Spec'i Zertz elastomer

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Spec'i Zertz elastomer

Postitus Postitas Mati » 14. 07. 2005. 10:40

Vahest mõtled, et mida annab veel rataste juures täiustada või leiutada. Ja siis tuleb jälle mingi üllatav jubin. Nagu näiteks Spec'i Zertz elastomerid, mida kasutatakse Spec'i carbon ratastel vibra leevendajatena.

Mõned näited TdF-lt Gerolsteiner'i Specialized S-Works Roubaix baasil.
Kahvel
Sadulatoru hark
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 14. 07. 2005. 20:40

See on raami sees või :?. Kui töötab, igati hea, kehvematel teedel on maanteekaga vibratsioon küll suht tüütu nähtus.
Zero the Hero

Kasutaja avatar
Olivers
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 26. 10. 2004. 16:57

Postitus Postitas Olivers » 14. 07. 2005. 20:43

urmo kirjutas:See on raami sees või :?.
Naq esimeselt pildilt vääga hästi näha siis ei ole raamis sees :!:
Või olen ma millestki valesti aru saanud!? :)

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 14. 07. 2005. 20:52

seda ei maksa küll loota, et ta meie teede suurtest ebatasasustest tekkiva löögid ära summutab. eesmärgiks on ikka suurtel kiirustel väikese amplituudi kuid suure sagedusega vibra summutamine. et ei tekiks juba võimendatud resonantsvõnkumisi ega lokaalsed (kann, käed) "vibratsioontõve nähtusi.

väike tech section specialisedi lehelt
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 14. 07. 2005. 21:45

erikr kirjutas:
väike tech section specialisedi lehelt
Teoreetiliselt paistab kõva sõna olevat, konkreetne tehniline lahendus jääb esialgu pigem sogaseks.

Karbonraamiga Scott CR1 kahvli siseküljel on samuti märge SDS (Shock Dampening System), aga tegemist on süsinik-kiudude ladumise tehnoloogilise uuendusega - shock absorbing carbon weave.
Võit sõidumugavuses (paraku oskan võrrelda ainult aluraamiga) on täiesti äratuntav.
Gravity is a Bitch

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 26. 08. 2005. 07:24

Cannondale Synapse full-carbon mntkas läheb samuti sama rada mööda. Chainstay ja esihark on tehtud S.A.V.E. tehnoloogial (Synapse Active Vibration Elimination).
http://www.connectwithsynapse.com/flash.html
Gravity is a Bitch

Vasta

Mine “Jupid”