kuidas sõita künklikul heinamaal
kuidas sõita künklikul heinamaal
kas on kellelgi veel probleeme heinamaal sõitmisega. Mul kipub ratas jubedalt hüppama samas mõnel mehel on tagumik nagu liimiud sadula külge. ons kellegil mingit head ideed kuidas seda treenida. muud lõigud singel, tõusud laskumised probleeme ei tekita aga hüplikul heina või põllu lõigul annan palju kohti jälle ära.
UrmasL kirjutas:Toetan kahte eelkõnelejat. Ilmselt kõige efektiivsem moodus HTga künklikul heinamaal liikuda.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Püsti ja raske rauaga loomulikult, aga kontrolli ka ega kummid liiga täis ei ole, ega amort seadistamata ehk samuti liiga palju rõhku ning liig aeglane tagasilöök.
Sain eile Rakveres ise valusalt heinamaade raputamist ja juurikaid tunda, sest unustasin rehvidele liig suure rõhu sisse ja suht värskelt hooldusest tulnud amort oli ka seadistamata - "sag" puudus peaaegu üldse.
Eriti valus kogemus oli sellepärast et olen harjunud terve selle hooaja juurikaid ja heinamaid istudes sõitma ning neid mitte eriti tähelegi panema ja kiirelt läbima - tubeless kumm oma 1.9 atiga ja amort teevad tavaliselt oma töö. Lihtsalt raskem raud ja sadulale toetun kergemalt.
Sain eile Rakveres ise valusalt heinamaade raputamist ja juurikaid tunda, sest unustasin rehvidele liig suure rõhu sisse ja suht värskelt hooldusest tulnud amort oli ka seadistamata - "sag" puudus peaaegu üldse.
Eriti valus kogemus oli sellepärast et olen harjunud terve selle hooaja juurikaid ja heinamaid istudes sõitma ning neid mitte eriti tähelegi panema ja kiirelt läbima - tubeless kumm oma 1.9 atiga ja amort teevad tavaliselt oma töö. Lihtsalt raskem raud ja sadulale toetun kergemalt.
Tuttav probleem, Rakvere rada kah vihkasin 2 esimest aastat selle heinamaa pärast. Amorti kah tollal polnud.
Eelkõnelejatega osaliselt nõus. Raud paremale=suurem kiirus, mis teeb sõitmise lihtsamaks. Aga samas on minu jaoks tähtis just, et jalad pidevalt keriksid - nii toetud pidevalt väntadele rohkem kui sadulale. Jõuga vajutamine ja tirri laskmine tekitavad jõnkse. IMHO.
Huh kui lihtne seda juttu kirjutada, teostada palju raskem
Eelkõnelejatega osaliselt nõus. Raud paremale=suurem kiirus, mis teeb sõitmise lihtsamaks. Aga samas on minu jaoks tähtis just, et jalad pidevalt keriksid - nii toetud pidevalt väntadele rohkem kui sadulale. Jõuga vajutamine ja tirri laskmine tekitavad jõnkse. IMHO.
Huh kui lihtne seda juttu kirjutada, teostada palju raskem
Ära lase tirri siis. Keegi pole tirri laskmist soovitanud. Raskema rauaga just tekibki see efekt, et saad jala tugevalt vändale toetada/suruda ja samal ajal kiirust hoida ja ennast sadula suhtes kergemana hoida. Kergemaga kerides ennast kogu aeg pedaalidele toetada ju suht raske.Arno kirjutas:Raud paremale=suurem kiirus, mis teeb sõitmise lihtsamaks. Aga samas on minu jaoks tähtis just, et jalad pidevalt keriksid - nii toetud pidevalt väntadele rohkem kui sadulale. Jõuga vajutamine ja tirri laskmine tekitavad jõnkse. IMHO.
Re: kuidas sõita künklikul heinamaal
soovitan just vastupidi raskemale rauale panna hoopis keskmine raud või nat kergem ja kerida kiirelt lõik läbi-raske raud väsitab sind ju ära kui tahad kiirelt sõita,ok teed kyll kiire lõigu ära heinamaal aga mis pärast teed puhkad mine parem tee trenni manteel ja õpi kiirelt kerima see ju annab sulle põhja alla ei väsi peale põldu ärahassar kirjutas:kas on kellelgi veel probleeme heinamaal sõitmisega. Mul kipub ratas jubedalt hüppama samas mõnel mehel on tagumik nagu liimiud sadula külge. ons kellegil mingit head ideed kuidas seda treenida. muud lõigud singel, tõusud laskumised probleeme ei tekita aga hüplikul heina või põllu lõigul annan palju kohti jälle ära.
