Soovitage matkamarsruuti
Soovitage matkamarsruuti
Sooviks juuli lõpus/augusti alguses sõpradega ette võtta umbes 3-4 päevase jalgrattamatka mööda Eestit, kuid praegu ei oska eriti välja mõelda kuhu minna. Hetkel on teada ainult see et tahaks tallinnast rongiga matka alguskohta sõita.
Kuna keegi meist pole varem mitmepäevasel rattamatkal käinud siis võiks peale umbkaudse marsruudi soovitada veel mida peaks kaasa võtma ja millega peaks matkal arvestama.
Varustuse poolest on ilmselt plaan osta lenksu külge käiv kott ja pakiraam millele telk kinnitada. Olemas on kolmurkkott raamile kuhu näiteks tööriistad sisse panna ning joogipudelihoidja koos pudeliga.
Kuna keegi meist pole varem mitmepäevasel rattamatkal käinud siis võiks peale umbkaudse marsruudi soovitada veel mida peaks kaasa võtma ja millega peaks matkal arvestama.
Varustuse poolest on ilmselt plaan osta lenksu külge käiv kott ja pakiraam millele telk kinnitada. Olemas on kolmurkkott raamile kuhu näiteks tööriistad sisse panna ning joogipudelihoidja koos pudeliga.
ega ma su sõber ei ole? mul oli alguses samuti plaan minna hiiumaale ja saaremaale kuid kui kogu plaani kokku panin siis tuli sealt veidi liiga palju kilomeetreid ja matkaks oleks läinud vähemalt 6-7 päeva. Niisama kiiresti läbi sõita ei ole ka mõtet vaid tahaks matka ikka nautidaOlivers kirjutas:Kõik sõltub kui palju km on kavas läbida rattaga,siis teab ka arvestada kuhu poole minema hakata!
Endal sama plaan minna 3-4 päevaks sõpradega rattamatkale ja me otsustasime et läheks saaremaale ja hiiumaale!See peaks olema piisaval huvitav ja pikk teekond!
Minu arust on igas Eestimaa osas palju vaadata (eriti veel kui hea seltskonnaga koos olla) . Lõuna-Eesti või saared muidugi veel eriti kenad. Näiteks hommikul Pärnust rongi pealt Virstu sõita ja siis Muhusse edasi Saaremaal peaks 3 päevaga midagi nägema küll.
Lihtsalt mainin, et kui päris suurt ja spetsiaalset matkakotti pakiraamile ei taha osta, osta kinnitusrihmad- sellised kumminöörid, millel otsas konksud. Kõik suured pakid-telgid saab kahe sellise rihmaga väga kiirelt ja mugavalt kinnitada. Kuu aega tagasi pidin veidi sõitma nii, et kuhi selja taga isegi suurem kui mina ise (2 telki, 3 madratsit, magamiskott, riided jne) Aga pakkimine ja pärast ümertõstmine läks väga lihtsalt ja kõik krempel püsis kruusateedel ilusti peal Arvatavasti müüakse neid paelu igas poes, ise ostsin Veloplussist a 30 krooni.
Toredat reisi!
Lihtsalt mainin, et kui päris suurt ja spetsiaalset matkakotti pakiraamile ei taha osta, osta kinnitusrihmad- sellised kumminöörid, millel otsas konksud. Kõik suured pakid-telgid saab kahe sellise rihmaga väga kiirelt ja mugavalt kinnitada. Kuu aega tagasi pidin veidi sõitma nii, et kuhi selja taga isegi suurem kui mina ise (2 telki, 3 madratsit, magamiskott, riided jne) Aga pakkimine ja pärast ümertõstmine läks väga lihtsalt ja kõik krempel püsis kruusateedel ilusti peal Arvatavasti müüakse neid paelu igas poes, ise ostsin Veloplussist a 30 krooni.
Toredat reisi!
Re: Soovitage matkamarsruuti
Kaasa tuleks võtta head sõbrad,piisavalt riideid igasuguse ilma jaoks,telk ka kui minnaks telkima jne!Raha ei tasu ka unustada,sest paraku läeb raha alati vaja!mmz kirjutas:Kuna keegi meist pole varem mitmepäevasel rattamatkal käinud siis võiks peale umbkaudse marsruudi soovitada veel mida peaks kaasa võtma ja millega peaks matkal arvestama.
hmm hommikul rongiga pärnusse ja siis saaremaale oleks päris hea idee. Tegelikult jõuaks 4-5 päevaga saaremaa ja hiiumaa läbi sõita nii et väga suurt tempot ka taga ajama ei peaks. kuskil 250 krooni läheb vist praami ja rongipiletite peale. Põhimõtteliselt üle 700 krooni ei taha eelarvet ajada kuid sellega peaks vist vabalt välja tulema.
