ratta varastamine
ratta varastamine
saatusekaaslastele.
Mult varastati eri aegadel kaks ratast luku läbilõikamise teel. Trosslukk lõigati läbi tangidega ja U-kujuline peksti millegagi puruks. Selline jama viskab totaalselt yle. Sestap leidsin pärast uue voki muretsemist, et ei osta enam lukku, et vältida kiusatust ratas lukku panna. Aga mind hakkas huvitama, kuidas need rattavargad tegutsevad ning lootuses mõni neist tabada, asusin omal käel suuremaid rattahoidmise kohtasid jälgima. Kuu aja jooksul õnnestus mul pealt näha kolme rattavarguse katset ja yhel korral ka kurjam sõbralike kaaskodanike abiga ära lintshida enne politseile yleandmist.
lühikene kirjeldus ühest teisest vargusekatsest, kus tegelased ära joosta jõudsid:
TÜ füüsikahoone juures, peauksest umbes 70 m kaugusel istusid murul kolm noorukit, kes tulid sinna igaüks eri suunast. Alguses paistis, et tegemist on tudengitega kuid kahtlust tekitas, et vaid yhel neist oli seljakott ja see et nad püüdsid liigselt välja näidata ükskõiksust ümbruses toimuva suhtes. Kui nad olid seal passinud umbes pool tundi, jäi rahvast ukse ees vähemaks (läksid loengusse nähtavasti), tõusis üks püsti ja jalutas korra rataste eest läbi ning tagasi. Siis tõusis püsti teine ja jalutas samas suunas ning umbes kymme meetrit teisele poole rattaid (jälgis nähtavasti sealt suunast tulijaid) ning jäi linna poole vahtima. Mõne hetke pärast tõusid kaks tegelast püsti ja jalutasid ukse poole ning järsku haaras üks teise seljakotist (see oli lahti) tangid ning küürutas ratta kohale, teine jäi tema ette varjuks. Sel hetkel ma juba lidusin. Kuna tulin nende jaoks ootamatust suunast jõudsin üsna lähedale kuid mitte piisavalt. Üks püüdis mind tangidega äsada kuid lõi mööda ja siis sööstsid kurjamid igaüks eri suunda laiali. Mulle jäi pihku vaid seljakott, mille tegelase seljast ära rebisin. Asusin aga teist kiiresti jälitama, sest ähmiga oli see valesti jooksnud - miskit füüsikahoone terassile, kust kahest küljest piirnes see majaga ja teises küljes oli hea neli - viis meetrit vaba langemist. Rõõmustasin juba endamisi, et nyyd oled käes...aga tegelane võttis ette sellise meeleheiteakti, mida ei oodanud, hyppas sealt alla.
Ise ma sellest üritusest loobusin ja jooksin ringi talle järele kuid tegelane sai neetult hea edumaa ja sinna paika see jäigi. Aga vähemalt kellegi ratas jäi alles
Mõnikord ratast ei varastata. Tehakse teistsuguseid sigadusi. Jätsin ratta ahvatluseks tunniks poe ette koos kompuutri ja tulega ning turvamehele sai üle antud mingi naga, kes pyydis ära vinnata esituld.
Oh jah. Siiski on kõikse ahastamapanevam pilt omanikule, kes loodab oma rattale järele tuleb minu meelest selline, mida nägin Saksamaal (õnneks polnud minu ratas): pöiad olid kõveraks väänatud, leistang katki surutud ja raam ymber liiklusmärgi posti keeratud. Selline elu.
