Jalgratta teisipäevakud
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Jalgratta teisipäevakud
Tundub huvitav, aga pole nagu eriti infi veel, küsiks, et kas keeg on eelnevatel aastatel käinud ja kas oli palju osavõtjaid?
Tunduvad huvitavad lühemat sorti distantsid, just sellised, mida olen aja peale sõitnud niisama Asi on muidu MNT, aga kas MTB'ga ka mõtet starti tulla? Loodan ka MNT omanikuks saada, aga seda vist enne kesksuve ei ole loota.
Tunduvad huvitavad lühemat sorti distantsid, just sellised, mida olen aja peale sõitnud niisama Asi on muidu MNT, aga kas MTB'ga ka mõtet starti tulla? Loodan ka MNT omanikuks saada, aga seda vist enne kesksuve ei ole loota.
Viimati muutis RudiTurbo, 04. 04. 2005. 15:24, muudetud 1 kord.
Re: Jlagratta teisipäevakud
tegu on eraldistardi võistlustega. baigiga vist võib peale tulla kuid eraldi arvestust baikidele ei peeta.RudiTurbo kirjutas:Tundub huvitav, aga pole nagu eriti infi veel, küsiks, et kas keeg on eelnevatel aastatel käinud ja kas oli palju osavõtjaid?
Tunduvad huvitavad lühemat sorti distantsid, just sellised, mida olen aja peale sõitnud niisama Asi on muidu MNT, aga kas MTB'ga ka mõtet starti tulla? Loodan ka MNT omanikuks saada, aga seda vist enne kesksuve ei ole loota.
Raudselt soovitan, ka bike'ga. Miks, järgnevalt 4+1 põhjust!
1. Sisuliselt ainus võimalus Eestis harrastada võistluskorras eraldistarti KÕIGIL.
2. Hea kiiruslike omaduste trenn.
3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
4. Hea võimalus kogeda lühikesel maal grupisõitu (seda siis eraldistartide vahel toimuvatel 36 km händikap sõitudel).
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
1. Sisuliselt ainus võimalus Eestis harrastada võistluskorras eraldistarti KÕIGIL.
2. Hea kiiruslike omaduste trenn.
3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
4. Hea võimalus kogeda lühikesel maal grupisõitu (seda siis eraldistartide vahel toimuvatel 36 km händikap sõitudel).
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tõeliselt inspireeriv/motiveeriv põhjendus! Ajasid ka minul kõvaks (kavatsuse nohh)!Mati kirjutas:Raudselt soovitan, ka bike'ga. Miks, järgnevalt 4+1 põhjust!
1. Sisuliselt ainus võimalus Eestis harrastada võistluskorras eraldistarti KÕIGIL.
2. Hea kiiruslike omaduste trenn.
3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
4. Hea võimalus kogeda lühikesel maal grupisõitu (seda siis eraldistartide vahel toimuvatel 36 km händikap sõitudel).
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Oot-oot, mul üks vana halli habemega Soss seisab juba 12 aastat keldris, eks monteerin tal käikarid maha (minu mäletamist mööda töötasid küll, kui ratta käest panin, jooksud olid küll täiesti lömad) ja annan sulle privas teada - mul ainult hea meel, kui keegi seeläbi teisipäevakuid sõita saab. Vaja ainult aeg leida ja keldrisse jõudaKäru kirjutas:Ehk kuhu ma selle jutuga tahtsin jõuda - kui kellelgi on pakkuda Turisti või Sossi tagakäikarit siis tuleks ka teisipäevakule. Eraldistarti võiks ju proovida, aga TRR?ile vast ei julge sellise aparaadiga punti trügida.
eraldistardi mõte seisnebki selles et iga mees enda eest...RudiTurbo kirjutas:Ei leia juhendist midagi selle kohta, et kui eraldistardis kellegi kinni püüad, kas siis võib tuules sõita?
Või on see mingi ilmselge eraldistardi reegel, mida isegi ei mainita?