Re: Soovitage matkamarsruuti
Kui te tagavarariideid kaasa ei võta (nt. märja ja/või külma ilma puhuks) ja süüa ostate ainult poest ja tarbite selle kohe ära, siis peaks sellisest varustusest piisama. Muidu on aga pakiraamikott obligatoorne. Endal on selja taga mõned lühemad rattamatkad, kus süüa tegime ise väikesel gaasikatlal. Ka oli riideid veidi kaasa võetud. Ütleme nii, et kott saab väga kiiresti täis. Omal on taga pakikal selline kott. Sel aastal on kavas teha rattaga nädala-poolteisene tiir Leedu vabariigis (kahekesi), selleks puhuks ostame teise sarnase (kolmeosalise) koti juurde. Aga see lenksukott on mugav asi küll aga vaata sellist asja, et seda saaks suhteliselt kergelt lenksult kätte (juhuks, kui tahad rattast eemale minna, siis on selle kotiga väga mõnus väärisasjad kaasa võtta).mmz kirjutas:Varustuse poolest on ilmselt plaan osta lenksu külge käiv kott ja pakiraam millele telk kinnitada. Olemas on kolmurkkott raamile kuhu näiteks tööriistad sisse panna ning joogipudelihoidja koos pudeliga.
Marsruudi osas soovitan sulle Lõuna-Eestit (Võrumaa, Põlvamaa). Käisin seal sel aastal autoga ja väga huvitav oli, seal oleks rattaga seiklemiseks ainest küll. Ja sättige marsruut kenasti ikka sealsetest järvedest mööda, seal on väga hea end jahutada. Adu matkamisel ja nael kummi!
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
Marsruudid näiteks:
1) rongiga Kohtla-Järvele rattaga Tallinna
2) rongiga Valgasse - Rattaga Pärnu - rongiga Tallinna
3) rongiga Pärnu - rattaga mööda lääne ja põhjarannikut Tallinna
4) rongiga Tartusse - rattaga turnides üle Otepää ja Haanja kõrgustiku Valgasse - rongiga Tallinna
5) rongiga Kohtla-Järvele - rattaga mööda Peipsi põhja-ja läänekallast kuni Tartuni - rongiga Tallinna
Kui on soov ka ringi vaadata siis jääb Saaremaa jaoks 3-4 päevast väheks.
Nael kummi!
1) rongiga Kohtla-Järvele rattaga Tallinna
2) rongiga Valgasse - Rattaga Pärnu - rongiga Tallinna
3) rongiga Pärnu - rattaga mööda lääne ja põhjarannikut Tallinna
4) rongiga Tartusse - rattaga turnides üle Otepää ja Haanja kõrgustiku Valgasse - rongiga Tallinna
5) rongiga Kohtla-Järvele - rattaga mööda Peipsi põhja-ja läänekallast kuni Tartuni - rongiga Tallinna
Kui on soov ka ringi vaadata siis jääb Saaremaa jaoks 3-4 päevast väheks.
Nael kummi!
Väärisasjade jaoks kavatsen kaasa võtta ilmselt seljakoti.. sinna lähevad siis digikaamera, mobiil, rahakott jms. kergemad asjad, ehk siis mitte eriti üle 1 kilo. Ilmselt osa sööki (esimeseks päevaks) võtame kaasa.. ülejäänud ostame kohapealt ning õhtuti midagi veel grillime. Väga külma ja soojailma riideid ei hakka ka kaasa vedama vaid pigem usaldame ilmateadet.
edit: ilmselt siis marsruudiks valimegi Lõuna-Eesti. Erinevalt Lääne Eestist ja saartest olen ma seal vaid paar korda käinud.
edit: ilmselt siis marsruudiks valimegi Lõuna-Eesti. Erinevalt Lääne Eestist ja saartest olen ma seal vaid paar korda käinud.
