Sarved
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Ei saa mitte vaiki olla, kuigi see pole ehk siinkohal sobilik, kuid ...
Sarvedega seostub mulle alati üks looke, mida vist mtbr.com'i foorumitest lugesin, kus mingid vennad rääkisid ka vist sarvedest ja keegi siis rääkis oma loo, kuidas ta tuli mööda singletracki hea hooga, jäi sarvepidi mingi parajalt jämeda oksa taha ja tegi vahva õhulennu, mis lõppes mõne murdunud ihuliikmega. Peale seda olevat ta oma rattalt sarved maha kruvinud ...
Sarvedega seostub mulle alati üks looke, mida vist mtbr.com'i foorumitest lugesin, kus mingid vennad rääkisid ka vist sarvedest ja keegi siis rääkis oma loo, kuidas ta tuli mööda singletracki hea hooga, jäi sarvepidi mingi parajalt jämeda oksa taha ja tegi vahva õhulennu, mis lõppes mõne murdunud ihuliikmega. Peale seda olevat ta oma rattalt sarved maha kruvinud ...
Re: Sarved
lühemad, sirged, veidi sissepoole pööratud. Kalloy UNO UL System. Jäid komandeeringus käies mingis poes allahinnatult mudel BE-CB1 (15 eur) ette ja pikalt polnud mõelda miskit. eeliseks veel see, et pole metallist ja jaheda ilmaga ei jahuta käsi kui käed külmakartlikud.Rom kirjutas:Millised on teie eelistused sarvede valikul?
Viimati muutis erikr, 14. 04. 2003. 22:32, muudetud 1 kord.
niipalju kui inimesi, niipalju arvamusi. vaata albumist Maximuse männiku pilte ja arvan et need mehed seal eliidi sõidu piltidel teavad mis teevad - Massa, Kodar, Oras, Toomas Kirsipuu ja kõik need teised mehed kelle nime ja pilti ma kokku ei oska viia.Corrosion kirjutas:Järsemat tõusu võttes oleksid sarved viimased asjad mida kasutada. Tavaliselt, kui on väga järsk tõus, ollakse püsti asendis rattal ja oleks üsna mõeldamatu käsi sarvedel hoida, sest käsi pidemetel hoides saab ratast paremini juhtida.
Sama näed ka Talikrossi piltidel kus võidumehed ErikT, Simpanen , ja ka eliidi võidumees Kana rääkimata paljudest teistest osalistest sarvemehed-naised on. möödunudaastase Tallinna maratoni piltidel vähetuntud rattur nr 1 all
ka vanalinna maximuse piltidel juba nimetatud kodanikud taas, enamus tegijaid neid kasutavad. huvitav miks vennad neid mõttetuid kaalu lisavaid jubinaid oma ratastele panevad go figure
point on selles, et kui tõused sadulas püsti siis antakse tagarattale oluliselt rohkem jõudu peale ja esiots kipub kohe üles tõusma, kallutad liiga ette - on ratast halb juhtida ja tagaratas hakkab kaapima ning ikaldus on käes. sarved aitavad viia keharaskust parasjagu ettepoole, et ratas püsiks paremini tasakaalus ja oleks paremini juhitav. ise sõitsin kogu möödunud aasta sarvedeta, sain vabalt hakkama kuid tänases harku metsas mässates oli eelist kohe tunda. kusjuures enamuse tõuse võtan istudes kerides niikaua kui suudan, vähetreenitud kodanikuna sõidaksin pikalt püsti punnitades kohe pulsi kosmosesse.
Viimati muutis erikr, 14. 04. 2003. 22:33, muudetud 1 kord.
Rääkides mägirattasõidust siis püsti kannatab võtta ainult neid tõuse kus on hea pidamine. Kruusarallidel annab tõuse ka püsti võtta ja seal on tehnika nagu maantesõidus. Natuke rohkem XC moodi sõitudel on kohe näha kus noored maanteepoisid tõusudel hätta jäävad. Raske rauaga kangutamine ei anna siin tulemust. Mina proovin ise teha sedasi, et kui on näha, et saan tõusust hooga üles siis kangutan püsti. Kui on keerulisemad tõusud või jalg juba pehme siis ainult istudes. Istudes tõusu võtmine eeldab mõningast harjumist ja harjutamist kuid üldiselt on see viis paljudes kohtades oluliselt ökonoomsem.Corrosion kirjutas:Järsemat tõusu võttes oleksid sarved viimased asjad mida kasutada. Tavaliselt, kui on väga järsk tõus, ollakse püsti asendis rattal ja oleks üsna mõeldamatu käsi sarvedel hoida, sest käsi pidemetel hoides saab ratast paremini juhtida.
