Tartu Rattaralli 2005 [MNT]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Tartu Rattaralli 2005 [MNT]
stardiprotokollid üleval.
Natuke segaseks jääb see, kas slaavi päritolu jõuk 2001...2016 pannakse 200-500 gruppi või on see eliitgrupi pikendus? või hoopis tarkvara apsakas?
Parandus:
Praeguseks on nad startlisti lõppu paigutatud.
Natuke segaseks jääb see, kas slaavi päritolu jõuk 2001...2016 pannakse 200-500 gruppi või on see eliitgrupi pikendus? või hoopis tarkvara apsakas?
Parandus:
Praeguseks on nad startlisti lõppu paigutatud.
Viimati muutis Kuldar, 22. 05. 2005. 20:39, muudetud 1 kord.
Re: Tartu Rattaralli 2005 [MNT]
et neid slaavi-jõukusid rohkem juurde ei tuleksKuldar kirjutas:stardiprotokollid üleval.
Natuke segaseks jääb see, kas slaavi päritolu jõuk 2001...2016 pannakse 200-500 gruppi või on see eliitgrupi pikendus? või hoopis tarkvara apsakas?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Tartu Rattaralli 2005 [MNT]
et ei jääks muljet ideoloogilisest väärkäsitlusest, siis pidasin lihtsalt silmas poola, valgevene, vene jne. tublisid rattainimesi - püüdsin neid slaavi-ühisnimetaja alla tuua.veloman32 kirjutas:et neid slaavi-jõukusid rohkem juurde ei tuleks :twisted: :)Kuldar kirjutas:stardiprotokollid üleval.
Natuke segaseks jääb see, kas slaavi päritolu jõuk 2001...2016 pannakse 200-500 gruppi või on see eliitgrupi pikendus? või hoopis tarkvara apsakas?
Re: Küsimus
Päise ja TM kontorist küsitud lisainfo järgi tänase s.o. 13.05.2005soosaar kirjutas:Kas keegi teab, mis kuupäeva seisuga see protokoll on? Registreerumist ma mõtlen...
huhh-huhh
krt, vaatasin stardikat, skrollisin alla- üle 2000 ratturi
kui siis rahunenult süvenesin sain kalast aru. se on hoopis miski korraldajate trikk, et minusuguseid närvi ajada...
aitänan
kui siis rahunenult süvenesin sain kalast aru. se on hoopis miski korraldajate trikk, et minusuguseid närvi ajada...
aitänan
Vaatame siis kõik koos mis suurepärast ilma pühapäevaks lubatakse.
vedelikjahutus on alati efektiivsem olnud kui õhkjahutusAndreK kirjutas:Vaatame siis kõik koos mis suurepärast ilma pühapäevaks lubatakse.
ausalt öeldes lausa surepärane.palavuse ja päikesega ei taha küll 4h punnitada (kui ma sellest pildist ike õieti aru sain ).AndreK kirjutas:Vaatame siis kõik koos mis suurepärast ilma pühapäevaks lubatakse.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Kui on ikka üle 20* sooja ja hoovihmad, siis jõuavad riided hoogude vahel ilusti ära kuivada.
Vaadake ka spets prognoosi TRR kodukalt http://www.tartumaraton.ee/rr/ -> INFO -> ILM -> Prognoos
26.05 seisuga on prognoos eriti selge .
Vaadake ka spets prognoosi TRR kodukalt http://www.tartumaraton.ee/rr/ -> INFO -> ILM -> Prognoos
26.05 seisuga on prognoos eriti selge .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Mati kirjutas:Kui on ikka üle 20* sooja ja hoovihmad, siis jõuavad riided hoogude vahel ilusti ära kuivada.
Vaadake ka spets prognoosi TRR kodukalt http://www.tartumaraton.ee/rr/ -> INFO -> ILM -> Prognoos
26.05 seisuga on prognoos eriti selge :) .
Selge see et asi on segane.Äikest võib olla reedel ja pühapäeval. Pühapäeval on Eesti lõunaosa kohale kogunemas äge frontaaltsoon, kas Tartu satub selle
soojale või külmale poolele, pole veel selge. Äikesega koos võib tulla ka rahet ning rajuhooge.
Jäin ka rahule, seda enam, et dr. Meitern võttis 17.05 mul põlvest u. 20g kõhre jms tükke välja. Vaatamata enda meelest kehvale vormile, parandasin vist isiklikku rekordid paari minuti võrra.
Kas mõni peale minu nägi veel, kuidas vip-auto Jeep Grand Cherokee teel võistlusele rullnokalikult teisi ohtu seades sõitis? Ise sõitsin kusagil Anna kandis, kui see u.... 150ga mööda lajatas. Huvitav, kas oli nii kiire, et vip alasse pääseda ja Tartu vihmasadu nautida Oli seal mõni tuntud rattur roolis?
