Olen tähele pannud, et kui sõita ei jõua, siis tunduvad need kruusalõigud eriti pikad ja üksluised (enda kogemus kahelt eelmiselt Elva RM-ilt). Samas kui vähekenegi paremas vormis oled, siis need kruusalõigud saavad otsa hämmastava kiirusega. Endal siis vaatamata purunenud kummile, kadunud joogipudelile ja saltole kiiruselt 40+ km/h parim koht elion sarjas sellel aastalAndrus K kirjutas: TRM on vist ka huvitavama rajaga.
EEC 2005.a 4. etapp V Elva maraton 10.07.2005
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Bimmer kirjutas:Olen tähele pannud, et kui sõita ei jõua, siis tunduvad need kruusalõigud eriti pikad ja üksluised (enda kogemus kahelt eelmiselt Elva RM-ilt). Samas kui vähekenegi paremas vormis oled, siis need kruusalõigud saavad otsa hämmastava kiirusega. Endal siis vaatamata purunenud kummile, kadunud joogipudelile ja saltole kiiruselt 40+ km/h parim koht elion sarjas sellel aastalAndrus K kirjutas: TRM on vist ka huvitavama rajaga.
Kodar ilmselgelt jaksas, sest tal sai see "kruusalõik" otsa 2 tunni ja 9 minutiga
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Üks kivi korraldajate kapsaaeda...
Ja asi vaadatuna autoroolist, mitte osavaõtjana...
Aeg ja koht: elvas, tartu mnt - kirde tn - vellavere tee rist (see tee mis suundub viaduktile), umbes 12:30, ilmselt siis lühikese raja start
Niisiis tulin autoga tartu poolt ja sõitsin üle viadukti elvasse, vahetult enne eelnimetatud risti surus pollar mind tee äärde, antud hetkel siis polnud enam kuhugi mujale minna kui vastu piiret, seal ma siis tobedalt seisma jäin - kõigile jalgu. Tolle risti peal oleks nagu kõik kombes olnud, kirde tn poolt ja vapramäe poolt oli tee kinni pandud.
Aga siit nüüd kivi, tegelikult oleks ilus olnud kui ma sinna üldse poleks jõudnudki, see tähendab et kuskil varem oleks võinud olla ka midagi või kedagi...
Ja asi vaadatuna autoroolist, mitte osavaõtjana...
Aeg ja koht: elvas, tartu mnt - kirde tn - vellavere tee rist (see tee mis suundub viaduktile), umbes 12:30, ilmselt siis lühikese raja start
Niisiis tulin autoga tartu poolt ja sõitsin üle viadukti elvasse, vahetult enne eelnimetatud risti surus pollar mind tee äärde, antud hetkel siis polnud enam kuhugi mujale minna kui vastu piiret, seal ma siis tobedalt seisma jäin - kõigile jalgu. Tolle risti peal oleks nagu kõik kombes olnud, kirde tn poolt ja vapramäe poolt oli tee kinni pandud.
Aga siit nüüd kivi, tegelikult oleks ilus olnud kui ma sinna üldse poleks jõudnudki, see tähendab et kuskil varem oleks võinud olla ka midagi või kedagi...
strateegia töötas
Kui eelmisel aastal sai oma lollusest end enne lõppu üksinda sõitmisega ärapiinatud, siis sel aastal sama viga ei korranud. Srateegia oli alguses võimalikult ette sõita ja siis grupist pudenemise korral järgmist gruppi puhates järgi oodata. Strateegia töötas suurepäraselt ja Estonian Cup'i parim lõpukoht oli käeulatuses. Paraku tegin laululava teele laskumisel grupist möödumisel vea. Liiga kiire hooga panin kurvist välja pika heina sisse. Grupile kimasin küll järgi, aga siis õnnestus eelviimasele sirgele pöörates märjal teel külg maha panna ja sinna see parim koht jäigi... Näete siis - niimoodi võib juhtuda! Aga kuumus, tolm ja parmud (tõusudel ründasivad sunnikud) - see kõik tegi sõidu omajagu raskeks. Kukkujaid oli jah palju ja kumme lõhuti. Iseäranis lahe oli vaadata, kuidas Kana pärast kummivahetust mööda lendas. Hetkeks tekkis veel mõte, et võtaks õige tuulde
Mõned pildid sai ka tehtud - peamiselt küll Haanja RK ja Elioni ratturitest:
http://www.hot.ee/haanjarattaklubi/
Mõned pildid sai ka tehtud - peamiselt küll Haanja RK ja Elioni ratturitest:
http://www.hot.ee/haanjarattaklubi/
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
Alustuseks peaks ehk Kravitzi kontserdi muljeid rääkima, aga las see olla
Sooja teha ei jõudnud. Stardikoridoris avastasin, et vasak klipp end jumala lahti kerind. Valmistasin end vaimselt juba ette, et kuskil 50+ kmh laskumisel pääseb jalg ratta küljest lahti , aga fini?is oli hoopis pedaal uuesti kinni (tunne oma ratast!!!).