Rääkides sarvedest siis praegu sõidan ilma, kuid kohati tunnen neist puudust. Eelkõige püsti sõitmise tõusud ja kiirendused. Istumise tõusudel pole sarvega midagi teha. Hea sarv on selline nagu erik kirjeldas. Kerge võiks ta ka olla. Ritchey WCS on hea ja kerge. Carbonsarved on ilmselt kah head. Sarve puuduseks on tema omadus aegaajalt igale poole kinni jäämine. Mina ei kasuta sarve selle pärast, et mu lenks läheks liiga kitsaks. Standardlenks on 58cm, minul 55cm.
Ma räägin, et asi nõuab harjumist. Kas rakvere maratoni tõuse ka püsti võtsid? Kui on tõusul lahtised kivid ja pead pidevalt neist mööda roolima? Püsti kangutades saad ainult tagaratta kaapima ja pulsi lakke. Kerimine annab just selle efekti, et rütm jääb suht samaks kui enne tõusu, sa ei kuluta ennast liialt ja peale tõusu oled ka võimeline sõitma.Rom kirjutas:aga püsti tõusude võtmisest...........ma ei jõua sadulas kerides küll kuigi kaugele
Urmas
mina olen raudselt sarvede poolt ja tõusul kerija tüüpi. kinni pole sarvedega (veel) kordagi kuhugi jäänud. minu eelistuse üheks põhjenduseks on enda kaal. seda 80+ kg ei jaksa ma mingi nipiga püsti mäkke (nt rakvere rada) vedada. samas kasutan sarvi (täpsemalt pigem sarvede ja lenksu ristumiskohta) ka sirgel toetuspinnana. sarved tulevad vähemalt mul kasuks ka spurdil.
ennast kiitmata võin väita, et võistlustel suudan tõusudel kerides sõita mööda enamatest püsti kangutajatest, kui nemad minust. saan aru osade kangutajate arvamusest, et kerimine on "aeglane", kuna sellisena see ju tihti ka tõusu alguses tõesti tundub. tõusu lõpus aga on kangutajatel silme eest juba nii must või jalg maas, et enam ei jõua neid kerijaid ja nende edukust jälgida.
kokkuvõttes soovitan sarved ära proovida. ei maksa teised kah suurt midagi. kui ei proovi võibki heietama jääda.
ennast kiitmata võin väita, et võistlustel suudan tõusudel kerides sõita mööda enamatest püsti kangutajatest, kui nemad minust. saan aru osade kangutajate arvamusest, et kerimine on "aeglane", kuna sellisena see ju tihti ka tõusu alguses tõesti tundub. tõusu lõpus aga on kangutajatel silme eest juba nii must või jalg maas, et enam ei jõua neid kerijaid ja nende edukust jälgida.
kokkuvõttes soovitan sarved ära proovida. ei maksa teised kah suurt midagi. kui ei proovi võibki heietama jääda.
võib olla ma panen mööda, aga kui inimene normaalselt seisab ja käed vabalt ripuvad, siis on peopesad suunatud keha poole, mitte selja taha, sellest tulenevalt peaks sarvedest kinni hoidmine olema käele loomulikum kui sirgest lenksust. järelikult peaks käsi ka siis tiba puhkama, ikkagi nagu normaalne asend? või kuidas?