Kas mõni peale minu nägi veel, kuidas vip-auto Jeep Grand Cherokee teel võistlusele rullnokalikult teisi ohtu seades sõitis? Ise sõitsin kusagil Anna kandis, kui see u.... 150ga mööda lajatas. Huvitav, kas oli nii kiire, et vip alasse pääseda ja Tartu vihmasadu nautida Oli seal mõni tuntud rattur roolis?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
esialgsed tulemused
TRR kodukal
http://www.tartumaraton.ee/ajutine/133.txt
http://www.tartumaraton.ee/ajutine/69.txt
velo.clubbers.ee serveris kui TRR leht kinni jookseb
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr2005/133.txt
JA 133 EXCEL FORMAADIS KOOS KAOTUSEGA VÕITJALE
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr2005/133.xls
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr2005/69.txt
kohe sebime 69 km aegade järjekorras ka.
tekstiformaadis
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr20 ... aremus.txt
exceli formaadis (siin ka kaotus esimesele välja arvutatud)
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr20 ... aremus.xls
täpitähtede ja kirjavigade osas kaebusi vastu ei võta, tegu on puhta kopipastaga TRR kodukalt
TRR kodukal
http://www.tartumaraton.ee/ajutine/133.txt
http://www.tartumaraton.ee/ajutine/69.txt
velo.clubbers.ee serveris kui TRR leht kinni jookseb
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr2005/133.txt
JA 133 EXCEL FORMAADIS KOOS KAOTUSEGA VÕITJALE
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr2005/133.xls
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr2005/69.txt
kohe sebime 69 km aegade järjekorras ka.
tekstiformaadis
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr20 ... aremus.txt
exceli formaadis (siin ka kaotus esimesele välja arvutatud)
http://velo.clubbers.ee/tulemused/trr20 ... aremus.xls
täpitähtede ja kirjavigade osas kaebusi vastu ei võta, tegu on puhta kopipastaga TRR kodukalt
Siis sind ma ei saand 0,4 sekiga kinni. Kõik oli hea kuni Emexi raudteeni kilt-poolteist enne lõppu. Hiilisime Matiga grupi peasse ja valmistusime spurtima, kui raudtee peal osati külakuhi teha. Vajusin sinna sisse, haiget ei saand ei mina ei ratas, kähku püsti kodarad-lenksud-pedaalid harutati lahti, aga .... esiots oli läind ja 50 kohta koos nendega. Suutsin veel viimase sirge peal pulsi suurest vihast 194 peale ajada - pole säänseid numbreid varem näinud. Aga Matile ja Ansipile panin ära, hää no seegi. Hea oli Ansipiga ühes grupis sõita, pidev politseieskort saatmas.RvN kirjutas:muidu täitsa tore, 1115 stardinumbrist sai 289:]
Muidu pulss 155/194 , koht 290 oli väega hää - nii et võib rahule jääda, pealegi sai viimane TRR sõidetud 1985 aastal.
krt,esimesena 200 ukse taha jääda ei ole just väga meeldiv .Surin otepääle tagasitulles mäe (irw) peal,teoreetiline võimalus olnuks grupp veel kinni püüda aga jalad rääkisid teist juttu. Surm kuni Elvani, kus taganttulnud grupp päästjaks osutus. Suure -60 tuuri sõitjaid- sai kuni otepääni kulgetud suht rahulikult. Aeg siis 3.44.32 ei ole just see millega rahule jääda võiks . Eks tuleval aastal tuleb viga parandada.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
enam vähem
Saigi selleks korraks ralli ühelepoole. Seekord sai siis nähtud kahe kägara toimumist ja lõhutud ära oma ratta esikumm. Esimene kägar käis Elvas, kus üks sell sai rangluumurru ja teine kilt enne finishit kus pundi lõpus mehed väsinult külakuhja moodustasid. Ise pääsesin esimesest kägarast tõmbega teepeenrale, mille tulemuseks oli kahjuks aga paras auk esimeses kummis. Sõitsin nõnda tühja kummiga kägarast möödapääsenud pundiga kuni Tartu piirile ja siis tabasin alles ära oma ootamatu väsimuse ja kõrgele tõusnud pulsi põhjuse. Kahjuks reageerisin ebaadekvaatselt ja jäin teepervele oma esijooksu uudistama, lastes seltskonnal lõbusalt finshi poole vurada. Mõistes seda, et olin juba Elvast tühja kummiga sinnamaani jõudnud andsin aga jälle vänta ja 6 kilti enne lõppu sai mind kätte järgmine punt, milles oli - oh õudust - 100 elurõõmsat matsi. Sain siis omale kindlustada positsiooni sinna sappa ja nõnda ma lõpuni vurasingi. Kuna lõppaeg oli eelmisest aastast tubli 7 mintsi parem ja trennikilomeetreid kogunes eelmisest aastast 2,5 korda vähem siis võib sõiduga rahule jääda . Mõruda asjaoluna jääb aga kripeldama see, et kui poleks lolli esijooksu imetlemise peatust teinud oleksin lõpetanud 100 kohta eespool aeg 3:49:49
ei ütleks, et ma ka lõpus lebot oleks lasknud:] see vend, kes piirdesse pani oli täpselt mu ees vasakul, huvitav et püsti jäin... selles mõttes oli see pauk hea, et lõpuni enam tõmblemist ei olnud, sai "rahulikult" lõpuni veeretud, muidu mingi riia ringist alates oli koguaeg selline tunne, et nüüd kohe-kohe juhtub midagiholden kirjutas:Siis sind ma ei saand 0,4 sekiga kinni. Kõik oli hea kuni Emexi raudteeni kilt-poolteist enne lõppu. Hiilisime Matiga grupi peasse ja valmistusime spurtima, kui raudtee peal osati külakuhi teha. Vajusin sinna sisse, haiget ei saand ei mina ei ratas, kähku püsti kodarad-lenksud-pedaalid harutati lahti, aga .... esiots oli läind ja 50 kohta koos nendega. Suutsin veel viimase sirge peal pulsi suurest vihast 194 peale ajada - pole säänseid numbreid varem näinud. Aga Matile ja Ansipile panin ära, hää no seegi. Hea oli Ansipiga ühes grupis sõita, pidev politseieskort saatmas.RvN kirjutas:muidu täitsa tore, 1115 stardinumbrist sai 289:]
Muidu pulss 155/194 , koht 290 oli väega hää - nii et võib rahule jääda, pealegi sai viimane TRR sõidetud 1985 aastal.