Minu isiklik raudne ja vankumatu veendumus on, et pikematel rattasõitudel tuleb seljakoti kandmist vältida. Kui mul pakiraamikotti poleks, siis ma nipitaks mingi käepärase lahenduse seljakotist ja pakiraamist (st. poogiks seljakoti kuidagi pakiraami ühele küljele või 2 kotti kahele küljele). Selline nipitamine on täiesti võimalik, olen sellist lahendust ise näinud. Halasta oma seljale ja ära pane kotti selgammz kirjutas:Väärisasjade jaoks kavatsen kaasa võtta ilmselt seljakoti.. sinna lähevad siis digikaamera, mobiil, rahakott jms. kergemad asjad, ehk siis mitte eriti üle 1 kilo.
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
Seni olen ühepäevalistel sõitudel seljakotiga hakkama saanud ja peaks mainima et üsna mugav on olnud. Samas kui seljakott sõidu ajal peaks piinama hakkama siis leiab ikka mingi võimaluse et selle saaks kuidagi rattale kinnitada.sqber kirjutas:Minu isiklik raudne ja vankumatu veendumus on, et pikematel rattasõitudel tuleb seljakoti kandmist vältida. Kui mul pakiraamikotti poleks, siis ma nipitaks mingi käepärase lahenduse seljakotist ja pakiraamist (st. poogiks seljakoti kuidagi pakiraami ühele küljele või 2 kotti kahele küljele). Selline nipitamine on täiesti võimalik, olen sellist lahendust ise näinud. Halasta oma seljale ja ära pane kotti selga
Soovitaks ka Lõuna Eestit. Soovitaks ala, mis jääb Haanja, Ähijärve, Taheva, Misso ja Ruusmäe vahele. RMK platsid tunduvad ööbimiseks väga head; näiteks Paganamaa ja Taheva(Tornimägi?) platsil olid korralik väli WC, puukuur, laululava, lõkkeplatsid ja suht kõrged vaatetornid.
Viimati muutis LauriA, 07. 07. 2005. 15:12, muudetud 1 kord.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Pigem ööbida vähem kriminogeenses piirkonnasmmz kirjutas:Kuidas rattaid öösiti paigutada? lukuga puu külge vms?
Kogenud rattamatkajatel on tavaliselt suurema eeskojaga telk, kuhu saab rattad varju alla panna ja omavahel lukuga kokku.
Mis Saaremaad puudutab, siis hoiatan, et sealsed kruusateed koosnevad paekivitükkidest ja tolmust , mis teeb rattaga sõitmise südasuvel suhteliselt piinarikkaks - raputab meeletult ja kui kasvõi üks auto mööda vuhiseb, siis on tolmuahvid valmis. Kuivaga sõidetakse tee veel lootusetult treppi. Seega soovitaks sealne marsruut planeerida mööda asfalti ja pisikesi liivasemaid külateid.
Lõuna-eesti pluss on liivane kruus, mis ei tolma nii hullult ja treppe tekib ka väheb. Haanja kant ja Paganamaa on megad!
suure eeskojaga telki mul pole seega ilmselt ratas lukuga läbi raami ja tagumise ratta puu külge ning esimene ratas telgi eeskottaSK kirjutas:Pigem ööbida vähem kriminogeenses piirkonnas
Kogenud rattamatkajatel on tavaliselt suurema eeskojaga telk, kuhu saab rattad varju alla panna ja omavahel lukuga kokku.
Paar aastat tagasi sai naq selle soome rattamatka vms see on jaoks ostetud telk!Aga sellel telgil oli see osa mida vist nimetatakse nn esikuks,see oli palju suurem ja mulle seletati et see ongi rattastele kohe mõeldud!5 rattast mahutas probleemiteta ära!Ettenägelikult võiks rattad ka lukuga kinni panna üksteise külge!mmz kirjutas:Kuidas rattaid öösiti paigutada? lukuga puu külge vms?
ratas kindlasti lukku ning telgile võimalikult ligidale. mõttekas oleks ka ratas veel telgivaja nööri külge kinnitada. kui keegi pahalane öösel ratta kallale kipub, liigutab ta selle tulemusel ka telki ning reedab oma tegevuse.mmz kirjutas:Kuidas rattaid öösiti paigutada? lukuga puu külge vms?
isiklikult soovitaks ka lõuna-eestit. kui põlvamaa kohta infot vaja, võin aidata.
Meie oleme kasutanud mitte telgi eeskoda aga telki ennast. Nimelt on telk piisavalt suur, et rattad võtavad enda alla pool ja teises pooles magame kahekesi. Eeskotta on hea kõiksugu muid asju jätta (nt juustused kossid, supipott jms ). Kui rattad telgis nö. kaisus olid, siis ei olnud lukku panemisega muret. See aga ei tähenda, et luku võiks koju jättammz kirjutas:Kuidas rattaid öösiti paigutada? lukuga puu külge vms?