Pole kunagi eraldistarti sõitnud, ega muid võistlusigi pole veel palju seljataga, aga juba koguneb kogemust
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Eraldistart ongi nii, et üks pulsilöök on mustast pildist puudu.lauri2 kirjutas:plaanisin samuti osa võtta, pole ka siiani veel eraldistardiga võistlusel käinud niiet kogemus kulub ära..
karta on aint, et nii lühikesel distantsil antakse tuld niiet pilt on ees must
Mis inffi sa tahad? Ma pakun, et rohkem inffi ei tulegi. Tuled lihtsalt kokkulepitud ajal kokkulepitud kohale ja ongi kogu lugu. Stardimaks tuleb ka kaasa võtta.lauri2 kirjutas:huvitav jah millal rohkem inffi jagatakse..siis teaks plaanida kõige muu kõrvalt
http://www.ejl.ee/kalender2005/2005_ratas.doclauri2 kirjutas:huvitav jah millal rohkem inffi jagatakse..siis teaks plaanida kõige muu kõrvalt
kopipasta UCI eraldistardi reeglitestRudiTurbo kirjutas: Ei leia juhendist midagi selle kohta, et kui eraldistardis kellegi kinni püüad, kas siis võib tuules sõita?
Või on see mingi ilmselge eraldistardi reegel, mida isegi ei mainita?
http://www.uci.ch/imgArchive/Rules/2road-E.pdf
Kood: Vali kõik
Racing procedure
2.4.017 If one rider is caught up by another, he may neither lead nor follow in the slipstream of the rider
who caught up.
A rider, upon catching up with another shall leave a lateral gap of at least 2 metres between himself
and the other rider.
After 1 km, the rider caught up shall ride at least 25 m away from the other.
2.4.019 If necessary, the commissaire shall force the riders to leave the 2 metre lateral gap and the distance
of 25 metres respectively, without prejudice to the penalties provided for in the scale of penalties
(article 12.1.040, point 40).
2.4.020 Riders may not help one another.
2.4.021 The specific regulations for the event shall indicate if feeding is permitted and which conditions
apply.
tänud!erikr kirjutas: http://www.ejl.ee/kalender2005/2005_ratas.doc
niih,tehtud ja polnudki kõige hullem.Arvestasin halvimaga lootsin parimat Aeg 17.18, 38.2 km/h ( ), pulss 180/191 L/min, enesetunne 4+Mati kirjutas:Raudselt soovitan, ka bike'ga. Miks, järgnevalt 4+1 põhjust!
....
5. Hea võimalus teha pärast ka omalt poolt trumpav kanne VCEE foorumi teemase "Kui kiirelt sa siledal paned".
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Sai ka ära proovitud. Esmalt 26km-i soojenduseks siis ca40minti külmetamiseks, edasi 5minti "soojendamist" nii südamerahustuseks ja siis... kääks. Jalg paks ja ei liigu. Kuidagi jõudsin siiski lõpuni, aega kahjuks ei tea, spidoka käivitasin juba rajal olles ja paar kilti jäi puudu. Pulss 193/198. Keskmine kiirus.... velomaniga võrreldes masendavalt madal. Lõppu sai siis lõdvestuseks veel 26km-i. Igati muhe üritus.
sama värk nagu veikol ja veel paljudelgi. sõitsin kodust kohale ca 6km ja vaatasin, et registreerimisjärjekord, OK teen siis soojendust, sõitsin distantsi läbi, vaat kus põnts - järjekord oli kasvanud 10 korda. sai siis kollektiivselt järjekorras värisetud ja hambaid plagistatud. külmalt kangutama minnes polnud tunne just parim kuid lõpetades oli nahk soe küll juba
eilne näitas, et 1 tund startideks on vähe kuna rahvast oli päris palju.
korraldajaga rääkides tuli ka välja, et üritust pole kuigi lihtne korraldada kuna omavalitsuste ja liikluspolitsei poolt on surve alustamiseks alles kl 21.00 , põhjenduseks suur liiklustihedus veel kl 19-21 välisel ajal.
lisaks info, et 24.05 händikäp jääb teetööde tõttu ära.
eilne näitas, et 1 tund startideks on vähe kuna rahvast oli päris palju.
korraldajaga rääkides tuli ka välja, et üritust pole kuigi lihtne korraldada kuna omavalitsuste ja liikluspolitsei poolt on surve alustamiseks alles kl 21.00 , põhjenduseks suur liiklustihedus veel kl 19-21 välisel ajal.
lisaks info, et 24.05 händikäp jääb teetööde tõttu ära.
pagan, just lootsin sealt head sutsakat TRR-ks. ega nad vist nii lühikese ajaga teist ringikest leia.erikr kirjutas:...lisaks info, et 24.05 händikäp jääb teetööde tõttu ära.
eila jätsin ise tulemata, haigusevimm sees ja ilm ka meelitanud. kas tuul vaibus sõidu ajaks? 18.00 paiku oli veel päris tuuline.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
erikr kirjutas: eilne näitas, et 1 tund startideks on vähe kuna rahvast oli päris palju.
korraldajaga rääkides tuli ka välja, et üritust pole kuigi lihtne korraldada kuna omavalitsuste ja liikluspolitsei poolt on surve alustamiseks alles kl 21.00 , põhjenduseks suur liiklustihedus veel kl 19-21 välisel ajal.
