Tagakäikari litrid
Tagakäikari litrid
selline küsimus: kui kaua teil tagakäikari G-pulley (guiding pulley, ülemine litter) vastu on pidanud? mul XT tagakäikar sõitnud miski 2500 km ja litril teljesuunaline lõtk mingi 0,7 mm või rohkemgi. samas on hambad veel kulumata. tagavahetus ragiseb ja on kõva viivitusega. alumine litter viimase peale korras. ametlikult neid muidugi omavahel vahetada ei tohi...
trossi regullimine asja ei parandanud.
trossi regullimine asja ei parandanud.
litrid
No minul suri alumine litter (see kinnisel laagril) 5000km peal ära. Lõtku ei täheldanud. Hambad lihtsalt olid juba kulunud. Ülemine litter see, mis on keraamilise puksi otsas käib siiani ja pole kulunud. Lõtku pole proovinud aga käiguvahetus toimib ilusti.
Kusjuures originaalitrid on sigakallid. Kui ma läksin vana litter näpus uut ostma siis mulle seda õiget XT alumist (kinnisel laagril) ei leitudki. Keraamilise puksi otsas istuv aga oleks maksnud midagi üle 300 eek!!! Ostsin siis tavalise metallpuksil litri 40 eek eest ja on siiani väga hästi käinud. Tegelt mulle tundubki, et kõik need kinnistel laagritel haitek pulley'd on lihtsalt üks vahend sõitjate käest papi välja pumpamiseks. Tavaline puksiga litter käib väga hästi ja veereb palju paremini. Tal on ehk natuke suurem lõtk sees ja vajab tihemat puhastamist aga 10x kallima litri hinnavahe ei ole mingil juhul õigustatud
Aga omavahel litrite vahetamisest ei tohiks teoreetiliselt midagi hullu juhtuda.
Urmas
Kusjuures originaalitrid on sigakallid. Kui ma läksin vana litter näpus uut ostma siis mulle seda õiget XT alumist (kinnisel laagril) ei leitudki. Keraamilise puksi otsas istuv aga oleks maksnud midagi üle 300 eek!!! Ostsin siis tavalise metallpuksil litri 40 eek eest ja on siiani väga hästi käinud. Tegelt mulle tundubki, et kõik need kinnistel laagritel haitek pulley'd on lihtsalt üks vahend sõitjate käest papi välja pumpamiseks. Tavaline puksiga litter käib väga hästi ja veereb palju paremini. Tal on ehk natuke suurem lõtk sees ja vajab tihemat puhastamist aga 10x kallima litri hinnavahe ei ole mingil juhul õigustatud
Aga omavahel litrite vahetamisest ei tohiks teoreetiliselt midagi hullu juhtuda.
Urmas
ülemiste ja alumiste litrite omavahelisel vahetamisel küll mingit probleemi ei teki. kui ma esimest korda litreid vahetades püüdsin ka ülemisi ja alumisi eraldi vaadata, siis nüüdseks olen käega löönud sellele. ka müüja ei suutnud mulle selgeks teha mis vahe nendel on. samuti pole raatsinud orig. xt litreid osta, olen ostnud lx omi. kas keegi üldse teeb silmaga vahet uue litri puhul, kumb on alumine ja kumb ülemine? üks on õhem vist ristlõikes? läbisõitu litri puhul ei mäleta. vist olen hooaja jooksul paari vahetanud. ehk siis 5-6000 km tagant.
jep, alumine on õhem ja XT puhul täislaagril, ülemise peale on kirjutatud G pulley ja see on keraamilisel puksilvelosiped kirjutas:.....snip....snip...kas keegi üldse teeb silmaga vahet uue litri puhul, kumb on alumine ja kumb ülemine? üks on õhem vist ristlõikes? läbisõitu litri puhul ei mäleta. vist olen hooaja jooksul paari vahetanud. ehk siis 5-6000 km tagant.
veel litritest
urmas, sul on vist xt tagakäikar? proble on selles, et xtr-i kasutajad ei saa neid odavaid 40.- litreid kasutada, kuna nende ristilõige on laiem ja nad ei mahu käikari vahele. kinnise laagriga lx on esimene sobilik, mida saada on.
alljärgnev on kommertstekst:
velo+ lx litter 80.-
panin veel tähele et odav litter laperdab külgsuunas puksi peal liialt. kas selline asi ei mõjuta käiguvahetus täpsust?
alljärgnev on kommertstekst:
velo+ lx litter 80.-
panin veel tähele et odav litter laperdab külgsuunas puksi peal liialt. kas selline asi ei mõjuta käiguvahetus täpsust?
