Vahest mõtled, et mida annab veel rataste juures täiustada või leiutada. Ja siis tuleb jälle mingi üllatav jubin. Nagu näiteks Spec'i Zertz elastomerid, mida kasutatakse Spec'i carbon ratastel vibra leevendajatena.
Mõned näited TdF-lt Gerolsteiner'i Specialized S-Works Roubaix baasil.
Kahvel
Sadulatoru hark
Spec'i Zertz elastomer
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Spec'i Zertz elastomer
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
seda ei maksa küll loota, et ta meie teede suurtest ebatasasustest tekkiva löögid ära summutab. eesmärgiks on ikka suurtel kiirustel väikese amplituudi kuid suure sagedusega vibra summutamine. et ei tekiks juba võimendatud resonantsvõnkumisi ega lokaalsed (kann, käed) "vibratsioontõve nähtusi.
väike tech section specialisedi lehelt
väike tech section specialisedi lehelt
Teoreetiliselt paistab kõva sõna olevat, konkreetne tehniline lahendus jääb esialgu pigem sogaseks.erikr kirjutas:
väike tech section specialisedi lehelt
Karbonraamiga Scott CR1 kahvli siseküljel on samuti märge SDS (Shock Dampening System), aga tegemist on süsinik-kiudude ladumise tehnoloogilise uuendusega - shock absorbing carbon weave.
Võit sõidumugavuses (paraku oskan võrrelda ainult aluraamiga) on täiesti äratuntav.
Gravity is a Bitch
Cannondale Synapse full-carbon mntkas läheb samuti sama rada mööda. Chainstay ja esihark on tehtud S.A.V.E. tehnoloogial (Synapse Active Vibration Elimination).
http://www.connectwithsynapse.com/flash.html
http://www.connectwithsynapse.com/flash.html
Gravity is a Bitch