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
Saaremaal soovitaks ka Harilaidu (kus on palju privaatseid randu - kuna on kaitseala, siis ei ole kindel, kas telkida tohib), Sarapiku järv, Karujärv, Kuusnõmme torn, Viidumäe torn, Tuhkana rand, Kübassaare.
Kindlasti ei tasu minna siis, kui toimuvad Sky+ suvepäevad - pikad praamijärjekorrad + kihutavad ja/või purjus rullnokad garanteeritud. Õnneks on Saaremaa siiski piisavalt suur - nii et küllap te piisavalt rahuliku ja mereäärse koha chillimiseks leiate.
Kui on Pärnu kaudu minek, siis esimene peatus võiks muidugi Valgerand olla (tee läheb Villa Antropovi juurest). Telgid tuleks panna mereäärde, sest metsa all on ... kõige rohkem sipelgaid ühe ruutkilomeetrikohta Eestis
Kindlasti ei tasu minna siis, kui toimuvad Sky+ suvepäevad - pikad praamijärjekorrad + kihutavad ja/või purjus rullnokad garanteeritud. Õnneks on Saaremaa siiski piisavalt suur - nii et küllap te piisavalt rahuliku ja mereäärse koha chillimiseks leiate.
Kui on Pärnu kaudu minek, siis esimene peatus võiks muidugi Valgerand olla (tee läheb Villa Antropovi juurest). Telgid tuleks panna mereäärde, sest metsa all on ... kõige rohkem sipelgaid ühe ruutkilomeetrikohta Eestis
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Kui kasutate koormarihmasid, siis hoiatan kruusateede eest! Tolm ja liivanemuri kirjutas:Lihtsalt mainin, et kui päris suurt ja spetsiaalset matkakotti pakiraamile ei taha osta, osta kinnitusrihmad- sellised kumminöörid, millel otsas konksud. Kõik suured pakid-telgid saab kahe sellise rihmaga väga kiirelt ja mugavalt kinnitada. Kuu aega tagasi pidin veidi sõitma nii, et kuhi selja taga isegi suurem kui mina ise (2 telki, 3 madratsit, magamiskott, riided jne) :shock: Aga pakkimine ja pärast ümertõstmine läks väga lihtsalt ja kõik krempel püsis kruusateedel ilusti peal :lol: Arvatavasti müüakse neid paelu igas poes, ise ostsin Veloplussist a 30 krooni.
Toredat reisi!
pinnas jõuavad kenasti pakiraami, koormarihmade ja pagasi vahele,
kruusateel loksutamine võrdub sellises olukorras liivapaberiga nühkimisega.
Pakkige asjad mõnevõrra tugevamast materjalist kottidesse, kui seda on
levinud õhukesest nailonist ümbriskotid.
võid midagi vaadata või kombineerida ka eurovelo tähistusega rattamatkaradade hulgast
http://www.visitestonia.com/index.php?page=210
ise tulin just ida-virumaalt ja ehkki sõitsin oma marsruuti, oli asjalikemais/huvitamais kohtades eurovelo tähistusega siltidelt näha, et rada sealt läbi läheb
http://www.visitestonia.com/index.php?page=210
ise tulin just ida-virumaalt ja ehkki sõitsin oma marsruuti, oli asjalikemais/huvitamais kohtades eurovelo tähistusega siltidelt näha, et rada sealt läbi läheb
Ostsin nüüd ära ka pakiraami. Sellise nimelt - http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=65200207
kodus aga avastasin et Pakiraami kinnitamiseks tuleb tagumine ketaspidur ära võtta. Aga noh.. mis seal ikka, matkal peaks vaid esimese piduriga ka hakkama saama.
kodus aga avastasin et Pakiraami kinnitamiseks tuleb tagumine ketaspidur ära võtta. Aga noh.. mis seal ikka, matkal peaks vaid esimese piduriga ka hakkama saama.
ei soovita tagapidurit ära võtta.mmz kirjutas:Ostsin nüüd ära ka pakiraami. Sellise nimelt - http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=65200207
kodus aga avastasin et Pakiraami kinnitamiseks tuleb tagumine ketaspidur ära võtta. Aga noh.. mis seal ikka, matkal peaks vaid esimese piduriga ka hakkama saama.
