Ratas kui tarbeese
Ratas kui tarbeese
Et kas teil on ratas aint võistluseks/treeninguks või igapäevane liiklusvahend kodu-töö(kooli)-poe vahel sebimiseks (kui ilm vähegi lubab)?
Ise kasutan ühistransat positiivse temperatuuri puhul aint tõsise vajaduse korral (vihmane ilm, puudulik parkimisvõimalus jms), muul ajal on ikka rattast abi.
Ise kasutan ühistransat positiivse temperatuuri puhul aint tõsise vajaduse korral (vihmane ilm, puudulik parkimisvõimalus jms), muul ajal on ikka rattast abi.
kas just päris 22 tindi poleeritaxe!?Peamiselt ike asi mida tuunida ja saab ka trenni tehtud. Jubinad on kyll kallid ja ega sellist puhtatõulist ja omanäolist racut teistel pole, sest paljud vahetavad poes peale pandud jupid uute ja paremate vastu välja. Mina kyll teen nii. Aga muidu ei liikle rattaga, sest palju saab trenni tehtud ja vaja ka koolis käija.millal siis seda vaba aega veel on!? 

Igapäev sõidan tööle ja koju rattaga. Olenemata ilmast, aastaajast ja temperatuurist. Tavaliselt peale tööpäeva lõppu vaatan, kas teen tiiru Haanjas või sõidan samas Võru külje all radadel. Viljelen krossi sest kruusa ja asfalt kattega teed toovad punnid kaelale kuna need on minu jaoks liiga igavad ning üksluised
. Üldiselt elan pidevalt ratta seljas ning kõik sõidud mis vaja teen ka sellega ära.
Nojah ja võistlustel ei käi, liiga kallis lõbu.

Nojah ja võistlustel ei käi, liiga kallis lõbu.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
heh, no tere Silver, Risto siin;)
teemast. kuna muu sport eriti pinget ei paku, siis ainuke spordiala, millega tegelen. nii et ainult trenni=kilode põletamise mõttes ja muidugi eelkõige funi mõttes:) eelmine aasta sai päris tõsiselt müttatud-aprilli keskelt sept. keskpaigani iga päev 50km;) ja sügisel oli ka tulemust näha:) halb asi aga see, et vahepeal oli talv ja nüüd jälle lisakilod tagasi:( mis siis muud, kui jälle väntama;P
teemast. kuna muu sport eriti pinget ei paku, siis ainuke spordiala, millega tegelen. nii et ainult trenni=kilode põletamise mõttes ja muidugi eelkõige funi mõttes:) eelmine aasta sai päris tõsiselt müttatud-aprilli keskelt sept. keskpaigani iga päev 50km;) ja sügisel oli ka tulemust näha:) halb asi aga see, et vahepeal oli talv ja nüüd jälle lisakilod tagasi:( mis siis muud, kui jälle väntama;P
minul selline lugu et minu jaox (sõprade väitel) on ratas ennekõike eneselõhkumisvahend
saab ka võistlustel sõidetud ja trenni tehtud, suvel üritan linnas ka sellega liikuda aga vaid siis kui on võimalus seda turvaliselt kuskile jätta, ratas juba sellise välimusega, et ega ta rattalukuga kaua kuskil rattahoidjas ei seisaks 


igaks elujuhtumiks
Ratas mul nii töölkäimiseks, poeskäimiseks kui ka võistlemiseks. See on suvel pärnus asendamatu abimees. Nädala sees jääb auto täiesti tahaplaanile 

Eelmine ratas oli natuke spordivahend ja enamasti linnasisene transpordivahend - jätsin kuskile posti külge või toetasin rahulikumas kohas niisama vastu seina. Praegust ratast ei julge kuskile valveta jätta, seega nüüd lihtsalt liigun sellega vähem asjaajamise pärast ja ratas on meelelahutuseks ja tervisespordiks. Samas linnadevaheliseks liikluseks kasutaks seda hea meelega või kui lähen kuskile, kus saab ratast turvaliselt parkida. Väike vihm ei sega, aga tugeva tuulega eriti ei sõida. Ilmselt tuleb kunagi ikkagi mingi poeskäimise ratas (mida keegi varastada ei taha) ka kasutusele võtta, sest rattaparklate levik Tallinnas nii tormiline siiski pole.
Ratas treenimiseks ja võistlustel käimiseks. Kui võimalus oleks, käiks ka tööl, aga kahjuks pole kontoris pesemis võimalust
Ja pealegi, on töö liikuv, kunagi ei tea, kui vaja kuhugi kiiresti minna. Rattaga eda juba ei tee.
Ratta poleerimine
Kas seda üldse tehakse
Kui treenides ratas ikka poriseks saab, teen puhtaks. Kes siis veel peale enda sinu ratta eest hoolitsema peaks.

Ratta poleerimine


