Rakke V Rattamaraton
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Rakke V Rattamaraton
Rakke rajaga tutvuma, kel huvi on, siis starditakse homme 07.08. kell 12 staadionilt. Staadionil pidi olema ka paar kraani, kus pärast ennast kergelt pesta saab.
I was made for this...
Kohal 18 huvilist, sõit ise 2.55?. Rajal pole tapvaid tõuse, aga selle eest on meeletult põllumaad, mis toob maratoni maitse suhu juba poolel maal. Vihm polnud rajale laastavalt mõjunud, aga eks mõni sopasem kohtki leidus ja karjääri oli paar väiksemat veetakistust juurde tekkinud Kohati oli küll tunne, et see rada "imeb" , kuna maapind oli nii pehme, nagu sõidaks tühja kummiga.
I was made for this...
Eilne sõit
Täitsa mõnus oli, eriti see raja lõpuosa, et kui sa veel ei ole litrit saanud, siis viimased 3 km panevad asjad tõsiselt paika. Kui seal veel jõuab sõita, on võimalik oma kohta kõvasti parandada. Ja kui ei jõua, siis kõvasti langeda.
Muidu oli eile meeldiv pühapäev ratta sadulas. Ettekujutus olemas, mis ees ootab. Kui on vihmane, siis on vaja suurema mustriga kummi, Twisteri sarnasest jääb väheks, liialt libe...
Muidu oli eile meeldiv pühapäev ratta sadulas. Ettekujutus olemas, mis ees ootab. Kui on vihmane, siis on vaja suurema mustriga kummi, Twisteri sarnasest jääb väheks, liialt libe...
Rada on täpselt sama,mis eelmine aasta - kes on käinud see teab. Ja kes pole käinud, siis Enno rajakirjeldusest saab tõenäoliselt hea ettekujutuse, mis ees ootab. Ainult seda raputamist peab ise kogema . Endal läheb sel aastal kergemalt seoses uue raami( Epic) soetamisega. Muidu see üks mu lemmikradadest Elioni sarjas.
vajaks transporti
kas on kellelgi võimalus pakkuda mulle transporti rakkesse. Vajadusel on mul olemas ka rattahoidja katuseraamidele. Tänutäheks olen abiks bensukulude klappimisel 53426468
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Sai eilse vihmaga proovimas käidud.Vastupidiselt eelinformatsioonile ja kaasvõitlejate hirmutustele jättis rada mulle isiklikult küll sümpaatse mulje.Tundub et tuleb väga targasti jõudu jagada..Arvestades eilseid olusid ei ole erilist vahet millise mustriga kumm on,Emumäele peab nagunii üles kõndima.Meie seltskonnas olid esindatud FastFred,Speedmax,Rockster(Oltsil oli mingi udupeen Michelin,aga selle marki ma ei tea) ja keegi ei jäänud märkimisväärselt hätta,kuigi Speedmaxilt tuli mingi kriitika juhitavusele laskumistel.
Selge on see,et rada enam märjemaks minna ei saa ja mulle isegi meeldiks rohkem jahe ja tolmuvaba maraton.Kujutan ette kuidas karjääris võib kuiva ilmaga tolmata.Seal sai küll vist neli korda käidud.
Mõned puud olid rajale langenud,mõnes kohas tekitas segadust rajamärgistus,aga muidu OK.Rajameistrile väike õpetus:kui tee hargneb või pöörab kuhugi,pane lint vastavalt sellele poolele,kuhu vaja minna,päris mitmes kohas oli teisiti ja kui sinna kulgeb raja lõpuosa siis ongi segadus käes.Võistluse ajal see probleem kindlasti puudub,siis on viidad väljas.
Veetakistus oli normaalne,aga kogu see vihm,pori,savi ja muu kokku pesi viimasegi õli ketilt ja chain chuk oli kohe kohal,f..k kuidas ma ei salli seda.
Pühapäeval igatahes anname täiega.
Selge on see,et rada enam märjemaks minna ei saa ja mulle isegi meeldiks rohkem jahe ja tolmuvaba maraton.Kujutan ette kuidas karjääris võib kuiva ilmaga tolmata.Seal sai küll vist neli korda käidud.
