Suured tänud. Jään huviga tulemusi ootama.Lauri T kirjutas: Minu Polar S710i sai distantsiks täpselt 9,5 km.
Stardis-finishis panin ilusti täpselt mõõtmisatribuutika käima-kinni. Tulemus: 9,5km
Special tänks 7. etapi maskotile Maanusele, kes ümberpööramise kohas kükitas ja silma peal hoidis, et keegi sohki ei teeks
Kui mr. ajavõtuteenusemees mulle tulemused saadab, panen need siia üles.
kolmapäevakute 7. etapp (17.09)
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kruvime priidikule pinget Olin viimane ehk üheksas. Spido näitas 9, 64 km. Keskmine kiirus 31,9. Aeg oli 17min 56 sek. Võitja (MNT rattaga ja Tarmo vist? ) aeg ajavõtja monitoril oli 14 min xx sek . Võitja keskmine kiirus ca 40 km/h .
Ise rajaga ja endaga ülirahul. Autosid oli vähe, tee oli minu jaoks ülisile, tuul oli pool teed vastu - pool teed küljelt & tagant.
Ise rajaga ja endaga ülirahul. Autosid oli vähe, tee oli minu jaoks ülisile, tuul oli pool teed vastu - pool teed küljelt & tagant.
ei saa kohe mitte tänase sõiduga rahul olla.enne seda oli juba 10 tunnine tööpäev ees (peale võistlust see veel jätkus) ja jalad ei olnud enam kõige värskemad.ex hooaja lõpp ole ka käes ja kerg pingelangus tekkinud. ja mis mulle yldse ei meeldinud oli see jubedas olukorras teekate-nagu kuumaastikul aga nooh kehva sõidu kohta leiavad kõik miskise vabanduse välja (mõni ka mitu ).eniveit-tänx korraldajatele.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
mina sain 9.95 km vist aga kodus tuli meelde, et spidjokas ju maastikukummi järgi rihitud, nii et slikk, mis eile all oli valetas tugevalt.Lauri T kirjutas:Minu Polar S710i sai distantsiks täpselt 9,5 km.
Special tänks 7. etapi maskotile Maanusele, kes ümberpööramise kohas kükitas ja silma peal hoidis, et keegi sohki ei teeks
.
Maanus oli jah pöörangul valves. Seljas oraanz teetöölise vest, mis autojuhid antud lõigul kohe maha rahustas . Good work ja loodan , et sa end ära ei külmetanud. Igatahes tagas ta selliselt nii ohutuse (autod aeglustasid ja pöördel kukkumise korral oleksid kohe abiks olnud) kui tagasipöörde õigsuse/aususe.
Viimati muutis Külaline, 18. 09. 2003. 08:09, muudetud 1 kord.
vata ei tee.cowrider kirjutas:Tehke järgmine ka MNT etapp - kui ma siis parasjagu kättpidi arvutis ei pea olema ja tervis ning tehnika lubab, prooviks ennastki kohale vedada. Palju ei puudunud, et oleks täna juba tulnud, aga läks nagu alati
Kus olid need 12 selli eile, kes mnt poolt hääle andsid
MNT klanni esindas vaid maantehunt veloman32 ja linna/hübriidrataste kollektsionäär ja süvspetsialist mart.
Teised, kes kohal olid, olid ikka mtb koolkonnast v.a. üks tüüp, kes juhustlikult (70 km trenni juba tehtud eile) kohale sattus ja küsis mis pull on ja rajale tuiskas. VCEE-d lubas ka tihedamini nüüd lugema hakata, et taas platsis olla
Viimati muutis Külaline, 18. 09. 2003. 08:10, muudetud 1 kord.
Tulemused
Et priidik reha otsa ei astuks jälle : Selles tabelis olev keskmine kiirus on ajavõtja poolt arvutatud, võttes distantsi pikkuseks täpselt 10km. Kui võtta distantsi pikkuseks üheksa ja pool kilomeetrit, tuleb keskmine kohe paar km/h madalam...
Miks AndrusK katkestas ..ära ütle, et sa maanteel ka amordi pilbasteks suutsid sõita....
Kui järgmisteks kordadeks rada valime, tuleb jah väheke tähelepanelikumalt vaadata, kes sõna võtavad. Tundub, et mingi seltskond tahab lihtsalt foorumis tähtsat nägu teha.. nõuavad tuliselt mnt etappi ja siis ise sõitma ei tule.. ....aga ei muidu oli üritus lahe! usun, et vähemalt suurem enamus osavõtjatest jäid rahule
Et priidik reha otsa ei astuks jälle : Selles tabelis olev keskmine kiirus on ajavõtja poolt arvutatud, võttes distantsi pikkuseks täpselt 10km. Kui võtta distantsi pikkuseks üheksa ja pool kilomeetrit, tuleb keskmine kohe paar km/h madalam...
