Terve see mansaft, kes stardikoridoris vihma käes lõdises oli tige, et neid juba rajale ei lastud.. äkki korraldajad tulid vastu ja sestap siis pool minutit varasem start..
Riia mäel oajas vihm spidoka klemmid lühisesse, sõita tuli tunde järgi (st. et rahulikult) ja mitte alluda provokatsioonidele. Esimese känkra tagajärjed nägin ära kiisa tõusu alguses - õlast kinni hoidev tegelane kukkus valusalt oiates kraavi. Õnneks olid kiirabi mootorratturid lähedal.
Kumme parandavaid tegelasi leidus teepervel iga paari kilomeetri järel..
Kuna kilomeetreid polnud enne eriti kogunenud (kolmekohaline number), siis vedama ei trüginud. Vett saanud kett ja käiguvahetus ei toiminud ka eriti koostööaltilt - kui jõudu rakendada, kippus hüppama.. Õnneks selle tõttu ühtegi kobarat ei põhjustanud..
Toitlustuspunktides lagunesid grupid ära.. Olgugi, et otepää tagusel ringil sõitsin rahulikult, ähvardasid Otepääle tagasi jõudes sääremarjad krampi tõmbuda. Võrreldes paari eelmise korraga, kus püüdsin alguses iga hinna eest grupis püsida, oli Otepääl tunne fantastiline - isegi ööbikut oli kuulda
Niisiis.. Otepäält Rõngu poole minnes moodustus jälle miski pisike grupp mis elvani sujuvalt töötades sõitis. Elva paiku vist jõudsime miskile ees sõitvale grupile järele.. Seal käis parasjagu filosoofililne keskustelu teemal "miks keegi ei vea".. kuna vesi otsas, pidin tegema tankimispeatuse..
Edasi tuli võtta teise ritta ja mööda sõita lühikese distantsi hanerivist.. Nõo paiku jõudsin järgi miskile grupile, mis enamvähem minu tempole vastas..
Grupp sõitis juhi sabas väga üksmeelselt - kui juht jala sirgu lasi ja pisut puhkas, ei kippunud keegi teda vahetama.. isegi kui tagantpoolt karjuda, ei saadud vihjest aru. Tuli siis ise vedama minna ja mõne hetke pärast end kahekesi keset tühja teed avastada. Turu tänaval jõudis järele veel miski viieliikmeline punt, kellega sai pisut ka fini?ikohtade pärast kiirendatud.. ajaga võib rahule jääda - 4:35 pärast suhteliselt rahulikku algust polegi eriti paha.. kui järgmine kevad varem hakkab, sõidan 4 tunni sisse.
Suured tänud Hawaii Expressile, kes soostus fini?is käiguvahetust ja ketti sirgemaks painutama.