Kas Arbo kah sellepärast oma trek1400 müübki?tarmo kirjutas:mul ka homme sinna asja. sama ratas ja põhjus ka täpselt sama mis sul. palju sa kaalud?maxspeed kirjutas: Probleem oli selles, et minu Trek 1400`l, mis sealt eelmisel sügisel ostetud, ilmnes asjaolu et tagajooksul hakkasid hiljuti kodarad minema (viimasel kolmel sõidul üks kodar korraga) ja põhjus jäi mulle ebaselgeks, miks lähevad??
Parim rattapood?
Viimasel ajal olen koos rattaga sisenenud järgnevatesse poodidesse:Nero kirjutas:Üks halb kogemus on Järve HE-ga nimelt suvel kuiva ilmaga tahtsin nende poodi minna ja ratast ei julgenud õue jätta. Palusin luba ratas poodi lükata, seniks kuni HE-st ostud tehtud saaksid. Vastuseks sain resoluutse EI ja rohkem ma ei ole seda kohta külastanud.
Velospets, NRP, Veloplus, Järve HE, Rocca HE, Kristiine HE, E-Bike, Surfhouse, Laki Rademar. Kui sügisel Pirita HE-d külastasin, siis võtsin samuti ratta sisse kaasa. Praegu ei meenugi mitte ühtegi rattapoodi, kus oleks rattaga poodi sisenemist keelatud. Kui peaksin oma ratta välja järelvalveta jätma, siis poodi ei lähekski.
Ma ei taha alavääristada kõigi rahulolevate tarbijate positiivseid emotsioone Velo+ poega, kuid olin kuni tänaseni ise äraootaval seisukohal. Oli täna vaja 5 min mehhaaniku ajast, et mingi detailike maha kruvida raami küljest ja V+ üsna tüdinud näoga mehhaanik seletas mulle pikalt ja laialt kuidas tal on n klienti ja nad teevad ainult poe rattaid ja meeletu ülekoormus.
Eks ma siis kõndisin VeloSpetsi ja sain oma asjakesed sellesama 5 minutiga aetud.
Lõpptulemus: Velo+ ma rohkem külastada ei kavatse (põhimõtted maksavad ka midagi) ja VeloSpets võitis sellest intsidentist arvatavasti 1-2 k raha.
Eks ma siis kõndisin VeloSpetsi ja sain oma asjakesed sellesama 5 minutiga aetud.
Lõpptulemus: Velo+ ma rohkem külastada ei kavatse (põhimõtted maksavad ka midagi) ja VeloSpets võitis sellest intsidentist arvatavasti 1-2 k raha.
Toxic kirjutas:Eks ma siis kõndisin VeloSpetsi ja sain oma asjakesed sellesama 5 minutiga aetud. .........ja VeloSpets võitis sellest intsidentist arvatavasti 1-2 k raha.