Miks AndrusK katkestas ..ära ütle, et sa maanteel ka amordi pilbasteks suutsid sõita....
Kui järgmisteks kordadeks rada valime, tuleb jah väheke tähelepanelikumalt vaadata, kes sõna võtavad. Tundub, et mingi seltskond tahab lihtsalt foorumis tähtsat nägu teha.. nõuavad tuliselt mnt etappi ja siis ise sõitma ei tule.. ....aga ei muidu oli üritus lahe! usun, et vähemalt suurem enamus osavõtjatest jäid rahule
Lauri.Tibbo
Ei maksa üldistada. Kavalad sügisilmad on teovõimeliste ratturite ridasid tugevalt kahandanud. Endal on kurk punane ja nina tilgub. Pea paks otsas. Lisaks tavalisele külmetusele hiilib ka miskine viirus rinngi mis sisikonna keema ajab.....Lauri T kirjutas:Kui järgmisteks kordadeks rada valime, tuleb jah väheke tähelepanelikumalt vaadata, kes sõna võtavad. Tundub, et mingi seltskond tahab lihtsalt foorumis tähtsat nägu teha.. nõuavad tuliselt mnt etappi ja siis ise sõitma ei tule..
Igartahes järgmine kord olen platsis (kui tervis lubab)
Tõepoolest, ärme hakka siin niimoodi lahmima, ühe korra järgi ei saa absolutiseerida. Ma arvan,et minu olukorras, kus põlved teps mitte ordnungis pole, ei oleks isegi Sina sõitma läinud. Ja sõtima tahtsin ma väga tulla. Nii, et tee oma etteheites väiksed korrektuuridLauri T kirjutas: Kui järgmisteks kordadeks rada valime, tuleb jah väheke tähelepanelikumalt vaadata, kes sõna võtavad. Tundub, et mingi seltskond tahab lihtsalt foorumis tähtsat nägu teha.. nõuavad tuliselt mnt etappi ja siis ise sõitma ei tule.. ....aga ei muidu oli üritus lahe! usun, et vähemalt suurem enamus osavõtjatest jäid rahule
ok. ok. Arvan, et nii mina, kui Lauri T andsime siin hetkeks emotsioonidele rohelise tee. Lihtsalt tobe tunne oli eile tuulisel maantee (kui ise oleks parema meelega metsas ragistanud)passida ja juba kohalolevatele meestele lisaks 12 maanteefänni oodata. 19.15, kui ka "viisakuse veerantund" möödas oli, tulime pisut pettunutena ära.
Aga jääme sõpradeks ja kohtume juba järgmisel kolmapäevakul.
Aga jääme sõpradeks ja kohtume juba järgmisel kolmapäevakul.
Mõistan täielikult teie pettumust. Eks oli mul endalgi eile kehv tunne, et ei saanud tulla, kuigi eelnevalt olin siin lubanud. Aga tahaks ka järgmine aasta sõita... mu põlved on juba liiga palju räsida saanud , pean siin kaineid otsuseid tegema.
Teiste eest aga ma ei taha ega julge kosta...
Mõtlemisainet siin MNT sõitjatele on...
Teiste eest aga ma ei taha ega julge kosta...
Mõtlemisainet siin MNT sõitjatele on...
Kas Tlnas oli tuuline? Käisin Tartus eile maantekaga sõitmas ja just mõtlesin et ideaalne ilm temposõiduks - selge tuulevaikne ja hõreda õhuga ilm oli. Ainult et jah hämardudes läks kole külmaks.Andrus K kirjutas:ok. ok. Arvan, et nii mina, kui Lauri T andsime siin hetkeks emotsioonidele rohelise tee. Lihtsalt tobe tunne oli eile tuulisel maantee (kui ise oleks parema meelega metsas ragistanud)passida ja juba kohalolevatele meestele lisaks 12 maanteefänni oodata. 19.15, kui ka "viisakuse veerantund" möödas oli, tulime pisut pettunutena ära.
Aga jääme sõpradeks ja kohtume juba järgmisel kolmapäevakul.
Tarmo peaks järgmine aasta muretsema temposõidu lensku ja eestikatele tulema. M-30-s oleks sellise kiirusega juba praegu hõbemedal taskus (sellele lisaks väike mõmm). Kruvides kiiruse üle 42.5 km/h võib kandideerida kullale. Sel aastal sõitis võitja 42 kopikatega.
