Timeks Cup 2005
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Timeks Cup 2005
Pühapäeval 12. juuni toimub Aravetes Timeks CUP II etapp.
Seekord on start kell 10.00
Mul on üks küsimus registreerimisega - seal on kirjas et eelregistreerimine lõpeb 2 päeva enne võistlust. Kas täna veel võib siis eelregistreerida või mitte?
Seekord on start kell 10.00
Mul on üks küsimus registreerimisega - seal on kirjas et eelregistreerimine lõpeb 2 päeva enne võistlust. Kas täna veel võib siis eelregistreerida või mitte?
Re: Timeks Cup 2005
2 päeva = 48 tundi, minu meelest vähemalt.Kirsa kirjutas:Pühapäeval 12. juuni toimub Aravetes Timeks CUP II etapp.
Seekord on start kell 10.00
Mul on üks küsimus registreerimisega - seal on kirjas et eelregistreerimine lõpeb 2 päeva enne võistlust. Kas täna veel võib siis eelregistreerida või mitte?
aga helista parem korraldajatele, tel nr juhendis kirjas
Tagasi timeksilt. Peab ütlema, et väga kõva rada. Igatahes õige otsus valida timeks karksi asemel. Iga paari meetri tagant oli maasikas
Väga lahe oli see kõige järsem laskumine - ainuke kus pidi ehk sadula taha raskuse viima ja sellele 2-3m eelnenud meetrine tõus/hüpe.
Teisel ringil unustasin ära, et peale tõusunukki on laskumine ja läksin sinna paraja hooga. Tulemuseks oli graatsiline hüpe ja maandumine teisel pool laskumisel nagu krossitsikliga. Ma ei tea mis ime läbi ma püsti jäin.
Igatahes järgmine etapp läheb kihutamiseks - seekord oli veel vaikne eelluure.
Väga lahe oli see kõige järsem laskumine - ainuke kus pidi ehk sadula taha raskuse viima ja sellele 2-3m eelnenud meetrine tõus/hüpe.
Teisel ringil unustasin ära, et peale tõusunukki on laskumine ja läksin sinna paraja hooga. Tulemuseks oli graatsiline hüpe ja maandumine teisel pool laskumisel nagu krossitsikliga. Ma ei tea mis ime läbi ma püsti jäin.
Igatahes järgmine etapp läheb kihutamiseks - seekord oli veel vaikne eelluure.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Täpselt, rada oli väga mõnus ja vaheldust oli ka kohe piisavalt, saepuru oli mis hoogu maha tõmmas, kividel polnud ka hull sõita...kokku võttes väga hea M18 3. koht järgminekord kihutama, see kord võib kiruda ka piduri trossikõri, mis pesast välja hüppas ja keti maha minekuidKirsa kirjutas:Igatahes järgmine etapp läheb kihutamiseks - seekord oli veel vaikne eelluure.
Sõidetud, kahjuks mitte lõpuni.
Kõik oli ilus kuni viimase ringini, siis kõigepealt panin seal tee ääres kruusa peal korraks külje maha .
Sõit lõppes aga veits hiljem, peale laululava, kui tagumine käiguvahetaja laiali lendas , kaotasin ülemise litri. Tagantärele tarkusena - uimane käiguvahetus ei tähenda alati sopaseid kõrisid, minu juhtumil oli ilmselt siis põhjuseks ülemise litri loks. Uimasust oli tunda just suurema peale vahetades, siis mõnikord suurema pinge all ei jäänud käik sisse, vaid vahetas kohe "automaatika" abil väiksema peale tagasi.
Ja rada on seal tõesti hea...
Kõik oli ilus kuni viimase ringini, siis kõigepealt panin seal tee ääres kruusa peal korraks külje maha .
Sõit lõppes aga veits hiljem, peale laululava, kui tagumine käiguvahetaja laiali lendas , kaotasin ülemise litri. Tagantärele tarkusena - uimane käiguvahetus ei tähenda alati sopaseid kõrisid, minu juhtumil oli ilmselt siis põhjuseks ülemise litri loks. Uimasust oli tunda just suurema peale vahetades, siis mõnikord suurema pinge all ei jäänud käik sisse, vaid vahetas kohe "automaatika" abil väiksema peale tagasi.
Ja rada on seal tõesti hea...
Kolmas etapp siis seljataga. Ilm oli ilus, rada hea, pulss kõrgem kui eelmine kord.