Mult varastati eri aegadel kaks ratast luku läbilõikamise teel. Trosslukk lõigati läbi tangidega ja U-kujuline peksti millegagi puruks. Selline jama viskab totaalselt yle. Sestap leidsin pärast uue voki muretsemist, et ei osta enam lukku, et vältida kiusatust ratas lukku panna. Aga mind hakkas huvitama, kuidas need rattavargad tegutsevad ning lootuses mõni neist tabada, asusin omal käel suuremaid rattahoidmise kohtasid jälgima. Kuu aja jooksul õnnestus mul pealt näha kolme rattavarguse katset ja yhel korral ka kurjam sõbralike kaaskodanike abiga ära lintshida enne politseile yleandmist.
lühikene kirjeldus ühest teisest vargusekatsest, kus tegelased ära joosta jõudsid:
TÜ füüsikahoone juures, peauksest umbes 70 m kaugusel istusid murul kolm noorukit, kes tulid sinna igaüks eri suunast. Alguses paistis, et tegemist on tudengitega kuid kahtlust tekitas, et vaid yhel neist oli seljakott ja see et nad püüdsid liigselt välja näidata ükskõiksust ümbruses toimuva suhtes. Kui nad olid seal passinud umbes pool tundi, jäi rahvast ukse ees vähemaks (läksid loengusse nähtavasti), tõusis üks püsti ja jalutas korra rataste eest läbi ning tagasi. Siis tõusis püsti teine ja jalutas samas suunas ning umbes kymme meetrit teisele poole rattaid (jälgis nähtavasti sealt suunast tulijaid) ning jäi linna poole vahtima. Mõne hetke pärast tõusid kaks tegelast püsti ja jalutasid ukse poole ning järsku haaras üks teise seljakotist (see oli lahti) tangid ning küürutas ratta kohale, teine jäi tema ette varjuks. Sel hetkel ma juba lidusin. Kuna tulin nende jaoks ootamatust suunast jõudsin üsna lähedale kuid mitte piisavalt. Üks püüdis mind tangidega äsada kuid lõi mööda ja siis sööstsid kurjamid igaüks eri suunda laiali. Mulle jäi pihku vaid seljakott, mille tegelase seljast ära rebisin. Asusin aga teist kiiresti jälitama, sest ähmiga oli see valesti jooksnud - miskit füüsikahoone terassile, kust kahest küljest piirnes see majaga ja teises küljes oli hea neli - viis meetrit vaba langemist. Rõõmustasin juba endamisi, et nyyd oled käes...aga tegelane võttis ette sellise meeleheiteakti, mida ei oodanud, hyppas sealt alla.
Ise ma sellest üritusest loobusin ja jooksin ringi talle järele kuid tegelane sai neetult hea edumaa ja sinna paika see jäigi. Aga vähemalt kellegi ratas jäi alles
Mõnikord ratast ei varastata. Tehakse teistsuguseid sigadusi. Jätsin ratta ahvatluseks tunniks poe ette koos kompuutri ja tulega ning turvamehele sai üle antud mingi naga, kes pyydis ära vinnata esituld.
Oh jah. Siiski on kõikse ahastamapanevam pilt omanikule, kes loodab oma rattale järele tuleb minu meelest selline, mida nägin Saksamaal (õnneks polnud minu ratas): pöiad olid kõveraks väänatud, leistang katki surutud ja raam ymber liiklusmärgi posti keeratud. Selline elu.
Re: ratta varastamine
vot see juba läheb . Rahva Omakaitse üksuste formeerimine algab kuna ja kustumbuser kirjutas:Sestap leidsin pärast uue voki muretsemist, et ei osta enam lukku, et vältida kiusatust ratas lukku panna. Aga mind hakkas huvitama, kuidas need rattavargad tegutsevad ning lootuses mõni neist tabada, asusin omal käel suuremaid rattahoidmise kohtasid jälgima. Kuu aja jooksul õnnestus mul pealt näha kolme rattavarguse katset ja yhel korral ka kurjam sõbralike kaaskodanike abiga ära lintshida enne politseile yleandmist.
well done.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
- Alan B'Stard
- Rattur
- Postitusi: 81
- Liitunud: 12. 08. 2003. 00:55
Re: ratta varastamine
Kui jäme tross ja kas U-lukk oli korralik, st kas puruks saab peksta iga U-lukku ?tumbuser kirjutas:saatusekaaslastele.
Mult varastati eri aegadel kaks ratast luku läbilõikamise teel. Trosslukk lõigati läbi tangidega ja U-kujuline peksti millegagi puruks.
Peaks vahest threadi tegema, mis lukke ja turvavahendeid ära on lõhutud, st millele loota ei saa, vahest millelegi ikkagi saab ?