Kui pikka distantsi sõidetakse temposõitudel tavaliselt?priidik kirjutas:aasta muretsema temposõidu lensku ja eestikatele tulema. M-30-s oleks sellise kiirusega juba praegu hõbemedal taskus (sellele lisaks väike mõmm). Kruvides kiiruse üle 42.5 km/h võib kandideerida kullale. Sel aastal sõitis võitja 42 kopikatega.
Eestis ongi laias laastus 10-25 km, 15 ja 20 km on enamlevinud. Ainult M-E-l on eestikatel 30 või 40 km. M-30-s on eestikatel 20 km.UrmasL kirjutas:Kui pikka distantsi sõidetakse temposõitudel tavaliselt?priidik kirjutas:aasta muretsema temposõidu lensku ja eestikatele tulema. M-30-s oleks sellise kiirusega juba praegu hõbemedal taskus (sellele lisaks väike mõmm). Kruvides kiiruse üle 42.5 km/h võib kandideerida kullale. Sel aastal sõitis võitja 42 kopikatega.
tahaks enda kaitseks paar sõna öeldapriidik kirjutas:
Tarmo peaks järgmine aasta muretsema temposõidu lensku ja eestikatele tulema. M-30-s oleks sellise kiirusega juba praegu hõbemedal taskus (sellele lisaks väike mõmm). Kruvides kiiruse üle 42.5 km/h võib kandideerida kullale. Sel aastal sõitis võitja 42 kopikatega.
ilm oli parajalt tuuline, selline puhanguline. minnes puhus raudselt vastu , diagonaalis kuidagi. ja tagasi tulles puhus minu arust küljelt. igal juhul sügisene temposõit on omapärane - tuul, paksud riided ja mingi suvise vormi jäänused mille abil end edasi sunnid pedaalima
asfaldist ärme üldse räägi parem. baikidel oli eelis seekord
aga kokkuvõttes oli üritus lahe, isegi nats kahju et [/i] põhja eesti low-budget race series hakkab läbi saama. peale sõitu läks jutuajamine taas nii pikale et koju sain kottpimedas. ilma tuledeta.
raja mõõtsin ka ära - täpselt 9,6 km. ja temposõidu lenksu ostan 100%, sest temposõit oli üks põhjusi miks üldse mntka soetasin.
tegelt huvitab mind üks asi veel - nimelt ku palju on asi ikkagi rattas kinni ehk kui palju mtb-ga samal distantsil kaotab
Puhanguline tuul on kõige hullem, eriti hull on selline keerutav tuul. Üldiselt tekib tunne et kogu aeg on tuul vastu või siis nagu sa ütled et tunne oli et on küljelt aga mitte loodetult tagant Tempo hakkab kõikuma ja see juba tähendab et hakkad ajas kaotama. Samas - tuul puhub kõigile ühte moodi. Tuulevaikse ilmaga sõidetakse kõige kiiremaid aegu ja mida tugevam on tuul seda aeglasemad on ajad - allatuult ei suuda vastutuult kaotatud aega tasa teha. Samas tuul on tugeva sõber ja nõrga vaenlane ehk tugeva tuulega joonistuvad taseme vahed reljeefsemalt välja.tarmo kirjutas: tahaks enda kaitseks paar sõna öelda
ilm oli parajalt tuuline, selline puhanguline. minnes puhus raudselt vastu , diagonaalis kuidagi. ja tagasi tulles puhus minu arust küljelt. igal juhul sügisene temposõit on omapärane - tuul, paksud riided ja mingi suvise vormi jäänused mille abil end edasi sunnid pedaalima
asfaldist ärme üldse räägi parem. baikidel oli eelis seekord
aga kokkuvõttes oli üritus lahe, isegi nats kahju et [/i] põhja eesti low-budget race series hakkab läbi saama. peale sõitu läks jutuajamine taas nii pikale et koju sain kottpimedas. ilma tuledeta.
raja mõõtsin ka ära - täpselt 9,6 km. ja temposõidu lenksu ostan 100%, sest temposõit oli üks põhjusi miks üldse mntka soetasin.
tegelt huvitab mind üks asi veel - nimelt ku palju on asi ikkagi rattas kinni ehk kui palju mtb-ga samal distantsil kaotab
Eestis on igal pool kehv asfalt. Sellega tuleb leppida ja harjuda. Aga mis sa arvad et sõidaks MTBga sama kiiresti või? Tean vaid seda et eraldistardi lenksuga võb saada keskmist kiirust juurde kuni isegi 2 km/h. Vot nii suur on vahe.
