K: Trek 1000 või mõni analoogne maanteeratas
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
K: Trek 1000 või mõni analoogne maanteeratas
Otsin omale uut ratast ja praegu langes valik rattale Trek 1000.
http://rademar.cma.ee/index.php?lang=es ... 13,286,227
Kuidas sellel rattal hinna/kvaliteedi suhe on? Esialgu tahan ratast kasutada rohkem igapäevasõitudeks ja ca 100km pikkuseid treeningsõite ei tee. Või oskab keegi soovitada mõne teise firma ratast, mis parem oleks (sarnase hinna juures mõistagi)?
Uurisin ka poes olnud Trek 1200 mudelit, kuid kas selle veidi parematel juppidel on antud hinnavahe (ja kasutusotstarbe) juures mõtet? Samas meeldivad mulle rohkem 1200 küljes olnud käiguvahetajad (EDIT: pean silmas lenksu küljes olevaid hoovakesi). http://rademar.cma.ee/index.php?lang=es ... 86,227,229
Lisaks veel, et ratta juures on mulle kõige olulisem, et see oleks võimalikult kerge ja sõitmine palju jõudu ei nõuaks. Olen proovinud erinevaid nn maastikurattaid, kuid need ei istu. Senini olen muidu oma sõidud teinud start ?osseega.
Ja veel üks küsimus. Pikkust mul 190 cm. Poes on antud mudelil kõige suurem raam 60 cm. Kas see on piisav? Tegin ka proovisõidu ja selle käigus tundus ratas iseenesest normaalne.
http://rademar.cma.ee/index.php?lang=es ... 13,286,227
Kuidas sellel rattal hinna/kvaliteedi suhe on? Esialgu tahan ratast kasutada rohkem igapäevasõitudeks ja ca 100km pikkuseid treeningsõite ei tee. Või oskab keegi soovitada mõne teise firma ratast, mis parem oleks (sarnase hinna juures mõistagi)?
Uurisin ka poes olnud Trek 1200 mudelit, kuid kas selle veidi parematel juppidel on antud hinnavahe (ja kasutusotstarbe) juures mõtet? Samas meeldivad mulle rohkem 1200 küljes olnud käiguvahetajad (EDIT: pean silmas lenksu küljes olevaid hoovakesi). http://rademar.cma.ee/index.php?lang=es ... 86,227,229
Lisaks veel, et ratta juures on mulle kõige olulisem, et see oleks võimalikult kerge ja sõitmine palju jõudu ei nõuaks. Olen proovinud erinevaid nn maastikurattaid, kuid need ei istu. Senini olen muidu oma sõidud teinud start ?osseega.
Ja veel üks küsimus. Pikkust mul 190 cm. Poes on antud mudelil kõige suurem raam 60 cm. Kas see on piisav? Tegin ka proovisõidu ja selle käigus tundus ratas iseenesest normaalne.
Viimati muutis laur4, 16. 04. 2005. 20:12, muudetud 1 kord.
...
Kuna keegi sõna ei võta, siis pean ilmselt ise seda tegema.
Trek 1000-t tahtsin ma isegi eelmine aasta osta, hinna kvaliteedi suhte koha pealt väga hea ratas, igati vinks vonks, vidinad töötasid korralikult. 1200 kohta niipalju, et käiguvahetaja on käiguvahetaja, vahetab see sora ka käigu ilusti ära, kui sa TDF'le ei lähe, siis ükskõik ju.
Ja pikkuse kohta, et ei ole sa nii pikk midagi, et ratas ei leia, 60cm on kindlasti piisavalt kõrge juba!
Trek 1000-t tahtsin ma isegi eelmine aasta osta, hinna kvaliteedi suhte koha pealt väga hea ratas, igati vinks vonks, vidinad töötasid korralikult. 1200 kohta niipalju, et käiguvahetaja on käiguvahetaja, vahetab see sora ka käigu ilusti ära, kui sa TDF'le ei lähe, siis ükskõik ju.
Ja pikkuse kohta, et ei ole sa nii pikk midagi, et ratas ei leia, 60cm on kindlasti piisavalt kõrge juba!
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Sõitsin trek 1000-dega Ca 25000 km enne kui esimese jupi(esiratta koonused) vahetasin.(kettid,käiguvahetaja litrid v.a).Viimased kaks aastat sõitsin ka metsas laiema kummiga.(trenn)Kaalult ta muidugi kallimate rattastega ei võistle,aga vastupidavus on hea. Rattarallidel,olin peagrupiga koos finisis alati. Arvestama pead veel sellega,et hiljem maha müüa on teda normaalse hinnaga suht raske.(Sora jupid jne.)
http://rademar.cma.ee/index.php?lang=es ... 13,286,227
k: mis värv on "Baja sinine" st. kes või mis on Baja??
k: mis värv on "Baja sinine" st. kes või mis on Baja??