Masendav sõit. Elva TP-s püüdis üks MTB mees hoopealt jooki haarata aga ei saanud kahe asjaga korraga hakkama (joogi haaramine ja juhtimine). Nii ta seal laperdama hakkas ning maoli maha prantsatas. Ise jõudsin mõelda, et õnneks olen vasakus ääres ja tema paremas, kui.... sellest tulenevalt (nagu dominod) prantsatasid ka kaks meest täpselt minu ette maha. Pidur päästis hullema kuid kahjuks mitte minu ratast. Esikummil mantel puru (katkestamise põhjus), lenksu teip ribadeks ja vasak piduri-käikari link kõver. Omal ei kriipsugi (v.a hinges). Minu ees maandunud Pühaloomaaia kodanik jäi ilma päris mitmest kodarast (ilmselt tänu sellele, et tema rattasse raksatasin ja eks see kodarajupp ka minu kummi parematele jahimaadele saatis). Kogu vaev järgmise aasta parema stardikoha nimel läks.... sõita jäi ainult 30km'i.
Järgmine aasta siis jälle tuttavas 500....1000 koridoris
Ah jaa, see MTB mees pääses minema. Nii see on... "üks teeb paha, teine annab naha". Aga sõit on sõit, juhtub.
Järgmine aasta siis jälle tuttavas 500....1000 koridoris
Ah jaa, see MTB mees pääses minema. Nii see on... "üks teeb paha, teine annab naha". Aga sõit on sõit, juhtub.
Minu jaoks hea sõit, alla 5 tunni
Aga aega kirja ei saanud Käisin sekretariaadis ja nad lubasid uurida, et mis värk, loodan, et ametlikus protokollis on mu nimi vähemalt olemas
Huvitav, mis värk nende kiipidega on, kui nad kohati ei fikseeri ära, kes lõpetas ja kes mitte
Huvitav palju selliseid juhtumeid on ka?
Aga aega kirja ei saanud Käisin sekretariaadis ja nad lubasid uurida, et mis värk, loodan, et ametlikus protokollis on mu nimi vähemalt olemas
Huvitav, mis värk nende kiipidega on, kui nad kohati ei fikseeri ära, kes lõpetas ja kes mitte
Huvitav palju selliseid juhtumeid on ka?
Kas see MTB mees oli see kes koguaeg teepeal sõimas ja sõitis kilekaga, mis oli punnis nagu põis? Kui jah, siis hiljem suutis ta veel paar analoogset situatsiooni tekitada, oli üks süüdimatu tüüp.veiko kirjutas: Ah jaa, see MTB mees pääses minema. Nii see on... "üks teeb paha, teine annab naha". Aga sõit on sõit, juhtub.
ahjaa.selle aasta eesmärk oli 200 sisse sõita .
ise tean kah üht samasugust juhtumit tänasest sõidust.arjasepp kirjutas:Huvitav palju selliseid juhtumeid on ka?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
...ja sõidust sai matk
kuskil 10 enne otepääd läks kumm ja nii need rongid mööda tuiskasid (6 min vahetusele)
lõpuks sain punti, kus tossumehed olid juba tegijad, võite ise arvata mis seal toimus...
üks vend pani: " mis krdi rahulikult, närv jummala must, siin tuleb koguaeg panna..." avs 27-28
miski 5-7 sõidumeest oli kahh kellega aga eest ära ei saand, enne kui elvas
aga ei kurda, pääsesin känadest ja lõpus ootas õllega naine
eesmärgi (peale haigust) 4.37 ületasin, aga võidusõit see küll minujaoks polnud.
kuskil 10 enne otepääd läks kumm ja nii need rongid mööda tuiskasid (6 min vahetusele)
lõpuks sain punti, kus tossumehed olid juba tegijad, võite ise arvata mis seal toimus...
