Kuidas eemaldada amorti/esiharki?
Kuidas eemaldada amorti/esiharki?
Võibolla on selle kohta siin foorumis ka varem kirjutatud kuid otsingust midagi ei leidnud. Probleem siis selles et tahaks amorti ratta küljest eemaldada kuid ei ole pihta saanud kuidas seda ära saaks. Illustratiivne pilt kah juurde - http://www.liiklus.net/ajutine/IMG_3592.jpg
<OT> Ei soovita neid "kondoome" sealt ära võtta. Kui tootja on ette näinud et need sinna käivad siis las olla. Uuematel mudelitel on see kantoss asendatud teistsuguse tihenduga</OT>mmz kirjutas:torude allotsas ei ole mul polte.. mingid ümarad metalljullad hoopis mis on ka seest ümarad. Tahaks neid "kondoome" sealt ümbert ära võtta kuid ei tahaks neid päris ära ka lõigata... võiks siiski tervetena kätte saada.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Tihendus on samuti veel eraldi olemas. Paar mu sõpra kasutavad sama amorti ning nendel ei ole seda kondoomi peal. Amordil peale kirjutatud SCOTT by sr suntour... arvan et see kondoom on mingi scotti aretis sinna.
Samuti kipub nende vahele vett ja pori minema ja kohati on seal ka juba roosteplekke peal
Samuti kipub nende vahele vett ja pori minema ja kohati on seal ka juba roosteplekke peal
Kalkun arvas kah et muneb aga nääd mis juhtus...mmz kirjutas: arvan et see kondoom on mingi scotti aretis sinna.
See kondoom ei ole scotti aretus sinna.Usu mind!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Mudel võib sama olla aga aastakäik on erinev...mmz kirjutas:huvitav miks siis schwinni ratastel sama amordimudeli puhul seda ei ole?
ega siis 2000 ja 2005 aasta VW Passat ei ole kah ühesuguste parameetritega.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
http://www.liiklus.net/ajutine/amort.jpg selle pildi peal siis näha ka seda tihendit mis omakorda selle kondoomi all veel on. Täpselt samasugune on ka sõprade ratastel ja ma ei näe põhjust miks see ei peaks sama hästi amorti kaitsema.
Aga noh.. eks ma jätan selle kondoomi siis alles kuid ma arvan et see lühendab igatahes selle amordi eluiga..
See kondoom vajub sõidu ajal alla ning sealt pääseb ideaalselt igasugust s'tta ja vett vahele mis siis sinna ka jäävad ning omakorda ilmselt seda roostet põhjustavad.
http://www.liiklus.net/ajutine/IMG_3597.jpg
amort on umbes pool aastat vana ja ka korraliselt hoolduses käinud.
Aga noh.. eks ma jätan selle kondoomi siis alles kuid ma arvan et see lühendab igatahes selle amordi eluiga..
See kondoom vajub sõidu ajal alla ning sealt pääseb ideaalselt igasugust s'tta ja vett vahele mis siis sinna ka jäävad ning omakorda ilmselt seda roostet põhjustavad.
http://www.liiklus.net/ajutine/IMG_3597.jpg
amort on umbes pool aastat vana ja ka korraliselt hoolduses käinud.
...
Slaidereid tuleb õlitada ka! Ei ole seal siis ei mingit roostet ega muud jama, ja pind püsib ka ilus, puhas, korras, ei kulu läbi ega midagi!mmz kirjutas:Aga noh.. eks ma jätan selle kondoomi siis alles kuid ma arvan et see lühendab igatahes selle amordi eluiga..
See kondoom vajub sõidu ajal alla ning sealt pääseb ideaalselt igasugust s'tta ja vett vahele mis siis sinna ka jäävad ning omakorda ilmselt seda roostet põhjustavad.
http://www.liiklus.net/ajutine/IMG_3597.jpg
amort on umbes pool aastat vana ja ka korraliselt hoolduses käinud.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Vaata oma sõprade rattaid veidi hoolikamalt... selle peal peaks olema veel üks tihend/kaitse.mmz kirjutas:www.liiklus.net/ajutine/amort.jpg selle pildi peal siis näha ka seda tihendit mis omakorda selle kondoomi all veel on. Täpselt samasugune on ka sõprade ratastel ja ma ei näe põhjust miks see ei peaks sama hästi amorti kaitsema...
Raul poiss, kus su point on. Kaagutad tagantjärgi. Küsiti ju konkreetselt amordi eemaldust ja avamist.Raul309 kirjutas:ma ütlen niipalju et peaks amorti natuke tihedamalt puhastama ja õlitama siis pole mingit roostet ega midagi
Nägime pildilt, et küsija amort on ammu õhtal st roostepoiss on oma töö teinud.
Ole kena ja saada tallinna murelikele Pikakannust/Lasvast üks pikk ja põhjalik seletuskiri, kuis toda amorti saaks pehmeks rääkida, et ta nõustuks oma oma soolikaid avama.
Need ON sisemise peaga kuuskant poldid, mida saab ÕIGE võtmega lahti keerata. Marss poodi, odavaim kuuskant-võtmekoplekt maksab ca 30 krooni.mmz kirjutas:torude allotsas ei ole mul polte.. mingid ümarad metalljullad hoopis mis on ka seest ümarad.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
http://www.liiklus.net/ajutine/amort.png
http://www.liiklus.net/ajutine/amort2.png
...nii palju siis teile seda sisemise peaga kuusakanti .. Ehk keegi oskab selle esimese joonise põhjal seletada kuidas lahti saada?
http://www.liiklus.net/ajutine/amort2.png
...nii palju siis teile seda sisemise peaga kuusakanti .. Ehk keegi oskab selle esimese joonise põhjal seletada kuidas lahti saada?
vaadates joonisel olevat legendi, siis nr. 16 on ju CAP ehk kork, kate või midagi sellist?? Samas jubin nr. 5 on fixing bolt ehk siis kinnitamise polt. Ja kui nüüd ma õigesti aru saan, siis see fixing polt on sügaval slaideri sees. Nii saan mina sellest aru ...
Oleks mul vaid kallim ratas, küll siis sõidaks!