Alguses asfaldil sõitsin ennast soojaks. Edasi sättisin ennast ilusti gruppidesse. Peale viimast ürgoru läbimist (nime ei mäleta) kuskil poolel maal olid grupid lagunenud ja nillisin mingi venna tuules päris pikalt. Kui ta üle õla vaatas, tegin hästi väsinud näo pähe ja lasin vahe sisse (tänud talle).
Mingi hetk hakkasid jälle rongid tekkima. Üle esimese silla sõites oli peas mõte, et sugugi paha poleks jõkke kukkuda korra, aga peale faking heinamaad (amorti põle ) olid need kastjad, niiet võis edasi tallata.
15 km enne lõppu oli jook otsas nii mul kui mitmel meie pundi mehel, aga õnneks enne Vapramäed oli TP, kus sai kohe mitu külmaveepläskut rabada. Siis tuli singli moodi asja . Üllatuseks avastasin, et -200 mehed on ka üsna kobad, sest mingis kuivand mudaaugus võtsin mingid 6-7 kohta.
Viimasel tõusul selle väikese järve taga peale hüppemäge, mida ma näen - jälle kõnnivad - ca +10 kohta. Ja siis lõpuni 185 pulsiga. Tulemus 16.... koht. Kõva !!!
174/188
PS! Igal rajal ei saa lasta teistel tööd teha .
PPS! Jooki läks kõvasti - enda 1.5l + vähemalt 2l TP-des ja mingitelt kohalikelt kaasaelajatelt, toiduks aind pool banaani ja pool maximit (kõige parem geel).
Sooja teha ei jõudnud. Stardikoridoris avastasin, et vasak klipp end jumala lahti kerind. Valmistasin end vaimselt juba ette, et kuskil 50+ kmh laskumisel pääseb jalg ratta küljest lahti , aga fini?is oli hoopis pedaal uuesti kinni (tunne oma ratast!!!).
Alguses asfaldil sõitsin ennast soojaks. Edasi sättisin ennast ilusti gruppidesse. Peale viimast ürgoru läbimist (nime ei mäleta) kuskil poolel maal olid grupid lagunenud ja nillisin mingi venna tuules päris pikalt. Kui ta üle õla vaatas, tegin hästi väsinud näo pähe ja lasin vahe sisse (tänud talle).
Mingi hetk hakkasid jälle rongid tekkima. Üle esimese silla sõites oli peas mõte, et sugugi paha poleks jõkke kukkuda korra, aga peale faking heinamaad (amorti põle ) olid need kastjad, niiet võis edasi tallata.
15 km enne lõppu oli jook otsas nii mul kui mitmel meie pundi mehel, aga õnneks enne Vapramäed oli TP, kus sai kohe mitu külmaveepläskut rabada. Siis tuli singli moodi asja . Üllatuseks avastasin, et -200 mehed on ka üsna kobad, sest mingis kuivand mudaaugus võtsin mingid 6-7 kohta.
Viimasel tõusul selle väikese järve taga peale hüppemäge, mida ma näen - jälle kõnnivad - ca +10 kohta. Ja siis lõpuni 185 pulsiga. Tulemus 16.... koht. Kõva !!!
174/188
PS! Igal rajal ei saa lasta teistel tööd teha .
PPS! Jooki läks kõvasti - enda 1.5l + vähemalt 2l TP-des ja mingitelt kohalikelt kaasaelajatelt, toiduks aind pool banaani ja pool maximit (kõige parem geel).
Hmmm . mitte kuidagi ei taha uskuda et nii eesotsa mehed tõusudel kõnnivad, eriti esimesed 20, kui just siin silmas peeti 100 ja 200 vahele jäävaid mehi, ka siis ei ole eriti tõene et nad tõusudel jalutavad, isegi krt 400 ja 500 mehed ei jaluta.jyrx kirjutas:Viimasel tõusul selle väikese järve taga peale hüppemäge, mida ma näen - jälle kõnnivad - ca +10 kohta. Ja siis lõpuni 185 pulsiga. Tulemus 16.... koht. Kõva !!!