külastan isegi parema meelega VeloSpetsi kui Velo+.Mul enamvähem sama koguemus mis sinul.Asi sii selline et läksime sõbraga trenni ja poole tee peal pirtale otsutas tema ratta jooksul kodar katki minna nii et velg täica kõver.Otsus kiiresti tehtud ja sammud olidki seatud VeloSpetsi poole.Seal nagu selgus oli ka Kuival palju tööd ja küsisin siis et kas võin selle pisikese asja ise korda puki peal teha (kodaravahetus+rihtimine).Temal ei olnud küll midagi selle vastu ja kogu asi sai korda tunni ajaga.Ei hakanud ta küll midagi seal virisema et tööd palju ja ei saa.... Ja loomulikult ootab seal poes sind alati soe vastuvõtt.Klient on esmatähtis.Lõpuks siis küsisime et palju võlgneme.Arve oli kokku 2.- mille palus annetada vaestele või lastekodulastele
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Oot, kohe mitte ei saa pihta, kuidas Sul sai olla V+ sama olukord, kui te seda poodi ei külastanudki, vaid läksite kohe VeloSpetsi ???veloman32 kirjutas: külastan isegi parema meelega VeloSpetsi kui Velo+.Mul enamvähem sama koguemus mis sinul.Asi sii selline et läksime sõbraga trenni ja poole tee peal pirtale otsutas tema ratta jooksul kodar katki minna nii et velg täica kõver.Otsus kiiresti tehtud ja sammud olidki seatud VeloSpetsi poole.Seal nagu selgus oli ka Kuival palju tööd ja küsisin siis et kas võin selle pisikese asja ise korda puki peal teha (kodaravahetus+rihtimine).Temal ei olnud küll midagi selle vastu ja kogu asi sai korda tunni ajaga.Ei hakanud ta küll midagi seal virisema et tööd palju ja ei saa.... Ja loomulikult ootab seal poes sind alati soe vastuvõtt.Klient on esmatähtis.Lõpuks siis küsisime et palju võlgneme.Arve oli kokku 2.- mille palus annetada vaestele või lastekodulastele
Seda, et V+ praegu palju tööd, olen näinud. Hoolde ruumis tuleb vaat, et külg ees käia - rattaid paksult täis. Aga, et 5min. tööd ei tahetud vahele võtta, hmm Võibolla ei saanud nad sinu tahtmistest õieti aru, aga mine tea...Üldiselt, on mõtekam käia selles teeninduses, mis kodule ja igapäeva liikumistele kõige lähemal.
mite sama olukord selles mõttes et velo+ käisin.Seal loomulikult ei käind.aga olukorra sarnasus selles et sain ka velospetsis kiiresti asjad kordaRivo kirjutas:Oot, kohe mitte ei saa pihta, kuidas Sul sai olla V+ sama olukord, kui te seda poodi ei külastanudki, vaid läksite kohe VeloSpetsi ???
Seda, et V+ praegu palju tööd, olen näinud. Hoolde ruumis tuleb vaat, et külg ees käia - rattaid paksult täis. Aga, et 5min. tööd ei tahetud vahele võtta, hmm Võibolla ei saanud nad sinu tahtmistest õieti aru, aga mine tea...Üldiselt, on mõtekam käia selles teeninduses, mis kodule ja igapäeva liikumistele kõige lähemal.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Mul on vägahead kogemused V+iga. Võibolla sellest, et ainult sinna trügingi. Alet tehakse lurinal kui oskad õieti rääkida väga hästi võetakse vastu. Viimane kord palusin tirri kinni keerata tuli välja et kogu tagarumm vajab tegemist. Mehaanik ütles, et võtab mind vahele teeb kiirelt korda. Algul pidi minema 100eeku, lasi 60ne peale. Muude jubinatega on samuti olnud. Väga viis. Paar korda NRP-s käidud täitsa 5+ koht. HE-de kohta ma küll positiivseid kommentaare ei saa öelda, käitutakse üleolevalt ja blabla, asi ehk sellest, et ma viisteist, ei tea ei huvita.
pff
Eks see teema üks subjektiivsuse tipp ole, aga jagan paar muljet HE (Pirita), VELO+ ja NRP-ga seoses.
Kõik need kohad on OK. Velo+ puhul hea suur kaubavalik. NRP-s on suhtumine ja abivalmidus igati hea. Kõige asjalikumat abi olen aga hiljuti saanud HE Piritast Oliver Johansoni käest. Kuigi jalgratas on üldiselt margist sõltumata ikka jalgratas on iga pood asjatundlikum nende rataste osas, mida ta müüb. Nt Cannondale puhul HE parim (ja mujalt ei pruugi nii head nõu/abi saada...seda muide üldsegi mitte ainult amordi vm margispetsiifilise detailiga seoses ). Mõne teist marki ratta puhul on parim hoolduskoht ilmselt jällegi mõni teine.
