JALAKARVAD
JALAKARVAD
No nii kallid kaasvõitlejad. Saabumas on Tartu RR ja selleks, et seal maksimaalselt esineda tuleks ka maksimaalselt ette valmistada. Kuna ilm tõotab tulla ilus ja lühike dress kavas siis küss, kes ajab selliseks puhuks jalad läikima ja kui palju on selle tulemusena eelmiste aastate kogemuse põhjal aeg paranenud.
milleks sul neid jalgu jahutada on vaja?Minu arust on eestis isegi kõige palavama ilmaga veel veidi jahe jalgadel.Ülakehal on palav,aga jalad võiks veel soojemad olla..lihased peavad ikka korralikult soojad olema,et hästi liikuda.priidik kirjutas:Karvad ilmselt väga suure tuuletakistusega ei ole. Raseerituna on lihtsalt parem, sest tuul jahutab suvel jalga ja ei ole karvu mis igasugust sodi külge korjaksid. Ühesõnaga hügieenilisem. Karvaste jalgadega ratturit on ka imelik vaadata. Weekend warrior'id vist ei aja.
ma pole enda arvates mittrattur ega ka mitte weekend warrior aga see jalakarvade teema on ikka pisut haige küll. Sorry. Tartu rallit sõidan ilmselt pikkades, sest nii soe kül veel ei ole. Minu teda pidi keskmiselt karvane meesisend nagu mehisemalt mõjuma kui sile backstreet-boys. Kas ajate enne diskoteeki minnes ka rinnakarvu ?
Kuhu Sa Mati eile siis jäid. tanklasse kogunes 9 meest ?
Kuhu Sa Mati eile siis jäid. tanklasse kogunes 9 meest ?
jalgade raseerimisest rääkis mulle üks endine sõitja ja treener(trekk ja maantee) järgmist:
1. tuulekeeris karvade ümber siiski tekib ja temposõidus tekivad seetõttu vahed sekundites. osad spets temposõitjad raseerivad seetõttu ka käsivarred
2. kukkumised - haavade puhastamine karvadest ei ole meeldiv. paljud teavad mis tunne on liigutada jalga, millel on juba hüübinud verega haav, millele karvad on peale kleepunud.
3. ükski spordimassöör ei võta sind jutule peale võistlust kui sul karupüksid jalas on
4. raseeritud jalgadega ratturit on ilusam vaadata. see on fakt.
1. tuulekeeris karvade ümber siiski tekib ja temposõidus tekivad seetõttu vahed sekundites. osad spets temposõitjad raseerivad seetõttu ka käsivarred
2. kukkumised - haavade puhastamine karvadest ei ole meeldiv. paljud teavad mis tunne on liigutada jalga, millel on juba hüübinud verega haav, millele karvad on peale kleepunud.
3. ükski spordimassöör ei võta sind jutule peale võistlust kui sul karupüksid jalas on
4. raseeritud jalgadega ratturit on ilusam vaadata. see on fakt.
1. nõus, kuid tõesti ainult treki sõitudel, eriti Eesti tingimustestarmo kirjutas:1. tuulekeeris karvade ümber siiski tekib ja temposõidus tekivad seetõttu vahed sekundites. osad spets temposõitjad raseerivad seetõttu ka käsivarred
2. kukkumised - haavade puhastamine karvadest ei ole meeldiv. paljud teavad mis tunne on liigutada jalga, millel on juba hüübinud verega haav, millele karvad on peale kleepunud.
3. ükski spordimassöör ei võta sind jutule peale võistlust kui sul karupüksid jalas on
4. raseeritud jalgadega ratturit on ilusam vaadata. see on fakt.
2. osaliselt nõus, olen ka ise kukkunud ja pigem on küss hilisemas haava eest hoolitsemises
3. ei ole nõus, on võetud tõrgeteta (võib olla panevad lihtsalt õlikulu osas nati hinda juurde )
4. ei ole nõus, vastupidist fakti kinnitab minu abikaasa
Bottom line on see, et tegelt sügavalt isiklik asi.
Eks ka siin olegi küss selles, milline elu (st sõiduriietes või ilma) domineerib.Ereliukas kirjutas:4. maitse on erinev. raseeritud rattur sõiduriietes ja eriti veel ratta seljas on kindlasti ilusam, kui karvaste ja valgete jalgadega weekendi mees.