Mõned puud olid rajale langenud,mõnes kohas tekitas segadust rajamärgistus,aga muidu OK.Rajameistrile väike õpetus:kui tee hargneb või pöörab kuhugi,pane lint vastavalt sellele poolele,kuhu vaja minna,päris mitmes kohas oli teisiti ja kui sinna kulgeb raja lõpuosa siis ongi segadus käes.Võistluse ajal see probleem kindlasti puudub,siis on viidad väljas.
Veetakistus oli normaalne,aga kogu see vihm,pori,savi ja muu kokku pesi viimasegi õli ketilt ja chain chuk oli kohe kohal,f..k kuidas ma ei salli seda.
Pühapäeval igatahes anname täiega.
Pildid rajast: http://www.pilt.ee/ennoeilo
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
njah mis siin lisada...vigurivänt rääkis kõik põhjalikult ära...selle raja tähistusega polnudki midagi hullu meie küll väga ei eksinud, välja arvatud üks alla küngast sõit kust tulime kimaga alla aga ei märganudki et hoopis pooles künkas rada keerab vasakule ära...ja veel õnnestus mul sealt karjustest üks korralik sutsakas ka saada
stardikas üleval Nelsoni kodulehel: http://www.nelson.ee
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Kõva sõna,läheme jälle ajas tagasi.Tegin kõvasti tööd kogu hooaja,tõusin stardigruppi alla 200 ja nüüd haigutab stardikoht viimases reas.
Tegelt tean väga hästi milles probleem.Kuna eksisteerib minu nimekaim,kel on ka väljalaskeaasta sama,ja see mees sõidab pidevalt matka stabiilselt viimase kolme koha peale,siis pakun välja on toimunud järjekordne eksitus.Eks näis kuhu topitakse.
Tegelt tean väga hästi milles probleem.Kuna eksisteerib minu nimekaim,kel on ka väljalaskeaasta sama,ja see mees sõidab pidevalt matka stabiilselt viimase kolme koha peale,siis pakun välja on toimunud järjekordne eksitus.Eks näis kuhu topitakse.
Helista õhtul Vahurile ja las annab sulle Uku numbri (200). Minuteada Ukut homme küll stardis pole.vigurivänt kirjutas:Kõva sõna,läheme jälle ajas tagasi.Tegin kõvasti tööd kogu hooaja,tõusin stardigruppi alla 200 ja nüüd haigutab stardikoht viimases reas.
Tegelt tean väga hästi milles probleem.Kuna eksisteerib minu nimekaim,kel on ka väljalaskeaasta sama,ja see mees sõidab pidevalt matka stabiilselt viimase kolme koha peale,siis pakun välja on toimunud järjekordne eksitus.Eks näis kuhu topitakse.
Raske sõit oli... pori ja vett oli rohkem kui rubla eest,samas korraldus ja kõik se systeem oli väga väga PRO! (Y) Koht oli siiani parim.. aga viimased 5 km-it tulid mega mega raskelt.. enne lõppu yhel mega libedal laskumisel kus yks kukkus.. ja ei suutnud mööda põigata ja nii ma talle sisse sõitsin õnneks jäime mõlemad terveks ja asi lahenes ehmatusega kõigest...
Aga väga rahul kõigega,hindeks ??5?? panen täna endale
Aga väga rahul kõigega,hindeks ??5?? panen täna endale
Raske, väga raske rada oli. Viimased 15 km oli ikka päris raske. Ja 3-4 km enne lõppu õnnestus ühel laskumisel korralikult üle nipli panna. Nr 328 põrutas tagant sisse ja rataste "lahti sõlmimine" võttis omajagu aega. Mul läks hästi: ratas ja luud-kondid terved, kuid sissesõitjal oli esimese mantel puru ja hakkas mu käest selle kinni maksmist nõudma. Kuidas selllesse suhtuda? Olen ma süüdi?
Peale seda laksu läks igaljuhul isu ära, sest teine mees pidi mu pärast katkestama. 332. kohaga sain üle lõpujoone siiski.
