ööd on siin pimedad....
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
patareikulu sõltub pirni vattidest, pinge ampritest ja patareidest endist. kasutustemperatuurist ka. korralikud patakad on nii kallid, et pole mõtet üldjuhul neid kasutada. mina olen paar aastat üht sigma fl100 lampi kasutanud, millele ostsin 1700sed akud sisse. pinge 6,0V; 0,4A; vist 2,4Wtanelq kirjutas:Ma arvan et tasub minna poodi vaatama , uurida tasuks ka kui palju tal patareikulu on , minu lamp näiteks sööb neid patareisi nagu jube
kestavad kuni 5tundi ilusasti. ja ei ütleks, et lambist üldse kasu poleks, täiesti kõlbulik keskpärastes oludes. ahjaa, need akud olid hinnaga 250.- 5tk. lamp ise kuskil 170.- ja laadija 100.- niiet kokku läks üle 500.-komplekt.
See paistab ju LED olevat. Nagu sarnane sellele kuidagi:)mmz kirjutas:Sooviks siinkohal küsida, et kas kellelgi on kogemusi sellise jalgrattatulega - http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... 49&id=1088 Kui hästi see ka teed valgustab? Hind tundub kuidagi väga soodne olevat
http://www.trademe.co.nz/listings-lates ... 769848.htm
hmm jah.. Kindlasti ostan akud. Praegu on ees 2 cateye kolme lediga tuld millel mõlemal sees 4 AA 2400 mAh Ansmanni akut. Nendest on üldiselt kasu vaid siis kui on täiesti kottpime või siis kui lumi maas on. nn. lisatuled kuluksid näiteks metsas sõiduks ära. Selliseid rongipro?ektoreid nagu mõnel siin on ma ostma ega tegema ei kavatse ilmselt hakata.
Kui küsite et miks just 2 tuld siis seetõttu et kunagi sai ühe tule põhimõtteliselt tükkideks kukutud ning ostsin siis uue samasuguse. Lõpuks sai aga see kuidagi kokku tagasi pandud, mõned juhtmed ja ledid tagasi joodetud ja läks jälle tööle. Nüüd siis võiks uusi tulesid kah topelt olla ja ledidega tule all paikneda . Ärge mind nüüd väga imelikuks pidage
Kui küsite et miks just 2 tuld siis seetõttu et kunagi sai ühe tule põhimõtteliselt tükkideks kukutud ning ostsin siis uue samasuguse. Lõpuks sai aga see kuidagi kokku tagasi pandud, mõned juhtmed ja ledid tagasi joodetud ja läks jälle tööle. Nüüd siis võiks uusi tulesid kah topelt olla ja ledidega tule all paikneda . Ärge mind nüüd väga imelikuks pidage
Kui ikka endal mahti leiutada ei ole, aga tahate siiski teisi sõnatuks teha, siis tellige http://wiggle.co.uk/ endale SuperNova Xenon P99-D Dual Beam System lamp. Hetkel saab ka soodsalt 20000 kr asemel ca 17000 kr kätte.
- Väntan visaduse levialas -
Aku on lahe pole vaja eraldi hoidjat/klambrit. Sups pudelikorvi ja valma. link...surfar kirjutas:Kui ikka endal mahti leiutada ei ole, aga tahate siiski teisi sõnatuks teha, siis tellige http://wiggle.co.uk/ endale SuperNova Xenon P99-D Dual Beam System lamp. Hetkel saab ka soodsalt 20000 kr asemel ca 17000 kr kätte.
njahh, on veidi võimsam, kui http://www.lupine.de/en/products/products.html Edison 10, kuid viimane kestab ca. 65w halogeeni vääringus 6tundi ja kaalub 720g! võrrelduna 1040g ja 2tunniga, mida supernova pakub. pealegi Edisoni hind on kaks korda odavam.surfar kirjutas:Kui ikka endal mahti leiutada ei ole, aga tahate siiski teisi sõnatuks teha, siis tellige http://wiggle.co.uk/ endale SuperNova Xenon P99-D Dual Beam System lamp. Hetkel saab ka soodsalt 20000 kr asemel ca 17000 kr kätte.
Lotovõidu korral võtaks mina selle:
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... referpage=
"ainult" 5 tonni, kah 60w halogeeni tugevune pirn, kerge aku ja käib kiivri peale.
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... referpage=
"ainult" 5 tonni, kah 60w halogeeni tugevune pirn, kerge aku ja käib kiivri peale.
Isegi lotovõidu korral võtaks mina oma enda ehitatud 20W halogeeni. Milleks seda 60W vaja?Kirsa kirjutas:Lotovõidu korral võtaks mina selle:
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPRO ... referpage=
"ainult" 5 tonni, kah 60w halogeeni tugevune pirn, kerge aku ja käib kiivri peale.
Mina ei ole võimsamast lambist puudust tundnud ja teiseks ei ole pimedas ka nii palju sõitmist. Alvaro kurvastuseks pean ütlema, et mina tema hüper-super 35W 10 kraadi ja enda tavalisel 20W pirnil vahet ei tee. Mõlemad valgustavad piisavalt hästi ja piisavalt kaua.