üks vend pani: " mis krdi rahulikult, närv jummala must, siin tuleb koguaeg panna..." avs 27-28
miski 5-7 sõidumeest oli kahh kellega aga eest ära ei saand, enne kui elvas
aga ei kurda, pääsesin känadest ja lõpus ootas õllega naine
eesmärgi (peale haigust) 4.37 ületasin, aga võidusõit see küll minujaoks polnud.
vabandust
Tere. Räägin selle Elva loo läbi oma silmade ära, kuna olin see MTB vend, kes üritas juua saada. Niisiis hoidsin grupi ettepoole ja tee äärde juba varakult. Kui laua juurde jõudsin, ei hinnanud kiirust vist piisavalt madalaks, et juua saada. Teisel katsel sain joogi kätte, kuid peale seda astus või oli seal juba üks TP töötaja ees. Ei läinud palju aega, kui temaga kokku põrkasin ja asfaldile tagasi lendasin. Nii see domino ilmselt pihta hakkas. Üritasin siis grupiga kaasa minna, aga see ei õnnestunud. Tagasi oli ka pikk maa.
Palun väga vabandust, endal väga kripeldab , põlv lõhki ja käsi paistes. Järgnevalt võtan 2*0.7l jooki ise kaasa ja sõidan kaarega TP-st mööda.
ps. Punnis kilekaga ei sõitnud ja grupis omateada väga korralikult liiklesin.
Palun väga vabandust, endal väga kripeldab , põlv lõhki ja käsi paistes. Järgnevalt võtan 2*0.7l jooki ise kaasa ja sõidan kaarega TP-st mööda.
ps. Punnis kilekaga ei sõitnud ja grupis omateada väga korralikult liiklesin.
veikol oli masendav sõit, mina olin ise masendav mees. askeldasin paduvihmas auto juures ja uskusin oma polaril olevat kellaaega, teadustaja räägib mingitest minutitest, mu polari järgi 5 min aega, siis ütleb 30 sekundit, oi perkele kus mul hakkas kiire, sain auto lukku kui pauk käis, tallasin polari punast nuppu ja kimasin rajapiirdes olevat auku otsima, et rajale saada. viimaste hulgas üle joone ja niipalju siis oli kasu kohast 300-500 stardigrupis.
linna piirini sai ikka mitusada kohta kindlasti parandatud, üldiselt leidus ringteele jõudes aktiivseid selle kellel polnud plaanis mitte tiksuma jääda ning nii siis sai rabeletud ettepoole. pikapeale hakkas külmalt minemapunnimine mõjuma ja ote poole keerates olin vahepeal päris nõrk. tänud aivar lipule kes mind ühest nukist üle lükkas. hirmus põiekas kippus ka peale ja juba hakkasin metsapeatuse plaani pidama. õnneks olin vahepeal taastunud ja pangodi laskumine läks jälle päris kobedalt, sain järgmisesse punti. siis toimus veidi matkamist ja otsustasime paari mehega jälle järgmisesse punti kangutada. mingi krigiseva karusselliga see õnnestuski.
kuni sihvani kulges asi suht rahulikult, saime kätte kusagilt ärapudenenud marioni, peale tagumise otsa pööret tuli kett maha kuid sain kähku peale ja pundi saba veel kätte. enne sihvat sikutasin ettepoole, et mitte TP sebimisse kinni jääda. siiski suutis üks baigimees tekitada olukorra kus viskas minema pooltäis pudeli enda eest ja seepeale vänderdas hullu moodi. rolleriraja tõus küpsetas mu ära ja seetõttu jäin otepää tõusul nukralt pundi saba eemalt vaatama.
suht väikese satsiga tirisime elvani ja siis tulid juba poole maa mehed peale. tõusudel peale elvat hakkasin jälle kustuma ja jäin pundi sappa, kui midagi jälle jagama hakkasin oli pikk kett katki läinud ja punt juba 70 m kaugusel. tuli järgmist punti oodata, mis end ka kaua oodata ei lasknud. boonusena olin ja kohe peale elvat krambid saanud ja tirri ei saanud üldse lasta, jalg hakkas kohe tõmblema, pidi kas kogu aeg kerima või siis venitama. (ei regulaarne hapukurgi tarbimine rajal ega head joogisegud aidanud midagi). lisaks pidev hirm ümbritseva 100 poole maa baigimehe ees. kusagil külitse kandis saime kätte ühe mahajääja kes võeti pundi poolt selg ees keskele sisse, mees ehmatas nii hullusti, et järgmisel sekundil oli tal juba tagaratas taevas ja nägu maas. endal läks napilt õnneks vasakult mööda põigata. ka olid paar selli süüdimatult asfaldil kumme parandamas, õnneks tegime pundi peas lärmi ja kõrva järgi läks signaal tahapoole kohale, ilutulestiku häält ei kostnud.
punnimine käis lõpuni välja, kuna tehtud töö ja krambid olid mu ära nüristanud siis vaadates neid paljusid kümneid tahtmist täis nägusid otsustasin loobuda igasugusest pundi ette minekust, pere toita ikkagi.
tulemus lõppkokkuvõttes üle ootuste, parandasin aega võrreldes möödunud aastaga ca 8 min ja koht alla 500.
põieka unustasin millalgi ära ja siis oli ta juba kadunud. kallasin veel 1,8 l juurde. inimese organism on ikka mõistatus.