Baja üks koht Mehhikos, aga noh eks ta üks eesti keeles mõtlematult pandud värvi nimi ole. Kõlab nagu Alutaguse roheline või Saku sinine (millest sai kellelgi siiber).maxspeed kirjutas:http://rademar.cma.ee/index.php?lang=es ... 13,286,227
k: mis värv on "Baja sinine" st. kes või mis on Baja??
Siin üks link piltidega, vast seal on näha, mis värvi sinine see olema peab.
Küsimus: ja Question: Mida märk lause lõpus tähendab.Andrus K kirjutas:ei aga ikkagi. Mida need K: ja Q: teemade alguses tähendavad, aru ma ei saa?
Põhiküsimuse osas! Kui tahad niisama kruisida ning võistlemine ei ole oluline, siis võid ka Trek 1000 võtta. 1200 peamise eelisena näen ise kraad kõrgemat jupivalikut ning clipless pedaale (eeldab samas ka vastavate kingadeolemasolu). Ise sõidan nt Tiagra vahetusega maantekaga ja käib küll. Kui tugevaks saan siis hangin üleprahi juppidega ratta Kui Trek just fännimise pärast ei ole oluline, siis soovitan vaadata ka teisi marke samas varustusklassis (nt Merida, Author - need vast odavamad).
Selliste summade juures ei ole kergus teema. Tõeliselt vähem kaalu maksab tõeliselt rohkem raha kah. Alternatiivina soovitan kiigata ka hübriidrattaid (foorumis teemasid kah, vaata ringi).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Nii, ma nüüd õnnelik Trek 1000-e omanik.
Siinsed positiivsed hinnangud aitasid kaasa. Ja hetkel parema hinnaga analoogset uut ratast ei leidnud.
Enne ostu mõtlesin pingsalt kasutusotstarbe üle ning käisin seetõttu ka erinevaid hübriide proovimas. Kui aga täna veelkorra Treki seljas olin, sai asi kiirelt otsustatud. Isegi nn maanteepoole kalduvate hübriididega on vahe väga tuntav.
Ja 'K:' teema pealkirjas tähendas tõesti küsimust.
Siinsed positiivsed hinnangud aitasid kaasa. Ja hetkel parema hinnaga analoogset uut ratast ei leidnud.
Enne ostu mõtlesin pingsalt kasutusotstarbe üle ning käisin seetõttu ka erinevaid hübriide proovimas. Kui aga täna veelkorra Treki seljas olin, sai asi kiirelt otsustatud. Isegi nn maanteepoole kalduvate hübriididega on vahe väga tuntav.
Ja 'K:' teema pealkirjas tähendas tõesti küsimust.
Kuna teema nagu rusikas silmaauku, siis ei hakanud uut teemat tegema. Ise vaevlen ka juba pikemat aega uue mnt ratta ostuplaanide kallal. Kuna raha on ratta ostuks vaid 10 k, siis orbiidile on jäänud TREK 1000 ja 1200 mudelid. Põhiline vahe seisneb siis Sora`s ja Tiagra`s. Loomulikult langeks valik mudelile 1200, aga kahjuks on sellel vaid 60cm raamisuurust pakkuda, mis jääb kahjuks liiga suureks. Rademari vennad pakkusid, et tõstavad 1000 ja 1200 jupid ümber, et siis müüksid nad mulle 1000 raami Tiagra juppidega, aga raha küsiksid selle eest rohkem, kui 1200 originaalis.
Jutt oli pikk ja segane, aga lühidalt:
Kas mul tasub lasta 1000`le Tiagra peale panna ja maksta siis selle eest 11 k?
Või osta 1200, pisut suurema raamiga ja vahetada stemm lühema vastu? (kui see üldse annab midagi).
Või peaks leppima hoopis 1000`ga ja Sora juppidega?
Jutt oli pikk ja segane, aga lühidalt:
Kas mul tasub lasta 1000`le Tiagra peale panna ja maksta siis selle eest 11 k?
Või osta 1200, pisut suurema raamiga ja vahetada stemm lühema vastu? (kui see üldse annab midagi).
Või peaks leppima hoopis 1000`ga ja Sora juppidega?
Ratas polegi elu. Elu on ratas.
Pigem maksa natuke rohkem, kui osta liiga suur raam. Kindlasti tasub võtta Tiagra jupiga, sest sellel on juba normalne link (saab ka alt kinni hoides käike alla vahetada) ja 9-ne kassett (Soral 8-ne). Kui aga lased raami ümber vahetada, siis las vahetavad kahvli ka ära, sest 1200-l see ju osaliselt carbonist.