Samas muus elus ratturipäevitusega siresäär vist tõesti pole eriti esteetiline.
Aga miks just valgetega??Ereliukas kirjutas:4. maitse on erinev. raseeritud rattur sõiduriietes ja eriti veel ratta seljas on kindlasti ilusam, kui karvaste ja valgete jalgadega weekendi mees.
Samas muus elus ratturipäevitusega siresäär vist tõesti pole eriti esteetiline.
See on lahterdamine et valge on kole ja et siis karvad on koledad jne.
Võib-olla mõnel on väga pikad ja mustad ja kräsus karvad, ehk siis võiks tõesti veidi pügada, aga üldiselt ei saa midagi pruuni ja karvase mehe vastu :). Seda kinnitab nii oma naine kui ka kõik muud tuttavad naisisikud(ka. mõned naisratturid).
Noh, kevadel on ju enamik ikka valged inimesed
variant on muidugi teha end ka pruuniks kohe kevadel, soojad maad, solaarium, isepäevituv kreem jne, kuid vokaks polnud eriti keegi seda teinud.
Kuna ise olen jalgadest üsna villane, siis tean kogemustest, et ega päikegi läbi villa eriti hästi võta.
Eriti rõve tundub mulle see, kui läbi pikkade pükste karvad tungivad ja siis oled läikivate mustade rattapükstega villamees.
variant on muidugi teha end ka pruuniks kohe kevadel, soojad maad, solaarium, isepäevituv kreem jne, kuid vokaks polnud eriti keegi seda teinud.
Kuna ise olen jalgadest üsna villane, siis tean kogemustest, et ega päikegi läbi villa eriti hästi võta.
Eriti rõve tundub mulle see, kui läbi pikkade pükste karvad tungivad ja siis oled läikivate mustade rattapükstega villamees.
See takstus on ju olematult väike. Vaadates kiivrite kujusid, riietust, prille, rataste voolujoonelisust tekib küll kahtlus, kas grammide lugemine ikka effekti annab, kui kilosid ei loeta. (see ei puuduta muidugi treki ja kõvemat MNT varustust).priidik kirjutas:1. ma arvan et karvadest tulenev tuuletakistus hakkab rolli mängima keksmistel kiirustel üle 40 mm/h
Kas keegi on MTB eliidi jalgu piilunud (mõtlen ikka mehi), kui paljud neist raseerivad?
ma ei ole nende seas kunagi ühtegi karvaste jalgadega meest märganud. krt, kui ise oleks eliitsõitja ja loeks meie teemat, siis naeraks vist küll: harrastajad on segaduses - kas karvadega või ilma?Amatöör kirjutas:Kas keegi on MTB eliidi jalgu piilunud (mõtlen ikka mehi), kui paljud neist raseerivad?
see on eliidi jaoks sama loomulik mis suurele enamusele juuksuriskäimine. noored jalgratturid saavad juba varakult aru, millised jalgratturi jalad olema peavad. ma ei usu et keegi kujutab oma iidolit ette ag2r vormis, aga karupüksid jalas
samas ujujad ja kulturistid on üleni siledad, nende nahas küll ei tahaks olla.
Tegelt tunnistan ausalt, et kui sellest pole veel aru saadud, siis tõstatasin teema puht iroonilistel eesmärkidel. Mäletan e-spordist eelmise aasta sügisest sama teemat, kus küll kohati nati ebaesteetiliseks mindi, aga nalja sai parajalt. Ja palju siin foorumis tehnika kõrval esteetikast juttu on - kuluks vast ära. Veelkord - asi on sügavalt personaalne, aga samas ka piisavalt humoorikas.tarmo kirjutas:... kui ise oleks eliitsõitja ja loeks meie teemat, siis naeraks vist küll: harrastajad on segaduses - kas karvadega või ilma?
...
Eliit - kui üldse millegai siis just selle teemaga saaks ju ntx harrastajad ka eliidi kallal nati jõlkuda (stiilis, et kas jäid teiseks, kuna hommikul oli tera nüri ja ei saand õiget karva pikkust).