Edit: nr oli 328.
Peale seda laksu läks igaljuhul isu ära, sest teine mees pidi mu pärast katkestama. 332. kohaga sain üle lõpujoone siiski.
Edit: nr oli 328.
Viimati muutis Green_Day, 15. 08. 2005. 10:12, muudetud 1 kord.
Ei saagi nagu öelda, et hirmus raske oli. 10km. enne lõppu olid jalad juba üsna pakud, arvasin, et teravast lõpust tule enam midagi välja. Aga ei pidanudki seekord lõpus kohti loovutada, jäin sinna, kus 2km. enne lõppu olin. Aga siiski, Elioni parim koht siiani. Lausa üle ootuste hea
PS. Huvitav veel see, et aeg võrreldes eelmise aastaga minuti pealt sama
PS. Huvitav veel see, et aeg võrreldes eelmise aastaga minuti pealt sama
Viimati muutis Rivo, 14. 08. 2005. 19:11, kokku muudetud 2 korda .
See "sissesõitja" on juhtumisi mul üks hea sõber. Tema väitel keerasid sa laskumisel talle ette (ühest rööpast teise). Kui nii, siis pigem põhjustasid käna sina. Kuid võistlus on võistlus ja kõike võib juhtuda! Samas said sina vähemalt lõpuni.Green_Day kirjutas:...Ja 3-4 km enne lõppu õnnestus ühel laskumisel korralikult üle nipli panna. Nr 318 põrutas tagant sisse ja rataste "lahti sõlmimine" võttis omajagu aega. Mul läks hästi: ratas ja luud-kondid terved, kuid sissesõitjal oli esimese mantel puru ja hakkas mu käest selle kinni maksmist nõudma. Kuidas selllesse suhtuda? Olen ma süüdi?
...
Tea kui tõsiselt ta seda kinnimaksmise asja ütles, hetke emotsioon. Aga ta oli neid kevlariga Rockstereid enne tikutulega taga ka ajand .
Viimati muutis Mati, 14. 08. 2005. 19:13, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
:
Eelmine aasta uhas mulle rakveres üks vend nihukese laksuga tagant sisse, et tagumine jooks tuli pärast ümber laduda ja raam läks ka peesse. Mul küll ei tekinud kordagi sellist mõtet, et keegi peaks midagi kinni maksma. Selline see spordiala juba kord on , , õnnetusi juhtub.
Aga sõit oli vinge. Olen ennast pidanud ikka rohkem kruusaka meheks aga kuidagi leidsin oma rütmi ja sealt ta tuli selle aasta elioni parim koht.
Aaa, veel üks naljakas asi, nimelt panin ca 15. kilomeetril üle nipli ja nii õnnetult, et peaga vastu kivi, kiiver muidugi hoidis halvima ära aga sõja-armid sain ikka näkku. Ja peale seda matsu tuli jummala kõva purakas sisse. Müstika!
Aga sõit oli vinge. Olen ennast pidanud ikka rohkem kruusaka meheks aga kuidagi leidsin oma rütmi ja sealt ta tuli selle aasta elioni parim koht.
Aaa, veel üks naljakas asi, nimelt panin ca 15. kilomeetril üle nipli ja nii õnnetult, et peaga vastu kivi, kiiver muidugi hoidis halvima ära aga sõja-armid sain ikka näkku. Ja peale seda matsu tuli jummala kõva purakas sisse. Müstika!
Re: :
Adrenaliin teeb ikka imesidclassic kirjutas:Ja peale seda matsu tuli jummala kõva purakas sisse. Müstika!
Jah, parim koht ka siin. Ainuke, mille teemal nuriseks on rattapesu. Rahvas pesi seal ennast ja rattaid ja see saba ei liikunud kuidagi. Survepesuritega oleks asi ehk kiiremini käinud ja enda pesijaidki vähem aga küllap siis oleks ka mujal asulas veesurve ilmselt olematuks muutnud.
Aga noh, ratas sai ikkagi lõpuks puhtamaks kui ennem ja mõne tsainiku keskjooks elab ka ehk kauem ilma survepesuta, et las ta's olla.