Re: veel litritest
sellepärast ma teema üles võtsingi, et G-pulley mul hirmsasti laperdab ja trossi pinge reguleerimisega asi paika ei taha minna.velosiped kirjutas:....
panin veel tähele et odav litter laperdab külgsuunas puksi peal liialt. kas selline asi ei mõjuta käiguvahetus täpsust?
xt vahetaja litrid
Nii, vaatasin järgi. Alumine mille vahetasin odava 40.- litri vastu laperdab tõesti. Samas ei ole täheldanud, et käiguvahetus kuidagi uimasem oleks. Võibolla kui originaal panna siis läheb paremaks. Ülemine, mis on originaal ja keraamilise puksi peal liigub üsna märgatavalt ristipidi oma telje peal. Go figure....
Litrid
Soovitan soojalt Tacx'i litrite ostmist. Jääb igasugune puhastamine peale poriseid ilmu ära. Kuullaager on kuullaager
Tacx litrid
Seda kas Eestis müüakse, ei tea, aga Helsingis on päris mitmes kohas ja news:ee.hobi.velo on kohe-kohe minemas tellimus bike-discount netipoodi, seal täitsa saadaval!
Tacx litrid
Seda kas Eestis müüakse, ei tea, aga Helsingis on päris mitmes kohas ja news:ee.hobi.velo on kohe-kohe minemas tellimus bike-discount netipoodi, seal täitsa saadaval!
Re: Litrid
mul ootavad tacxid oma järge, 1 kompl olemas. küsimus oli rohkem sinna suunatud, et paljukest need originaalid siis vastu peavadhuko kirjutas:Soovitan soojalt Tacx'i litrite ostmist. Jääb igasugune puhastamine peale poriseid ilmu ära. Kuullaager on kuullaager
Tacx litrid
Seda kas Eestis müüakse, ei tea, aga Helsingis on päris mitmes kohas ja news:ee.hobi.velo on kohe-kohe minemas tellimus bike-discount netipoodi, seal täitsa saadaval!
Tacx?i litrite kohta arvaks mõni kohalik shimi müüja, et nood ju pole *standardsed*
http://www.living-room.org/bikepeople/lies.htm
leiate julgustava loo rattavenna seiklustest, kui ta otsustas oma *standartsed* jupid asendada *mittestandardsetega*
Kui aega/tahtmist/keeleoskust, siis bikepeople topikust leiab veel väärt lugusid: näiteks ketimäärde valimisest/tegemisest (The Lubes Blues, Baby)
http://www.living-room.org/bikepeople/lies.htm
leiate julgustava loo rattavenna seiklustest, kui ta otsustas oma *standartsed* jupid asendada *mittestandardsetega*
Kui aega/tahtmist/keeleoskust, siis bikepeople topikust leiab veel väärt lugusid: näiteks ketimäärde valimisest/tegemisest (The Lubes Blues, Baby)
et siis selline lugu,
Tagumine vahetaja Deore (üle 3000km.) ei viitsi ennast enam liigutada nii kui vaja ja mõtlesin et vahetaks littrid ära kuna ülemine loksus külgsuunas tugevalt, et Urmase sõnul pidi olukorda parandama, no läksin Viljandi Havai poodi ja küsisin littreid, olid täitsa olemas 40 eeku tk.ja kirjadega altus kuni stx, kuna ise ennem enda omi lähedalt ei vaadanud siis mõtlesin et stx ju peaks vana deore olema ning võtsin ära kuna müüja kah miskit muud ei osanud kosta. Lähen siis neid külge panema ja mis selgub et need on paksemad ning 10 hambaga kuid peaksid olema 11-ga, proovisin ja ei lähe need ka Aliviole.
viisin siis poodi tagasi ja otsisime tervest havai ketist kuid eraldi Deorele
litreid ei olegi ,olid keraamilise puksiga LX kuni XTR 180 eeki /tk.