Kõik need kohad on OK. Velo+ puhul hea suur kaubavalik. NRP-s on suhtumine ja abivalmidus igati hea. Kõige asjalikumat abi olen aga hiljuti saanud HE Piritast Oliver Johansoni käest. Kuigi jalgratas on üldiselt margist sõltumata ikka jalgratas on iga pood asjatundlikum nende rataste osas, mida ta müüb. Nt Cannondale puhul HE parim (ja mujalt ei pruugi nii head nõu/abi saada...seda muide üldsegi mitte ainult amordi vm margispetsiifilise detailiga seoses ). Mõne teist marki ratta puhul on parim hoolduskoht ilmselt jällegi mõni teine.
...
Eks see ole, näo järgi ilmselt. Ma ostsin sealt pöia, välis- ja sisekummi (kõik sellised võrdlemisi rasked asjad, nimesid nimetamata)ja lasin ümber laduda seal kohe. Lubasid ära teha kuskil natuke üle viiesaja krooni eest, ehk vaja paar kodara otsa vahetada ja nii nipet-näpet. Helistasid järgm. hommik, et oleks vaja rumm ka ära teha, paneme üks 100.- otsa siis on OK. Lubasin kõik ära teha, tegin kiired arvutused - 600.- No ja siis ise ei saanud järgi minna (oleks läinud, oleks paika ka pannud), läks hoopis isa, tema ei teadnud asjast midagi ja maksis kohe ära, arveks olid nad lugenud 994 krooni kui ma õieti mäletan.fwdfreak kirjutas:Mul on vägahead kogemused V+iga. Võibolla sellest, et ainult sinna trügingi. Alet tehakse lurinal kui oskad õieti rääkida väga hästi võetakse vastu. Viimane kord palusin tirri kinni keerata tuli välja et kogu tagarumm vajab tegemist. Mehaanik ütles, et võtab mind vahele teeb kiirelt korda. Algul pidi minema 100eeku, lasi 60ne peale. Muude jubinatega on samuti olnud. Väga viis. Paar korda NRP-s käidud täitsa 5+ koht. HE-de kohta ma küll positiivseid kommentaare ei saa öelda, käitutakse üleolevalt ja blabla, asi ehk sellest, et ma viisteist, ei tea ei huvita.
Seal on muidu kah küllaltki jubedat käitumist olnud minu suhtes, näiteks väga-kiidetud-mehann Molev, helistasin ja küsisin seal paari ajsa vahetuse kohta, et kui palju seda raha siis vaja on, ja ta ei andnud isegi mitte umbmäärast vastust, et kas 10, 100, 1000, 1000000, vaid ütles lihtsalt nii, et võtku rull kaasa ja teeme ära, mispeale ma ütlesin talle (ilmselt väga valusalt): "Ma lähen parem NRP'sse" Velo+ on minu silmis igatahes oma marki korduvalt maha teinud ja üldse Saast koht.
PS! NRP's ma sain asja lõpuks väga soodsalt tehtud, kõride ja trosside vahetus alla 100.- , kuigi sellega oli seal oma kamm, miks ta nii soodsalt läks.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Re: ...
Miski on siin küll mäda, oli see 500/994 krooni tööraha ainult või, või ka seesama pöid + kummid ka hinna sees? Ise kasutan ka praegu peamiselt V+ teenuseid ja on nii häid kui halbu kogemusi, halbadest näiteks see, et kodarat vahetades pandi alla kõver kodar! Sest kevadest on neil uus sell leti taga, kes ei jaga rattaasjandusest mitte muffigi ja vot tema süüdimatu jutt on mitu korda juba hinge tõsiselt täis teinud.Marti kirjutas:
Eks see ole, näo järgi ilmselt. Ma ostsin sealt pöia, välis- ja sisekummi (kõik sellised võrdlemisi rasked asjad, nimesid nimetamata)ja lasin ümber laduda seal kohe. Lubasid ära teha kuskil natuke üle viiesaja krooni eest...arveks olid nad lugenud 994 krooni kui ma õieti mäletan. :shock:
Igapäevase hooldused saan ise tehtud, nii et selle pärast poodi ei roni ja ei oska ka kommenteerida, aga garantii koha pealt on küll Velo+'iga korduvalt negatiivseid kogemusi olnud.