Sarvedel on kaks kinnitus liiki. Ühed käivad lenksu ümber (sinu näide), teised lenksu sisse. Teisel juhul võtad lenksul otsaaugud lahti, lükkad sarvekinnituse sisse ja pood kuuskandiga kinni. vtCorrosion kirjutas: Mina ei kasuta sarve selle pärast, et mu lenks läheks liiga kitsaks. Standardlenks on 58cm, minul 55cm.
http://www.bikepro.com/products/barends ... nswer.html
Mõlemad on inimese käte hoiuks ebaloomulikud[/quote]mart kirjutas:.
kui nad mõlemad ebaloomulikud on, miks siis räägitakse anatoomiliselt sobivast lenksust? see selleks.
ise kasutan sarvi ning olen rahul, sest päris hea on kui sul on võimalus valida kuidas käsi hoida ja ma võin jälle eksida kui arvan, eks need sarved selle pärst leiutatud ongi,et oleks valikuvõimalus.
ainult ühest ei saa ma aru, nimelt sarvede suuna nurgast. Mõnedel on suunatud otse ette, mõnedel aga otse taevasse
Taevasse suunavad tavaliselt need kellel selg ei paindu(pensionärid),või need kes ei soovigi kiirusele rõhuda(matkajad).
Otse ette on minu arust veidi ebamugav,vähemalt siis,kui sarved on ainult lühikesed jupid,sest käed kipuvad õige koha pealt maha libisema.Kui sarve otsad keeravad kergelt sissepoole,siis otse ette suunates(horisontaalselt) jäävad randmed lenksule puhkama...umbes sama,mis eraldistardi lenks,kuigi siiski mitte nii mugav!
Otse ette on minu arust veidi ebamugav,vähemalt siis,kui sarved on ainult lühikesed jupid,sest käed kipuvad õige koha pealt maha libisema.Kui sarve otsad keeravad kergelt sissepoole,siis otse ette suunates(horisontaalselt) jäävad randmed lenksule puhkama...umbes sama,mis eraldistardi lenks,kuigi siiski mitte nii mugav!
sellest kõverusest, millest Ruve seletas, tunneb puudust siis kui tahad käsi puhata.Kui sarv on sirge siis on rannet ebamugav lenksule toetada,nii et peaks olema kergelt sissepoole kõver.
Kuna endal on sirged siis tekib pikema sõidu ajal alati mõte et kas on võimalik mingisugune randmetoetus raam nagu maantekal keskele lenksu külge aretada, mõte tuli üldse sellest et eelmine aasta nägin TEC-i etapil üht tegelast kel oli midagi säärast lenksude peal kuigi võistluste ajal minumeelest väääga mittevajalik asi.
Kuna endal on sirged siis tekib pikema sõidu ajal alati mõte et kas on võimalik mingisugune randmetoetus raam nagu maantekal keskele lenksu külge aretada, mõte tuli üldse sellest et eelmine aasta nägin TEC-i etapil üht tegelast kel oli midagi säärast lenksude peal kuigi võistluste ajal minumeelest väääga mittevajalik asi.
Mõlemad on inimese käte hoiuks ebaloomulikud.mart kirjutas:.
ainult ühest ei saa ma aru, nimelt sarvede suuna nurgast. Mõnedel on suunatud otse ette, mõnedel aga otse taevasse [/quote]
sarvede õigeks asendiks loetakse seda kui nad on lenksu küljes sama nurga all mis stem. sarved on ette nähtud ikkagi ratturi abistamisel tõusudel ja sellise nurga all sarvedest haarates on jõud rakendatud kõige efektiivsemalt. sarvede kasutamine maratonidel käte puhkamisvahendine on nende sarvede lisaväärtus, mitte otsene eesmärk.
Sarved
Pole küll midagi revolutsioonilist öelda, aga võtaks ikkagi sõna.
Sellest ei saa küll aru, et miks peaks sarvede nurk olema sama lenksupikendusega. Mul on stem tagurpidi keeratud ning selle teooria järgi peaksid sarved olema paralleelsed maapinnaga. Võimatu, nii ei saa nendega sõita. Optimaalne on ikka mingise 10-15 kraadise surga all. Teooria järgi sellise nurga all, et kui sadulast püsti, oleksid sarved ca 100 kraadise nurga all käevarre suunast (proovi järgi, käsi hoiab loomikus asendis just niimoodi sirget asja käes).
Mina olen tõenäoliselt üldse kõige suurem sarvede kasutaja. Sõidan ca 80% trenni (st tuttavad rajad) ajast käed sarvedel üht või tesit moodi. Sirgetel lihtsalt puhkavad seal, peopesa lenksul ja sõrmed sarvedel. Ja tõududel võtan isegi kerides sarvedest kinni. See on lihtsalt harjumus. Käsi ära võtma peab neilt eelkõige käigu vahetamiseks.........