.
võib-olla tuleks tulevikus trassi muuta. see on tõesti suht ülekoormatud piirkond ja eile oli ikka autosid, s.h. suuri veokaid päris palju.
minu meelest väga hea variant oleks harutee - tuula - keila mnt, pikkus ühes suunas ca 8 km, teekate hea ja liiklus üsna hõre.
enda sõiduga päris rahule ei jäänud, sest ei suutnud ennast küma ilmaga nii motiveerida nagu oleks tahtnud. võib-olla oli tulemus ka peas kinni, sest eelmisel aastal samas kohas ja samal ajal ja samal võistlustel veelgi külmema ja tuulisema ilmaga sõitsin ennast nii kinni, et ei saanud ennast pikka aega liikuma.
eilne aeg oli 17.15, rahul oleks olnud alla 17.00
mnjah.soojendusstrateegiaga panin tna vist küll kümnesse.kaks korda rada läbi sõita ja esimesel korral vähe tempokamalt. Aeg siis 23.31, kiirus 38 km/h ja pulss 178/186. Enesetunnne 5+. Alguses sai natu liiga palju tagasi hoitud . Veiko 190 keskmist on küll karm .
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
tulin kodust rattaga platsi (15 km), sõitsin raja läbi (15 km), siis läksin peale. kuna tagasituleku otsal oli väga nilbe tuul siis ei pannnud mitte täiega esimest otsa. tagasitulles tuule käest metsavarju jõudes jäi lõpuks jõudu üle, ilmselt riho viidatud vaimse võimekuse teema. lõpus pidasin veel plaani 1 poiss selja taha jätta kuid kutt kukkus ka siblima ja mitte just otse siis jäin suhteliselt tee keskele ja 50 m enne joont jäi mul valida kas panna pidurid põjha ja minna kurvist otse platsile või panna 50 pealt vastutuleva audiga kokku. valisin esimese variandi. maanteekas ujus pidurdades asfaldil nagu bike mudasel laskumisel. tagarattast jäi päris hea triip maha. pulss 154/171, kiirus 33,8/45,8, aeg umbes 27,30.
Aeg 25.51, keskm 35,3 ja pulss 172/182. Tagasi otsa tulin 1.20 aeglasemalt. Silla all olin vist liiga ettevaatlik ja kaotasin aega. Tagasipööret peab vist kah harjutama hakkama, rääkimata Riho poolt loetletud punktidest ...
P.S. Esimeses pooles veidi enne silla alla keeramist tuigerdas mulle mingi ebakaines olekus vanamees rattaga vastu. Paremal tee ääres parkis auto ja see tegelane sõitis mulle keset teed vastu. Hüüdsin talle juba kaugelt , et ta veidi kõrvale võtaks, aga sellest polnud tolku. Kuna auto ja vanamehe vahel oli suht vähe ruumi üritasin tast siis vasakult kaarega mööda sõita aga ka tema hakkas vasakule mulle vastu vajuma. Vanal endal oli väga lõbus olla, tüüp ainult ainult naeris ja vehkis käega kui ma tast mööda vingerdada üritasin .
P.S. Esimeses pooles veidi enne silla alla keeramist tuigerdas mulle mingi ebakaines olekus vanamees rattaga vastu. Paremal tee ääres parkis auto ja see tegelane sõitis mulle keset teed vastu. Hüüdsin talle juba kaugelt , et ta veidi kõrvale võtaks, aga sellest polnud tolku. Kuna auto ja vanamehe vahel oli suht vähe ruumi üritasin tast siis vasakult kaarega mööda sõita aga ka tema hakkas vasakule mulle vastu vajuma. Vanal endal oli väga lõbus olla, tüüp ainult ainult naeris ja vehkis käega kui ma tast mööda vingerdada üritasin .