tegin pealiskaudse arvutuse:tarmo kirjutas: tegelt huvitab mind üks asi veel - nimelt ku palju on asi ikkagi rattas kinni ehk kui palju mtb-ga samal distantsil kaotab
sama energiahulgaga - 100W
MTB, slick narrow - kiirus 20,5km/h
Triatloni ratas - 24,6km/h
Tulemus ca 20% parem
konkreetseid tulemusi oma andmetega arvuta:
Speed&Power Calculator
ei, ei. mtb-ga kindlasti nii kiiresti ei sõidaks. mind huvitab kui palju ta mntkast aeglasem on kui sõitja ja tingimused on samad. aga selleks peab loomakatseid tegema.priidik kirjutas:. Aga mis sa arvad et sõidaks MTBga sama kiiresti või? Tean vaid seda et eraldistardi lenksuga võb saada keskmist kiirust juurde kuni isegi 2 km/h. Vot nii suur on vahe.
Loomkatsed on juba tehtud. Kui jälgida eelmist mnt etappi Ülemiste järve taga, siis mtb-ga oleks ma tõenäoliselt eelviimane-viimane olnud, aga mnt-ga asi nii hull ei olnud.tarmo kirjutas:ei, ei. mtb-ga kindlasti nii kiiresti ei sõidaks. mind huvitab kui palju ta mntkast aeglasem on kui sõitja ja tingimused on samad. aga selleks peab loomakatseid tegema.priidik kirjutas:. Aga mis sa arvad et sõidaks MTBga sama kiiresti või? Tean vaid seda et eraldistardi lenksuga võb saada keskmist kiirust juurde kuni isegi 2 km/h. Vot nii suur on vahe.
Loomkatsed jah on juba tehtud. Mart on linkinud suurepärasele kalkulaatorile mille kallal ma nats pusisin. Võtsin Tarmo pikkuseks 185 cm ja kaaluks 80 kg. Kui distanst oli 9.6 km saame Tarmo keskmiseks kiiruseks 38.83 km/h. Pannes selle MNT ratta andmetega koos kalkulaatorisse saame et Tarmo püsiv power output oli 300W, eeldusel et ta hoidis oinasarvedest ja eraldistardi lenksu ei kasutanud. Nüüd kui kalkulaatoris jätta ratturi andmed samaks ja vahetada ära ratas saame 300W juures keskmiseks kiiruseks MTB rattaga 34.8 km/h. Vastus: kaotus oleks olnud 4 km/h keskmist kiirust.marion kirjutas:Loomkatsed on juba tehtud. Kui jälgida eelmist mnt etappi Ülemiste järve taga, siis mtb-ga oleks ma tõenäoliselt eelviimane-viimane olnud, aga mnt-ga asi nii hull ei olnud.tarmo kirjutas:ei, ei. mtb-ga kindlasti nii kiiresti ei sõidaks. mind huvitab kui palju ta mntkast aeglasem on kui sõitja ja tingimused on samad. aga selleks peab loomakatseid tegema.priidik kirjutas:. Aga mis sa arvad et sõidaks MTBga sama kiiresti või? Tean vaid seda et eraldistardi lenksuga võb saada keskmist kiirust juurde kuni isegi 2 km/h. Vot nii suur on vahe.
Jäin ainult mõtisklema et inimene suudab püsivalt hoida 80% max power output'st. Kui 80% on 300 siis max on 375W. Millegipärast arvan et Tarmo'l peaks see number olema suurem - peale vaadates pakuks 425W vähemalt Eks siin kalkulaatoris on raske arvutada seda et pool teed on vastu ja teine pool allatuult, et tee oli väga konarlik ja riideid oli palju seljas jne. Või ei andnud ta endast veel kõike
kõvad arvutajad oletepriidik kirjutas:
Loomkatsed jah on juba tehtud. Mart on linkinud suurepärasele kalkulaatorile mille kallal ma nats pusisin. Võtsin Tarmo pikkuseks 185 cm ja kaaluks 80 kg. Kui distanst oli 9.6 km saame Tarmo keskmiseks kiiruseks 38.83 km/h. Pannes selle MNT ratta andmetega koos kalkulaatorisse saame et Tarmo püsiv power output oli 300W, eeldusel et ta hoidis oinasarvedest ja eraldistardi lenksu ei kasutanud. Nüüd kui kalkulaatoris jätta ratturi andmed samaks ja vahetada ära ratas saame 300W juures keskmiseks kiiruseks MTB rattaga 34.8 km/h. Vastus: kaotus oleks olnud 4 km/h keskmist kiirust.
