Mis ratas kellelgi on?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
mis sul lenksul on?(7.0;9.0)? Kuidas SRAM 7.0 piduriga rahul oled?Peeter kirjutas:Author Egoist (raam 2000), xt vändad, esip. HAYES-i ketas, tagap. SRAM 7.0, esiv. xt, tagav. SRAM 9.0SL, amort RockShox SID SL. [/img]
Mul 7.0 käigukas,7.0 rullidega töötab küll täpselt.Et pole vajagi tingimata 9.0 panna
Mulle tundub see 7.0 link kuidagi naljaka ja odava plastmasskäki välimusega. Ise sõitnud pole kuid sõbral on peal.Peeter kirjutas:Vahetajad 9.0 SL, pidurilink 7.0
9.0 link näeb natuke parem välja.
9.0 pidurite kohta aga pole ühtegi paha sõna öelda. Endal on teist aastat peal ja paarilkolmel sõbral-tuttaval samuti. Keegi ei kurda. Käivad kergelt ja täpselt ning nuudel on muda eest hästi kaitstud. Originaalis kaasas olevad kool-stop klotsid on vaiksed ja hea pidurdusjõuga.
Tanel kirjutas:...Avid 2.0 pidurid
Kuidas need toimivad? Lugesin et pidid küllaltki "pehmed olema" ja suht ruttu ära väsima.
Ja Urmasele: sram 9.0 pidurid siis igati hea kaup? Hinna ja kvaliteedi suhe paistab küll paigas olema. Ja millega neid näitex shimano grupis võrrelda
Mul siis pidurite ost käsil ja kuna eestist avidit (peale 2.0) võimatu saada siis olen avatud kõigele
indrek kirjutas:Tanel kirjutas:...Avid 2.0 pidurid
Kuidas need toimivad? Lugesin et pidid küllaltki "pehmed olema" ja suht ruttu ära väsima.
Ma ise sain need kasutatud rattaga kaasa, tagumisel xtr vahetatav klots küljes, läbisõit nendega peaks olema +10k, kurta ei oska miskit, siiani toimivad normaalselt
Ma julgeks küll soovitada. Loe veel mtbr.com'ist arvamusi. Kaalu ei mäleta täpselt aga Avid Ti oli ainult natuke kergem kui SRAM 9.0.indrek kirjutas:Ja Urmasele: sram 9.0 pidurid siis igati hea kaup? Hinna ja kvaliteedi suhe paistab küll paigas olema. Ja millega neid näitex shimano grupis võrrelda
Mul siis pidurite ost käsil ja kuna eestist avidit (peale 2.0) võimatu saada siis olen avatud kõigele
Shimanoga ma neid ei võrdleks. Liiga erinevad tehnoloogiad. Aga sisetunne ütleb, XT pidur küll parem poleks. Pigem paneks ühele pulgale Avid SD7 piduriga.
kaalusin ratta üle nüüd...maxxis fly weight 330 kummide ja time carbon pedaalidega oli 10,2 kgindrek kirjutas:...nii nii päris huvitav. Mis rattad on ja kui palju kaalub see kompott, kui küsida tohibRuve kirjutas:Merida magnesium elite raam,manitou mars elite lukuga amort,richey WCS jupid,XTR vändad,SRAM 7.0 käiguvahetus
natuke raske jah,eesti esisõitjate ratastega ei anna võrrelda,need ca kilo kergemad...aga kannatab sõita küllindrek kirjutas:Natuke palju tuli ma juba mõtlesin et alla 10. Aga sul vist see amort naca raskevõitu, muidu päris hea. Ma ise loodan ikka alla 10 saada (paarsada grammi veel puudu)Ruve kirjutas:....kaalusin ratta üle nüüd...maxxis fly weight 330 kummide ja time carbon pedaalidega oli 10,2 kg
vt. kaalujälgijate retsepte:indrek kirjutas: ise loodan ikka alla 10 saada (paarsada grammi veel puudu)
http://www.light-lolls.com/articles/seven-cheap.htm
PS. punkt 4: ära kõrisid liig lühikeseks lõika
See leht juba ammu läbi sirvitud ja ka need rattad üle vaadatud sealmart kirjutas:vt. kaalujälgijate retsepte:
http://www.light-lolls.com/articles/seven-cheap.htm
PS. punkt 4: ära kõrisid liig lühikeseks lõika
Teine hea koht antud teemal weightweenies. Seal ka hea andmebaas rattaosade kaalude kohta.
Ei ega asi on ainult aja taga. Kohe kui uued vändad, pidurid ja kummid käes siis on 10kg piir alistatud
Punkt 7 on ikka üle kõige:mart kirjutas:vt. kaalujälgijate retsepte:
http://www.light-lolls.com/articles/seven-cheap.htm
PS. punkt 4: ära kõrisid liig lühikeseks lõika
Take a dump before each ride...saving: 1-2 pounds...cost: priceless.