vaimse võimekuse all mõeldakse seda kaua sa vaimselt suudad valule vastu panna.kui ühel hetkel käib pööningul krõps,et enam ei jõua siis on kõik.võid unustada hea aja ja mida iganes.vaimne võimekus ongi seotud valu talumisega. see on siis minu tagasihoidlik arvamus asjast.veel varasematel aastatel oli see "krõps" väga visa tulema aga sel aastal on asi paremaks läind.kui hakkab mingi kangimoodi asi tulema ja piimhape tapab siis panen kohe natule juurde ja kangutan edasi.Valust tuleb üle olla,siis oled ka teistest üle .Arbo kirjutas:Tahad sa sellest rääkida? Paljud räägivad, aga vähesed vist mõistavad, millest jutt..riho kirjutas:Et head tulemust saada on vaja tugevat jalga, vägevat pumpa ja mis kõige tähtsam - vaimset võimekust. ....
IMHO
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Veloman seletas asja ära. Tegu siis võimega kehast maksimaalne välja pigistada. Kuna see on valus siis ka valu kannatada. Masomängudega ei maksa paralleele tõmmata:-).Arbo kirjutas:Tahad sa sellest rääkida? Paljud räägivad, aga vähesed vist mõistavad, millest jutt..riho kirjutas:Et head tulemust saada on vaja tugevat jalga, vägevat pumpa ja mis kõige tähtsam - vaimset võimekust. ....
Ennast vaimse võimekuse vallas tegijaks ei pea. Sõidu ajal tunnen momenti kus mu ja lad puujalgade vastu vahetatakse. Et enda omi tagasi saada pean tempot alla laskma. Tean kus piiri taga see võim on. Kuidas üle piiri saada ei tea. Vaimu ei ole.
ajavõtmisest
korraldajate ajavõtutädid vist panevad vahel puusse ka.
nimelt startis vahetult minu selja tagant (minu andmeil 30 sek. intervalliga) tuttav mees. naljatasime veel, et olen talle jäneseks. trassil ta minust ei möödunud; pärast finishijoone ületamist tulin joone juurde ootama ja vaatasin huvi pärast kella - tema tuli finishisse minust umbes minut hiljem.
kohapeal meie aegu tahvlile välja ei pandud, pärimisele sain vastuse, et finisheerimisel ei olevat meie numbreid nähtud ja aegu hakatakse otsima.
siinse protokolli kohaselt on tema aeg minu omast täpselt 30 sek. parem - seega pidanuks me nagu üheaegselt finishis olema?!
või ajan ma miskit segi...?
kui ei aja, on ajatädid pusserdanud.
kui see on nende ainuke apsakas, siis las olla - ei tähtsusta seda üle. aga kui sarnast jura on ka teistega juhtunud, siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
ah jaa - minu stardinumber oli 55, minu järelt startinul 47, startijate nimekirjas olime vastavalt 7-s ja 8-s.
nimelt startis vahetult minu selja tagant (minu andmeil 30 sek. intervalliga) tuttav mees. naljatasime veel, et olen talle jäneseks. trassil ta minust ei möödunud; pärast finishijoone ületamist tulin joone juurde ootama ja vaatasin huvi pärast kella - tema tuli finishisse minust umbes minut hiljem.
kohapeal meie aegu tahvlile välja ei pandud, pärimisele sain vastuse, et finisheerimisel ei olevat meie numbreid nähtud ja aegu hakatakse otsima.
siinse protokolli kohaselt on tema aeg minu omast täpselt 30 sek. parem - seega pidanuks me nagu üheaegselt finishis olema?!
või ajan ma miskit segi...?
kui ei aja, on ajatädid pusserdanud.
kui see on nende ainuke apsakas, siis las olla - ei tähtsusta seda üle. aga kui sarnast jura on ka teistega juhtunud, siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
ah jaa - minu stardinumber oli 55, minu järelt startinul 47, startijate nimekirjas olime vastavalt 7-s ja 8-s.
Põmmpea = kiivrita rattur
Re: ajavõtmisest
EJL kohtunike koosolekutel on korduvalt olnud teemaks üks valupunkt. Aktiivsete kohtunike põhimass hakkab vanaks jääma ja silmanägemine pole enam see, mis peaks. Ilma naljata. Seega kes tunneb endas kutsumust olla jalgrattavõisatlustel kohtunikuks, võtke ühendust: http://www.ejl.ee/index.php?page=45 ja uurige milla toimub järgmine koolitus või kohtunike ümarlaud.priv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
erikr kirjutas
just seal ta sedapuhku oligi.erikr kirjutas:... reaalselt on numbri õige koht rattasärgi taskute peal.