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Millegi pärast arvan, et härra jyrx mõtles selle all kohta 160-169. Ei tahtnud oma täpset kohta meile avalikustada.profit4 kirjutas:Hmmm . mitte kuidagi ei taha uskuda et nii eesotsa mehed tõusudel kõnnivad, eriti esimesed 20, kui just siin silmas peeti 100 ja 200 vahele jäävaid mehi, ka siis ei ole eriti tõene et nad tõusudel jalutavad, isegi krt 400 ja 500 mehed ei jaluta.jyrx kirjutas:Viimasel tõusul selle väikese järve taga peale hüppemäge, mida ma näen - jälle kõnnivad - ca +10 kohta. Ja siis lõpuni 185 pulsiga. Tulemus 16.... koht. Kõva !!!
Kõndimine on küll huvitav, ise jalga maha ei pannud.
kooli juures parkinud audi A6 avant'il tõmmati/varastati esimene suunatuli ära üritati ilmselt esitulesid võtta, aga need olid lisaks klambritele silikooniga kinni pandud ja ei saadud kätte...
nii suure rahvaarvuga üritusel võiks WC rohkem olla. 30 min. ennem starti oli järjekorras vähemalt 15 inimest.
TP võiks ka 68 km pikal maratonil niisuguse kuuma ilmaga rohkem olla
nii suure rahvaarvuga üritusel võiks WC rohkem olla. 30 min. ennem starti oli järjekorras vähemalt 15 inimest.
TP võiks ka 68 km pikal maratonil niisuguse kuuma ilmaga rohkem olla
Päris karm sõit oli!!!
Minu strateegia oli panna täiega kuni motokrossi rajani ja siis istuda kuhugi kõvade meeste punti. Alustasin 300-350 grupist ja esmärgiks oli lõpetada -200 kohal.Aga juba start näitas, et keegi ei tulnud lihtsalt ilusat ilma nautima. Tõmbasin 'Polari arvutisse ,et näha mis siis toimus. Start+esimene tõus 30-40km/h linnast välja kuni kruusakani 45-48km/h kruusakas kuni motokrossi rada 30-38km/h!!!! See oli minu jaoks ikka hullumeelne tempo, pulss oli 180+ ja kõige selle juures tundus mulle, et mingisugusest olulisest kohaparandusest ei olnud juttugi, liikusin lihtsalt ühtlaselt ratturite voolus. Täitsa veider, tegelikult käis terve see 68 km mingi paugutamine, puhkamise momenti ei tekkinudki ja tulemuseks olidki krambid, kell näitas siis 2.10 min. Asi lühidalt kokku: Koht 250 ja pisut peale, pulss 163/187. tulemusega ei ole rahul aga seekord ei ole süüdi pikad singlid jne.. vaid mina ise.
Minu strateegia oli panna täiega kuni motokrossi rajani ja siis istuda kuhugi kõvade meeste punti. Alustasin 300-350 grupist ja esmärgiks oli lõpetada -200 kohal.Aga juba start näitas, et keegi ei tulnud lihtsalt ilusat ilma nautima. Tõmbasin 'Polari arvutisse ,et näha mis siis toimus. Start+esimene tõus 30-40km/h linnast välja kuni kruusakani 45-48km/h kruusakas kuni motokrossi rada 30-38km/h!!!! See oli minu jaoks ikka hullumeelne tempo, pulss oli 180+ ja kõige selle juures tundus mulle, et mingisugusest olulisest kohaparandusest ei olnud juttugi, liikusin lihtsalt ühtlaselt ratturite voolus. Täitsa veider, tegelikult käis terve see 68 km mingi paugutamine, puhkamise momenti ei tekkinudki ja tulemuseks olidki krambid, kell näitas siis 2.10 min. Asi lühidalt kokku: Koht 250 ja pisut peale, pulss 163/187. tulemusega ei ole rahul aga seekord ei ole süüdi pikad singlid jne.. vaid mina ise.
Läheb veidike teemast välja, kuid - kas mitte pole ülekohtune süüdistada rada ("seekord pole süüdi pikad singlid") kehvas tulemuses? Pead ikka ise mees olema ja hea koha välja sõitma. Rada on ette antud ja kõigile võrdne.classic kirjutas:Päris karm sõit oli!!! /---/ tulemusega ei ole rahul aga seekord ei ole süüdi pikad singlid jne.. vaid mina ise.
Omal õnnestus enne kruusale minekut oma kohta ikka oluliselt parandada (samas ma tulin ka tagant 501... pundist). Seejärel võtsin mõneks ajaks tempo kergelt maha ja istusin mõnes pundis, kuid koht paranes stabiilselt võistluse arenedes. Koht sai loomulikult paraneda vaid sedasi, et tuli pundist jälle välja minna ja järgmine punt kinni püüda (ja niimoodi ikka mitu-mitu korda). Kui sul oli koht 250+, siis palju ei olnud puudu, et oleks sinugi kätte saanud
Viimati muutis sqber, 12. 07. 2005. 13:19, muudetud 1 kord.
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!
...