Võiks ju arvata, et mõne saatuslikuma detaili (nt. raam) purunemine on kliendi jaoks piisavalt nõme kogemus ja seda võiks dealer leevendada konkreetsete ja kiirete lahenduste pakkumisega. Selle asemele on vähemalt mind oodanud 2'l korral ees diskussioon teemal, et mis me siis nüüd teeme. Minu arusaama järgi peaks olema aga küsimuseks, mida pood nüüd edasi teeb ja seal ei ole nt raami puhul tegelikult palju valikuid. Vähemalt mina ei saa aru, kuidas saab garantii nime all üldse välja pakkuda võimalust, et asendusjupp asub kuskil Aasias ja väita, et selle Eestisse toimetamine on kliendi enda asi.
Sain küll oma lahenduse kätte, mille üle eriti ei nurise, aga just nõmeda asjaajamise pärast sulgus selle poe uks minu selja taga igatahes viimast korda. Ok ok, võibolla astun sealt veel läbi, et endale paar tagumise käiguvahetaja hangerit tagavaraks osta, aga see valulik asjaajamine oli viimane piisk niigi täis karikas.
Võiks ju arvata, et mõne saatuslikuma detaili (nt. raam) purunemine on kliendi jaoks piisavalt nõme kogemus ja seda võiks dealer leevendada konkreetsete ja kiirete lahenduste pakkumisega. Selle asemele on vähemalt mind oodanud 2'l korral ees diskussioon teemal, et mis me siis nüüd teeme. Minu arusaama järgi peaks olema aga küsimuseks, mida pood nüüd edasi teeb ja seal ei ole nt raami puhul tegelikult palju valikuid. Vähemalt mina ei saa aru, kuidas saab garantii nime all üldse välja pakkuda võimalust, et asendusjupp asub kuskil Aasias ja väita, et selle Eestisse toimetamine on kliendi enda asi.
Sain küll oma lahenduse kätte, mille üle eriti ei nurise, aga just nõmeda asjaajamise pärast sulgus selle poe uks minu selja taga igatahes viimast korda. Ok ok, võibolla astun sealt veel läbi, et endale paar tagumise käiguvahetaja hangerit tagavaraks osta, aga see valulik asjaajamine oli viimane piisk niigi täis karikas.
Re: ...
Pöid ja kummid olid kuskil 480 krooni või midagi taolist, alla 500 egoni igatahes. Ja kui nii palju asju osta ja lisaks veel kliendikaardiga ja kõik puha, siis üldiselt tehakse ümberladumine kas tasuta, või siis soodsalt ära, nii lubati ka sealt (soodsalt siis). pluss siis hiljem lisandus rumm ja pidi umbes 600 kanti tulema, aga neil t?eki peal oli ilusti kõik välja toodud, tööraha oli umbes 300 krooni väärtuses, aga t?ekil oli kõik ilusti näidatud ja ma oma tolle aja oskamatuses ei osanud millegi üle nuriseda, sest kõik oli nii ilusasti paberil kirjas. Numbrid olid aga üleloomulikult suured..Gunnar kirjutas:Miski on siin küll mäda, oli see 500/994 krooni tööraha ainult või, või ka seesama pöid + kummid ka hinna sees? Ise kasutan ka praegu peamiselt V+ teenuseid ja on nii häid kui halbu kogemusi, halbadest näiteks see, et kodarat vahetades pandi alla kõver kodar! Sest kevadest on neil uus sell leti taga, kes ei jaga rattaasjandusest mitte muffigi ja vot tema süüdimatu jutt on mitu korda juba hinge tõsiselt täis teinud.Marti kirjutas:
Eks see ole, näo järgi ilmselt. Ma ostsin sealt pöia, välis- ja sisekummi (kõik sellised võrdlemisi rasked asjad, nimesid nimetamata)ja lasin ümber laduda seal kohe. Lubasid ära teha kuskil natuke üle viiesaja krooni eest...arveks olid nad lugenud 994 krooni kui ma õieti mäletan.