Sõidu kohta ütleks, et jälle oli Rakke jaoks liiga vähe trenni tehtud.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
esimene mees valib trajektoori ja tagasõitja peab eesolijaga arvestama. ka sellega et talle võidakse ette keerata. shit happens, aga võistlus on võistlus.Mati kirjutas:Tema väitel keerasid sa laskumisel talle ette (ühest rööpast teise). Kui nii, siis pigem põhjustasid käna sina. Kuid võistlus on võistlus ja kõike võib juhtuda! Samas said sina vähemalt lõpuni.
Tea kui tõsiselt ta seda kinnimaksmise asja ütles, hetke emotsioon. Aga ta oli neid kevlariga Rockstereid enne tikutulega taga ka ajand .
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
krt enda sõiduga küll rahul ei ole eriti aga ahh las ta olla...rajaga tutvumisel kolmapäeval sain kangi ja hoidsin kohe algusest ennast tagasi lõpuks siis kui tundus et pean lõpuni vastu siis lasin ikka kõvasti lõpuks tuli kohaks siis 246 ja startisin 324 alt...oma vanuserühmas kõigest 4 kohta s*t*m koht millega võib veel rahule jääda ja tõesti kõik tuli ikkagi raskelt kätte aga mõnus vaheldus teistele sõitudele mis siin vahepeal on olnud
ei rakke on kahtlemata üx parimaid elioni sarjas! ja ka see aasta ei pidand pettuma soppa ja värki oli täie raha eest. endal küll selle aasta parimat kohta ei tulnd a see eest tuli kett 2 korda maha
igati 5+ üritus
selle matsu kohapealt olen ka eelppol kõnelejatega nõus et see ikka massisport ja peab arvetsma teistega, ka sellega et esimene võib kukkuda...
igati 5+ üritus
selle matsu kohapealt olen ka eelppol kõnelejatega nõus et see ikka massisport ja peab arvetsma teistega, ka sellega et esimene võib kukkuda...
Mees on vaid mees, kuid jalgratas on võidusõit.
Armastus tuleb spurtidega.
Armastus tuleb spurtidega.
Endal ka Elioni parim koht. "Tänu" muidugi vist neile, kes kohale ei tulnud. Üsna ebaharilik esikolmik; kas Sigvard Kukel tuli mingi tehniline jama, et ta koht nii kaugel on finishiprotokollis?
Aga rada iseenesest muidugi hea, Fastfred taga oli VALE valik; kas on üldse olemas rehv, millega saaks 90 kilone neil pehmetel põllulõikudele stabiilselt ... üle 25km/h sõita ning ohutult kõik need mõnusad laskumised?
Korraldus oli ka tasemel, suppi ja saiakesi oli piisavalt saada ka siis, kui lõpetasin. Oli ainuke Elion peale Mulgi ja Haanja sellel aastal - kui mingist etapist loobuda järgmine aasta (puhkused, kokkutulekud jms), siis Rakkest mitte.
Aga rada iseenesest muidugi hea, Fastfred taga oli VALE valik; kas on üldse olemas rehv, millega saaks 90 kilone neil pehmetel põllulõikudele stabiilselt ... üle 25km/h sõita ning ohutult kõik need mõnusad laskumised?
Korraldus oli ka tasemel, suppi ja saiakesi oli piisavalt saada ka siis, kui lõpetasin. Oli ainuke Elion peale Mulgi ja Haanja sellel aastal - kui mingist etapist loobuda järgmine aasta (puhkused, kokkutulekud jms), siis Rakkest mitte.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Rakke _on_ parim elion.
Parim koht ka siitpoolt - 161 - aga ma arvan et see oli ka natuke väljateenitud - minek oli kogu sõidu ühtlaselt tugev ja noh mul on kohe säär rakke heinamaade kujuga. Täiega sai mõnuletud rajal. Väga mõnus koht oli ka see hästi imev põlluäär, mis oli siledaks imepehmeks sõidetud. Nii imevat asja polegi varem näinud - vaheldus missugune. Lisaks oli ka algus väga hea ja õiges mõttes raske. Vahepealsed märjad ja lompidega kruusateed sobisid kah nagu rusikas silmaauku.