3 punkti saad ju standardkinnitustega kinni panna, neljas - vasak alumine - seal veidi MäeAivari meetodil mõelda ja saab ka hakkama
Kui sa mõtled seda uut paksu atlast, kus RMK kohad peal - need on tasuta. Peaasi, et kõiki valmis varutud puid ära ei põleta. Rohkem infot leiad http://www.rmk.ee
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Ega kõik telkimiskohad siis RMK omad pole. Aga telkimiseks sobib ju pmst ka igasugune riigimets, mis veidi siledam metsaalune (erametsas võid tina saada, kui väga kehvasti läheb ).mmz kirjutas:Näiteks Karksi-Nuia ja Tõrva vahel asuva Veisjärve äärde on märgitud telkimiskoht. rmk kodulehel ega mujal selle kohta mingit infot ei olnud.
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
olen ise üle 15 aasta rattamatkadel käinud ja matkanud terve Baltikumi läbi.Kogemustest võin öelda, et pidurid jäta kindlasti alles, sest ekstreemseid olukordi tuleb alati ette. Omal on samuti ketas taga ja pakitraam ei tahtnud kinnituda, siis painutasin pakiraami kõrvu nii et need kinni kruvida sain. Kolmepunktiga raami kinnitada on lollus, sest raam ise koos kotiga kõigub päris korralikult.
Telkimiskohad olen teinud alati kuhugi järve äärde, sest puhtana on magamiskotti lõbusam ronida. Rattad olen telgile võimalikult lähedale toonud ja lukku pannud kas siis omavahel või puu külge. Ratastele olen alati miski katte peale visanud, et uudishimulike vältida.
Päevas üle 80 km sõita ei soovita muidu ei jõua lihtsalt vaatamisväärsustega tutvuda ja matkal pole mõtet end ära ka tappa selle kihutamisega. Varustuse kinnitamiseks kasuta kumme, samuti raskemad vidinad pane kotti allapoole et ratas tasakaalus oleks ja omal mugavam sõita oleks. Samuti ei soovita sõita seljakotiga. Fotoka ja väärtuslikumad asjad olen pannud lenksu kotti seda on lihtne igalepoole kaasa võtta.
Kui on plaan lõunasse tulla siis soovitan sõita sellistesse paikadesse nagu:
Taevaskojas, Põlva kandis on veel valgejärv, Piusa ürgorg, Piusa liivakoopad, Haanjas Vällamäel, Rõuges, Paganamaal.
Telkimiskohad olen teinud alati kuhugi järve äärde, sest puhtana on magamiskotti lõbusam ronida. Rattad olen telgile võimalikult lähedale toonud ja lukku pannud kas siis omavahel või puu külge. Ratastele olen alati miski katte peale visanud, et uudishimulike vältida.
Päevas üle 80 km sõita ei soovita muidu ei jõua lihtsalt vaatamisväärsustega tutvuda ja matkal pole mõtet end ära ka tappa selle kihutamisega. Varustuse kinnitamiseks kasuta kumme, samuti raskemad vidinad pane kotti allapoole et ratas tasakaalus oleks ja omal mugavam sõita oleks. Samuti ei soovita sõita seljakotiga. Fotoka ja väärtuslikumad asjad olen pannud lenksu kotti seda on lihtne igalepoole kaasa võtta.
Kui on plaan lõunasse tulla siis soovitan sõita sellistesse paikadesse nagu:
Taevaskojas, Põlva kandis on veel valgejärv, Piusa ürgorg, Piusa liivakoopad, Haanjas Vällamäel, Rõuges, Paganamaal.
Viimati muutis Hardy, 12. 07. 2005. 08:52, muudetud 1 kord.
;Kube hellaks;
kui see on ajendatud minu eelnevast sõnavõtust siis on tõlgendatud mind valesti. püüdsin öelda, et neljanda punkti kinnitamiseks tuleb ajusid kasutada. kes ja mismoodi, see on juba individuaalne.urmas382 kirjutas:Kolmepunktiga raami kinnitada on lollus, sest raam ise koos kotiga kõigub päris korralikult.
vabandan kui veidi valesti aru sain, aga põhimõte on see, et pakiraam peab kuramuse kõvasti kinni saama, samas aegajalt logisevad need kruvikesed ikka lahti ka , eriti meie kruusateedel mis on hirmus treppiserikr kirjutas:kui see on ajendatud minu eelnevast sõnavõtust siis on tõlgendatud mind valesti. püüdsin öelda, et neljanda punkti kinnitamiseks tuleb ajusid kasutada. kes ja mismoodi, see on juba individuaalne.urmas382 kirjutas:Kolmepunktiga raami kinnitada on lollus, sest raam ise koos kotiga kõigub päris korralikult.
