Poluplaarseks on muutunud betoonkändude abil püstitatavad traatpiirded. Kerged, mobiilsed, aga...
Sõitsin täna hommikul enne päiksetõusu Pirita poole, vana lõbustuspargi juures tehtava arendusprojekti juurde oli pargitud suur roheline... minu arvates oli tegemist asfaldimasina või teehöövliga. Sele ilmatumapika masina mahutamiseks oli paigast tõstetud ehitusobjekti piire JA ASETATUD SEE RISTI ÜLE JALGRATTATEE. Sellel piirdel, mis oli laiem kui rattatee, polnud küljes ühtegi märki, silti, kileriba või muud tähistajat. Ja kui ma olin teetöömasinast mööda sõitnud, sain aru veel ühest takistusest teel.... Paugu tulemusel lendasin nii mina kui ratas saltoga üle aia. Aias oli imposantne lohk, praeguseks on mul peopesad muutunud siniseks, muid kaotusi õnneks polnud (Bontrager Race Lite kicks ass
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ühtpidi on loo moraal see, et mina pean nüüd ikkagi minema poodi ja ostma endale ka rattalambi. Tee OLI valgustatud, rattatulega oleks ehk saanud meetri-kaks pidurdusteed juurde. Ja täieliku õiguse Skanska kraesse karata. Oleks-poleks.
Teistpidi on loo moraal see, et kui sina takistad kellegi tavapärast liikumist, pead sa ka hoolt kandma, et sinu muudatus on kõigile märgatav ja ka järgitav. Siinkohal ma lihtsalt ei näinud (ja ei osanud vaadata) seda aeda, et pole harvad juhud, kus kurvi tagant ootab sind tavapärase tee asemel plank. Autoteedega osatakse juba käituda, lisaks on aga muid suurematel kiirustel kehvemalt pidama saavad liiklejad nagu jalgratturid, rull-uisutajad või jooksjad.