Kummivalik oli suht uued UST twisterid ja vedasid sõidu välja küll.
Ahjaa virisemise poole pealt siis karjääris pritsiti liiga palju - tsahh ja tsahh pandi tagantpool lompi sisse niiet üht kuiva kohta ei jäänud.
Parim koht ka siitpoolt - 161 - aga ma arvan et see oli ka natuke väljateenitud - minek oli kogu sõidu ühtlaselt tugev ja noh mul on kohe säär rakke heinamaade kujuga. Täiega sai mõnuletud rajal. Väga mõnus koht oli ka see hästi imev põlluäär, mis oli siledaks imepehmeks sõidetud. Nii imevat asja polegi varem näinud - vaheldus missugune. Lisaks oli ka algus väga hea ja õiges mõttes raske. Vahepealsed märjad ja lompidega kruusateed sobisid kah nagu rusikas silmaauku.
Kummivalik oli suht uued UST twisterid ja vedasid sõidu välja küll.
Ahjaa virisemise poole pealt siis karjääris pritsiti liiga palju - tsahh ja tsahh pandi tagantpool lompi sisse niiet üht kuiva kohta ei jäänud.
Sigvardil oli kummiga mingi jama. Küsis tee peal sisekummi. Kuna ise kah UST kasutaja, siis pidin pead raputama. Hiljem staadionil kuulsin, kui otsis võistlejat, kellele saaks pumba tagastada.LauriA kirjutas:Üsna ebaharilik esikolmik; kas Sigvard Kukel tuli mingi tehniline jama, et ta koht nii kaugel on finishiprotokollis?
Esikolmik jah selline, mida pole nagu harjunud nägema. Aga ütleme nii, et oli ka juba aeg.
Pa?aaritajale
Kuule kanapime! Kas nägid ikka kindlasti kellega oma rattaid lahti harutasid ? Peale selle, et sult kummi raha küsitakse, küsin ma sult raha lolli jutu ajamise eest. Sõitsin 318 nr. all ja ei võtnud osa ühestki püherdamisest !!!!Green_Day kirjutas:Raske, väga raske rada oli. Viimased 15 km oli ikka päris raske. Ja 3-4 km enne lõppu õnnestus ühel laskumisel korralikult üle nipli panna. Nr 318 põrutas tagant sisse ja rataste "lahti sõlmimine" võttis omajagu aega. Mul läks hästi: ratas ja luud-kondid terved, kuid sissesõitjal oli esimese mantel puru ja hakkas mu käest selle kinni maksmist nõudma. Kuidas selllesse suhtuda? Olen ma süüdi?
Peale seda laksu läks igaljuhul isu ära, sest teine mees pidi mu pärast katkestama. 332. kohaga sain üle lõpujoone siiski.
-Innovate or Die-
niih.kõik kekkavad siin oma parimate kohtadega aga kas keegi on ka vaadanud protokolli lõppu??!! Osalejaid ju pea 200 vähem kui teistel elioni etappidel!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ega see ei loe, parim koht ikkagi neil endal õnnestus raami kõrv oksaga katki tõmmata ja juba peale esimest TP-d katkestada, tänud ka esimeses TP-s olnud rahvale, kes mulle ketivõtit laenasid, oli võimalik vähemalt sõites tagasi staadionile jõuda.veloman32 kirjutas:niih.kõik kekkavad siin oma parimate kohtadega aga kas keegi on ka vaadanud protokolli lõppu??!! Osalejaid ju pea 200 vähem kui teistel elioni etappidel!
Signature not found, please try later!
Vahet pole. Sügise poole on alati sedasi. Võid ju mõelda nii, et need kes katkestasid oleks niiehknaa sinu selja taha jäänud. Kuigi jah, rakkes oli ka kindlasti palju tehnilisi jamasid - libedus, raamide katkiminek, chainsuck jne.veloman32 kirjutas:niih.kõik kekkavad siin oma parimate kohtadega aga kas keegi on ka vaadanud protokolli lõppu??!! Osalejaid ju pea 200 vähem kui teistel elioni etappidel!