;Kube hellaks;
Endal on GT Avalance'l 1.0 pakitaam on kinnitatud haaravate kõrvadega - raamil vastavad kruviaugud puuduvad. Ei kurda, sadu kilomeetreid matkatud ja kuigi mu pakiraamikott enamasti palju üldkola (telk potid, priimus) sisaldab ei ole kurtmiseks põhjust. Kinnitus ei tohi 'vedel' olla. pakiraam peab ratta küljes üsna jäigalt olema.
Vahur
Vahur
Telkimiskohti tuleks jah võimalusel valida nii, et teedest piisavalt kaugel oleksid. Sest enamus telikjaid ju valivad lähimad ja kuhu on mugav juurde pääseda. Vähemalt nädalavajetusel veidi aega tagasi Põhja-Kõrvemaal (seal on õnneks kohtade valik suur) enamus platsidel ikka suur joomine ja suurte seltskondade pidu, meie valitud metsasisesel platsil aga ruumi ja vaikust küllagammz kirjutas: RMK kohad on tasuta, kuid suure puhkajate massi tõttu on suhteliselt raske sinna ka saada. Põlvamaal on suvel vähemalt enamus ajast kohad hõivatud.
Kordan üht eelpool soovitajat: ära kanna rattamatka ajal seljakotti seljas. Keegi matkateoreetik on väitnud, et 1kg seljas võrdub 4kg-ga pakiraamil. Kust ta just neli korda võttis, ei tea, aga 3-4 päevase matka korral annab ka väike seljakott vastikult tunda. Ei võta seda õhust, vaid väidan oma pealt 30-ne aastase rattamatka kogemuse põhjal. Kui ostsid pakiraami, siis tee veel väike pingutus ja muretse ka rattakotid. Ega see Sinu viimaseks rattamatkaks jää... Juhul, kui selle aasta matka eelarve juba pigistab, siis seo (või teibi) pakiraami külge kaks puupulka risti (ca 60 cm) - neile võid kinnitada päris soliidsete mõõtmetega seljakoti. Isegi on nii õige palju sõidetud. Tõsi, raskuskese on harjumatult kõrgel. Aga Lõuna-Eesti on asjalik valik.
aga minulgi puuduvad rattal kinnituskohad pakiraami paigaldamiseks. kas on müügil mingid adapterid, millega saaks selle pakihoidja sinna taha ikka kinnitada, nii et see püsiks. vaatasin seda raami:http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=65200207
pidi hea olema, sest kannad ei hakka vastu käima
pidi hea olema, sest kannad ei hakka vastu käima
Täna esimene puhkepäev. Eile sai tuldud neljapäevaselt Põhja-Liivimaa matkalt. Algus oli Toris, edasi kulges marsuut: Reiu-Uulu-Tahkuranna-Võiste-Rannametsa vaatetorn-Häädemeeste(ööbimine)-Kabli-Massiaru-Nigula raba-Tali-Rae järv-Kilingi-Nõmme-Allikukivi koopad-Abja-Paluoja(ööbimine Kariste j. ääres)-Halliste-Polli-Karksi-Nuia-Ruhijärv-Lilli-Teringi mka(ujuda sai Alatsi soojärves)-Tündre j.-Taagepera loss(väga ilus koht)-Tõrva(ööbimine)-Vooremägi Võrtsu ääres-Aakre- Koruste-Rannaküla- Limnoloogia(Võrtsjärve ääres)-Rannu-Elva-Tartu.
Ratas oli GT Avalance 1,0 ja pidas väga hästi vastu. Pakikas ja kott olid säästuka omad ja ajasid ka asja ära. Pakikas oli kinnitatud veneaegsete dünamohoidja kõrvadega, kuna raamil pole vastavaid kinnituskohti. Kel huvi võin pildi saata tollest leiutisest. Träni oli kaasas 10 kg ja km kogunes 360.
Kokkuvõttes
Ratas oli GT Avalance 1,0 ja pidas väga hästi vastu. Pakikas ja kott olid säästuka omad ja ajasid ka asja ära. Pakikas oli kinnitatud veneaegsete dünamohoidja kõrvadega, kuna raamil pole vastavaid kinnituskohti. Kel huvi võin pildi saata tollest leiutisest. Träni oli kaasas 10 kg ja km kogunes 360.
Kokkuvõttes
Kõnni näoga päikse suunas, siis jäävad varjud selja taha