strateegilised andmed
HR 151/167, kiirus 33,0/61,8, tõusumeetreid 700
linna piirini sai ikka mitusada kohta kindlasti parandatud, üldiselt leidus ringteele jõudes aktiivseid selle kellel polnud plaanis mitte tiksuma jääda ning nii siis sai rabeletud ettepoole. pikapeale hakkas külmalt minemapunnimine mõjuma ja ote poole keerates olin vahepeal päris nõrk. tänud aivar lipule kes mind ühest nukist üle lükkas. hirmus põiekas kippus ka peale ja juba hakkasin metsapeatuse plaani pidama. õnneks olin vahepeal taastunud ja pangodi laskumine läks jälle päris kobedalt, sain järgmisesse punti. siis toimus veidi matkamist ja otsustasime paari mehega jälle järgmisesse punti kangutada. mingi krigiseva karusselliga see õnnestuski.
kuni sihvani kulges asi suht rahulikult, saime kätte kusagilt ärapudenenud marioni, peale tagumise otsa pööret tuli kett maha kuid sain kähku peale ja pundi saba veel kätte. enne sihvat sikutasin ettepoole, et mitte TP sebimisse kinni jääda. siiski suutis üks baigimees tekitada olukorra kus viskas minema pooltäis pudeli enda eest ja seepeale vänderdas hullu moodi. rolleriraja tõus küpsetas mu ära ja seetõttu jäin otepää tõusul nukralt pundi saba eemalt vaatama.
suht väikese satsiga tirisime elvani ja siis tulid juba poole maa mehed peale. tõusudel peale elvat hakkasin jälle kustuma ja jäin pundi sappa, kui midagi jälle jagama hakkasin oli pikk kett katki läinud ja punt juba 70 m kaugusel. tuli järgmist punti oodata, mis end ka kaua oodata ei lasknud. boonusena olin ja kohe peale elvat krambid saanud ja tirri ei saanud üldse lasta, jalg hakkas kohe tõmblema, pidi kas kogu aeg kerima või siis venitama. (ei regulaarne hapukurgi tarbimine rajal ega head joogisegud aidanud midagi). lisaks pidev hirm ümbritseva 100 poole maa baigimehe ees. kusagil külitse kandis saime kätte ühe mahajääja kes võeti pundi poolt selg ees keskele sisse, mees ehmatas nii hullusti, et järgmisel sekundil oli tal juba tagaratas taevas ja nägu maas. endal läks napilt õnneks vasakult mööda põigata. ka olid paar selli süüdimatult asfaldil kumme parandamas, õnneks tegime pundi peas lärmi ja kõrva järgi läks signaal tahapoole kohale, ilutulestiku häält ei kostnud.
punnimine käis lõpuni välja, kuna tehtud töö ja krambid olid mu ära nüristanud siis vaadates neid paljusid kümneid tahtmist täis nägusid otsustasin loobuda igasugusest pundi ette minekust, pere toita ikkagi.
tulemus lõppkokkuvõttes üle ootuste, parandasin aega võrreldes möödunud aastaga ca 8 min ja koht alla 500.
põieka unustasin millalgi ära ja siis oli ta juba kadunud. kallasin veel 1,8 l juurde. inimese organism on ikka mõistatus.
strateegilised andmed
HR 151/167, kiirus 33,0/61,8, tõusumeetreid 700
Ilus oli ja rahul. Alguse ilm oli ikka "super", õnneks oli olemas vihmavarjuneiu, kes siis enne stardipauku vihmast päästis ja seega ei pidand külmetama. Soojenduse tegemisel mõtet ei näinud sellise ilmaga, tulin 12 min enne starti majast välja ja veeresin stardikoridori. Sai siis selles 3.49 grupis sõidetud algusest peale, vedama esimese 100 km peal ei tykkinud, korra proovisin, aga jalga polnud. Kuni 70 sai sõidetud pigem grupi tagumises pooles, siis edasi sai esimese 10-30 seas närvi puhatud. Kukkumisi nägin, ise pääsesin, viimases veerandis teele tekitatud kuhjast pääsesin nii õnnelkult, et kuhi lõppes minu ees ja veel sell kes mulle selga sõitis, langes ka asfaldile, ise pääsesin :). Viimase vahefini?i 10km enne lõppu võtsin uhkelt grupi ees, ja siis tolgendasingi eesotsas kuni suht lõpuni välja, fini??ispurdiga võib ka rahule jääda, kuna eelmine aasta just seal kustusin. Lõppeks tuju mega, väsimus vähene ja mida rohkemat ikka maastikurattaga tahta 1390km treeningu pealt kui 263 koht.
Küsimus sama grupi sõitjatele, et kas meie grupp ka millaski pooldus? Tean, et meid oli ikka vahepeal väga palju, lõpuks 100 inimest, et eest rahvas ära ei sõitnud, seda tean, aga kas tagant kadus mingi suurem punt ära? Pärast külakuhja näiteks?
Küsimus sama grupi sõitjatele, et kas meie grupp ka millaski pooldus? Tean, et meid oli ikka vahepeal väga palju, lõpuks 100 inimest, et eest rahvas ära ei sõitnud, seda tean, aga kas tagant kadus mingi suurem punt ära? Pärast külakuhja näiteks?