Velosiped küsis mis on ülemise ja alumise vahe..........ülemisel litrile on fikseeritud metallpuks mille sees jookseb teine äravõetav, alumisel on ainult üks puks mis jookseb litri plasti peal.
Lõtk.......mõtlesin et kontrollin kui suur on lõtk teistel vahetajatel ja oh üllatust teise ratta mõned km. sõitnud XTR-il oli lõtk külgsuunas veel suurem ........no ei andud kohe rahu ,juba mõtlesi et praak jne. Kui täna littreid tagastamas käisin lõgistasin ühe Scotti selle aasta Xtr tagavahetajat ja see loksus samamoodi...........nii et mine võta kinni mis moodi see olema peaks
nüüd ei teagi kas otsida neid veel või mitte............aga käiguvahetus ujub edasi
Tagumine vahetaja Deore (üle 3000km.) ei viitsi ennast enam liigutada nii kui vaja ja mõtlesin et vahetaks littrid ära kuna ülemine loksus külgsuunas tugevalt, et Urmase sõnul pidi olukorda parandama, no läksin Viljandi Havai poodi ja küsisin littreid, olid täitsa olemas 40 eeku tk.ja kirjadega altus kuni stx, kuna ise ennem enda omi lähedalt ei vaadanud siis mõtlesin et stx ju peaks vana deore olema ning võtsin ära kuna müüja kah miskit muud ei osanud kosta. Lähen siis neid külge panema ja mis selgub et need on paksemad ning 10 hambaga kuid peaksid olema 11-ga, proovisin ja ei lähe need ka Aliviole.
viisin siis poodi tagasi ja otsisime tervest havai ketist kuid eraldi Deorele
litreid ei olegi ,olid keraamilise puksiga LX kuni XTR 180 eeki /tk.
Velosiped küsis mis on ülemise ja alumise vahe..........ülemisel litrile on fikseeritud metallpuks mille sees jookseb teine äravõetav, alumisel on ainult üks puks mis jookseb litri plasti peal.
Lõtk.......mõtlesin et kontrollin kui suur on lõtk teistel vahetajatel ja oh üllatust teise ratta mõned km. sõitnud XTR-il oli lõtk külgsuunas veel suurem ........no ei andud kohe rahu ,juba mõtlesi et praak jne. Kui täna littreid tagastamas käisin lõgistasin ühe Scotti selle aasta Xtr tagavahetajat ja see loksus samamoodi...........nii et mine võta kinni mis moodi see olema peaks
nüüd ei teagi kas otsida neid veel või mitte............aga käiguvahetus ujub edasi
ahjaa, mul jäi raporteerimata, et kui olin vahetanud oma XT ülemise ja alumise litri ära siis oli käiguvahetus nagu uuel rattal. üles läks nüüd see kuullaagril olev ja keraamilise puksiga teljesuunas loksuv läks alla.Rom kirjutas:et siis selline lugu, nüüd ei teagi kas otsida neid veel või mitte............aga käiguvahetus ujub edasi
mul on kodus mingid deore laiba litrid alles.
Tallinnast Rohu tänavalt Velospetsist vahest leisb stuffi. siiski soovitan helistada tallinna poodidesse ja uurida kas kellelgi ka mingeid mega9 odavaid litreid on. ErikT oleks ehk nõus sulle ühe satsi Tacxi litreid vbolla maha ärima, tellis teine meeltesegaduses 2 kompl. uuri talt asja.
Minu lillasid tacx'e on osad vist juba näind. Tulid selle viimase suurtellimusega saksast 12,9 euri kahe litri eest. Põhimõtteliselt siis sama hind kui velospetsis.tarmo kirjutas:nägin täna, et velospetsis on saadaval Taxc litrid. veeretasin näpu vahel ka korra, ilusti jooksis laagri peal. hind ainult 100.- tk, oli musta ja punast värvi.
paistab et enda lx-d mis kevadel alla krvuvisin, on omadega oeaaegu õhtal. siis peale 3500 km läbimist.
Re: litrid
Viimati muutis priidik, 25. 07. 2004. 15:36, muudetud 1 kord.