Re: ratta varastamine
Polditangid on vist max 18mm, seega jämedama U-luku kaart läbi lõigata ei saa. Pole kuulnud, et Eestis U-lukke läbi lõigatakse, kuigi see on täiesti võimalik, U-lukule minnakse vasaraga kallale.Alan B'Stard kirjutas:Kui jäme tross ja kas U-lukk oli korralik, st kas puruks saab peksta iga U-lukku ?tumbuser kirjutas:saatusekaaslastele.
Mult varastati eri aegadel kaks ratast luku läbilõikamise teel. Trosslukk lõigati läbi tangidega ja U-kujuline peksti millegagi puruks.
Peaks vahest threadi tegema, mis lukke ja turvavahendeid ära on lõhutud, st millele loota ei saa, vahest millelegi ikkagi saab ?
Igat U-lukku lõhkuda ei anna, näiteks see high-end kolakas, mis minu velol peal, peaks küll iga Eesti kaagi rünnakule vähemalt 5 minutit vasta, isegi keevituse ja vedela lämmastikuga ei tee lühikese ajaga midagi.
Tavalised noname või low-end U-lukud jah, langevad väga kiirelt ja kergelt vasaraga varustatud varaste saagiks.
- Alan B'Stard
- Rattur
- Postitusi: 81
- Liitunud: 12. 08. 2003. 00:55
Re: ratta varastamine
Nimetagem ikka nimesid või vasarakindlust andvaid omadusi kaGunnar kirjutas:Polditangid on vist max 18mm, seega jämedama U-luku kaart läbi lõigata ei saa. Pole kuulnud, et Eestis U-lukke läbi lõigatakse, kuigi see on täiesti võimalik, U-lukule minnakse vasaraga kallale.
Igat U-lukku lõhkuda ei anna, näiteks see high-end kolakas, mis minu velol peal, peaks küll iga Eesti kaagi rünnakule vähemalt 5 minutit vasta, isegi keevituse ja vedela lämmastikuga ei tee lühikese ajaga midagi.
Tavalised noname või low-end U-lukud jah, langevad väga kiirelt ja kergelt vasaraga varustatud varaste saagiks.
Poodides on silma hakanud U-lukud kirjadega Pasta või Basta, Trelock, Kryptonite jne, mis seal high või low end on, või käib high-endi alla ainult Abus ?
Lisaks tundub paljulubavana SPECIALIZED Big Rapper (d. 3 cm):
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... =49&id=122
SPECIALIZED Fat Rapper Slim (1,5 cm) on vist liiga peenike ? See-eest mõnus pikk, hea igale poole kinnitada:
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... =49&id=554
Eks vaata mu pilte profiilis.
Trelock 610 on selle firma tippmudel ratastele ja soovitab ka motikatele seda, kõrgelt hinnatud, spezi FRSlim on ka ära märgitud lukk ja peaks ka Eestis täitsa piisama, kui just päevadeks kuskile ratast ei unusta, oma oma andsin vennale kasutamaks sellisesse kriminaalsesse kohta nagu Viljandi.
Aga need 3 teevad kõik häid lukke, aint eestis vist saada ei ole. Vaata nende kodukatelt, seal näed ära, milline nende sortiment on ja mõistad, mis on low- mis mid- ja mis high klassi toode.
Eelmine aasta olevat keegi näinud Kryptonite NY lukku Eestis, hinnaks 1800eeku, et võtaq või jäta. Abus on päris laia valikuga siin ja olen näind ka üle keskmise lukke talt, aga päris tippe siiski mitte.
Väga heal rattalukul on keskmise mootorratta luku kaal ja tugevus :) Saad ikka aru, kas on rattal, või mitte.
Link kah tuntud tegijatele:
http://www.soldsecure.com/Leisure.htm
http://www.vds.de/fachservice/anerkannte/en/db_pmst.php lingid lehe all otsas
Trelock 610 on selle firma tippmudel ratastele ja soovitab ka motikatele seda, kõrgelt hinnatud, spezi FRSlim on ka ära märgitud lukk ja peaks ka Eestis täitsa piisama, kui just päevadeks kuskile ratast ei unusta, oma oma andsin vennale kasutamaks sellisesse kriminaalsesse kohta nagu Viljandi.