Mul endal on ka 20w halogeen kiivri peal ja olen väga rahul. Mingi kallima pirni otsa veel sattusin, mille reflektor oli kaetud titaaniga vms et eredam oleks. Lihtsalt 2.7kg aku seljakotis käib natuke närvidele. Ja noh ikka oleks äge 60w valgusega pirn, mis võtab voolu 10w jagu vmt.margo kirjutas: Isegi lotovõidu korral võtaks mina oma enda ehitatud 20W halogeeni. Milleks seda 60W vaja?
Mina ei ole võimsamast lambist puudust tundnud ja teiseks ei ole pimedas ka nii palju sõitmist. Alvaro kurvastuseks pean ütlema, et mina tema hüper-super 35W 10 kraadi ja enda tavalisel 20W pirnil vahet ei tee. Mõlemad valgustavad piisavalt hästi ja piisavalt kaua.
Inglastel on miskid sellised vidinad: http://www.exposurelights.com/
Olen korra päeval näppinud, kui hakkasin sisse lülitama siis teadjamad keerasid silmad eemale, päris ere oli küll. Mõõtmed on päris ahvatlevad - asi on umbes kohukese (neist on siin pikemalt juttu olnud) suurune.
Hinnad on ka kobedad muidugi, lihtsalt nii lotovõitjatele infoks...
Olen korra päeval näppinud, kui hakkasin sisse lülitama siis teadjamad keerasid silmad eemale, päris ere oli küll. Mõõtmed on päris ahvatlevad - asi on umbes kohukese (neist on siin pikemalt juttu olnud) suurune.
Hinnad on ka kobedad muidugi, lihtsalt nii lotovõitjatele infoks...
Hea aku leidmine ongi kõige suurem probleem. Mõistliku hinna eest Ni-Mh, Li-ion akut väga ei saa. Pliiaku jälle kaalub liiga palju.
Sigma Nipack on üks variant, mida ermo pakub. 650 eek ja 4AH ning 6v, Ni-MH. Taoline aku on pea kõigil netis pakutavatel kallitel lampidel ka kaasas. Aga kui ise tahta ehitada, siis oleks 12v ikka parem. 2 nipacki läheks jälle liiga kalliks. Tundub et tuleb mingi läpakas koos akuga lihtsalt ära hiivata ja kogu lugu. 5400mAH, 12v ja 460gr kõlab päris ahvatlevalt.
Sigma Nipack on üks variant, mida ermo pakub. 650 eek ja 4AH ning 6v, Ni-MH. Taoline aku on pea kõigil netis pakutavatel kallitel lampidel ka kaasas. Aga kui ise tahta ehitada, siis oleks 12v ikka parem. 2 nipacki läheks jälle liiga kalliks. Tundub et tuleb mingi läpakas koos akuga lihtsalt ära hiivata ja kogu lugu. 5400mAH, 12v ja 460gr kõlab päris ahvatlevalt.
Arvestades NiMH temperatuurikarakteristikut on mõtet ikkagi Li-Ion poole hoida. On küll kallim aga ei sõltu nii palju temperatuurist. Hea akuvalik on Tallinnas Renovaaril, mille valikust siis igaüks kasvõi ise saaks midagi kokku klopsida. Neil on Tartus kah vist kontor.Kirsa kirjutas:Hea aku leidmine ongi kõige suurem probleem. Mõistliku hinna eest Ni-Mh, Li-ion akut väga ei saa. Pliiaku jälle kaalub liiga palju.
Keep momentum
Mul on selline, ostsin poest 150 krooniga (nimetama ei hakka, sest nad reklaami eest mulle ei maksammz kirjutas:Sooviks siinkohal küsida, et kas kellelgi on kogemusi sellise jalgrattatulega - http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... 49&id=1088 Kui hästi see ka teed valgustab? Hind tundub kuidagi väga soodne olevat
Elektroonika andis otsad poole tunni pärast, mille peale tegin skeemis paar shortcut ühendust kuna poega jaurama ei viitsinud hakata. Sain selle tööle. Panin sisse akud, et mõnu mänguasjast pikem oleks. Alguses testisin lampi nii, et tuli teed valgustaks. Abi eriti ei olnud, kuna tee valgustamiseks juhtraualt, pidi väljas täiesti kottpime olema. Seega tee valgustamiseks oleks neid vaja vähemalt kaks, parem aga kui neli.
Minu eesmärk aga oli tegelikult ennast võimalikult nähtavaks teha, kuna üldiselt saan ma sõita ka ilma igasuguse valgusallikata ilma probleemideta. Seetõttu reguleerisin lõpuks valgusvihu tee pealt horisondi suunda. Kui tuli vaid teed valgustas siis üritas mõni autojuht ikka ette keerata, nüüd aga pole enam probleemi. Võetakse kiirus maha, antakse teed ja sõidetakse suure kaarega mööda Seega eesmärk on täidetud ja olen rahul. Tegelikult mõtlen, et peaks teise samasuguse panema omale kiivri külge, siis saaksin ilmselt khmm... rahulduse.