Re: litrid
[quote="priidikJa Tartu Havai on niiiiii-niiii tühi et seal tavaliselt selliseid asju pole olemaski.[/quote]
Tartu Hawaii...........hihiiiii........kui ma küsisin deorele litreid siis tondid sukeldusid peale mõningast arupidamist leti alla ja mõne minuti pärast leidsidki midagi.....kahjuks ainult ülemised-külgsuunas liikuvad. No ma küsisin et kas alumisi kah on, siis vaadati mulle nõutult otsa ja ei osatud mulle miskit tarka öelda peale selle et mis vahet seal on ..... no ma ei viitsind eriti targutada kah sest ise kah päris hästi ei tea kuidas õige on ja mõtlesin et kuna 40.-eeki/tk siis võtan 2 tk, kuid nii ikka asi ei tööta ja vahetus ei suju hästi, alumine litter jookseb liiga vahetaja äärde ning kett hakkab vastu vahetaja raami käima .
Tartu Hawaii...........hihiiiii........kui ma küsisin deorele litreid siis tondid sukeldusid peale mõningast arupidamist leti alla ja mõne minuti pärast leidsidki midagi.....kahjuks ainult ülemised-külgsuunas liikuvad. No ma küsisin et kas alumisi kah on, siis vaadati mulle nõutult otsa ja ei osatud mulle miskit tarka öelda peale selle et mis vahet seal on ..... no ma ei viitsind eriti targutada kah sest ise kah päris hästi ei tea kuidas õige on ja mõtlesin et kuna 40.-eeki/tk siis võtan 2 tk, kuid nii ikka asi ei tööta ja vahetus ei suju hästi, alumine litter jookseb liiga vahetaja äärde ning kett hakkab vastu vahetaja raami käima .
Tartu Extreme-s on XTR-i litrid, hind miski 480 tk. normaalne, kohe ostan...hulgim. Tartus on ikka rikkad inimesed küll, seal nii head hinnad.
ise sõitsin XT-ga 5000 km ja ei täheldanud küll mingit loksu, hambad küll veidi kulusid. praegu XTR ja eks näis kaua selle litrid vastu peavad.
kust neid Tacx`i litreid saab? vaid neti online kauplustest?
ise sõitsin XT-ga 5000 km ja ei täheldanud küll mingit loksu, hambad küll veidi kulusid. praegu XTR ja eks näis kaua selle litrid vastu peavad.
kust neid Tacx`i litreid saab? vaid neti online kauplustest?
Re: litrid
Viimati muutis priidik, 25. 07. 2004. 15:36, muudetud 1 kord.
Re: litrid
Paksemad s.t veel odavamad ei mahu käikkari raamivahele ära ja on kümne hambaga ( ei tea kas on oluline arv kuid originaalis on 11tk)priidik kirjutas:Ma ei tea aga tundub et need odavad on ka erineva paksusega. Kusjuures mõned on metallpuksidega ja mõned päris ilma.Rom kirjutas: ..... kuna 40.-eeki/tk siis võtan 2 tk, kuid nii ikka asi ei tööta ja vahetus ei suju hästi, alumine litter jookseb liiga vahetaja äärde ning kett hakkab vastu vahetaja raami käima .
Re: litrid
10 hammast = 8 speedRom kirjutas: Paksemad s.t veel odavamad ei mahu käikkari raamivahele ära ja on kümne hambaga ( ei tea kas on oluline arv kuid originaalis on 11tk)
11 hamamst = 9 speed
Ma olen aru saanud, et diagonaalse loksuga litter võib väiksemate koormustega isegi toimida aga kõva litrit pannes hakkab tagumisest hammakast kostma müstilisi hääli ning võimsuse kadu on meeletu. Olen küll litri mehaanika koha pealt võhik, kuid silmajärgi vaadates on oluline vahe kas litter loksub diagonaalsuunas või horisontaalsuunas 1 mm. Sellest sõltub kas kett jookseb hammakale kalde all või otse.Rom kirjutas:ron kirjutas: ok, aga palju ta nagu liikuda võib kummalegi poole, kui asi korralik on?