Re: kuidas sõita künklikul heinamaal
15-aastaselt palju "tarkust" ja vähe kirjavahemärke arenguruumi on - ma mõtlen heinamaal.rattur11 kirjutas:soovitan just vastupidi raskemale rauale panna hoopis keskmine raud või nat kergem ja kerida kiirelt lõik läbi-raske raud väsitab sind ju ära kui tahad kiirelt sõita,ok teed kyll kiire lõigu ära heinamaal aga mis pärast teed puhkad mine parem tee trenni manteel ja õpi kiirelt kerima see ju annab sulle põhja alla ei väsi peale põldu ära
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: kuidas sõita künklikul heinamaal
kle ma võin olla üstas puha kui vana ja ma mõtlen heinamaad kui sa ikka raske rauagapeale lendad no see juba sinu valik,2.ise tahtsid teada nippe nii mõnedki proffid kasutavad neid nippeMati kirjutas:15-aastaselt palju "tarkust" ja vähe kirjavahemärke arenguruumi on - ma mõtlen heinamaal.rattur11 kirjutas:soovitan just vastupidi raskemale rauale panna hoopis keskmine raud või nat kergem ja kerida kiirelt lõik läbi-raske raud väsitab sind ju ära kui tahad kiirelt sõita,ok teed kyll kiire lõigu ära heinamaal aga mis pärast teed puhkad mine parem tee trenni manteel ja õpi kiirelt kerima see ju annab sulle põhja alla ei väsi peale põldu ära
Re: kuidas sõita künklikul heinamaal
juba näen vaimusilmas pilti, kus SEN 0 ja SEN 1 klassi mehed M16 vennikese sõelapõhjaks lasevad. eks ma siis homme koristan tagajärjed ära.
Re: kuidas sõita künklikul heinamaal
kas on mingid probleemid minu vanusega või midagi muud?erikr kirjutas:juba näen vaimusilmas pilti, kus SEN 0 ja SEN 1 klassi mehed M16 vennikese sõelapõhjaks lasevad. eks ma siis homme koristan tagajärjed ära.
Re: kuidas sõita künklikul heinamaal
JAH. mõtle asja peale ja maga öö ära. SEN1 over and out.rattur11 kirjutas:kas on mingid probleemid minu vanusega või midagi muud?erikr kirjutas:juba näen vaimusilmas pilti, kus SEN 0 ja SEN 1 klassi mehed M16 vennikese sõelapõhjaks lasevad. eks ma siis homme koristan tagajärjed ära.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: kuidas sõita künklikul heinamaal
Hea näha, et sinu hoomorisoon ei ole kuhugi kadunud.erikr kirjutas:juba näen vaimusilmas pilti, kus SEN 0 ja SEN 1 klassi mehed M16 vennikese sõelapõhjaks lasevad. eks ma siis homme koristan tagajärjed ära.
Re: kuidas sõita künklikul heinamaal
pole enam kaua sõna siin võtnud, kuid kui suisa jama aetakse, siis tuleb klaver pihku võtta: vaata eduka rattasõidu alus on hea füüsiline vastupidavus. kiire kerimine heinamaal - kas suudad kiirelt nii 90 - 100 rpm, kerida püsti 10 min järjest - arvan, et raske rauaga ja nii 70 rpm see oluliselt kergam. sadulas heinamaad sõites loed kõik mättad kehaga läbi.rattur11 kirjutas: soovitan just vastupidi raskemale rauale panna hoopis keskmine raud või nat kergem ja kerida kiirelt lõik läbi-raske raud väsitab sind ju ära kui tahad kiirelt sõita,ok teed kyll kiire lõigu ära heinamaal aga mis pärast teed puhkad mine parem tee trenni manteel ja õpi kiirelt kerima see ju annab sulle põhja alla ei väsi peale põldu ära