Viimati muutis Kirsa, 17. 08. 2005. 22:57, muudetud 1 kord.
Sel samal lõigul, kus täiega "imes", tuli sõita raja kõrval kus silma järgi oleks pidanud veelgi hullemini imema. Tegelt oli seal pinnas palju tugevam ja sõitsin oma riviks muutunud grupist tagant ette ja veel eest minema ka. Mitte keegi ei tahtnud millegipärast minu jälge proovida. Sarnane asi veel mitmel muul raja lõigul. Kui heinamaal jooksis kaks jälge, milledest üks oli poriseks sõidetud ja sile, ning teine oli konarlik ja rohtu kasvanud, siis reeglina veeres rohuses jäljes paremini. Millegi pärast eelistas rahvas aga silma järgi siledamat aga tegelikkuses imevamat ja aeglasemat jälge. Pole ju raske proovida korraks kõrvale jälge tõmmata ja paari sekundiga on selge kumbas jäljes sõita.Kirsa kirjutas:Väga mõnus koht oli ka see hästi imev põlluäär, mis oli siledaks imepehmeks sõidetud. Nii imevat asja polegi varem näinud - vaheldus missugune.
Aga muidu siit ka 5+ Eilo ja Co'le
Siin kah parim koht Elionil . Muidugi tänu vähesele osavõtjate arvule. Viimase 100 sees sõites ja 95 kg kehakaalu omades sai ikka päris omajagu kirutud neid lõputuid imevaid põlluteid ja mudamülkaid. Aga lõpuni jõudsin ja aja alla 4 tunni sain. Korraldus ok ka tagapool sõitja poolt vaadates, ainult viimases joogipunktis oli kõik peale vee otsas .
Muidu igati vinge ja kordaläinud üritus. Sõiduemotsioonilt parim etapp tänavu.
Muidu igati vinge ja kordaläinud üritus. Sõiduemotsioonilt parim etapp tänavu.
raja kohta ei ütle ühtegi halba sõna. Kuna olen ise suht kerge kaaluline, siis need pehmed kohad mind ei heidutanud Sõit ise oleks ka päris hästi välja tulnud, kui ei oleks kõigepealt olnud 20 km enne lõppu ühel sillal kukkumist - sõitisn liiga suure hooga sillale ja selle tulemusel sõitis esiratas alt ära. Hea oli et sillal piirded oli, muidu oleks väikse supluse jões teinud Paistab et tagakäikar sai hoobi, sest käiguvahetus hakkas peale seda jupsima. See selleks, aga 10 km enne lõppu hakkasin tundma, et taguots on kuidagi pehmeks läinud, põhjuseks oli vaikselt tühjenev tagakumm. sõitsin mingi kilt edasi ja sis otsustasin ikka et tuleks kummi natuke pumbata. hiljem kodus kookisin mantlist noaga ühe pisikese klaasikillu välja. Aga peale pumpamist läkes sõit edasi, 4 kilti enne lõppu sain haamri ja viimasel kilomeetril vaevasid krambid. Aga sõit sai sõidetud, kohaks 245 ja vaatamata vintsutustele jäin sõiduga igati rahule
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Kiitused, 5+ maraton tõesti:
* Rada mõnus ja vaheldusrikas
* !!! kogu suunanäitajate/jootjate tiim eriti entusiastlik ja rõõmsameelne, minu meelest pole mujal nii rõõmsameelseid "paremale, hoogu juurde, paremale" hõikeid kuuldud. Aitähh!!!
* Politseinik luges peale viimast TP'd kohti! Sellist asja pole küll enne näinud aga ülihea mõte!
Aga endale pakkus mõtteainet kummindus: tagavara oli pisut täispuhutuna tagataskus, peale karjääri läkski seda tarvis. Kiirustades muidugi ei suutnud sopast kummi kuidagi puhtaks saada, ise ka üleni mudane. Mõtlesin, et suur risk, et läheb uuesti. Läkski, raisk. Siit siis mõtlemist: tea kas tasub ikka "eelpumbatud" kummi tasku toppida, pigem äkki tühjalt ja koguni kilekotis?