kummalegi poole umb. 1mm
jutt käib ikka teljesuunalisest ehk aksiaallõtkust.tarts kirjutas: Ma olen aru saanud, et diagonaalse loksuga litter võib väiksemate koormustega isegi toimida aga kõva litrit pannes hakkab tagumisest hammakast kostma müstilisi hääli ning võimsuse kadu on meeletu. Olen küll litri mehaanika koha pealt võhik, kuid silmajärgi vaadates on oluline vahe kas litter loksub diagonaalsuunas või horisontaalsuunas 1 mm. Sellest sõltub kas kett jookseb hammakale kalde all või otse.
jah, litri keresse on pressitud 2-poolsete katetega tavaline üherealine kuullaager. tuntumaid ootjaid tacx.Andres L kirjutas:mis tähendab kinniste laagritega litrid?kas need laagrid on umbes taolised nagu kinniste laagritega rummudelgi?mul küll litreil selliseid asju pole vahetajaks on muidu XTR
http://www.tacx.nl
erikr kirjutas:jah, litri keresse on pressitud 2-poolsete katetega tavaline üherealine kuullaager. tuntumaid ootjaid tacx.Andres L kirjutas:mis tähendab kinniste laagritega litrid?kas need laagrid on umbes taolised nagu kinniste laagritega rummudelgi?mul küll litreil selliseid asju pole vahetajaks on muidu XTR
http://www.tacx.nl
kas XTR litritel on ka need laagrid või kas peaksid olema? minul on sellised tavalised seal,st et mingeid laagreid pole
Endal sama mure, et olen otsinud Eesti poodidest juba pikemat aega Tacx litreid ja mitte kusagil pole. Reeglina lisatakse veel, et ei tule ka. Hakka või kusagilt tellima.priidik kirjutas:Tacx on väga hea. Panin need baigile ja drivetraini vabakäik tagurpidi vändates läks oi-oi kui palju paremaks. Tahtsin neid ka maantekale panna aga kohalikest poodidest on kõik ära ostetud.
Kuna pole kunagi pidanud litritega jändama, st neid ostma eraldi, siis võin ajada jama, aga kas SRAM'i litrid ei sobi? Need ka laagritega, vähemalt 7.0-l. Probleeme pole nendega olnud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
..Deore-l on litrite ümberpaigutamisel selged defektid. Kett raksub isegi ja ei vaheta hästi. Ma panin valesti peale puhastamist tagasi ning peale 10 km lendasid litrid laiali.(ei tea kas unustasin korralikult kinnitada või tulid ise lahti). Seibid v(laagri kausid..) kadusid ülemiselt, eraldi neid kausse saadaval pole, sain 75,-eest uue litri Pirita poest.
Deore litrid on puksidega, seal pole kausse. Kummalegi poole litrit käivad plekist katted peale. MaKristiano kirjutas:tekkis küsimus, et kas litrite ja kausside vahele ka mingit määret pannakse v. on nad määrdevabad. Kui peaks määrima, siis millisega: paksu(laagrite), keskmist(keti), silikoni...?
määrin paksu määrdega, see on eriti talvel vajalik, sest soolalöga peseb muidu kergesti määrde
välja ja ajab puksid rooste.
Re: litrid
Kas see tähendab, et tehes 24-käigulisest 27-käiguline, tuleks litrid ka vahetada? Loogiliselt tuletades => peaks siis 21 ja 24-käigulise vahe samalaadne olema (erineva hammaste arvuga litter)?erikr kirjutas: 10 hammast = 8 speed
11 hamamst = 9 speed
Re: litrid
Loe HÄSTI hoolikalt pakendi ja pildialust texti, siis arutame edasi:brg kirjutas: Kas see tähendab, et tehes 24-käigulisest 27-käiguline, tuleks litrid ka vahetada? Loogiliselt tuletades => peaks siis 21 ja 24-käigulise vahe samalaadne olema (erineva hammaste arvuga litter)?
album_page.php?pic_id=1916
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: litrid
No selle järgi pole hammaste arvul vahet, vahe on litri laiuses.mart kirjutas:Loe HÄSTI hoolikalt pakendi ja pildialust texti, siis arutame edasi:brg kirjutas: Kas see tähendab, et tehes 24-käigulisest 27-käiguline, tuleks litrid ka vahetada? Loogiliselt tuletades => peaks siis 21 ja 24-käigulise vahe samalaadne olema (erineva hammaste arvuga litter)?
album_page.php?pic_id=1916
Probleem, selles et vahetasin 7-se tirriga tagaratta (14-28T) 8-se kassetiga ratta vastu (11-32T) + shifter 7-->8 ning kett ei jookse paari väiksema hammaka peal kuigi sujuvalt, käiguvahetus ise on OK. Vaatasin enda Altus tagavahetaja pildilt et mul on ülemine litter koguni 13 hammast.