Ma vaatasin, et Mirks (Põldma) startis numbriga 933 ja lõpetas 14. kohal. Et kas ta startis eest grupist või alustas tõesti nii tagant - Kas Elvas on tõesti võimalik nii ette saada?! Muidugi on Elva maanteesõidu sarnane maraton ja Mirko on seal (maanteel) hull loom, aga ikkagi uskumatu tõus oleks.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Re: ...
vana teema: peakohtuniku eriloal on vastaval tasemel sportlasel õigus startida esigrupist.Marti kirjutas:Ma vaatasin, et Mirks (Põldma) startis numbriga 933 ja lõpetas 14. kohal. Et kas ta startis eest grupist või alustas tõesti nii tagant - Kas Elvas on tõesti võimalik nii ette saada?! Muidugi on Elva maanteesõidu sarnane maraton ja Mirko on seal (maanteel) hull loom, aga ikkagi uskumatu tõus oleks.
väga kõvad pildidPS kirjutas:pilte
http://www.hawaii.ee/cgi-bin/pildid/thu ... p?album=77
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: ...
jeb, tabeleid ja pilte vaadates on 9xx vendi mitmeid ees, mitte ainult Mirks.Ereliukas kirjutas:vana teema: peakohtuniku eriloal on vastaval tasemel sportlasel õigus startida esigrupist.Marti kirjutas:Ma vaatasin, et Mirks (Põldma) startis numbriga 933 ja lõpetas 14. kohal. Et kas ta startis eest grupist või alustas tõesti nii tagant - Kas Elvas on tõesti võimalik nii ette saada?! Muidugi on Elva maanteesõidu sarnane maraton ja Mirko on seal (maanteel) hull loom, aga ikkagi uskumatu tõus oleks.
jaa õige!!!
Pean takka kiitma! Ja nagu mõned püüavad muudkui end leida, siis espordist end pildilt ei leidnud, aga HE piltidel oli grupis vasak käsi ja õlg täiesti äratuntavaderikr kirjutas:spordi(reportaazi)fotodena on HE omad oluliselt paremad kui espordi omad. eks fotograafi stiil ja ka pildistamise eesmärk on oluliselt erinevad.
Noh, õnneks oli fotokas endal ka kaasas ja sain oma isu täis poseerida... Aga eks need HE maanteepildid on tõesti stiilipuhtad!
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
Ühe esmakordselt Elionil startinu muljeid ka.
Startisin viimasest reast ja arvasin et kohe sõidab kogu see seltskond mul pikalt eest ära. Aga õnneks nii ei juhtunud ja pool maad sai omasugusete seltsis kulgetud ja polnudki nii hull. Annikoru juures sai ühest massikukkumisest osa võetud ja tulemuseks oli katkine ning valutav põlv. Peale Puhja TP jäin üksi ja nii päris tükiks ajaks. Vapramägi ja sopaaugud enne Elvat olid mõnusad. Eesmärgiks oli küll koht 500-600 vahel aga peale kukkumist katkise jalaga enam korralikult vändata ei saanud ja koht tuli veidi peale 700. Kui siin enne tõusudel kõndimisest räägiti siis mina ei näinud ühtegi kõndijat, kõik sõitsid, ka silma järgi tublisti üle 100kg kaaluvad mehed kerisid ennast suurema vaevata tõusudest üles.
Kokkuvõteks on mul paganama hea meel, et asja ette võtsin ja Elion sari on saanud ühe kindla osaleja juurde. Kõigile kahtlejatele võiks õelda, et tulge ja sõitke, ei kahetse. Kohtumiseni Otepääl.
Startisin viimasest reast ja arvasin et kohe sõidab kogu see seltskond mul pikalt eest ära. Aga õnneks nii ei juhtunud ja pool maad sai omasugusete seltsis kulgetud ja polnudki nii hull. Annikoru juures sai ühest massikukkumisest osa võetud ja tulemuseks oli katkine ning valutav põlv. Peale Puhja TP jäin üksi ja nii päris tükiks ajaks. Vapramägi ja sopaaugud enne Elvat olid mõnusad. Eesmärgiks oli küll koht 500-600 vahel aga peale kukkumist katkise jalaga enam korralikult vändata ei saanud ja koht tuli veidi peale 700. Kui siin enne tõusudel kõndimisest räägiti siis mina ei näinud ühtegi kõndijat, kõik sõitsid, ka silma järgi tublisti üle 100kg kaaluvad mehed kerisid ennast suurema vaevata tõusudest üles.
Kokkuvõteks on mul paganama hea meel, et asja ette võtsin ja Elion sari on saanud ühe kindla osaleja juurde. Kõigile kahtlejatele võiks õelda, et tulge ja sõitke, ei kahetse. Kohtumiseni Otepääl.