Esikäikkar ei vaheta kõige väiksema hammasratta peale
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Esikäikkar ei vaheta kõige väiksema hammasratta peale
Probleem selline siis et esikäiguvaheti peale trossi vahetamist ei vaheta enam eest 1-mese hammasratta peale olen trossi ka täiesti lahti lasknud kuid ikka jääb 2 peale. Viimati võeti käiguvahetitega midagi ette hoolduses. Varem olen ise trossi vahetanud küll ja pole probleemi olnud.
Kust võiks veel reguleerida või mida ette võtta ?
Kust võiks veel reguleerida või mida ette võtta ?
Teine teoreetiline asi veel, et tasuks vaadata ka, et miski "kolmas" asi käikarit ei takista, enda vanal rattal oli selleks porilaud, mis vajus aegajalt allapool ja jäi käikarile takistavaks elemendiks..
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
Ma arvan kah, et L kruvi liiga kinni. Keera rohkem vastupäeva lahti. Kui reguleerida ei oska, vaata http://www.parktool.com/repair_help/how ... leur.shtml.
Kas käikari "raam" on ikka sirge ja jookseb täpselt paralleelselt esimeste hammakatega? Samuti kui kett tagant kõige suurema ja eest kõige väiksema peal siis käikari sise külg on ikka ketist umbes 1mm eemal ja välimisega siis tagant väike ja eest suur samuti 1mm vahet?
Ise sain oma kaasa rattal esimese käikari vahetusega ilusti hakkama, nagu siine kodanik Veiko õpetas, et kõigepealt trossipingutus kruvid täiesti lõdvaks ja siis edasi trossi pingutus kruvidega mängida ja esimene samm paika ajada, õnneks on mõleal korral käikaril samm õige olnud ja piiramiskruve pole vaja kasutada olnud.
Samas tekkis väike kahtlus juurde, et kas on nii, et kui teise pealt esimese peale lülitad siis käiguvahetaja läheks nagu õigesse kohta, aga kett ei taha üle tulla ? Sellisel juhul tasuks see teine hammaks üle vaadata ja vajaduse korral ka natukene viilida või välja vahetada..
Disclaimer: Kui keski leiab vea minu jutus siis ütlen ausalt, et mul on kalduvus rohelisusele, blondiinsusele, ebapädevusele ja paranoiale..
Ise sain oma kaasa rattal esimese käikari vahetusega ilusti hakkama, nagu siine kodanik Veiko õpetas, et kõigepealt trossipingutus kruvid täiesti lõdvaks ja siis edasi trossi pingutus kruvidega mängida ja esimene samm paika ajada, õnneks on mõleal korral käikaril samm õige olnud ja piiramiskruve pole vaja kasutada olnud.
Samas tekkis väike kahtlus juurde, et kas on nii, et kui teise pealt esimese peale lülitad siis käiguvahetaja läheks nagu õigesse kohta, aga kett ei taha üle tulla ? Sellisel juhul tasuks see teine hammaks üle vaadata ja vajaduse korral ka natukene viilida või välja vahetada..
Disclaimer: Kui keski leiab vea minu jutus siis ütlen ausalt, et mul on kalduvus rohelisusele, blondiinsusele, ebapädevusele ja paranoiale..
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
Tervitust.
Mul ka üks väike küsimus esimese käiguvaheti kohta.
Probleem selles: peale hooldust ei vaheta 2 hammakalt 1 hammakale ja sama jama ka 3lt 2 vahetades. Täpsemalt on point selles et kui kett hakkab langema teiselt hammakalt esimesele, siis käiguvaheti surub keti hammasratta ja vahetaja vahele kinni ja kett ongi maas, mis teha?
Ratas GT agressor 03 ja originaal sis käikarid, ratas sõitnud max 300 km.
Mul ka üks väike küsimus esimese käiguvaheti kohta.
Probleem selles: peale hooldust ei vaheta 2 hammakalt 1 hammakale ja sama jama ka 3lt 2 vahetades. Täpsemalt on point selles et kui kett hakkab langema teiselt hammakalt esimesele, siis käiguvaheti surub keti hammasratta ja vahetaja vahele kinni ja kett ongi maas, mis teha?
Ratas GT agressor 03 ja originaal sis käikarid, ratas sõitnud max 300 km.