Õnneks järgnes kohe TP ja sealt sain uue kummi - au ja kiitust korraldajatele! Väike tähelepanek (aga mitte nurin!) - kumme oli aga pumpasid mitte, ehk võiks juba pump ka olla. Mina oma tühja ballooniga vaatasin kummi rumala näoga seni kuni võistleja 399 mulle pumpa laenas (TÄNAN! ja loodan, et said selle kohtunike telgist kätte!).
* Rada mõnus ja vaheldusrikas
* !!! kogu suunanäitajate/jootjate tiim eriti entusiastlik ja rõõmsameelne, minu meelest pole mujal nii rõõmsameelseid "paremale, hoogu juurde, paremale" hõikeid kuuldud. Aitähh!!!
* Politseinik luges peale viimast TP'd kohti! Sellist asja pole küll enne näinud aga ülihea mõte!
Aga endale pakkus mõtteainet kummindus: tagavara oli pisut täispuhutuna tagataskus, peale karjääri läkski seda tarvis. Kiirustades muidugi ei suutnud sopast kummi kuidagi puhtaks saada, ise ka üleni mudane. Mõtlesin, et suur risk, et läheb uuesti. Läkski, raisk. Siit siis mõtlemist: tea kas tasub ikka "eelpumbatud" kummi tasku toppida, pigem äkki tühjalt ja koguni kilekotis?
Õnneks järgnes kohe TP ja sealt sain uue kummi - au ja kiitust korraldajatele! Väike tähelepanek (aga mitte nurin!) - kumme oli aga pumpasid mitte, ehk võiks juba pump ka olla. Mina oma tühja ballooniga vaatasin kummi rumala näoga seni kuni võistleja 399 mulle pumpa laenas (TÄNAN! ja loodan, et said selle kohtunike telgist kätte!).
Re: Pažaaritajale
Vabandust. Väike näpukas, 328 oli nr. Ei ole vaja vihastada.M5 kirjutas: Kuule kanapime! Kas nägid ikka kindlasti kellega oma rattaid lahti harutasid ? Peale selle, et sult kummi raha küsitakse, küsin ma sult raha lolli jutu ajamise eest. Sõitsin 318 nr. all ja ei võtnud osa ühestki püherdamisest !!!!
Muidugi ei saa, kui nii kõva minek on, et ainult kive lendab tagaratta alt .Rivo kirjutas:Ei saagi nagu öelda, et hirmus raske oli.
Minul oli küll väga raske ja vahepeal oli isegi motivatsioon kadumas... Aga siis sõitis üks sõber mööda ja ma lihtsalt pidin talle tuulde võtma ja edasi kannatama. Rada oli hea ja kuulub Elionis minu lemmikute hulka, aga seekord oli vihm selle ikka päris pehmeks teinud ja minusugusele raskekaallasele valmistas see katsumuse. Heameelt tegi see, et vahepeal kaotatud kohad sai lõpukilomeetritel tagasi võidetud ja esisaja koht jäi ainult paarikümne sekundi kaugusele.
Korraldus oli jällegi viimase peal ja joogipunktides olijate töö super - sellist aktiivsust kohtab Eestis üliharva.
Tänud Ennole ja tema tiimile .
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Siingi elu parim tulemus.Olen isegi rahul,et jätsin Nõva xdreamile minemata,koht sai vägev,napilt oleks saja sisse sõitnud.See et siin sõitjaid vähem oli mind ei koti,seda kohta ei võta mult keegi.
Aga saja sisse sõitmiseks peab vähe rohkem pingutama.
Ratas oli muidu ok,kui mitte arvestada,et pärast 10 km ei toiminud enam keskmine hammakas ees(chain chuk),aga see on minu rattal juba tavaline ja sellega olen juba harjunud.Peaks vist selle hammaka minema viskama.Veest sõitsin igalt poolt läbi,korraks karjääris proovisin ümber lombi sõita,aga see valge jama oli nagu saiatainas,kaotasin mitu kohta..Eriti vinge oli veetakistus,lõi rinnuni märjaks.