Kas sa mõtled üleüldse või neid konkreetseid osi?Rom kirjutas:
Kui saladus pole ......siis palju selline kaalujälgimine maksab
No ma olen ikka alati otsinud odavamaid kohti ja kaubelnud ka kõvasti Kallimad asjad on saksast tellitud, mõned osad soomest ostetud. Eks ta nii tasapisi läheb. Ma ei arva et alla 10kg ratas kindlasti kallim oleks, kui lihtsalt hea ratas (hea ratas ei tähenda automaatselt kerget ratast). Ütleme nii, et 20keeguga on võimalik ehitada alla 10kilone ratas Kui ainult aega ja kannatust jagub Ja et vältida eelarvamusi, siis kaalu jälgides/gramme lugedes pole ma loobunud vastupidavusest ja performance'ist
Sry, pidur on taga 9.0 aga link on 7.0 oma(9.0 polnud kuskilt võtta).Ruve kirjutas:mis sul lenksul on?(7.0;9.0)? Kuidas SRAM 7.0 piduriga rahul oled?Peeter kirjutas:Author Egoist (raam 2000), xt vändad, esip. HAYES-i ketas, tagap. SRAM 7.0, esiv. xt, tagav. SRAM 9.0SL, amort RockShox SID SL. [/img]
Mul 7.0 käigukas,7.0 rullidega töötab küll täpselt.Et pole vajagi tingimata 9.0 panna
oot-oot, mul rattaid mitu, igaks sõiduoluks. Maanteel sõidan GT TACHYON-iga. Too on tegelikult tsüklokrossi ratas.priidik kirjutas: siis automaatselt mõeldakse MTB. Huvitav oleks ka näha mis maantekatega sõidetakse.
Ja veel to veloman 32: olen näppinud/sõitnud Campagnolot - on teine tõesti teistest kergema jooksuga ja häälgi kuidagi mahedam
ratas
enne oli Gary Fisher Piranha (eriline juust). Tuunisin, sai võisteldudki, ära varastati. Nüüd 2002 aasta Merida Matts Drifter, mida 2003 aastal müüakse Matts Sport 500 nime all vist http://www.veloplus.ee/pics/news/matts_sport_500.jpg Tavalised Deore jupid. Päris mõnus
Viimati muutis Külaline, 26. 05. 2003. 11:46, kokku muudetud 3 korda .
Linnasõiduks NORBERT GRÄBER. 12 käiku rummusisest - olen rahul. Näitan pilti kah:
album_page.php?pic_id=218
ja pilt ka tagarummust
album_page.php?pic_id=168
PS. Pakiraami keerasin maha - rikkus üldmuljet. Dünamo upgradesin Sanyo pöörleva staatoriga mudelile.
album_page.php?pic_id=218
ja pilt ka tagarummust
album_page.php?pic_id=168
PS. Pakiraami keerasin maha - rikkus üldmuljet. Dünamo upgradesin Sanyo pöörleva staatoriga mudelile.
Viimati muutis mart, 02. 06. 2003. 14:24, kokku muudetud 2 korda .
Kle, Mart, palju sul neid rattaid üldse on?mart kirjutas:Linnasõiduks NORBERT GRÄBER. 12 käiku rummusisest - olen rahul. Näitan pilti kah:
album_page.php?pic_id=158
PS. Pakiraami keerasin maha - rikkus üldmuljet.
Aga selle Norberti sadul on lahe....Pikemat otsa vist ei kannata sõita? Ja kränk on ka stiilne...
Hetkel 4 tk laes ja 2 tk põrandalUrmasL kirjutas: palju sul neid rattaid üldse on?
Aga selle Norberti sadul on lahe....Pikemat otsa vist ei kannata sõita? Ja kränk on ka stiilne...
Tolle sadulaga oli tiba tingimist, ei tahetud hinda alla lasta . Aga kätte sain. Sadul on ülimugav püstiasendis sõiduks. pikemalt vt:
http://www.branfordloll.com/saddles/saddle7.html#item1
Ossa rsk ...Mis ma muud ikka oskan öeldamart kirjutas:Tolle sadulaga oli tiba tingimist, ei tahetud hinda alla lasta . Aga kätte sain. Sadul on ülimugav püstiasendis sõiduks. pikemalt vt:
http://www.branfordloll.com/saddles/saddle7.html#item1
Täpselt, sinnapoole ma rühin. Alustasin *ülaltpoolt* ja sihin alumisi vidinaid samale tasemele. Sadulapost on praegu 2vedruga Airswing Tour - eesmärk on 2vedru+gaas/õli padruniga Airswing Extra loll II . Tollest paremat hetkel ei tea.Corrosion kirjutas:Nagu sadulate Rolls-royce
http://www.airwings-systems.de/
Nojah, aga kes seda Airswingi siin Maarjamaal üldse teab
Aitäh julgustamise/soovitamise eest. Mul endal ka selline arglik mõte, et miks mitte proovida. Ntx tänavune Võrtsu rattaretk näitas, et oma 40 kg pakkidega ees ja taga vt sinise kiivriga kodanikkuMati kirjutas: Ntx Tartu Rattamaraton on kujunenud selliseks pulli ja kihlvedude ürituseks, kus igasugu vokkidega (ja vormiga) kedratud on.