PS! Peale seda hakkas tagumine rumm imelikku häält tegema kah, tükk aega hiljem lahti võttes oli näha, et need mehannid olid selle mingi pasa (vabandust ebatsensuurse sõnavara pärast) sisse uputanud lausa. Ilmselt oli mõni algaja, kellele palju määret kätte sattunud, sest nii palju nagu seal seda oli, ei ole üheski rummus varem, ega hiljem olnud
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Re: ...
Esimest korda kuulen, et määrderohkus tolmukindlas kohas millelegi s...sti mõjubMarti kirjutas:PS! Peale seda hakkas tagumine rumm imelikku häält tegema kah, tükk aega hiljem lahti võttes oli näha, et need mehannid olid selle mingi pasa (vabandust ebatsensuurse sõnavara pärast) sisse uputanud lausa. Ilmselt oli mõni algaja, kellele palju määret kätte sattunud, sest nii palju nagu seal seda oli, ei ole üheski rummus varem, ega hiljem olnud
Re: ...
Ise ka ei usu, et need seoses on. Lihtsalt et päev enne oli hea, järgmine päev oli juba jama!Ereliukas kirjutas:Esimest korda kuulen, et määrderohkus tolmukindlas kohas millelegi s...sti mõjubMarti kirjutas:PS! Peale seda hakkas tagumine rumm imelikku häält tegema kah, tükk aega hiljem lahti võttes oli näha, et need mehannid olid selle mingi pasa (vabandust ebatsensuurse sõnavara pärast) sisse uputanud lausa. Ilmselt oli mõni algaja, kellele palju määret kätte sattunud, sest nii palju nagu seal seda oli, ei ole üheski rummus varem, ega hiljem olnud
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
mul on hea meel, et kõigiga nii nõmedalt ei käituta.villu kirjutas:Olen juba aastaid Veloplusi külastanud - kõik jupid sealt ostnud ja kõik hooldused seal teha lasnud. Mitte ühtegi negatiivset kogemust ei ole
Jääb ainult loota, et garantii osas nendega kokku puutuma ei pea. Eriti, kui selle brändi müümine, millega probleeme, juhtub lõpetatud olema ja ärisuhted tootjaga lõpetatud.
Porter lifts your ranking.
nrp-s praegu saba pole. Eile käisin sama asjaga seal.profit4 kirjutas:Krt Hawaii teeninduse tähtaajad on ikka jube pikad, tahtsin tagajooksu lasta puhastada ja määrida, krt öeldi et järgmise nädala teisipäeva õhtuks saab kätte , samas oli näha lihtsalt niisama uitamas service vendi käed taskus , whatever
igaks juhuks helista ette: 6504088
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Ou...kusjuures helistasin ja viisin oma jooksu alles nyyd ja juba homme omik käes , viimase peal teemaAndrus K kirjutas:nrp-s praegu saba pole. Eile käisin sama asjaga seal.profit4 kirjutas:Krt Hawaii teeninduse tähtaajad on ikka jube pikad, tahtsin tagajooksu lasta puhastada ja määrida, krt öeldi et järgmise nädala teisipäeva õhtuks saab kätte , samas oli näha lihtsalt niisama uitamas service vendi käed taskus , whatever
igaks juhuks helista ette: 6504088
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
kordamine on tarkuse ema
parim rattapood on ikka see kus peale uue tagarummu ja pöia vahetust vello plussid keeravad piduriklotsid näppudega ja veel tagurpidi külge. usalda aga kontrolli ne othadja ot kassõ!!!
Viimati muutis nerd04, 19. 04. 2005. 11:51, muudetud 1 kord.
Ratta ostsin (Kadaka) Extreme'ist, hiljem olen põhiliselt rattajuppide ja hoolduse osas V+ käinud. Ülejäänud pere rattad on V+ päritolu. Harjumuse asi, äri on ka kuidagi hästi klikkinud.
Extreme kohta ütleks hea sõna: mehed vahetasid pöia garantiikorras välja, kuigi garantiiaeg oli juba ammu-ammu möödas. aga oli näha, et tegu oli tootmispraagiga, mitte mina oma lõhkumisega.