Aga kohe stardis otustas keegi vänderdama hakata ja külakuhja korraldada. Peaaegu sain puntrast mööda, aga siis haakus minu sarv ühe tegelase särgi taha ja mauhti nägupidi asfaldis ma olingi.
Tagajärjed: kiiver kraabitud ja mõrane, põlv ja küünarnukk verised, lenksu peal kõik asjad viltu, õlg sinine ja täna ei anna parem käsi hästi liikuma. :(
Sain sealt puntrast viimasena minema ja hakkasin kohe teisi püüdma, aga siuke kukkumine oli oma jälje jätnud - suures rabinas sai kuskile saepuru peale ennast veel kummuli keeratud. Mulle tundub et ma natuke kardan seda rada või siis oli kukkumisest kätes ebakindlus, igatahes suht käte värinal läks ülejäänud sõit, iga ringiga õnneks kindlamalt.
Tulemus kahjuks jälle polnud see, mis soovisin, aga noh 1 kord on veel jäänud asi heastada. .)
Aga kohe stardis otustas keegi vänderdama hakata ja külakuhja korraldada. Peaaegu sain puntrast mööda, aga siis haakus minu sarv ühe tegelase särgi taha ja mauhti nägupidi asfaldis ma olingi.
Tagajärjed: kiiver kraabitud ja mõrane, põlv ja küünarnukk verised, lenksu peal kõik asjad viltu, õlg sinine ja täna ei anna parem käsi hästi liikuma. :(
Sain sealt puntrast viimasena minema ja hakkasin kohe teisi püüdma, aga siuke kukkumine oli oma jälje jätnud - suures rabinas sai kuskile saepuru peale ennast veel kummuli keeratud. Mulle tundub et ma natuke kardan seda rada või siis oli kukkumisest kätes ebakindlus, igatahes suht käte värinal läks ülejäänud sõit, iga ringiga õnneks kindlamalt.
Tulemus kahjuks jälle polnud see, mis soovisin, aga noh 1 kord on veel jäänud asi heastada. .)
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Ma väga vabandan Kirsa et ma su pikali tõmmasin, tõesti see polnud mul plaanis ja kukkus lihtsalt nii sitalt välja, tiimikaaslane keeras mulle peale ja sarvi pidi jäime kokku, ning see asfaldi serv paiskas mu õhku vms nii et ma kukkusin, kuid kõik toimus nii kähku et ei märganudki midagi see kah ehmatas et ta (tiimikaaslane) mulle küljelt sisse sõitis ja see on ka nii utoopiline kuidas mul särk sinu ratta külge jäi ning kui ma sinust möödusin siis ma eeldasin et sa tuled ka kaasa aga sa vist ei soovinud enam ? ja ega minagi sellest puhtalt välja ei tulnud tagaratas kergelt 8-s, ise igaltpoolt üleni kriimustatud kus juures mõnes kohas on kohe kõvad marraskil haavad ja siiamaani annavad öösiti tunda + veel kindad mis läksid katki ja pükstes paar auku...kuid no eks tuleb ennast nüüd viimaseks etapiks ravida...head paranemist KirsaKirsa kirjutas:Aga kohe stardis otustas keegi vänderdama hakata ja külakuhja korraldada. Peaaegu sain puntrast mööda, aga siis haakus minu sarv ühe tegelase särgi taha ja mauhti nägupidi asfaldis ma olingi.
Tagajärjed: kiiver kraabitud ja mõrane, põlv ja küünarnukk verised, lenksu peal kõik asjad viltu, õlg sinine ja täna ei anna parem käsi hästi liikuma.