http://www.album.ee/?o=200513125&uilang=1
tuli ca 20 km/h keskmiseks kiiruseks (kolm päeva: 87+72+41 km) ja viimase päeva kruusa tõusud ei tekitanud probleeme - sai mindud vuhinaga üles ja mööda. Nojah, aga talvel sai ju kah tiba üle 2000 km lumel ja jääl vändatud
maanteed sõidan pinarello operaga millel campa record .hetkel seisab küll kurvalt nurgas sest rttarallil otsustas mingi lollvend mind kraavi lükata.ootab uut lenksutoru mida eestist kuskilt vötta polnud
metsa all müttan bianchi 3000 raamilre laotud rattaga (ees taga xt,pidurid 9.0 sram .amort manitou mars elite lukustiga shimano 16 kodaraga jooksud)shimano jooksud väärivad erilist mainimist sest ellmiste ratastega pidevalt vahetasin katkenud kodaraid ja ajasin jookse sirgeks nüüd juba 3 aasta ja pole miskit teha vaja
metsa all müttan bianchi 3000 raamilre laotud rattaga (ees taga xt,pidurid 9.0 sram .amort manitou mars elite lukustiga shimano 16 kodaraga jooksud)shimano jooksud väärivad erilist mainimist sest ellmiste ratastega pidevalt vahetasin katkenud kodaraid ja ajasin jookse sirgeks nüüd juba 3 aasta ja pole miskit teha vaja
Prantslane Kas sarnane:veloahv kirjutas:Endal SUNN Le Saint 2001a)
http://www.cycle24.de/sql/traumrad/Detailed/304.html
Sõidad downhilli?
mart kirjutas:Prantslane Kas sarnane:veloahv kirjutas:Endal SUNN Le Saint 2001a)
http://www.cycle24.de/sql/traumrad/Detailed/304.html
Sõidad downhilli?
Sama ratas jah, jupikooslus on ka päris sarnane, aint kettad on mul Sram 9.0
mnjah ega minu ratas pole ka mitte midagi erilist: album_page.php?pic_id=216. et like tavaline nõrga harrastaja ratas Alivio peal. Ja kõige hullem on vast see jube vedrukahvel aaga ega ma sel loll-l ei hakkagi miskit välja vahetama...kasulikum on üleüldse parem asi osta ja see juust maha müüa
kurvis kalluta ja kumm hoia alati kaasas:P
ma olen tähelepannud, et osad inimesed kipuvad maha tegema nii ennast kui ka oma ratast. paluks rohkem enesekindlust härrased sõitjad!!! pole su rattal häda midagi, katsu sellest viimane välja pigistada ja kui uue ja parema ostad, siis on isegi kahju vana maha müüa. endal on küll nii, et putitasin vana ratta uuesti üles eelmine aasta ja väga kaif oli sõita. ratas oli trek930 singletrack, selline meesteka moodi natuke. väga uhke tunne oli sellega taas kimada.moonraker kirjutas: et like tavaline nõrga harrastaja ratas Alivio peal. Ja kõige hullem on vast see jube vedrukahvel aaga ega ma sel loll-l ei hakkagi miskit välja vahetama...kasulikum on üleüldse parem asi osta ja see juust maha müüa
Kusjuures tõsi see on. Näiteks see, et mina mingi ise ehitatud Classicuga sõidan, ei tekita minus mingit stressi (küll aga mõndades teistes tegelastes )tarmo kirjutas:ma olen tähelepannud, et osad inimesed kipuvad maha tegema nii ennast kui ka oma ratast. paluks rohkem enesekindlust härrased sõitjad!!! pole su rattal häda midagi, katsu sellest viimane välja pigistada ja kui uue ja parema ostad, siis on isegi kahju vana maha müüa. endal on küll nii, et putitasin vana ratta uuesti üles eelmine aasta ja väga kaif oli sõita. ratas oli trek930 singletrack, selline meesteka moodi natuke. väga uhke tunne oli sellega taas kimada.moonraker kirjutas: et like tavaline nõrga harrastaja ratas Alivio peal. Ja kõige hullem on vast see jube vedrukahvel aaga ega ma sel loll-l ei hakkagi miskit välja vahetama...kasulikum on üleüldse parem asi osta ja see juust maha müüa
Minule imponeeriks raskelt, kui mõni mees sõidaks ntx rattaga, kus "retroraamile" (ntx mingi 5 aastat vana teras- või CroMo raam) tõstetud normull juppidega õhinal ringi aetakse. Samas võiksid ka jupid olla vanemat tüüpi, kuid loomulikult töökorras.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"