Sellest ei saa küll aru, et miks peaks sarvede nurk olema sama lenksupikendusega. Mul on stem tagurpidi keeratud ning selle teooria järgi peaksid sarved olema paralleelsed maapinnaga. Võimatu, nii ei saa nendega sõita. Optimaalne on ikka mingise 10-15 kraadise surga all. Teooria järgi sellise nurga all, et kui sadulast püsti, oleksid sarved ca 100 kraadise nurga all käevarre suunast (proovi järgi, käsi hoiab loomikus asendis just niimoodi sirget asja käes).
Mina olen tõenäoliselt üldse kõige suurem sarvede kasutaja. Sõidan ca 80% trenni (st tuttavad rajad) ajast käed sarvedel üht või tesit moodi. Sirgetel lihtsalt puhkavad seal, peopesa lenksul ja sõrmed sarvedel. Ja tõududel võtan isegi kerides sarvedest kinni. See on lihtsalt harjumus. Käsi ära võtma peab neilt eelkõige käigu vahetamiseks.........
Mnjahh Need sarved kaaluvad rohkem kui minu lenks. Ja ilmselt ei kannataks mu lenks selliseid sarvesid välja kah. Ritchey WCS lenks on selleks liiga kergest ja õhukesest alumiiniumist. Keeraksin lenksu otsa lõhki nagu Tammasseri raua Ritchey ise soovitab WCS lanksule ainult WCS sarvi panna.mart kirjutas: Sarvedel on kaks kinnitus liiki. Ühed käivad lenksu ümber (sinu näide), teised lenksu sisse. Teisel juhul võtad lenksul otsaaugud lahti, lükkad sarvekinnituse sisse ja pood kuuskandiga kinni. vt
http://www.bikepro.com/products/barends ... nswer.html
Urmas
omaltpoolt lisaksin, et sarved peaksid ka karedad olema. Mul on liiga siledad ja kui on hull laskumine, siis kardan, et käed põruvad lahti, kui esiratas takistust kohtab. Seetõttu sai Veloplussist mingig kummivoolikud ostetud, mis sarvede peale tõmbamiseks mõeldud. Juba parem. Ja pehmem ka pisut
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
sarvedega meenub üks tobe-naljakas lugu...sai paari aasta eest enne rattamaratoni maanteel bike-ga sõidetud. kes grupis sõitnud, teab et seal tuleb teinekord päris külg-külje kõrval sõita. nii juhtuski et ühel hetkel olid mu ratta sarved sõbra ratta sarvedega pahuksis. oh jamakest oli see, et kiirust üle 30-ne ja sarved ei tule enam lahti. peale pusimist lõpuks tulid lahti ja egas kukkuminegi enam kaugele jäänud...kuid sarved on seniajani peal ja üks maastikuratas pole mingi maasitkuratas ilma sarvedeta..nagu i-täht ilma täpita.
viimased 3a ilma sarvedeta. Nüüd krudisin enne mulki jälle peale. Kasutasin suht vähe - kruusal grupis sõites ei tahaks hetkeksi lasta kontrollil pidurite üle kaduda. Mehed, kes diagonaalis pohhuilt läbi grupi noolivad ei innusta sarvedele toetama.
Minu Humble arvamus: Maanteel ja tõusudel on sarved asendamatud, metsas radasid otsides vms absoluutsed riskiallikad ja ebavajalikud. Mujal on maitse asi.
Minu Humble arvamus: Maanteel ja tõusudel on sarved asendamatud, metsas radasid otsides vms absoluutsed riskiallikad ja ebavajalikud. Mujal on maitse asi.
mnjah, märkasin ka ise oma eelmises kommis seda ebakõla , aga ei viitsinud parandada. Muidugi ei hoia ma laskumistel sarvedest, kui siis vaid roadi puhul. Siiski, mõtte jätaks samaks, et sarved on poest ostetuna siledad ja seega ei paku just ülemäära tuge.
Võimalik, et on ka mingid kallimad mudelid olemas, kus kohe algul kummikirme vms. peal
Võimalik, et on ka mingid kallimad mudelid olemas, kus kohe algul kummikirme vms. peal
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
ise kasutan selliseid merida sarvi
pealt matt, ainult suuremale käele ei istu päris hästi, võib olla osade jaoks veidi lühike
pealt matt, ainult suuremale käele ei istu päris hästi, võib olla osade jaoks veidi lühike
Viimati muutis madiz, 12. 01. 2007. 17:38, muudetud 1 kord.