Ratas on minu hobi, mitte elu
vahva on siin lugeda, kuidas "baigimees" on saanud üleüldiseks sõimusõnaks. huvitaval kombel ei ole ma mnt-rattaga elione sõites kuulnud ütlusi, et krdi töllar, tuleb vale rattaga rajale
meie grupis häiris tõsiselt võistleja nr 1017 kes pidevelt vingerdas ja kellel ei tahtnud lenks kuidagi käes püsida. lisaks tugevad alkoholilõhnad.
täiesti imekspandav muidugi, kuidas on võimalik purjakil 133 km läbida....
meie grupis häiris tõsiselt võistleja nr 1017 kes pidevelt vingerdas ja kellel ei tahtnud lenks kuidagi käes püsida. lisaks tugevad alkoholilõhnad.
täiesti imekspandav muidugi, kuidas on võimalik purjakil 133 km läbida....
baigimees ei ole sõimusõna. kahjuks põhjustavad küll baigimehed mnt sõitudes lugematult seise ja ohtlikke olukordi, mis paraku ka sugugi mitte harva lõpevad matsuga. põhjuseks paljude baigimeeste (ära loe kõigi baigimeeste) null oskust grupis sõita ja teistega arvestada ja sirget sõidujoont hoida. pidurid pannakse tihti põhja, lastakse tirri selg ees läbi grupi jne. sõitsin vahepeal kõrvuti eeskujuliku baigimehega kelle sõidujoon oli sirge ja tempo ühtlane. aga mees on ka juba aastaid sõitnud. samas on ka mnt ratastega mehi kes pidevalt sebivad ja saalivad ja ka ei oska sirget ühtlast sõitu teha.tsimpa kirjutas:vahva on siin lugeda, kuidas "baigimees" on saanud üleüldiseks sõimusõnaks. .
Viimati muutis erikr, 29. 05. 2005. 21:27, kokku muudetud 2 korda .
Julgen sulle vastata nii, et kui sa räägid Elva kuhjast, siis pooldumine toimuski just seal. Oma arvestuse kohaselt olin viimase ca 5 ratturi hulgas kes sellest kuhilast mööda vuras ja ennast viimaseks vaguniks sättis rongi peale. Rong lõpetas 3.44.Gunnar kirjutas:Küsimus sama grupi sõitjatele, et kas meie grupp ka millaski pooldus? Tean, et meid oli ikka vahepeal väga palju, lõpuks 100 inimest, et eest rahvas ära ei sõitnud, seda tean, aga kas tagant kadus mingi suurem punt ära? Pärast külakuhja näiteks?
Mnjah, kuidagi eriliselt õnnetu TRR sel aastal. Väga palju kukkumisi ja tehnilisi probleeme. Ükskõik kellega ei rääkinud peale finisihit, kas oldi ise kukkunud või oldi nähtud ühte-kahte kukkumist. Ja siis veel ilm Ei võinud ju 10-15 min varem ilusaks minna! Juba Riia mnt näitas korraks päikest ja Valga mnt keerates oli vihm järele jäänud. Ise loobusin sooja tegemisest ja 10 min. enne starti istusin veel McDonaldsis. Oli ilmselt õige otsus. Ei usu, et vihmas enne starti sooja tegemine mingit efekti oleks andnud. Riietusega panin muidugi rappa. Windstopper ja sääred olid selgelt liiast. Sõidu endaga jäin rahule. Välja arvatud, et Valga mnt. Otepää poole keerates üritasin liiga tugevatega kaasa minna. Kustusin varsti ja tekkis surnud punkt. Vaevalt suutsin tagant tulnud punti pidama jääda. Õnneks oli suht norm tempoga minek ja peale otepääd saime kätte selle seltskonna kellest enne maha olin jäänud. Peale seda saime kätte veel kaks punti ja tagasipöörates oli formeerunud ligi 100 pealine punt. Hilisem arvestus näitas, et sõideti kohtadel ~100-200. Püsiti koos kuni Otepääni, kus osad maha jäid. Olin vist viimane, kes hambad ristis pundi sabas püsis. Otepäält alla keerates oli näha esimest verd. Silma jäi upakil vana Krull. Oli olnud üks väheseid, kes sealt omal jalal minema sai. Järgmine laks ei lasknud end kaua oodata. Enne Elvasse sisenemise "tsikaani" tehti meie grupi peas külakuhi. Nats siiberdamist grupi keskel tõi hulga mehi maoli. Ise jäin püsti ja sain esimesena kuhjast mööda. Laks nõudis lätlase rangluu ja ühe teise selli käeluu. Lisaks vigastused mitmel rattal. Eneivei, paar kiiremat liigutust ja punt sai jälle kokku. Elvast tartu poole minek oli väga matk. Grupi peal polnud põhjust tõmmata ja tagumised vaatasid, et kuidagi pildil püsida. Ilmselt jõudis mingil hetkel järgi ka vahepeal maha jäänud rattureid. Kõige kurjem asi juhtus 3-4km enne lõppu. Ei tea kust SEISIS KESET TEED mingi proua juhitud Opel Calibra. Esimesed said mööda, järgmised panid muidugi maoli. Väga vägeid sõnu lendas... Siin ilmselt saab süüdistada raja turvajaid. Ma küll ei tea kas igal kõrval tänaval olid hoiatavad märgid või mitte aga.... Ise pääsesin napimalt kui Elvas. Värin jalas, sai otsustatud lihtsalt lõpuni veereda. Grupi võidu võttis igati õiglaselt Lasse ja mahtus napilt esisaja sisse. Alvaro demostreeris oma head vaistu kohavalikul, õiget spurdi ajastust ja tervat sprindijalga finisheerides napilt Lasse järel. Minu kohaks märgiti protokollis 150. Koha ja ajaga olen rahul. Sõidu lõpus kimbutasid krambid. Ei aidanud ka sõidu ajal tarbitud 1,2l jooki, 4 enerviti tabletti ja 2 powerbari geeli. Ilmselt asi selles, et pole nii pikki treeninguid teinud.