Extreme kohta ütleks hea sõna: mehed vahetasid pöia garantiikorras välja, kuigi garantiiaeg oli juba ammu-ammu möödas. aga oli näha, et tegu oli tootmispraagiga, mitte mina oma lõhkumisega.
endal ka hiljutine nrp kogemus, kusjuures väga väga positiivne. asja tegi huvitavaks see, et just tulin velo+ -st, kust ei jäänud ka seekord häid emotsioone, teenindavad sind hajameelselt, tüdinult, kui midagi uurima hakkad, seevastu nrp päästis mu päeva! sain vajalikud asjad ostetud ning veel vestelda srami-i juppide teemal. oli väga meeldiv!!
kõige rohkem käin ikkagi pirita hawaiis, teenindusega olen seal rahul kuigi jah, kiire neil sageli on, kuid kui enadst märku annad "hei ma olen siin ja tahan midagi!" siis tegeldakse sinuga väga sõbralikult ja saab ka tingida!
kõige rohkem käin ikkagi pirita hawaiis, teenindusega olen seal rahul kuigi jah, kiire neil sageli on, kuid kui enadst märku annad "hei ma olen siin ja tahan midagi!" siis tegeldakse sinuga väga sõbralikult ja saab ka tingida!
Pajatan siis loo Pirita HE`st. Tegime emaga laupäeval rattapoodidele tiiru peale, eesmärgiga talle ratas leida. Pirita HE müügimees ei hakanud üldse uurima mida meil vaja on vaid surus on katkematu standardtekstiga meile mingit classiku naisteraamiga baiki. Ja seda üsna agressiivselt ja kõiketeadvalt. Väga ebaprofessionaalne lähenemine. Aga töökoja ja kaubavaliku osas võib see pood tõesti hea olla.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Enda kõige negatiivsem kogemus oli Viljandis Electrumi kauplusega mis teeb ka ühtalsi ametliku Authorite rataste hooldust.. Asi muidugi 2 aastat vana juba ja loodan siiralt et seal asjad muutunud, aga juhus oli selline et viisin enda ratta nagu ikka 600 km järel hooldusesse.. Tulemus oli see, et peale hooldusest kättesaamist oli tunne nagu oleks rattaga sõidetud veel 600 km ilma hoolduseta, igaljuhul läks ratas järgmine päev Viljandi HE ümbertegemisele, mille kohapealt võin ainult kiitvaid sõnu öelda.. Aga igaljuhul olen selgeks saanud, et isegi kui üldhooldusesse viia ratas, siis on kasulikum kohe kõik mured hingelt ära rääkida
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
Ma olen aru saanud, et poe hooldus tase ei sõltu poe nimest vaid mehaaniku nimest. Olen kogenud ühest poestväga head ja väga halba tööd. Vah oligi ainult mehaanikus. Heast hooldusest mõnes poes võib järele jääda null, kui sealne mehaanik lahkub. Sestap oleks mõistlik rääkida mehaanikutest mitte poe nimedest.
Tere
ütleksin ka paar sõna sekka,
ostsin ratta Rocca al Mare Extreme spordist, käisin seal esimest korda peale ostu hooldamas ja see töö mis nad tegid oli raske rahule jääda ja enam oma nägu sinna ei nädanud ja valisin velospetsi mida tuttav soovitas ja käin siiamaani seal hooldamas ratast ning ülirahul. Kõik on hea nii klienditeenindus, klientidesse suhtumine kui ka töökvaliteet.
ütleksin ka paar sõna sekka,
ostsin ratta Rocca al Mare Extreme spordist, käisin seal esimest korda peale ostu hooldamas ja see töö mis nad tegid oli raske rahule jääda ja enam oma nägu sinna ei nädanud ja valisin velospetsi mida tuttav soovitas ja käin siiamaani seal hooldamas ratast ning ülirahul. Kõik on hea nii klienditeenindus, klientidesse suhtumine kui ka töökvaliteet.