Re: Sarved
Uue rattaga sõitsin ilma sarvedeta paar kuud, põhiliselt maanteed. Oli ikka suht harjumatu, kuna varem sarvedega ainult sõitnud, siis väsisid käed pika tee peal ära küll.Rom seal päris alguses kirjutas:Millised on teie eelistused sarvede valikul?
Tuli sis mõte korralikud mugavad sarved osta.. otsisin mis ma otsisin, proovisin erinevaid, mis ma proovisin.. paremaid ei leidnud kui Authorite Ergobar sarved...
Tõeliselt mugavad, pole hullu, et käsi libiseks, sarv on käes mugav ning käe kuju järgi...
http://www.author.ee/main2/lisavarustus.htm?id=83152004
Isiklik hinnang: Hind on sarve väärt.
..:: on the road again ::..
Re: Sarved
hea sarv on kerge,mugav,lühike ja mati pinnagaseal päris alguses kirjutas:Millised on teie eelistused sarvede valikul?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Eelmisel rattal kasutasin, aga praegasele pole külge kruvinud ja ei tunne puudust. Piinates venna ratast hiljuti avastasin, et ei oskagi nendega enam suurt midagi peale hakata. Igatahes on sarvede puudumine mind paaril korral aidanud.
Viimati muutis Gunnar, 20. 05. 2005. 08:11, muudetud 1 kord.
lisan veel, et need on ka selle jaoks, et külmemal ajal peopesas puhas metall ei oleks - külmatundlikele ...Andrus K kirjutas:omaltpoolt lisaksin, et sarved peaksid ka karedad olema. Mul on liiga siledad ja kui on hull laskumine, siis kardan, et käed põruvad lahti, kui esiratas takistust kohtab. Seetõttu sai Veloplussist mingig kummivoolikud ostetud, mis sarvede peale tõmbamiseks mõeldud. Juba parem. Ja pehmem ka pisut
ise kasutan sarvi ja ilma ei kujuta eriti ette kuidas ma sõidetud saaks ... pikemad ja raskemad (viimasel authori sõidul sai enamuse aja lenksust kinni hoitud ja mudaga võideldud) distantsid väsitavad käed ära - ja siis kui vahepeal on siledamad lõigud, siis saan asendit muutes kätel lasta puhata ...
-
- Rattur
- Postitusi: 23
- Liitunud: 05. 03. 2005. 11:23
mina teen ntx nii, et m2est ylesse pumbates, kui taga ratas hakkab "libisema", siis kallutan keha raskuse taha ja olen ikka pysti..
viskab kyll esi ratta k6rgustesse vahel, kuid niipalju mul tasakaalu on, et esiratta maandudes saan ma tasakaalu tagasi ja t6usu j2tkata uuesti tagarattasse minnes.
sarvi ei oma muidu..
keharaskuse taha kallutamine annab siis selles m6ttes juurde, et kumm saab rohkem raskust endale peale ja t2nu sellele haakub muster paremini.
ma parem ei targuta enam, eurolaulik hakkas.
viskab kyll esi ratta k6rgustesse vahel, kuid niipalju mul tasakaalu on, et esiratta maandudes saan ma tasakaalu tagasi ja t6usu j2tkata uuesti tagarattasse minnes.
sarvi ei oma muidu..
keharaskuse taha kallutamine annab siis selles m6ttes juurde, et kumm saab rohkem raskust endale peale ja t2nu sellele haakub muster paremini.
ma parem ei targuta enam, eurolaulik hakkas.
Ride hard, go pro.
Kahjuks pole pilti näidata, aga just eile jäi üks ratas silma, millel:
olid sarved püsti keeratud ca 60 kraadise nurga all. Ah et ei ole midagi imelikku? Oled isegi näinud tatikate rattaid, millel sarved lausa 90 kraadi taevasse vaatavad? Õige - aga selle ratta seljas istus meetserahvas ja 60 kraadi olid need keeratud mitte sõidusuunas, vaid sõitja poole
Mis inimestel ikka peas liigub?
olid sarved püsti keeratud ca 60 kraadise nurga all. Ah et ei ole midagi imelikku? Oled isegi näinud tatikate rattaid, millel sarved lausa 90 kraadi taevasse vaatavad? Õige - aga selle ratta seljas istus meetserahvas ja 60 kraadi olid need keeratud mitte sõidusuunas, vaid sõitja poole
Mis inimestel ikka peas liigub?