Tahaks veel manitseda "uusi tegijaid" mnt võistlustel. MNT võidusõit pole MTB maraton! Kiirused on suuremad, piki ja külgvahed väiksemad, asfalt palju kõvem ja pidurdusmaa palju pikem. Pundis ei siiberdata! Trajektoori ja tempo muutused peavad olema väga sujuvad! Raske pole ka suuliselt oma kavatsustest märku anda. Lisaks muidugi käemärgid. Mäest alla tuisates tuleb pundi sujuvuse huvides ka pidureid kasutada! Kiiretes kurvides tuleb trajektoori väga hoolikalt valida arvestades teiste ratturitega. Püüdke seda edaspidi arvestada.
Tahaks veel manitseda "uusi tegijaid" mnt võistlustel. MNT võidusõit pole MTB maraton! Kiirused on suuremad, piki ja külgvahed väiksemad, asfalt palju kõvem ja pidurdusmaa palju pikem. Pundis ei siiberdata! Trajektoori ja tempo muutused peavad olema väga sujuvad! Raske pole ka suuliselt oma kavatsustest märku anda. Lisaks muidugi käemärgid. Mäest alla tuisates tuleb pundi sujuvuse huvides ka pidureid kasutada! Kiiretes kurvides tuleb trajektoori väga hoolikalt valida arvestades teiste ratturitega. Püüdke seda edaspidi arvestada.
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Stardid
Olin vist täna ainus, kes mõlemas stardis osales
133km alustasin vastavalt strateegiale, kõmatasin Riia mäest üles ja otsisin sobivat "rongi", mis peale Riia mnt. raudteesilda õnnestus. Ja siis algas õudus. Jalad nii kanged, et ei vänta üldse, 27km saab vaevu kätte. Lõpuks tulin maha ja mis ma näen - kummis soss. Õnneks oli varukumm kohe võtta, Sebisin selle alla (pumba laenutasin kusagilt autost). Ja panin viimaste üksikutega minema. Ringtee viaduktil kordus sama lugu. Kumm soss ja kööga.
Vantsisin sõbra jurude koju. Teel tuli hää mõte, minna 69km starti. Sealsamas on ju ka Hawaii töökoda. Mõeldud tehtud. Asi sai suurepäraselt teoks, klaasikillu saime välja, täiskummi alla, ja numbri selga. Olin vist viimane startija 69km tagajoonel, kus sain võimaluse näha osalejaid kõige kirjumates värvides
Stardipaugu järel trügisin taas jõuga Riia mäest üles. Õnneks sain juba enne ringteed sobiva esheloni kätte. Kuni Pangodini oli üks suur pundi otsimine. Seejärel algas mõnus turisti ekspress... Igatahes ei saanud arugi, kui juba finish käes oli (aeg 2:12). Tundub, et miski 64km varu jäi kontidesse alles.
Aga rahul olen sellegipoolest.
69 km meeste peal sai kõvasti oma pedagoogilisi võimeid proovitud. Tolku vist asjast polnud
133km alustasin vastavalt strateegiale, kõmatasin Riia mäest üles ja otsisin sobivat "rongi", mis peale Riia mnt. raudteesilda õnnestus. Ja siis algas õudus. Jalad nii kanged, et ei vänta üldse, 27km saab vaevu kätte. Lõpuks tulin maha ja mis ma näen - kummis soss. Õnneks oli varukumm kohe võtta, Sebisin selle alla (pumba laenutasin kusagilt autost). Ja panin viimaste üksikutega minema. Ringtee viaduktil kordus sama lugu. Kumm soss ja kööga.
Vantsisin sõbra jurude koju. Teel tuli hää mõte, minna 69km starti. Sealsamas on ju ka Hawaii töökoda. Mõeldud tehtud. Asi sai suurepäraselt teoks, klaasikillu saime välja, täiskummi alla, ja numbri selga. Olin vist viimane startija 69km tagajoonel, kus sain võimaluse näha osalejaid kõige kirjumates värvides
Stardipaugu järel trügisin taas jõuga Riia mäest üles. Õnneks sain juba enne ringteed sobiva esheloni kätte. Kuni Pangodini oli üks suur pundi otsimine. Seejärel algas mõnus turisti ekspress... Igatahes ei saanud arugi, kui juba finish käes oli (aeg 2:12). Tundub, et miski 64km varu jäi kontidesse alles.
Aga rahul olen sellegipoolest.