Võib-olla on järgnev kompromiss parim - püksid jalga, karvad välja ja habemepiirajaga maha. Ja ei mingit nahaärritust. Ja ajapikku kattuvad alajäsemed tiheda, ühtlase 1 mm (oleneb pükste riide jämedusest) karvastikuga, mis eemalt vaadatuna meenutavad pikki fliispükseEreliukas kirjutas:läbi pikkade pükste karvad tungivad
Ise peaks rohkem lugu isikupärast kui teiste soovide/arvamuste järgi käitumisest. Aga no millist eliiti harrastaja arvamus kotib (nii ratta- kui ka muus maailmas).priidik kirjutas:Eliit ajab eranditult karvad maha. Nii nagu sul peab olema a la õhkamort ja XTR, peavad ka jalad puhtad olema. See käib eliidi staatuse juurde.
kuulsin karvadest järgmist lugu. ei puuduta küll jalakarvu, jutt on juustest.
1989 a TdF võitja oli viimase etapi otsustada - sel ajal lõpetati tuur eraldistardiga. 2 pretendenti esikohale olid staarid greg lemond ja laurent fignon. võitjana väljus sellest greg lemond, kes edestas eraldis fignoni 58 sek-ga, mis tagas talle üldesikoha 8 sek-ga fignoni ees!!!
mingi point asjale selgus hiljem, kui aerodünaamika uurijad hakkasid välja arvutama, millist mõju avaldas fignoni tulemusele tema pikad juuksed, mis kiivri alt väljas olid. uurimise tulemus oli jahmatav - teadlaste arvutuste andmetel kaotas fignon tuulekeeriste tõttu 15 sek-i...
1989 a TdF võitja oli viimase etapi otsustada - sel ajal lõpetati tuur eraldistardiga. 2 pretendenti esikohale olid staarid greg lemond ja laurent fignon. võitjana väljus sellest greg lemond, kes edestas eraldis fignoni 58 sek-ga, mis tagas talle üldesikoha 8 sek-ga fignoni ees!!!
mingi point asjale selgus hiljem, kui aerodünaamika uurijad hakkasid välja arvutama, millist mõju avaldas fignoni tulemusele tema pikad juuksed, mis kiivri alt väljas olid. uurimise tulemus oli jahmatav - teadlaste arvutuste andmetel kaotas fignon tuulekeeriste tõttu 15 sek-i...
Endale oli ka üllatuseks kui karva jutt nii palju tagasisidet tekitas. Nii pea kui huvi vaibus sai uue libapersooni abil stoory kergelt üles kruvitud. Teema on vinge, ratturite oma saagimi jutukesed
.
Muidugi on sel teemal ka tõsist pointi. Üks raseerimine veet vahuga maksab ca 100eek, ziletiga on piinarikas ning kosmeetikasalongis veel kirvem.
.
Muidugi on sel teemal ka tõsist pointi. Üks raseerimine veet vahuga maksab ca 100eek, ziletiga on piinarikas ning kosmeetikasalongis veel kirvem.
Teem....peaks ilusalongis aja kinni panema- vaja parukas ära lõigata ja väike epilatsioon ei tee ka pahatarmo kirjutas:kuulsin karvadest järgmist lugu. ei puuduta küll jalakarvu, jutt on juustest.
1989 a TdF võitja oli viimase etapi otsustada - sel ajal lõpetati tuur eraldistardiga. 2 pretendenti esikohale olid staarid greg lemond ja laurent fignon. võitjana väljus sellest greg lemond, kes edestas eraldis fignoni 58 sek-ga, mis tagas talle üldesikoha 8 sek-ga fignoni ees!!!
mingi point asjale selgus hiljem, kui aerodünaamika uurijad hakkasid välja arvutama, millist mõju avaldas fignoni tulemusele tema pikad juuksed, mis kiivri alt väljas olid. uurimise tulemus oli jahmatav - teadlaste arvutuste andmetel kaotas fignon tuulekeeriste tõttu 15 sek-i...
Painutan nii kuis jaksan
Täpselt...selle pärast ma ei ajagi , sest, kui ükskord ära ajada, siis need raiped kasvavad nii kiiresti tagasi, et peale paar ajamist lõin asjale käega. Nüüd siis sõidangi karvaste jalgadegawww kirjutas:Muidugi on sel teemal ka tõsist pointi. Üks raseerimine veet vahuga maksab ca 100eek, ziletiga on piinarikas ning kosmeetikasalongis veel kirvem.
velo.clubbers.ee
Natuke temaatilist juttu ka Tour de France'lt. Tõlkida ei viitsind ehk saab enamus aru.