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
miks tavainimene endale bike, mitte linnaratta ostab, on eestile omane kiiks. Saadakse kusagilt laadalt 2000 krooniga mingi asi aga juba esimestel sõitudel hakatakse ilmselt puudust tundma püstisemast ja mugavamast sõuduasendist. Siin tulevadki appi juba klassikaks saanud pikad roosad püstised sarved
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
- monkeybiker
- Rattur
- Postitusi: 5
- Liitunud: 08. 10. 2003. 09:06
Yey, ahv-rattur jälle tagasi sadulas ja tagumik juba suht punane sadula nühkimisest. Aga asjast kah.
Üle 45 kraadise nurga all olevaid sarvi liigub palju ringi (enamus on monteeritud 1,5-2k maksvatele ratastele) aga 90kraadise nurga all olevate sarvedega samasse kategooriasse lähevad säästu-/maksimarketis müüdavad sarved, mille kuju ja grip on alla igasugust arvestust ja ületab disainilt vahest nii mõnegi ratturi metsikumaid fantaasiaid.
Sarvedega olen sõitnud alates ajast, millal MTB'ga tegelema hakkasin. Pikemat sirget lastes on hea kätt puhata ja õhutada. Aga jah, õnnetusi on ka tänu sarvedele juhtunud. Kõige hullem pauk juhtus siis, kui mööda kruusa lastes jäi sarv puuoksa taha kinni ja üle lenksade lendasin ja seljaga vastu suurt kivi. Tükk aega sai taevast vahtida ja omaette sarvede kasulikkuse ja kahjulikkuse tasakaalu üle arutada. Igastahes sõidan nüüd sarvedega edasi, sest matsu võib ka muu asja pärast panna. Enamus kukkumisi tuleb ikka enda ülehindamisest või hoolimatusest :S
Kokkuvõtteks - maitse asi, nagu õlu, naised ja autod ja õlu (tõsiselt).
Üle 45 kraadise nurga all olevaid sarvi liigub palju ringi (enamus on monteeritud 1,5-2k maksvatele ratastele) aga 90kraadise nurga all olevate sarvedega samasse kategooriasse lähevad säästu-/maksimarketis müüdavad sarved, mille kuju ja grip on alla igasugust arvestust ja ületab disainilt vahest nii mõnegi ratturi metsikumaid fantaasiaid.
Sarvedega olen sõitnud alates ajast, millal MTB'ga tegelema hakkasin. Pikemat sirget lastes on hea kätt puhata ja õhutada. Aga jah, õnnetusi on ka tänu sarvedele juhtunud. Kõige hullem pauk juhtus siis, kui mööda kruusa lastes jäi sarv puuoksa taha kinni ja üle lenksade lendasin ja seljaga vastu suurt kivi. Tükk aega sai taevast vahtida ja omaette sarvede kasulikkuse ja kahjulikkuse tasakaalu üle arutada. Igastahes sõidan nüüd sarvedega edasi, sest matsu võib ka muu asja pärast panna. Enamus kukkumisi tuleb ikka enda ülehindamisest või hoolimatusest :S
Kokkuvõtteks - maitse asi, nagu õlu, naised ja autod ja õlu (tõsiselt).
Kukkudes on sarved mul lõhkunud ühe WCS lenksu otsa. Otsu murdus kui hakkasin sarve õigesse asendisse tagasi väänama. Müüd on Pro lenks ja sellelt sarve maha võttes avastasin, et mingi kukkumise tagajärjel on lenksu ots jälle kergelt mõlkis. Seekord õnneks mitte nii palju, et peaks lenksu vahetama.reimers66 kirjutas:kasutan Richey WCS Stick sarvi ja olen ülimalt rahul kasutan sarvi tõusudel! kukkudes võivad sarved päästa nii mõndagi
Olen sõitnud sarvedega ja ilma ja mõlemad variandid on täitsa kasutatavad. Sarvedega siiski veidi mugavam.