69 km meeste peal sai kõvasti oma pedagoogilisi võimeid proovitud. Tolku vist asjast polnud
Ratas ribadeks
Tuleb arvestada et MTB pidurid (olgu V või ketas) on oluliselt võimsamad kui MNT ratta pidur. Seega vajab pidurdamine suures pundis erilist ettevaatlikkust.erikr kirjutas:paljude baigimeeste (ära loe kõigi baigimeeste) null oskust grupis sõita ja teistega arvestada ja sirget sõidujoont hoida. pidurid pannakse tihti põhja, lastakse tirri selg ees läbi grupi jne.
OT: Sellest tulenevalt idee, et siiski koostada kambapeale miski Korduma Kippuvad Küsimused (KKK) mis oleksid abiks nii algajale kui ka teistele sõitjatele meelde tuletuseks et millised on reeglid (ka kirjutamata).. Omaltpoolt oleksin nõu ja jõuga abiks, kuigi paraku selliste võistluste sõitmise kogemus on mul täiesti igatpidi allapoole arvestust.. Ah jah neile, kes ütlevad, et aga sirvi eelnevaid võistluste teemasi, siis paraku pean ütlema, et ausalt ei ole abi..erikr kirjutas:
paljude baigimeeste (ära loe kõigi baigimeeste) null oskust grupis sõita ja teistega arvestada ja sirget sõidujoont hoida. pidurid pannakse tihti põhja, lastakse tirri selg ees läbi grupi jne.
Tuleb arvestada et MTB pidurid (olgu V või ketas) on oluliselt võimsamad kui MNT ratta pidur. Seega vajab pidurdamine suures pundis erilist ettevaatlikkust.
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
neid KKK'sid on siin minuteada läbi arutatud ja nämmutatud kordi ja rohkemgi veeel.fax kirjutas:Sellest tulenevalt idee, et siiski koostada kambapeale miski Korduma Kippuvad Küsimused ...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
endal oli õnn olla selle grupi peas (100-200)kui laks pandi enne elvat.üks kodanik lihtsalt tegi meetrise nõksu paremale lambist ja viuhh tagumised kadusid.ette jäi ainult umbes 15 meest nende hulgas ka mina. ma vist ei hakka parem kodaniku stardinumbrit avaldama,muidu tapetakse ära.
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
Enda sõit läks selle sama laksu nahka. Keegi tegi jõnksu, minu ees olevad 2 venda panid pikali. Sõitsin nende ratastesse ja panin ise ka üle lenksu. Selja taha tekkis paras külakuhi.spl kirjutas:endal oli õnn olla selle grupi peas (100-200)kui laks pandi enne elvat.üks kodanik lihtsalt tegi meetrise nõksu paremale lambist ja viuhh tagumised kadusid.ette jäi ainult umbes 15 meest nende hulgas ka mina. :twisted: ma vist ei hakka parem kodaniku stardinumbrit avaldama,muidu tapetakse ära. :twisted:
Kui püsti sain selgus et tagajooks on kõver. Lasin piduri lahti aga kumm käis ikka vastu raami. Mõtlesin kõvera jooksuga lõpuni sõita. Sain ca 100m vändata kui tagakumm tegi shuss. Vasta kummi käib piduriklots oli mantli puruks kulutanud. Tagantjärgi tarkus on muidugi täppisteadus. Oleks võinud lisaks pidurite lahti laskmisele ka klotsid küljest keerata..
Võtsin kiivri peast ja hakkasin hääletama. Rõõm oli kuulata kui pooltest möödasõitvatest gruppidest pakuti abi. Kahjuks ei olnud kellelgi tagumist jooksu tagataskus:-)
Umbes poole tunni pärast sain auto peale. Tänan siikohal abivalmis võistlejat kes oli samuti (mitte selles külakuhjas) sunnitud katkestama ja kellele oli auto järgi tulnud. Elvast korjasime veel peale Veiko kes teeveeres mõtlikult oma esijooksu põrnitses.
Järgmisel aastal siis uuesti.
Tore sõit oli ju. Ilma vingerpusse nägi ja sõitjate vingerpusse nägi ja vilkuritega kiirabi kimamas nägi jne. Omal sõit norm, või ütleks isegi, et hea. Alguse vihm tõmbas jala täitsa kangeks, päikse ilmudes asi paranes. Lakse oli see aasta tõesti palju. Selles suures pundis, mis hiljemalt Pangodis formeerudes Tartusse välja sõitis oli minu kõrva ja silma järgi vähemalt mingi neli matsu. Viimases, ca 2 km enne lõppu raudteel sai ka oma osa saadud, õnneks küll kergemalt (nats valus õlg ja puru lenksupael). Seega plaanitud finish jäi tegemata . Kokkuvõttes ikka rahul (293).
Aga jama oli muidugi jah poogeldamised. Grupisõit ja selle reeglid ning märgid on veel paljudele tundmatud. Koostööst tundmatutega võib ainult unistada, ei toimi. Ka minu poolt jäi silma hr 1017, kes tõesti oli kännis ja poogeldas mis jaksas + sõim.
Aga jama oli muidugi jah poogeldamised. Grupisõit ja selle reeglid ning märgid on veel paljudele tundmatud. Koostööst tundmatutega võib ainult unistada, ei toimi. Ka minu poolt jäi silma hr 1017, kes tõesti oli kännis ja poogeldas mis jaksas + sõim.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"