Pole sellist päeva, mis ei sobiks rattasõiduks.
Kiitsin eelmisel aastal siin Pirita Hawaii Expressi...kuid sel aastal ei saa oma sõnade juurde jääda. Muret teeb Cannondale osade (kaelakausi laagrid) kättesaadavus õigemini kättesaamatus. Kaupa pole, ja kui küsid, et millal võiks margiteenindus ratta korda teha, siis mingit konkreetset vastust ei saa. Kord öeldi, et vajalikud osad võivad tulla järgmisel nädalal, siis et kuu lõpus ja viimati lausa, et äkki alles suve lõpul.
Tere hommikust, kui asi on nii, siis pange ka uutele Cannondale ratastele silt külge, et mõistliku tähtaja jooksul remontida ei suudeta.
Saku 100 jäi proovimata, tea kas Mulgi EEC, starti on asja Proovin nüüd õnne Rattapoega
Tere hommikust, kui asi on nii, siis pange ka uutele Cannondale ratastele silt külge, et mõistliku tähtaja jooksul remontida ei suudeta.
Saku 100 jäi proovimata, tea kas Mulgi EEC, starti on asja Proovin nüüd õnne Rattapoega
Olen seni olnud peamiselt Velo+ klient, riideid olen ostnud HE-st. Teenindus on olnud OK, kuid Velo+'s on mitmeid kordi olnud probleem, kus neil pole vajalikku kaupa. Peamiselt puudutab see riideid. Läksin kevadel Merida särki ostma ja pole Sellistel puhkudel tuleb küll öelda, et olgu teenindus kuidas on aga kui ikka kaupa pole (või on mingid anomaalsed numbrid), siis on paha lugu. Eile kiirustasin peale tööd rattaga ka Velo+ poole, et veel enne sulgemist sinna jõuda, kuid kui olin sinnapoole teel, siis avastasin, et mulle jääb tee peale Velospetsi pood. Tegin siis seal peatuse ja sain tõeliselt meeldiva teeninduse osaliseks. Kell oli hiline (kümmekond minti sulgemiseni) ja kartsin, et müüjad juba suures koduigatsuses ja võibolla veidi pahurad. Kuid vastupidi - võeti väga lahkelt vastu, konkreetselt seda kaupa polnud, mida tahtsin, aga soovitati alternatiivi (ketist käib jutt) ja pandi see uus kett ka kohe sealsamas peale (selle eest võeti küll teenukat aga kuna mul endal keti lahti võtmise võimalus puudus, siis OK, las ta olla). Kui poest välja tuiskasin väiksele trenniringile, siis avastasin, et jätsin keti otsast maha võetud jupi poodi. Tegelt seda mulle ei pakutudki ja endal ei tulnud meelde küsida ka. Täna helistasin poodi ja küsisin, et kas saaks selle jupi ketist ka endale. Öeldi, et saab, tulge järgi. See pani sellele meeldivale elamusele veel nagu i'le täpi peale. Väga mõnus kogemus igatahes.
PS. Kui ma peaks valima halvima rattapoe, siis see oleks ilmselt see pood, mis asub EKS Kaubamajas (teisel korrusel, poe nime ei tea). Otsisin rattale matkavarustust - pakika- ja lenksukotti. Neil seal midagi isegi oli aga müüja jutt oli nii haige, et isegi kui neil oleks olnud õige asi väga hea hinnaga, siis ma ei oleks saanud sealt poest midagi osta. Lihtsalt selle müüja jutt oli täielik absurd!
PS. Kui ma peaks valima halvima rattapoe, siis see oleks ilmselt see pood, mis asub EKS Kaubamajas (teisel korrusel, poe nime ei tea). Otsisin rattale matkavarustust - pakika- ja lenksukotti. Neil seal midagi isegi oli aga müüja jutt oli nii haige, et isegi kui neil oleks olnud õige asi väga hea hinnaga, siis ma ei oleks saanud sealt poest midagi osta. Lihtsalt selle müüja jutt oli täielik absurd!