Lõpuks läksid prillid nii mudaseks,et enam ei näinud sõita,pühkisin väljast,aga sindrid olid seest mudased,tuli eest võtta.
Kui arvestada neid jamasid mis alguses oli(eksitus stardinumbriga) tuli ikka tubli tulemus.
Numbrid:pulss 182/196;AVG 22,19;MAX 44,58;AEG 02:25:...?
Kumm Spetsialized Rockster Pro
Aga saja sisse sõitmiseks peab vähe rohkem pingutama.
Ratas oli muidu ok,kui mitte arvestada,et pärast 10 km ei toiminud enam keskmine hammakas ees(chain chuk),aga see on minu rattal juba tavaline ja sellega olen juba harjunud.Peaks vist selle hammaka minema viskama.Veest sõitsin igalt poolt läbi,korraks karjääris proovisin ümber lombi sõita,aga see valge jama oli nagu saiatainas,kaotasin mitu kohta..Eriti vinge oli veetakistus,lõi rinnuni märjaks.
Lõpuks läksid prillid nii mudaseks,et enam ei näinud sõita,pühkisin väljast,aga sindrid olid seest mudased,tuli eest võtta.
Kui arvestada neid jamasid mis alguses oli(eksitus stardinumbriga) tuli ikka tubli tulemus.
Numbrid:pulss 182/196;AVG 22,19;MAX 44,58;AEG 02:25:...?
Kumm Spetsialized Rockster Pro
Igas TP-s oli rem.kast sisekummide (neli auto ja neli presta), ketivõti, heblad, kuuskandid, kruvikas ja näpitsad. Kõige krooniks ka ligemale meetrine tutikas kahe otsaga pump. Miks seda abivajajale ei antud ei oska öelda. eelmisel aastal olid väiksed pumbad, mis kasti ära mahtusid aga need olid kõik pärast ribadeks ja seepärast võtsin suured pumbad. Ilmselt oleks tulnud mingi klambriga kasti külge panna siis oleksid kogu aeg koos tööriistadega nähtaval.
Muideks üks sõber rääkis, et oli näinud Rakkes ühel sõitjal rattakülge kinnitatud auto pumpa
Muideks üks sõber rääkis, et oli näinud Rakkes ühel sõitjal rattakülge kinnitatud auto pumpa
ma nägin kah peale poole maa läbimist igasuguseid imelike asju aga tõepähe ma neid ei võtnud .ennoeilo kirjutas:Muideks üks sõber rääkis, et oli näinud Rakkes ühel sõitjal rattakülge kinnitatud auto pumpa
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Jäin ise ka rajaga väga rahule. Samuti ka oma Hardyga mis korjas isuga kogu kohaliku teekatte enda külge, hädaga pidin kohapeal rattaga hüppama, et kohalik kõnts rattast lahti laseks ja edasi sõita saaks. Mõnus oli vaadata kuidas jalgratturite värvus rajal vaheldus küll oldi musta poriga kaetud, siis jälle valge poriga. Samuti kiidaks oma 2,7'' Nokia rehve mis laitmatult töötasid igas olukorras.Rehvid hoidsid tagatuules sõitjad kaugemale kuna rehv loopis seda kohaliku huumust päris laia kaarega. Viimati sai sellist vinget rada sõidetud oma 3 aastat tagasi Karksis, siis oli seda muda lausa põlvini.
;Kube hellaks;
Igavesti kihvt oleks olnud kui oleks olnud ka sinist pori, oleks saand lõpetada rahvusvärvidesMõnus oli vaadata kuidas jalgratturite värvus rajal vaheldus küll oldi musta poriga kaetud, siis jälle valge poriga.
Endalgi tuli läbi aegade Elioni parim koht. Sõit kulges tõusvas joones ja oli väga hea- tõeline maastikusõit. Korraldus väga hea ja ei väsi kordamast Rakke etappi joogipunktide ülihead teenindust
Edu Ennole ja tema teamile edaspidiseks