muule rahvale tahaks seda öelda et tõesti mis te siin foorumis niisama vaatate, kui raha natukegi on siis vedage endid ja rattad aravete kardirajale kohale ja saate osa heast võistlusest
Destruction Team peaks igal juhul kohal olema, selle nimel isegi vähetähtis Elioni sõit vahele jäetud kalendris. Küll me sinna rafast meelitame kui aeg käes kuigi mitmed mehed on juba pugenud siin Otepää varju, et ei saa ja muud sellist värki.Kirsa kirjutas:Kuidas rahval plaanid on? Kas 1 päev peale otepää maratoni on palju minejaid pühapäevasele timeksile. Ise plaaniks ikka kuidagi kohale ronida ja üritada rada läbi veereda.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Õige, paljud oleks võinud sinna tulla. Väga hea ja mõnus võistlussari oli. Ka viimane sõit oli huvitav sest punkte oli vaja saada ja siis käis siin ikka ralli. Tegin pilte kah velo.clubberslastest
Veel pärast ürituse lõppu rääkisime korraldajatega, et võiks teha nii et järgmine aasta nt kaks etappi toimuvad kuskil mujal. Ainult esimene ja viimane nt oleks seal. Meie klubi pakkus välja et võiksime 1 etappi korraldada kuskil jõhvi ümbruses jne. Muidu pidi korraldaja ka Sportlandiga vist läbirääkimisi pidama ja sealt öeldi ka et kohe laksti tingimus et 1 etapp on kõrvemaal, nii et asi võib järgmiseks aastaks muutuda. Kuid mis ise arvate sellest asjas? Oleks kandepinda sellel?
Veel pärast ürituse lõppu rääkisime korraldajatega, et võiks teha nii et järgmine aasta nt kaks etappi toimuvad kuskil mujal. Ainult esimene ja viimane nt oleks seal. Meie klubi pakkus välja et võiksime 1 etappi korraldada kuskil jõhvi ümbruses jne. Muidu pidi korraldaja ka Sportlandiga vist läbirääkimisi pidama ja sealt öeldi ka et kohe laksti tingimus et 1 etapp on kõrvemaal, nii et asi võib järgmiseks aastaks muutuda. Kuid mis ise arvate sellest asjas? Oleks kandepinda sellel?
Selleks aastaks siis Timeksiga ühel pool ja esikoha karikas riiulit kaunistamas. Mälestusi aga nii häid kui halbu... Rada oli minu jaoks tehniliselt lihtne, kuid raskeks tegid selle imevad saepurulõigud,mõned rasked tõusud ja pidevalt punases tiksuv pulss. Kaks esimest etappi õnnestus sõita puhtalt, see tähendab siis ilma kukkumisteta,viimasel etapil aga kukkusin tervelt kaks korda. Viimane kukkumine oli nii õnnetu, et täna hommikul sai traumapunktis kontrollimas käidud kas õlaluu ja ribikondid ikka terved (õnneks oli ainult põrutus ja venitus ja arsti käsk nädal puhkust rattasõidust). Esimene mõte, mis peale niplit peast läbi käis oli, et saaks kuidagi ruttu püsti ja edasi, konkurente ei saa ju ometi mööda lasta. Nii siis otsisingi ratta põõsast ära, kähku selga, kett peale ja edasi. Ratas jäi terveks, ise olin katki, aga esikohta käest ei andnud.
Lõppkokkuvõtteks igati hea üritus oli.
Lõppkokkuvõtteks igati hea üritus oli.
Viimati muutis age, 01. 08. 2005. 21:16, muudetud 1 kord.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
tubli nii peabki, lõpus oli näha jah et sul oli põlv verine...nagu mina 3 etapil asfladile nataki jalg, käsi ja selg igaltpool katki ning kirsa ka kaasa endaga veel see oli õnnetu juhus...see kord kah kirsa stardis ütles hästi et vaadake et keegi seekord ei kuku vms. kuid kas sul siis polnud piisav edu et nii või naa esimest kohta saada?age kirjutas:Selleks aastaks siis Timeksiga ühel pool ja esikoha karikas riiulit kaunistamas. Mälestusi aga nii häid kui halbu... Rada oli minu jaoks tehniliselt lihtne, kuid raskeks tegid selle imevad saepurulõigud,mõned rasked tõusud ja pidevalt punases tiksuv pulss. Kaks esimest etappi õnnestus sõita puhtalt, see tähendab siis ilma kukkumisteta,viimasel etapil aga kukkusin tervelt kaks korda. Viimane kukkumine oli nii õnnetu, et täna hommikul sai traumapunktis kontrollimas käidud kas õlaluu ja ribikondid ikka terved (õnneks oli ainult põrutus ja venitus ja arsti käsk nädal puhkust rattasõidust). Esimene mõte, mis peale niplit peast läbi käis oli, et saaks kuidagi ruttu püsti ja edasi, konkurente ei saa ju ometi mööda lasta. Nii siis otsisingi ratta põõsast ära, kähku selga, kett peale ja edasi. Ratas jäi terveks, ise olin katki, aga esikohta käest ei andnud.