffi ei tulegi. Tuled lihtsalt kokkulepitud ajal kokkulepitud kohale ja ongi kogu lugu. Stardimaks tuleb ka kaasa võtta.lauri2 kirjutas:huvitav jah millal rohkem inffi jagatakse..siis teaks plaanida kõige muu kõrvalt
http://www.ejl.ee/kalender2005/2005_ratas.doclauri2 kirjutas:huvitav jah millal rohkem inffi jagatakse..siis teaks plaanida kõige muu kõrvalt
kopipasta UCI eraldistardi reeglitestRudiTurbo kirjutas: Ei leia juhendist midagi selle kohta, et kui eraldistardis kellegi kinni püüad, kas siis võib tuules sõita?
Või on see mingi ilmselge eraldistardi reegel, mida isegi ei mainita?
Kood: Vali kõik
Racing procedure
2.4.017 If one rider is caught up by another, he may neither lead nor follow in the slipstream of the rider
who caught up.
A rider, upon catching up with another shall leave a lateral gap of at least 2 metres between himself
and the other rider.
After 1 km, the rider caught up shall ride at least 25 m away from the other.
2.4.019 If necessary, the commissaire shall force the riders to leave the 2 metre lateral gap and the distance
of 25 metres respectively, without prejudice to the penalties provided for in the scale of penalties
(article 12.1.040, point 40).
2.4.020 Riders may not help one another.
2.4.021 The specific regulations for the event shall indicate if feeding is permitted and which conditions
apply.
tänud!erikr kirjutas: http://www.ejl.ee/kalender2005/2005_ratas.doc
niih,tehtud ja polnudki kõige hullem.Arvestasin halvimaga lootsin parimatMati kirjutas:Raudselt soovitan, ka bike'ga. Miks, järgnevalt 4+1 põhjust!
....
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
pagan, just lootsin sealt head sutsakat TRR-ks. ega nad vist nii lühikese ajaga teist ringikest leia.erikr kirjutas:...lisaks info, et 24.05 händikäp jääb teetööde tõttu ära.
erikr kirjutas: eilne näitas, et 1 tund startideks on vähe kuna rahvast oli päris palju.
korraldajaga rääkides tuli ka välja, et üritust pole kuigi lihtne korraldada kuna omavalitsuste ja liikluspolitsei poolt on surve alustamiseks alles kl 21.00 , põhjenduseks suur liiklustihedus veel kl 19-21 välisel ajal.
.
vaimse võimekuse all mõeldakse seda kaua sa vaimselt suudad valule vastu panna.kui ühel hetkel käib pööningul krõps,et enam ei jõua siis on kõik.võid unustada hea aja ja mida iganes.vaimne võimekus ongi seotud valu talumisega. see on siis minu tagasihoidlik arvamus asjast.veel varasematel aastatel oli see "krõps" väga visa tulema aga sel aastal on asi paremaks läind.kui hakkab mingi kangimoodi asi tulema ja piimhape tapab siis panen kohe natule juurde ja kangutan edasi.Valust tuleb üle olla,siis oled ka teistest üleArbo kirjutas:Tahad sa sellest rääkida? Paljud räägivad, aga vähesed vist mõistavad, millest jutt..riho kirjutas:Et head tulemust saada on vaja tugevat jalga, vägevat pumpa ja mis kõige tähtsam - vaimset võimekust. ....
Veloman seletas asja ära. Tegu siis võimega kehast maksimaalne välja pigistada. Kuna see on valus siis ka valu kannatada. Masomängudega ei maksa paralleele tõmmata:-).Arbo kirjutas:Tahad sa sellest rääkida? Paljud räägivad, aga vähesed vist mõistavad, millest jutt..riho kirjutas:Et head tulemust saada on vaja tugevat jalga, vägevat pumpa ja mis kõige tähtsam - vaimset võimekust. ....
EJL kohtunike koosolekutel on korduvalt olnud teemaks üks valupunkt. Aktiivsete kohtunike põhimass hakkab vanaks jääma ja silmanägemine pole enam see, mis peaks. Ilma naljata. Seega kes tunneb endas kutsumust olla jalgrattavõisatlustel kohtunikuks, võtke ühendust: http://www.ejl.ee/index.php?page=45 ja uurige milla toimub järgmine koolitus või kohtunike ümarlaud.priv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
just seal ta sedapuhku oligi.erikr kirjutas:... reaalselt on numbri õige koht rattasärgi taskute peal.
Mina ületasin finisi kuskil startijate keskel vasaskul pool teed, sest paremas teeservas seisid autod ja sealt läbi ei suutnud pugeda (paras ummiku moodi asi hakkas tekkima). Ajavõtja peaaegu jookisis järgi, sest endal mul ka number meelest läinud, et talle seda hüüdapriv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
nüüdseks minugi arvamus positiivne: tahan oma aega teada, võin seda ise võtta; ja tõesti õige - kindlasti võin ka hüüda numbrit ajavõtjale.muri kirjutas:...priv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.Nii et minu arvamus tädist igati positiivne
Kui Audi kiirus oli 50, siis saan aru. Muidu ei saa aru, kui mainisid max 45,8.erikr kirjutas:ja 50 m enne joont jäi mul valida kas panna pidurid põjha ja minna kurvist otse platsile või panna 50 pealt vastutuleva audiga kokku. valisin esimese variandi. maanteekas ujus pidurdades asfaldil nagu bike mudasel laskumisel. tagarattast jäi päris hea triip maha. pulss 154/171, kiirus 33,8/45,8, aeg umbes 27,30.
tulin ca 150-200 m enne joont sadulast püsti ja hakkasin vajutama. selle 50 km/h oleks lõdvalt viimase 50 meetriga saanud kätte kuid siis oleksin kohe audi esiklaasis ka olnud. pulsoka graafikul läks kiiruse joon järsu tõusuga ülespoole ja siis 45,8 pealt hoobilt nulli.matukas kirjutas:
Kui Audi kiirus oli 50, siis saan aru. Muidu ei saa aru, kui mainisid max 45,8.
Pikem jutt ja eraldi teemades käsitletud. Lühidalt mõte siis selles, et sellisel temposõidul (min 30 min kestvusega, suht sirge rada) maksimumiga sõites saavutatud keskmist pulssi võib käsitleda anaeroobse läve indikaatorina. Sel põhimõttel on ka välitingimustesse mõeldud testid. Sellega aga teeks OT'le lõpu kah.matukas kirjutas:Kuidas selle sellisel üritusel teada saab?Mati kirjutas:3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.