As we troll through the Eurosport e-mail bag, one contribution stands out amid all the 'can Lance do it?' speculation: this gem from Tim Krstic in Utah, USA: "What's the real reason for leg shaving in cycling? Also, do the riders ever wax their legs to give the continuous shaving a break during the Tour de France?"
"Waxing? Never!" says Danny Nelissen, Eurosport's Dutch cycling commentator and a former eight-year veteran of the pro peloton. "I don't know anybody who ever resorted to waxing -- and if they did, they'd probably never admit to it."
Waxing, therefore, must be considered an overly effeminate solution for hair removal?
"Well, yes... but primarily it just hurts too much," admits Nelissen, who shares every good cyclist's shaving routine: "With a razor, every two days in the shower."
As for the "why?" to your question, first forget the common assumption that it has something to do with aerodynamics. Unlike swimming -- where smoothness equals speed in the medium of water -- the drag of a few leg hairs blowing in the wind is negligible in cycling.
"The main reason for a smooth shave is massage," says Nelissen, winner of the amateur world road race championship in 1995.
Particularly in a three-week race like the Tour de France, recovery is essential to survive to the finish. Daily (and sometimes twice or thrice daily) massage works out the toxins, soothing seized muscles and increasing blood flow back to the heart.
After training and diet, there's nothing more important in pro cycling than massage, says Nelissen, pointing out that leg hair would make massage messy (because of the oils used) and painful during deep-tissue work.
Shaving's other primary plus is hygiene, notably after a crash.
Cycling injuries -- the raw skin surface burns known as "road rash" -- require a lot of disinfecting to scrub out the imbedded gravel and any thing else picked up from the asphalt.
"Having hair mixed up in all that just increases the chance of infection," says Nelissen.
So what about you? If you don't have a personal masseuse and you haven't crashed in years, should you still shave your legs?
Absolutely.
"At the end of the day, it also looks good," Nelissen says. "When you don't have the hair, the muscles are more exposed and your legs look more developed."
"Of course it's a little bit about vanity, but it's also psychological," he says. "Riding can be a mind game. If you look good, you feel good. And if you feel good, you ride good. It's that simple."
http://www.eurosport.com/home/pages/V4/ ... 5078.shtml
As we troll through the Eurosport e-mail bag, one contribution stands out amid all the 'can Lance do it?' speculation: this gem from Tim Krstic in Utah, USA: "What's the real reason for leg shaving in cycling? Also, do the riders ever wax their legs to give the continuous shaving a break during the Tour de France?"
"Waxing? Never!" says Danny Nelissen, Eurosport's Dutch cycling commentator and a former eight-year veteran of the pro peloton. "I don't know anybody who ever resorted to waxing -- and if they did, they'd probably never admit to it."
Waxing, therefore, must be considered an overly effeminate solution for hair removal?
"Well, yes... but primarily it just hurts too much," admits Nelissen, who shares every good cyclist's shaving routine: "With a razor, every two days in the shower."
As for the "why?" to your question, first forget the common assumption that it has something to do with aerodynamics. Unlike swimming -- where smoothness equals speed in the medium of water -- the drag of a few leg hairs blowing in the wind is negligible in cycling.
"The main reason for a smooth shave is massage," says Nelissen, winner of the amateur world road race championship in 1995.
Particularly in a three-week race like the Tour de France, recovery is essential to survive to the finish. Daily (and sometimes twice or thrice daily) massage works out the toxins, soothing seized muscles and increasing blood flow back to the heart.
After training and diet, there's nothing more important in pro cycling than massage, says Nelissen, pointing out that leg hair would make massage messy (because of the oils used) and painful during deep-tissue work.
Shaving's other primary plus is hygiene, notably after a crash.
Cycling injuries -- the raw skin surface burns known as "road rash" -- require a lot of disinfecting to scrub out the imbedded gravel and any thing else picked up from the asphalt.
"Having hair mixed up in all that just increases the chance of infection," says Nelissen.
So what about you? If you don't have a personal masseuse and you haven't crashed in years, should you still shave your legs?
Absolutely.
"At the end of the day, it also looks good," Nelissen says. "When you don't have the hair, the muscles are more exposed and your legs look more developed."
"Of course it's a little bit about vanity, but it's also psychological," he says. "Riding can be a mind game. If you look good, you feel good. And if you feel good, you ride good. It's that simple."
http://www.eurosport.com/home/pages/V4/ ... 5078.shtml
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"