Põmmpea = kiivrita rattur
Re: ajavõtmisest
Mina ületasin finisi kuskil startijate keskel vasaskul pool teed, sest paremas teeservas seisid autod ja sealt läbi ei suutnud pugeda (paras ummiku moodi asi hakkas tekkima). Ajavõtja peaaegu jookisis järgi, sest endal mul ka number meelest läinud, et talle seda hüüda Nii et minu arvamus tädist igati positiivnepriv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
Re: ajavõtmisest
nüüdseks minugi arvamus positiivne: tahan oma aega teada, võin seda ise võtta; ja tõesti õige - kindlasti võin ka hüüda numbrit ajavõtjale.muri kirjutas:... Nii et minu arvamus tädist igati positiivnepriv kirjutas:siis võiks äkki soovitada korraldajatele, et nad otsiksid terasemaid ja parema silmanägemisega ajavõtutädisid.
hea meelega lõpetaksin selle enda algatatud virisemisteema
Viimati muutis priv, 16. 06. 2005. 11:03, muudetud 1 kord.
Põmmpea = kiivrita rattur
Kui Audi kiirus oli 50, siis saan aru. Muidu ei saa aru, kui mainisid max 45,8.erikr kirjutas:ja 50 m enne joont jäi mul valida kas panna pidurid põjha ja minna kurvist otse platsile või panna 50 pealt vastutuleva audiga kokku. valisin esimese variandi. maanteekas ujus pidurdades asfaldil nagu bike mudasel laskumisel. tagarattast jäi päris hea triip maha. pulss 154/171, kiirus 33,8/45,8, aeg umbes 27,30.
Minul
1. pool HR 177avg / 187max ja kiirus 33,7avg / 40,8max
2. pool HR 184avg / 191max ja kiirus 29,9avg / 37,1max
See aasta rattaga sõidetud 293mtb / 392mnt
Tuul oli tõesti selline keerutav.
Sinna 45 kph keskmist ei jõua mina vist kunagi
tulin ca 150-200 m enne joont sadulast püsti ja hakkasin vajutama. selle 50 km/h oleks lõdvalt viimase 50 meetriga saanud kätte kuid siis oleksin kohe audi esiklaasis ka olnud. pulsoka graafikul läks kiiruse joon järsu tõusuga ülespoole ja siis 45,8 pealt hoobilt nulli.matukas kirjutas:
Kui Audi kiirus oli 50, siis saan aru. Muidu ei saa aru, kui mainisid max 45,8.
Pikem jutt ja eraldi teemades käsitletud. Lühidalt mõte siis selles, et sellisel temposõidul (min 30 min kestvusega, suht sirge rada) maksimumiga sõites saavutatud keskmist pulssi võib käsitleda anaeroobse läve indikaatorina. Sel põhimõttel on ka välitingimustesse mõeldud testid. Sellega aga teeks OT'le lõpu kah.matukas kirjutas:Kuidas selle sellisel üritusel teada saab?Mati kirjutas:3. Hea võimalus saada teada oma anaeroobne lävi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Viljandi mnt algus suletud!
Infoks see, et Viljandi mnt on sealt raudtee ülesõidu juurest suletud. Rohkem puudutab see muidugi neid, kes autoga tänasesse starti plaanivad tulla. Nii et ringi sõiduks tuleb veidi aega varuda.
Loodetavasti suundub liiklus mööda Valdekut... sest see oleks küll ohtlik, kui ringteele nüüd veel suurem liikluskoormus tekib
Loodetavasti suundub liiklus mööda Valdekut... sest see oleks küll ohtlik, kui ringteele nüüd veel suurem liikluskoormus tekib
@£#!"#?@£$?~!""#¤rsk.Jube raske.nii seibideks pole mind ükski teisipäevak veel tõmmanud.no andke abi !!! Igatahes ei olnud minu päev.mineku vastutuul tegi oma tööd korralikult ja masseeris jalga põhjalikult. 20km, Aeg 31.41 AVS 37,8 km/h, Pulss 172/179 L/min (irmus madal,ei tea milles asi). Igatahes,järgmisel etapil tuleb kõik kuhjaga tasa teha...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood