K: Mida soovitate?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
K: Mida soovitate?
Küsiks asjalikku arvamust, kumba ratast soovitate.
http://www.author.ee/airline.htm
http://www.author.ee/traction.htm
Sõidan ka palju maanteel ja maastikusõit piirduks Tartu Rattamaratoni raskusastmega sõitudega tõsise harrastaja tasemel.
Kuidas üldse suhtuda Authori toodangusse või oleks soovitav nats veel juurde panna ja osta nt Merida vms?
Tänud
http://www.author.ee/airline.htm
http://www.author.ee/traction.htm
Sõidan ka palju maanteel ja maastikusõit piirduks Tartu Rattamaratoni raskusastmega sõitudega tõsise harrastaja tasemel.
Kuidas üldse suhtuda Authori toodangusse või oleks soovitav nats veel juurde panna ja osta nt Merida vms?
Tänud
ofc osta Merida
hetkel üks parimaid
http://www.veloplus.ee/pics/tooted/matt ... _brush.png
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... &maavalik=
hind on normaalne + saab valida ratta xt komponentidega
hetkel üks parimaid
http://www.veloplus.ee/pics/tooted/matt ... _brush.png
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... &maavalik=
hind on normaalne + saab valida ratta xt komponentidega
nagu ike, hinnatakse ratta kvaliteeti tema juppide ja kõige muu järgi kui raami,mis on kogu ratta aluseks. Paneme Sardale XTR jupi külge ja saame väga kõrge kvaliteediga "jalgratta".abuser kirjutas:ofc osta Merida
hetkel üks parimaid
http://www.veloplus.ee/pics/tooted/matt ... _brush.png
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... &maavalik=
hind on normaalne + saab valida ratta xt komponentidega
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Velomani kommentaar eesti keeles: ratast tasub osta hea raami, mitte heade käiguvahetajate pärast. Need on komplekteeritud üldiselt võrdses kvaliteedis ent kõige parem on minna poodi ja selga istuda. Lugeda kommentaare. Küsida, kas kellelgi on selline ratas jne.
Võrdle hea tagavahetaja hinda ja hea raami hinda. Kui vahetaja tase on määrav, siis selle jaksad iga kell parema vastu välja vahetada. Osta endale parem raam.. see on juba teine teema. Olen päri, raske on orienteeruda kõikide nende juppide ja kirjelduste hulgas ja käiguvahetaja on heaks orientiiriks. Ent ikkagi, mine poodi, katsu oma käega. Kõik rattad üle 5K ei lagune sul kätte ära, rohkem investeerides pead sa teda ikka natuke armastama ka
Võrdle hea tagavahetaja hinda ja hea raami hinda. Kui vahetaja tase on määrav, siis selle jaksad iga kell parema vastu välja vahetada. Osta endale parem raam.. see on juba teine teema. Olen päri, raske on orienteeruda kõikide nende juppide ja kirjelduste hulgas ja käiguvahetaja on heaks orientiiriks. Ent ikkagi, mine poodi, katsu oma käega. Kõik rattad üle 5K ei lagune sul kätte ära, rohkem investeerides pead sa teda ikka natuke armastama ka
Isiklikult saan teema algatajast aru, et tal pigem mure kas osta hübriid või siis maastikurattas. Margi kindlat midagi ei ütle (põhimõtteliselt), aga siiski antud nõudmiste kohaselt oleks miski hübriid minu meelest mõistlikum ost..
Põhjendan ka: Hübriid on piisavalt hea linnasõiduks ja matkamiseks, samuti isiklikult teist aastat järjest hübriidiga käinud TRM'i sõitmas ja tegelt ei kurda
Nii öelda paremate juppide kohapealt ütlen, et tagakäikar pole siiski ainuüksi määrav, nagu kuskil eelenvalt mainisin, et käiguvahetus on siiski komplektne süsteem.. Rahvakeeli siis seletatuna: Kolme liitrine purk ei mahuta see tõttu rohkem vett, et talle on plastmass kaane asemel metallist kaas peal pandud
Põhjendan ka: Hübriid on piisavalt hea linnasõiduks ja matkamiseks, samuti isiklikult teist aastat järjest hübriidiga käinud TRM'i sõitmas ja tegelt ei kurda
Nii öelda paremate juppide kohapealt ütlen, et tagakäikar pole siiski ainuüksi määrav, nagu kuskil eelenvalt mainisin, et käiguvahetus on siiski komplektne süsteem.. Rahvakeeli siis seletatuna: Kolme liitrine purk ei mahuta see tõttu rohkem vett, et talle on plastmass kaane asemel metallist kaas peal pandud
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
Hübriidide kohta ei tea ma suurt midagi aga kui enamik sõidust maanteel, siis oleks see vist parem valik.
Aga minu 2001 aastast pärit Traction on küll normaalselt kestnud. Läbisõit kokku 7 500 km sh. 6-7 rahvamaratoni aastas. Pole kunagi teele jätnud ja midagi pole lagunenud ka. Vahetatud kett ja kassett, ülejäänud originaal
Aga minu 2001 aastast pärit Traction on küll normaalselt kestnud. Läbisõit kokku 7 500 km sh. 6-7 rahvamaratoni aastas. Pole kunagi teele jätnud ja midagi pole lagunenud ka. Vahetatud kett ja kassett, ülejäänud originaal
Spordin oma lõbuks!!!
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
muide, ise ostsin ka selle ratta tänu "testivõidule" praeguseks on vahetatud asju muidugi rohkem kogunenud, aga raam on seni üllatavalt jäik olnud (miinuseks on ehk liigne raskus), ütleks isegi, et palju jäigem minu mnt. trek 1400 raamist ( muutus tuntavalt pehmemaks 5-6t km järel ja praegu on juba nagu soe sült 17-18t km)vigurivänt kirjutas:Ikkagi testivõitja.Ruuno kirjutas: Aga minu 2001 aastast pärit Traction on küll normaalselt kestnud. Läbisõit kokku 7 500 km sh. 6-7 rahvamaratoni aastas. Pole kunagi teele jätnud ja midagi pole lagunenud ka. Vahetatud kett ja kassett, ülejäänud originaal