Jäin ainult mõtisklema et inimene suudab püsivalt hoida 80% max power output'st. Kui 80% on 300 siis max on 375W. Millegipärast arvan et Tarmo'l peaks see number olema suurem - peale vaadates pakuks 425W vähemalt Eks siin kalkulaatoris on raske arvutada seda et pool teed on vastu ja teine pool allatuult, et tee oli väga konarlik ja riideid oli palju seljas jne. Või ei andnud ta endast veel kõike
annan siis veel infot:
eraldistardilenksu polnud, hoidsin sarvedest. kaal 81kg, pikkus 189. pulsoka lükkasin sisse kui olin sõitnud 3 km, seega viimase 7 km max pulss oli 180 (muza juures vändatud max on 190, ise olen saanud 191). max powerit ei mäleta, sest viimase testi kus olin hea tervise juures tegin 2 ,5 a tagasi. sellest ajast on ühtteist muutunud.
kindlasti ei andnud eile endast kõike, põhjus jääb teile koduseks ülesandeks
Täiendatud andmetega on nii et power output tuleb nüüd 315W ja teoreetiline max 393W (juba realistlikum). Aga MTBga kaotad veel kiiruses: kokku 5 km/h keskmises kiiruses. MNT on sulle kasulikumtarmo kirjutas: kõvad arvutajad olete
annan siis veel infot:
eraldistardilenksu polnud, hoidsin sarvedest. kaal 81kg, pikkus 189. pulsoka lükkasin sisse kui olin sõitnud 3 km, seega viimase 7 km max pulss oli 180 (muza juures vändatud max on 190, ise olen saanud 191). max powerit ei mäleta, sest viimase testi kus olin hea tervise juures tegin 2 ,5 a tagasi. sellest ajast on ühtteist muutunud.
kindlasti ei andnud eile endast kõike, põhjus jääb teile koduseks ülesandeks
Ilmselt seotud sellega et oled veelgi pikem ja MTBl asend püsisem - tuuletakistus suurem.
Endal nii et võtsin aluseks EMV sõidu ja selle tulemuse järgi kulutasin 355W püsivalt ja teoreetiline max tuleb 444W. Ise olen koormustestil välja pigistanud 425W. Võta nüüd siis kinni. Eestikatel oli muidugi ideaalilähedane vorm ja ka ideaalsed tingimused.
seda, et ma oma kehaehitusega MTB-s kaugele ei jõua, on mulle autoriteetsete isikute poolt ammu selgeks tehtud ja see on ka loogiline. sinu arvamus ainult kinnitab seda. ja lisaks on mulle antud mõista, et tasuks temposõitu proovida... ja isegi trekki senior klassis. vic teab kust see jutt tuleb, küllap sinagipriidik kirjutas:Aga MTBga kaotad veel kiiruses: kokku 5 km/h keskmises kiiruses. MNT on sulle kasulikum
Ilmselt seotud sellega et oled veelgi pikem ja MTBl asend püsisem - tuuletakistus suurem.
See kõik võib nii olla aga eelnev arvutus seda ei kinnita. Nimelt näitas see seda et MTB rattaga oled oluliselt aeglasem eraldistardist sõidus võrreldes MNT rattaga (see on muidugi lahe avastus küll ). XC-s kus tuul peale ei käi on tuuletakistus väheoluline ja mängu tulevad tõusud ja sellest tulenevalt muutub olulisemaks motivatsioon, lihastüüp, sõidutehnika või muu tundmatu faktor. See pöörab kõik eelneva pea peale. Ma ei kaalu väga palju ja power output pole ka kehva - aga XCs pean tihti leppima olukorraga et 10 kg raskemad vennad minust tõusudel mööda vuhisevad.tarmo kirjutas: seda, et ma oma kehaehitusega MTB-s kaugele ei jõua, on mulle autoriteetsete isikute poolt ammu selgeks tehtud ja see on ka loogiline. sinu arvamus ainult kinnitab seda. ja lisaks on mulle antud mõista, et tasuks temposõitu proovida... ja isegi trekki senior klassis. vic teab kust see jutt tuleb, küllap sinagi
Kirsale: vaata Massat, Orast ja nt. Austat. Ja lähedalt, mitte kaugelt või pildi pealt. Siis saad küsimusele vastuse.
Viimati muutis priidik, 18. 09. 2003. 13:09, muudetud 1 kord.
kaalu mahavõtmisega saavutad muideks päris palju, põhineb isiklikel kogemustel. ise olen hetkel võrreldes eelmise hooajaga -6 kg ja tunne on hoopis teine. nii rajal kui mujalKirsa kirjutas:Selge selge. St ma arvasin juba ise samamoodi.
Ma olen 174cm ja 69kg. Loodan saada 65kg peale ning koos sellega mtb taseme tõusu.