Võll kõver, rumm pooleks... Vaja midagi kvaliteetsemat
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Võll kõver, rumm pooleks... Vaja midagi kvaliteetsemat
Tere, ma loodan et pealkiri on nüüd sobilik. St et loodan, et võll on see peenike (ca. 0,5cm) jupp mis läbib ratast ning rumm on see torumoodi asjandus mis selle ümber käib. Läks õigesti?
Igatahes, sõita mulle meeldib. Veel rohkem meeldib hüpata jms metsas teha. Kahju ainult et mu tagurattale see nii väga ei meeldi. Nüüd on juba 2x "rumm" pooleks läinud ning "võll" kõver. Ja ega mu alumiinium-"veljed" ka väga tugevad ei ole. Tagumist on korra ka vahetatud.
Täna mõtlesin, et aitab naljast - tahaks midagi vastupidavamat.
Ratas on sunniviisiliselt mulle ostetud. Midagi valida ma ei saanud. Ratas on Meria Kalahari 500 (vist SX ka. mul esiamortidega versioon).
Ma sooviks osta (damn, i hate that word) tugevama taguratta, koos selle sisuga. Midagi mis taluks hüppamist (ja kukkumist).
Käiguvahetaja, mis on samuti saast, kärab endiselt. Mingeid raskeid vigastusi pole tal olnud. SiS SRAM oli nimi vist.
Kas tasuks kogu see jant ära? Või üldse uus ratas? Seda rahaliselt lähiajal küll ei võimalda. Ning palju see ostmine kõik maksma võiks minna?
Jube tore kui te oskaksite ka pakkuda mis juppe osta.
Tänud...
Igatahes, sõita mulle meeldib. Veel rohkem meeldib hüpata jms metsas teha. Kahju ainult et mu tagurattale see nii väga ei meeldi. Nüüd on juba 2x "rumm" pooleks läinud ning "võll" kõver. Ja ega mu alumiinium-"veljed" ka väga tugevad ei ole. Tagumist on korra ka vahetatud.
Täna mõtlesin, et aitab naljast - tahaks midagi vastupidavamat.
Ratas on sunniviisiliselt mulle ostetud. Midagi valida ma ei saanud. Ratas on Meria Kalahari 500 (vist SX ka. mul esiamortidega versioon).
Ma sooviks osta (damn, i hate that word) tugevama taguratta, koos selle sisuga. Midagi mis taluks hüppamist (ja kukkumist).
Käiguvahetaja, mis on samuti saast, kärab endiselt. Mingeid raskeid vigastusi pole tal olnud. SiS SRAM oli nimi vist.
Kas tasuks kogu see jant ära? Või üldse uus ratas? Seda rahaliselt lähiajal küll ei võimalda. Ning palju see ostmine kõik maksma võiks minna?
Jube tore kui te oskaksite ka pakkuda mis juppe osta.
Tänud...
Kui asukoht on Tallinn, soovitaks näiteks NRP-st sellist tagaratast: Novatec tagarumm(~350 eek), tavalised kodarad (~80 eek) ja miskine Alexrims pöid (~300 eek). Siis tuleb sinna osta ka kassett (~300) eek, vajadusel ka uus kett (~180 eek). NRP sellepärast, et seal on saadaval Novatec rummud, mis peaksid sulle sobima nii hinna kui omaduste poolest. Võib vaadata ka midagi OMV foorumist.
Zero the Hero
jutust võis aru saada, et sõitmise eesmärk pole mitte võimalikult kiiresti edasi saada, nii et juppide valimisel tasuks lähtuda eelkõige tugevusest, sellega lisandub rattale mõistagi ka kaalu...
võimalikult odavalt saab suhteliselt tugeva tagajooksu näiteks NRP'st, Alex Adventure 36A pöial, novatec'i tagarummul, ja võimalikult jämedatel kodaratel, abi on ka laiast kõrge profiiliga tagakummist, mis oluliselt pehmendab lööki (näiteks "Al Mighty" sobib hästi)...
siiski ei ole ka see jooks mõeldud päris suurte hüpete jaoks, aga sellisel puhul tuleks juba rattal ka muid osi arendada, sest tagaratas ei ole mitte ainus asi mis võib katki minna...
käiguvahetajatest rääkides, sram 5 on vast üks tugevamaid vahetajaid omas hinnas, aga seegi on mõeldud siiski pigem maastikusõiduks, kui downhilli'ks/hüppamiseks
võimalikult odavalt saab suhteliselt tugeva tagajooksu näiteks NRP'st, Alex Adventure 36A pöial, novatec'i tagarummul, ja võimalikult jämedatel kodaratel, abi on ka laiast kõrge profiiliga tagakummist, mis oluliselt pehmendab lööki (näiteks "Al Mighty" sobib hästi)...
siiski ei ole ka see jooks mõeldud päris suurte hüpete jaoks, aga sellisel puhul tuleks juba rattal ka muid osi arendada, sest tagaratas ei ole mitte ainus asi mis võib katki minna...
käiguvahetajatest rääkides, sram 5 on vast üks tugevamaid vahetajaid omas hinnas, aga seegi on mõeldud siiski pigem maastikusõiduks, kui downhilli'ks/hüppamiseks
Muuses - Alex Adventurer = Saast
Ja veel, SRAM 5.0 on täismetallist vahetaja, mis kannatab ka keskmisest kõvemaid lakse, seda küll julgen soovitada. Downhillist on asi ilmselt kaugel, muidu küsiks Mirkel uut raami
Ja veel, SRAM 5.0 on täismetallist vahetaja, mis kannatab ka keskmisest kõvemaid lakse, seda küll julgen soovitada. Downhillist on asi ilmselt kaugel, muidu küsiks Mirkel uut raami
Viimati muutis urmo, 18. 08. 2005. 19:57, kokku muudetud 2 korda .
Zero the Hero