Viimati muutis sqber, 18. 05. 2005. 16:01, muudetud 1 kord.
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
VeloSPETS'i klient olin varasemalt mitu aastat ja tõesti on seal hea teenindus. Nüüd olen sisuliselt ise hakkama saanud kõige vajalikuga. Aga seda poodi julgeks soovitada ikkagi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Mul tekkis selline küsimus, et mis Sa selle ketijupiga peale hakkad? Ehitad juppidest uue keti või?sqber kirjutas: Kui poest välja tuiskasin väiksele trenniringile, siis avastasin, et jätsin keti otsast maha võetud jupi poodi. Tegelt seda mulle ei pakutudki ja endal ei tulnud meelde küsida ka. Täna helistasin poodi ja küsisin, et kas saaks selle jupi ketist ka endale.
Kui keti ribadeks astud, siis saad kahjustatud jupi ära vahetada!Bimmer kirjutas:Mul tekkis selline küsimus, et mis Sa selle ketijupiga peale hakkad? Ehitad juppidest uue keti või?sqber kirjutas: Kui poest välja tuiskasin väiksele trenniringile, siis avastasin, et jätsin keti otsast maha võetud jupi poodi. Tegelt seda mulle ei pakutudki ja endal ei tulnud meelde küsida ka. Täna helistasin poodi ja küsisin, et kas saaks selle jupi ketist ka endale.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
OT: Aga kas see keti lappimine on tark tegu? Tundub, et see oleks sama mõtekas nagu kondoomi paikamine.Marti kirjutas: Kui keti ribadeks astud, siis saad kahjustatud jupi ära vahetada!
edit:
Viimati muutis sm. pelle, 19. 05. 2005. 22:27, muudetud 1 kord.
eks igalmehel on omad hobid -kes kogub keti juppe jne..Marti kirjutas:Kui keti ribadeks astud, siis saad kahjustatud jupi ära vahetada!Bimmer kirjutas:Mul tekkis selline küsimus, et mis Sa selle ketijupiga peale hakkad? Ehitad juppidest uue keti või?sqber kirjutas: Kui poest välja tuiskasin väiksele trenniringile, siis avastasin, et jätsin keti otsast maha võetud jupi poodi. Tegelt seda mulle ei pakutudki ja endal ei tulnud meelde küsida ka. Täna helistasin poodi ja küsisin, et kas saaks selle jupi ketist ka endale.
aga asi selles et keti jupist on paras võtmehoidja teha ,sest kui kett puruks astuda siis oleks ikka tark tegu ketilukuga kett kokkou pannna...
(aga see on kõigest minu arvamus)
Räme OT käis siin vahepeal aga kiibitsejatele vastan nii, et:
1) keti katki astuses saab katkise osa ära vahetada
2) sellistest juppidest saab ehitada tööriistu. Näiteks panin eelmisel nädalal vanast ketist (aga saab kasutada ka selliseid juppe) ja vene võtmest kokku kasseti kinni hoidmise võtme (või hammasrataste eemaldaja ... välja näeb igaljuhul umbes täpselt selline).
Ja alati saab sellest ka võtmehoidja teha Aga minu point polnud sugugi see, et mis ma selle jupiga pihta hakkan. Point oli selles, et pood tuli mulle vastu Edaspidised postitused teemal "mida teha ketist üle jäänud juppidega" kuskile teise foorumisse, palun.
1) keti katki astuses saab katkise osa ära vahetada
2) sellistest juppidest saab ehitada tööriistu. Näiteks panin eelmisel nädalal vanast ketist (aga saab kasutada ka selliseid juppe) ja vene võtmest kokku kasseti kinni hoidmise võtme (või hammasrataste eemaldaja ... välja näeb igaljuhul umbes täpselt selline).
Ja alati saab sellest ka võtmehoidja teha Aga minu point polnud sugugi see, et mis ma selle jupiga pihta hakkan. Point oli selles, et pood tuli mulle vastu Edaspidised postitused teemal "mida teha ketist üle jäänud juppidega" kuskile teise foorumisse, palun.
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!