Re: litrid
Tundub, et eksid hammaste arvuga:brg kirjutas:Probleem, selles et vahetasin 7-se tirriga tagaratta (14-28T) 8-se kassetiga ratta vastu (11-32T)
.
8-ne
XTR st HG CS M 900 on max 12-32
HG 70 ja HG 90 on 11-30
HG 50 13-26
Seda juhul, kui sul on Shimano kassett. Srami ja Suntouri andmeid ei viitsinud otsida.
Samas, kui võtta fakt, et su andmed on õiged, siis tagakasseti mahutavus (capasity) on sul nüüdsest 21 hammast vana 14 asemal. Too variant vajaks nn long-cage st *pika sabaga* tagakäikarit. Kas Altus seda on, ei viitsinud uurida.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: litrid
Jutt kisub teemast välja, kuid siiski on 11-32T, Sunrace kassett NRP-st (velo+ nimekirjas on näiteks ka HG50 11-32T Alivio olemas). shimano.com väitel on Altuse vahetaja max sprocket 34T ja min 11T, niiet võiks sobida. Nagu öeldud, vahetused paistavad ilusti toimivat äärest äärde, kuid häirib mõningane ebasujuvus väikeste hammasrataste peal vändates (kergelt kõrisev hääl ka). Kassett on uus ja kett IG51 on sõitnud ~300km. "Pika sabaga" käikarist ei tohiks see sõltuda? Eks ma teen täna väikese proovisõidu, ehk läheb paremaks.mart kirjutas: Tundub, et eksid hammaste arvuga:
8-ne
XTR st HG CS M 900 on max 12-32
HG 70 ja HG 90 on 11-30
HG 50 13-26
Seda juhul, kui sul on Shimano kassett. Srami ja Suntouri andmeid ei viitsinud otsida.
Samas, kui võtta fakt, et su andmed on õiged, siis tagakasseti mahutavus (capasity) on sul nüüdsest 21 hammast vana 14 asemal. Too variant vajaks nn long-cage st *pika sabaga* tagakäikarit. Kas Altus seda on, ei viitsinud uurida.
Edit: peale mõne-km pikkust proovisõitu tundub kõik enam-vähem OK
litter
Ülemine litter peabki uuest peast olema külgloksuga, alumine peab olema ilma loksuta. Käikar käigu vahetamisel liigub paraleelselt taga kassetiga. Kui panna ülemine litter jäik,siis tekib käigu vahetamisel iga kord keti väändumine ülemise litri ja kasseti vahel kuni miski järgi annab(hea kui see on ülemine litter, halb kui tekib suurem kulumine, veel halvem kui läheb kett!).
Re: litter
Seda juhul, kui litrid on nn tavalised st pukside peal.eedu kirjutas:Ülemine litter peabki uuest peast olema külgloksuga, alumine peab olema ilma loksuta..
Kinniste laagritega (BBB, Tacx) litritel lõtku pole. Ülemise (upper) litri tööpind on õhem, kett ise ujub selle peal vasakule/paremale, litter ei loksu mitte mm-gi.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Täna oli mul selline jama, et kett oli alumise litrikese pealt välja tulnud ja seal on nagu selline "kõrv", ning kett käis kõrva pealt, mitte selle litrikese pealt. kuulen nagu mingi krigin ja imelik ääl on, vaatan, midagi ei tundu valesti olevat, sõidan edasi, ikka sama jama, siis proovin tagurpidi vändata ja kett hakkab üle viskama, siis tulen maha ja hakkan lähemalt uurima ning leidsin selle. et tagasi saada pidin loomulikult tagant käiguvahetaja lahti võtma, aga ikkagi, kuidas see sealt välja oli saanud?!?!?
Mida mingist odavast saasta altusest ikka oodata
Mida mingist odavast saasta altusest ikka oodata