Aga need 3 teevad kõik häid lukke, aint eestis vist saada ei ole. Vaata nende kodukatelt, seal näed ära, milline nende sortiment on ja mõistad, mis on low- mis mid- ja mis high klassi toode.
Eelmine aasta olevat keegi näinud Kryptonite NY lukku Eestis, hinnaks 1800eeku, et võtaq või jäta. Abus on päris laia valikuga siin ja olen näind ka üle keskmise lukke talt, aga päris tippe siiski mitte.
Väga heal rattalukul on keskmise mootorratta luku kaal ja tugevus :) Saad ikka aru, kas on rattal, või mitte.
Link kah tuntud tegijatele:
http://www.soldsecure.com/Leisure.htm
http://www.vds.de/fachservice/anerkannte/en/db_pmst.php lingid lehe all otsas
- Alan B'Stard
- Rattur
- Postitusi: 81
- Liitunud: 12. 08. 2003. 00:55
Re: ratta varastamine
Kui kaua luuramisele keskmiselt kulus ja kas kasutasid ka mingit sööta (nöörlukuga kallis ratas vms) ?tumbuser kirjutas:Aga mind hakkas huvitama, kuidas need rattavargad tegutsevad ning lootuses mõni neist tabada, asusin omal käel suuremaid rattahoidmise kohtasid jälgima. Kuu aja jooksul õnnestus mul pealt näha kolme rattavarguse katset ja yhel korral ka kurjam sõbralike kaaskodanike abiga ära lintshida enne politseile yleandmist.
Re: ratta varastamine
Sellist asja võiks isegi mõnikord proovida. Jätaks aga vaid ratta. Tulede ja spidokatega ei tahaks riskida, aga ketaspidurid peaksid ka päris heaks ahvatluseks olema . Tegelikult võiks mõni ajakiri või leht mingi testi teha kus erinevatesse kohtadesse jäetakse rattad lukustatult ja lukustamata maha ning siis aega võtta ja eemalt vaadata kui kiiresti keskmiselt lukustatud/lukustamata ratast ära varastada püütaksetumbuser kirjutas:Jätsin ratta ahvatluseks tunniks poe ette koos kompuutri ja tulega ning turvamehele sai üle antud mingi naga, kes pyydis ära vinnata esituld.
Ple nina kaua siia foorumisse pistnud, ja kommenteerin harva.trall kirjutas:krt...oleks ma seda varem lugenud, ma poleks oma biket sinna jätnudki seisma (kasutasin spiraal trosslukku)....mult endalt tõmmati ära GT Lossi 3-e tagant (filosoofia teaduskond)...
Leia mõni tuttav norm rattaga, ostke samasugune trosslukk ja pange lukku. Ja kui selle rattaga ei näkka, siis võib ka minu omaga proovida täna ja umbes sel päevaajal kuna sinu ratas pihta pandi.... mmm...aga et, krt et te jooksete kiiresti kui ratas jalutama tahab hakata ja actionks läheb muidu esitan arve!! (Armastus heade toitude ja õlle vastu on väga kahjulikult mõjunud minu sportlikule vormile)
Pean Saaremaale rattamatka homseks edasi lükkama ja võin veidi meelde tuletada seda jälgimise kunsti. Oma kadunud scotti mälestuseks. Sina kui hädaline võid politseilt saada ka välja pressida kellaajad, kuna on viimasel nädalal ja kust rohkem rattaid läinud, ütleme neile et hakkame tähelepanelikeks linnakodanikeks (jälitustegevus on muidu keelatud, aga tähelepanelikke linnakodanikke nad ehk ikka aitavad)
Niiet, tõmba traati ja kui keegi veel tahab, siis võib ka. tlf on mul 53460145. Paluks aga enne lõunat teada anda, pärast lõunat võibolla pole enam aega (planeerin end äkki õppima/tööle).