täna on siis sarvede päev... lisaks omaltpoolt, et ühel korral kui üle lenksu käisin, oli sarv just see, mis minu kämblaluu pooleks murdisUrmasL kirjutas:Kukkudes on sarved mul lõhkunud ühe WCS lenksu otsa. Otsu murdus kui hakkasin sarve õigesse asendisse tagasi väänama. Müüd on Pro lenks ja sellelt sarve maha võttes avastasin, et mingi kukkumise tagajärjel on lenksu ots jälle kergelt mõlkis. Seekord õnneks mitte nii palju, et peaks lenksu vahetama.reimers66 kirjutas:kasutan Richey WCS Stick sarvi ja olen ülimalt rahul kasutan sarvi tõusudel! kukkudes võivad sarved päästa nii mõndagi
Olen sõitnud sarvedega ja ilma ja mõlemad variandid on täitsa kasutatavad. Sarvedega siiski veidi mugavam.
kui sarvi poleks olnud, oleks sellest pääsenud... aga oleks on oleks.
WCS lenks on tõesti üliõhuke ega kannata kukkumisi tuttav murdis samamoodi WCS lenksu ära tänu sarvele ! WCS asjadel on ette antud ju nm et kui kõvasti võib pingutada! samas kui on nii õhuke lenksutoru siis tuleks juba kasutada lenksu otstes punne !UrmasL kirjutas:Kukkudes on sarved mul lõhkunud ühe WCS lenksu otsa. Otsu murdus kui hakkasin sarve õigesse asendisse tagasi väänama. Müüd on Pro lenks ja sellelt sarve maha võttes avastasin, et mingi kukkumise tagajärjel on lenksu ots jälle kergelt mõlkis. Seekord õnneks mitte nii palju, et peaks lenksu vahetama.reimers66 kirjutas:kasutan Richey WCS Stick sarvi ja olen ülimalt rahul kasutan sarvi tõusudel! kukkudes võivad sarved päästa nii mõndagi
Olen sõitnud sarvedega ja ilma ja mõlemad variandid on täitsa kasutatavad. Sarvedega siiski veidi mugavam.
mul on authori ergobar sarved - http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=83152004 hetkel vist juba teist aastat ja väga rahul nendega. Olen harjunud sõitma nii et ühe käega hoian sarvest ja teise käega lenksust kinni, pikematel sõitudel muidugi ainult sarvedest.. minumeelest väga mugav asi. Need sarved sobivad kätte nagu valatult mida ei saa öelda mu eelmiste täiesti ümarate sarvede kohta.
Enamik (loe: 87%) sarvedest st. nende asenditest on reguleeritavad. Nii ei saa ka tekkida varianti kus "sõidan sest nii oli".monkeybiker kirjutas:Üle 45 kraadise nurga all olevaid sarvi liigub palju ringi (enamus on monteeritud 1,5-2k maksvatele ratastele) aga 90kraadise nurga all olevate sarvedega samasse kategooriasse lähevad säästu-/maksimarketis müüdavad sarved, mille kuju ja grip on alla igasugust arvestust ja ületab disainilt vahest nii mõnegi ratturi metsikumaid fantaasiaid....
"ja kuna nii oli siis nii peab"
Re: ergobar
Mugavad on nad tõesti, kuid mina lähen muretsen varsti alles teise paari. Esimesest paarist on ainult üks sarv alles . Nimelt jäi eelmine sügis parempoolne sarv teise ratta peegli külge ning kogu kokkupõrge maa ja ratta vahel kandis vasak sarv (minu toru otsa kinnitatud peegel sarve kõrval jäi isegi terveks)Ann Tenn kirjutas:ergobarid maksavad 350 raha, aga on nii mugavad, et ma olen neid ostnud juba 3 paari
Kas keegi juba kasutab neid spessu sarvi - P1 OVERENDZ
Injection molded nylon composite construction with soft rubber grip surface. ja mis nonde kaal on?
http://www.zzk.lv/lat/produkti/rezerves_dalas/?cat=134
Injection molded nylon composite construction with soft rubber grip surface. ja mis nonde kaal on?
http://www.zzk.lv/lat/produkti/rezerves_dalas/?cat=134
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kahjuks ei anna, kuna seal jutt kallimast st C1mudelist, mind huvitavad vaesemehe st P1 muljedveiko kirjutas:See teema annab Sulle ehk vastuse
viewtopic.php?t=19796
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.