Viimati muutis Bimmer, 27. 08. 2005. 15:17, kokku muudetud 2 korda .
selle raha eest saad kasutatud 105 - ultegra juppidega normaalses korras ratta.Smuki kirjutas:Kuna teema nagu rusikas silmaauku, siis ei hakanud uut teemat tegema. Ise vaevlen ka juba pikemat aega uue mnt ratta ostuplaanide kallal. Kuna raha on ratta ostuks vaid 10 k, siis orbiidile on jäänud TREK 1000 ja 1200 mudelid. Põhiline vahe seisneb siis Sora`s ja Tiagra`s. Loomulikult langeks valik mudelile 1200, aga kahjuks on sellel vaid 60cm raamisuurust pakkuda, mis jääb kahjuks liiga suureks. Rademari vennad pakkusid, et tõstavad 1000 ja 1200 jupid ümber, et siis müüksid nad mulle 1000 raami Tiagra juppidega, aga raha küsiksid selle eest rohkem, kui 1200 originaalis.
Jutt oli pikk ja segane, aga lühidalt:
Kas mul tasub lasta 1000`le Tiagra peale panna ja maksta siis selle eest 11 k?
Või osta 1200, pisut suurema raamiga ja vahetada stemm lühema vastu? (kui see üldse annab midagi).
Või peaks leppima hoopis 1000`ga ja Sora juppidega?
noh minul õnnestus näiteks saada täis 105 seeriaga kasutatud maanteekas ca 9000.-ga, ning soovitan ka teistele otsida sarnast varianti... sora jupid on ikka väga viletsad, tiagra omad juba sõidetavad, aga kuna maanteerattad on üldjuhul suhteliselt vastupidavad (ainsad kergestikuluvad jupid kett ja kassett), siis soovitan küll vaadata kasutatud rataste poole
räägin kogemusest. see suvi sõitnud kasutatud maantekaga, millel sora rummud ja pidurid ning muu tiagra gruppo. mitte midagi halba ei ütle ei sora ega tiagra kohta, toimivad täitsa tip-top. kõvemad seeriad on tõenäoliselt kergemad-täpsemad jne, kuid harrastajale on esimeseks maantekaks ka sora/tiagra täitsa arvestatav.mono-cyclist kirjutas:... sora jupid on ikka väga viletsad, tiagra omad juba sõidetavad...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
mõned paremad hinnapakkumised mille esmapilgul leidsin:
uued eestist:
author a4405, soodushinnaga 12665.- http://www.author.ee/a4405.htm
author a3305, soodushinnaga 8415.- http://www.author.ee/a3305.htm
uued netipoodidest:
http://www.boc24.de/epages/bicycles.sto ... /350000920
ja kasutatult:
viewtopic.php?t=2379
uued eestist:
author a4405, soodushinnaga 12665.- http://www.author.ee/a4405.htm
author a3305, soodushinnaga 8415.- http://www.author.ee/a3305.htm
uued netipoodidest:
http://www.boc24.de/epages/bicycles.sto ... /350000920
ja kasutatult:
viewtopic.php?t=2379
kusjuures üks mu tuttav samuti ütles, et tiagra vahetajad valitsad töötavad täiesti eeskujulikult, nii-et tõepoolest ega rohkemat polegi algajale tarvis, aga kaheksane kassett ja sora valitsad ei anna nagu ikka päris õige maantee mõõtu väljaMati kirjutas:räägin kogemusest. see suvi sõitnud kasutatud maantekaga, millel sora rummud ja pidurid ning muu tiagra gruppo. mitte midagi halba ei ütle ei sora ega tiagra kohta, toimivad täitsa tip-top. kõvemad seeriad on tõenäoliselt kergemad-täpsemad jne, kuid harrastajale on esimeseks maantekaks ka sora/tiagra täitsa arvestatav.mono-cyclist kirjutas:... sora jupid on ikka väga viletsad, tiagra omad juba sõidetavad...
shimano maantee-komponentidest täpsemalt siit
http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cyc ... 5254537445
Hinna poolest need nüüd küll paremad pakkumised pole. Võibolla siis mõni jupp, millele ma tähelepanu pöörata ei oska (vahetajad on kah enam-vähem samad).mono-cyclist kirjutas:mõned paremad hinnapakkumised mille esmapilgul leidsin:
uued eestist:
author a4405, soodushinnaga 12665.- http://www.author.ee/a4405.htm
author a3305, soodushinnaga 8415.- http://www.author.ee/a3305.htm
Smuki: kas Rademari hinda natuke alla rääkida ei anna? Ja kas väljakäidud numbrid olid koos kliendikaardi alega? Mina sain kevadel oma 1000-e ca 7k eest kätte.
Muide üks asi, mis selle valikuni viis oli võimalus kinnitada tavalisi porilaudu. 1200-l selleks vist kinnitusi ei ole. Kui ratast ka igapäevasõitudeks kasutada, siis väga mugav asi minu arvates.
Ise olen kevadise valikuga endiselt rahul. Kusjuures saab ka Sora vahetajatega alt hoides käike vahetada, tuleb lihtsalt pöialt natuke rohkem sirutada.